Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno
Nism mislu da bom tok kmal v tej temi pisu, pa j.... ga. Včeraj po čiščenju motorja (tk da sm js kriv za včerajšni naliv) mi je začel mal štrom štrajkat. Prvo mi je use skup crklno, pa je pol vžgal in blo use normalno. Po 50 km (mal po dežju) je začel med pospeševanjem trokirat. Najprej kar precej, kasneje pa se je nehal, vendar pa mu vsake tolko časa "uzame" štrom (saj zdi se mi). Danes isto, brez težav vžge vendar npr. vsakih 30 sec mal cukne (oz. ugasne če je na štantgasu). Ma gdo kako idejo kje začet iskat napako?

Evo pa smo najdli problem. Čist na kratko, šrauf na klemi od akumulatorja sm mogu zategnt :D

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Kolk kaj poznate, ali imajo oljni filtri na vaših mašinah baypas ventil/membrano ? Poleg navedite še tip motorja.

Predvsem me zanima, če je zadeva v uporabi tudi pri nižjeturažnih agregatih ?! :hmm:

(Prosim, da odgovorijo le tisti, ki vejo za kaj gre. Že v naprej hvala za info.)

Objavljeno
Kolk kaj poznate, ali imajo oljni filtri na vaših mašinah baypas ventil/membrano ? Poleg navedite še tip motorja.

Predvsem me zanima, če je zadeva v uporabi tudi pri nižjeturažnih agregatih ?! :hmm:

(Prosim, da odgovorijo le tisti, ki vejo za kaj gre. Že v naprej hvala za info.)

Kolikor je meni poznano ni to nikakršen bajpas ampak membrana -ventil,kateri nedovoli,da bi olje iz filtra izcurelo(počasi) nazaj v oljno posodo in pri vsakem vžiganju bi črpalka najprej morala vspostaviti spet pritisk,kar traja par sekund in mašino takrat NEMAŽE.Zato se tak filter lahko vgradi tudi na starejše motorje.Na vseh novejših motorjih pa je obvezna vgradnja teh novih filtrov z takoimenovanim povratnim ventilom,ki zapre tako,da olje ostane v filtru in takoj ko motor vžgeš ima sistem popoln-normalen pritisk in ni potrebno oljni črpalki najprej iztisnit zrak iz oljnega filtra. :OK:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno
Kolikor je meni poznano ni to nikakršen bajpas ampak membrana -ventil,kateri nedovoli,da bi olje iz filtra izcurelo(počasi) nazaj v oljno posodo in pri vsakem vžiganju bi črpalka najprej morala vspostaviti spet pritisk,kar traja par sekund in mašino takrat NEMAŽE.Zato se tak filter lahko vgradi tudi na starejše motorje.Na vseh novejših motorjih pa je obvezna vgradnja teh novih filtrov z takoimenovanim povratnim ventilom,ki zapre tako,da olje ostane v filtru in takoj ko motor vžgeš ima sistem popoln-normalen pritisk in ni potrebno oljni črpalki najprej iztisnit zrak iz oljnega filtra. :OK:

Ja, vem kaj misliš, a to ni to. Jaz govorim o pravem baypas mehanizmu. To je druga zadeva, Brumer.

Objavljeno
Ja, vem kaj misliš, a to ni to. Jaz govorim o pravem baypas mehanizmu. To je druga zadeva, Brumer.

To se motiš razlika je samo v izvedbi postavitve tega ventila eni so nameščeni v sredini in izgleda kot pravi ventil z gumico in vzmetjo eni pa imajjo večjo gumijasto membrano,ki zapre zunanje luknje filtra.Lahko pa sta v filtru sredinski ventil in zunanja membrana.Zdaj pa se prehaja spet na star sistem filtrov z vloški in odpadejo vsi ventili menjal se bo namreč spet samo notranji papirnat vložek, to pa zaradi Ekologije,pri vseh novih avtih že prehajajo na stari sistem zaradi lažje reciklaže filtrov.Če imaš še kakšne pomisleke mi slikaj en tak filter z baypasom,da vidim kaj to je in dobiš odgovor,je pa to nekaj novega v mehaniki. :worship:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno (popravljeno)
To se motiš razlika je samo v izvedbi postavitve tega ventila eni so nameščeni v sredini in izgleda kot pravi ventil z gumico in vzmetjo eni pa imajjo večjo gumijasto membrano,ki zapre zunanje luknje filtra.Lahko pa sta v filtru sredinski ventil in zunanja membrana.Zdaj pa se prehaja spet na star sistem filtrov z vloški in odpadejo vsi ventili menjal se bo namreč spet samo notranji papirnat vložek, to pa zaradi Ekologije,pri vseh novih avtih že prehajajo na stari sistem zaradi lažje reciklaže filtrov.Če imaš še kakšne pomisleke mi slikaj en tak filter z baypasom,da vidim kaj to je in dobiš odgovor,je pa to nekaj novega v mehaniki. :worship:

:slap:

They also have a pressure relief or bypass valve that will allow oil to bypass the filter element in the event that it becomes too plugged to pass enough oil. This prevents engine oil starvation and the possibility of destroying the element, allowing pieces of it and the junk it filtered to enter the engine. Also, when the oil is cold and very thick, it will tend to bypass the filter through the pressure relief valve because it cannot pass through the element until it thins out somewhat. If it did not do this, the filter element media would tear open.

post-2208-1183011872.jpg

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Objavljeno
To se motiš razlika je samo v izvedbi postavitve tega ventila eni so nameščeni v sredini in izgleda kot pravi ventil z gumico in vzmetjo eni pa imajjo večjo gumijasto membrano,ki zapre zunanje luknje filtra.Lahko pa sta v filtru sredinski ventil in zunanja membrana.Zdaj pa se prehaja spet na star sistem filtrov z vloški in odpadejo vsi ventili menjal se bo namreč spet samo notranji papirnat vložek, to pa zaradi Ekologije,pri vseh novih avtih že prehajajo na stari sistem zaradi lažje reciklaže filtrov.Če imaš še kakšne pomisleke mi slikaj en tak filter z baypasom,da vidim kaj to je in dobiš odgovor,je pa to nekaj novega v mehaniki. :worship:

Tukaj pa se malo motiš.

Ti ventili obstajajo in je BYPass oz varnostni ventil. Naloga je čist preprosta... če se filter zabaše zaradi umazanije se ta ventil odpre, in potem olje samo kroži mimo filtra. Bolje umazano olje, kot brez olja.

No če te zanimajo slike, bom se drug teden potrudil in v službi zadevo poskeniral in prilepil

Danci tocno tak nekak je ja

Objavljeno

Pozdravljeni! mam en problem velik! brat je kupil hondo cbr 600rr 2004 letnik tezava je v sprednji bremzi!

Zamenjala sva tekocino spustila zrak ven in bremza dela normalno, ko pa motor premaknes za dva metra naprej pa rocka kar mehka rata pade not kokr da sploh nebi blo olja not?????!!!!

prosim za pomoc :blush: :blush: :blush:

Objavljeno

še puščat zrak, pa bo.

Objavljeno

katero olje za gsx-r 750 K4?? je kdo probaval kaj se najbolje "obnese"?

Objavljeno
Pozdravljeni! mam en problem velik! brat je kupil hondo cbr 600rr 2004 letnik tezava je v sprednji bremzi!

Zamenjala sva tekocino spustila zrak ven in bremza dela normalno, ko pa motor premaknes za dva metra naprej pa rocka kar mehka rata pade not kokr da sploh nebi blo olja not?????!!!!

prosim za pomoc :blush: :blush: :blush:

Kot je napisal BRANE, še odzračit. Ena od metod je ta, da odviješ vijake posodice za zavorno olje in napumpaš z ročico dokler ne postane trda. Potem z gumijastim trakom (pajki za prtljago) stisneš ročico čimbolj k belanci in pustiš ... čez čas ponoviš od druge točke dalje in kontroliraš olje (mogoče za dolit).

Pri meni je delovalo , res pa, da mi ročka ni postala čisto mehka .

Objavljeno

Je možno, da moped pade po tleh in ob tem poči zgornji ležaj na vilicah :unsure: ?

Objavljeno
Je možno, da moped pade po tleh in ob tem poči zgornji ležaj na vilicah :unsure: ?

khm. na križu al kako se že reče

Objavljeno

skrajno neverjetno, da bi počil ležaj. Prej glava okvirja, kjer je ležaj ali križ.

Objavljeno
skrajno neverjetno, da bi počil ležaj. Prej glava okvirja, kjer je ležaj ali križ.

misliš na geštelu? za ležaj sem vprašal, ker mi poka podobno kot takrat ko sem kupil motor in ko je mojster podrl, je bil ležej počen (oziroma rinka)

Objavljeno
misliš na geštelu? za ležaj sem vprašal, ker mi poka podobno kot takrat ko sem kupil motor in ko je mojster podrl, je bil ležej počen (oziroma rinka)

Če se ti je to ponovilo z drugim ležajem, je verjetno treba vzrok iskati v "geštelu" najbrž je težava v ležišču ležaja ki je kakorkoli deformirano in pri kakšni sicer ne posebni obremenitvi zaradi tega poči ležaj.

Mogoče se motim , bo kaj bolj pametnega kak mehankar povedal.

Objavljeno

No ja, obremenitev se mi niti ni zdela majhna, glede na to da je ruknu direkt na balanco, ki jo je zabilo do konca v desno.

Bom pobaral še strička mehanika.

Objavljeno (popravljeno)

Ležaja ne boš nikoli zlomil, razen pri res hudem udarcu, neprimernem ležišču ali napaki v materialu.

Popravljeno . Popravil simonsi
Objavljeno

Očitno je potem res nekaj narobe z ležiščem; hvala za trud in potrpljenje :)

Objavljeno

Bi raje kak info prej tule, potem pri serviserju... :naughty:

Približno koliko ur dela ima, da pride do glavne gredi?

Se da obnoviti? Cena nove?

Če je poškodovana glavna gred je verjetno, da še je kaj drugega? Kaj in za koliko? :naughty: :unsure:

:worship: :whistle:

ps;

prva r1

Objavljeno

treba je podret čisto celo mašino, glavne gredi od hitrovrtečih motorjev se ne da obnavljati, če je preveč poškodovana.

Zraven je treba zamenjat še ležaj ojnice, oz kar vse drsne ležaje in pa komplet tesnil. Celotno škodo se lahko oceni šele, ko bo vse podrto. V vsakem primeru pa ne bo poceni.

Kako je pa do tega prišlo?

Objavljeno

...je kar prišlo, s časom... Jih ima blizu 50.000

Na levi stopalki kar precej 'zabija, klenka', vibracije kar očitne. Najbolj slišne ob speljevanju pri majhnih obratih. Hitrost 'klenkanja, vibracij' raste vzporedno z obrati in v višjih pač tega ni opaziti.

Če med vožno potlačim sklopko, se cirkus nadaljuje, le z drugačnim tonom. Ne 'zabija' tako ampak nakaj 'drajsa'. Bolj nežno. :naughty:

to je moja diagnoza, glede na prebrano v drugi temi.

...mehanikar mi itak ne uide, samo...

Objavljeno

Iz tvojih ust v božja ušesa...

Sam sicer dvomim, da bi sklopka povzročala takeo zabijanje. Dobesedno, kot bi s skladivom tolkel po kosu železa.

Je to možno pri kuplongi?

Objavljeno

Če pa res tolk tolče, potem ni sklopka. Tisto samo vibrira in ruži.

Enkrat sem poslušal umirajočo mašino z luftom na ojnici. Najbolj strašen zvok. :krneki:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!