Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Možno da ti je k svečki prišla voda pa zdej prebija-poskusi malo z fenom posušit okol

js sm problem zalivanja svečke z vodo rešil na precej lahek in učinkovit način. evo slikca:

post-8569-1181580233_thumb.jpg

post-8569-1181580256_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm, a že ni slučajn tista voda shlapela, glede na to, da sem po suhmu še pol naredu 50km. :hmm:

Popravljeno . Popravil Ferdo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja pol bi pomoje morala shlapet-je zgleda neki druzga. Lahko pa vseen probaš mal osušit okol, ker simptomi so dost podobni...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbrž je eno svečo zje..., zato najprej zamenji sveči pol pa išči naprej. 90% sigurno, da je to. To kar je naredu Trojan al Pesh boy na motorju pa ni najboljše za glavo oz. odmične gredi ker se slabše hladi vse skupi. Bol zamenjat kapce sveč, pa kable če prebija, pa eventuelno sveče.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbrž je eno svečo zje..., zato najprej zamenji sveči pol pa išči naprej. 90% sigurno, da je to. To kar je naredu Trojan al Pesh boy na motorju pa ni najboljše za glavo oz. odmične gredi ker se slabše hladi vse skupi. Bol zamenjat kapce sveč, pa kable če prebija, pa eventuelno sveče.

če bi mev zračno hlajenje ja tko ma pa tekočinsko pa ni problema brez skrbi... pa tut nisem edin s to dodelavo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje eno vprašanje. Sicer gre se za Suzuki Gsx-r 600 '04 letnik. Imam Air box pa auspuh Arrow odprt se pravi brez dušilca. Imam pa občutek, da je motor pretih in bi rad da bi bil bolj glasen. Priporočali so mi kupiti K&B športni filter vendar se v to nebom spuščal zaradi financnega stanje in zaradi težav katere velikokrat spremljajo tole zamenjavo.

Slišal sem tudi da veliko ljudi tudi spremeni-predela original AIRBOX tako da motor dobi več zraka not in posledično je bolj glasen. Pravijo da vrtajo, kako to poteka. Ali bi si vzel kakšen minutko časa pa mi opisal kako to poteka, je moja velika želja to storiti.

V pričakovanju odgovora se vam lepo zahvaljujem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje eno vprašanje. Sicer gre se za Suzuki Gsx-r 600 '04 letnik. Imam Air box pa auspuh Arrow odprt se pravi brez dušilca. Imam pa občutek, da je motor pretih in bi rad da bi bil bolj glasen. Priporočali so mi kupiti K&B športni filter vendar se v to nebom spuščal zaradi financnega stanje in zaradi težav katere velikokrat spremljajo tole zamenjavo.

Slišal sem tudi da veliko ljudi tudi spremeni-predela original AIRBOX tako da motor dobi več zraka not in posledično je bolj glasen. Pravijo da vrtajo, kako to poteka. Ali bi si vzel kakšen minutko časa pa mi opisal kako to poteka, je moja velika želja to storiti.

V pričakovanju odgovora se vam lepo zahvaljujem

1. Vrtalka

2. Sveder

3. Vrtaj!

airbox5.jpg

modified%2012%20airbox.jpg

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma ti si zlat ! Ko se vidiva greva na pivo:)

Torej, še nekaj, ni straha da bom preveč prevrtal, ker vidim da imaš kar veliko lukenj v plastiki zgoraj pa da ne bo kasneje kakih težav.(DEŽ,VLAGA)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma ti si zlat ! Ko se vidiva greva na pivo:)

Torej, še nekaj, ni straha da bom preveč prevrtal, ker vidim da imaš kar veliko lukenj v plastiki zgoraj pa da ne bo kasneje kakih težav.(DEŽ,VLAGA)

Hehe, to ni moj airbox! Jaz ga ne bom vrtal, ker ni nobene potrebe po tem.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma ti si zlat ! Ko se vidiva greva na pivo:)

Torej, še nekaj, ni straha da bom preveč prevrtal, ker vidim da imaš kar veliko lukenj v plastiki zgoraj pa da ne bo kasneje kakih težav.(DEŽ,VLAGA)

ne šari po airboxu ker boš mel probleme 100% !!!

jest sm dal K&N filter noter pa ti povem da ni razlike..

če bi pa rad da je glasnejši pa se raje poigraj z izpuhom..jest sm se..glas odličen..na cesto pa vseeno ne bi šel s tem izpuhom..bi se plavim angelom najbrž mal zmešal..

motor pa le pusti čimbolj v originalnem stanju..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma ti si zlat ! Ko se vidiva greva na pivo:)

Torej, še nekaj, ni straha da bom preveč prevrtal, ker vidim da imaš kar veliko lukenj v plastiki zgoraj pa da ne bo kasneje kakih težav.(DEŽ,VLAGA)

več zraka navadno pomeni, da je potrebno nekaj narediti tudi na gorivu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha tako torej pravite.No sedaj je odprt pa bom vidu sploh kaka razlika je. Kako bi pa lahko z auspuhom naredu ga glasnejšega ? Namre imam aftermarket Arrow pa bi rad ga naredil bolj glasnega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sporočam da sem ga užgal z odprtim airboxom pa brez filtra za kako sekundo. Razlika ? -- JE NI !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sporočam da sem ga užgal z odprtim airboxom pa brez filtra za kako sekundo. Razlika ? -- JE NI !

sej ti pravim..drug izpuh..jest mam enga za 100 evrov..policaji pravjo da je preglasen..tko da če te zanima :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sporočam da sem ga užgal z odprtim airboxom pa brez filtra za kako sekundo. Razlika ? -- JE NI !

Razlika bo, ko boš dal gas...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hm ce ti motor crkne sred vozne..pa se ne prisge vec...delajo luci pa vse, sam ko hocs zakurblat pa ne gre...neki tk ktk tk tk dela. pol sm dau pa nov akumulator notr, na novo nafilan...pa lepo dela..

a je mozn da je altenator fertig ?

al je kj druzga mozn

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... Namre imam aftermarket Arrow pa bi rad ga naredil bolj glasnega.

vozi nad 10.000 RPM ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj res to počnem ker je motor blokiran, tudi 14 tisoč, več pa žal ne gre.

Še iščem rešitev...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hm ce ti motor crkne sred vozne..pa se ne prisge vec...delajo luci pa vse, sam ko hocs zakurblat pa ne gre...neki tk ktk tk tk dela. pol sm dau pa nov akumulator notr, na novo nafilan...pa lepo dela..

a je mozn da je altenator fertig ?

al je kj druzga mozn

Tk tk tk dela zaradi praznega akumulatorja

preveri napetost polnjenja alternatorja.

j že prej bilo nekaj opisano...

naj bi imel alternator napetost 14 V pri delovanju seveda.

Če nima najprej probaj menjat regulator napetosti... sam alternator ne odpove tako hitro

lahko pa samo da je odpovedal akumulator

dobro odpravi napako

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj res to počnem ker je motor blokiran, tudi 14 tisoč, več pa žal ne gre.

Še iščem rešitev...

A nimaš ti odprtega Arrowa?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tk tk tk dela zaradi praznega akumulatorja

preveri napetost polnjenja alternatorja.

j že prej bilo nekaj opisano...

naj bi imel alternator napetost 14 V pri delovanju seveda.

Če nima najprej probaj menjat regulator napetosti... sam alternator ne odpove tako hitro

lahko pa samo da je odpovedal akumulator

dobro odpravi napako

D.

sj ce ga peljem h enmu avtoelektricarju bo to znal najbrz pocekriat ane ?

bom hvala :>

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A nimaš ti odprtega Arrowa?

in kaj ti pomaga odprt arrov, če je zadeva na dovodih goriva ali pa kje drugje omejena na maksimalno moč "za cicibane" ? a zvok misliš da bo prišel pa kr zaradi samih lukenj v roru al kaj - pa sej ne grmi motor zaradi fija lukenj ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hm se neki me jebe..

moj motor je neki casa stau..no, kar dost..

pa mi je carman naredu servis pa reku da bo treba motor zgat da se bo vse spucalo...ampka mam problem...v prvi pa drugi prestavi se zvrti do konca pol pa dam u tretjop pa tko zatrokira da hitrost kar hitro pade .....

in pol skos tko..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!