Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno
No ja, obremenitev se mi niti ni zdela majhna, glede na to da je ruknu direkt na balanco, ki jo je zabilo do konca v desno.

Bom pobaral še strička mehanika.

100% je poškodovan ležaj križa,potrebno bo pač zamenjat OK.

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Mašina dela ko urca. Zavrti se ko švicarski rolex. Poje in žvižga enako kot tisti dan, ko sem jo pripeljal domov....

A to 'zabijanje'... :xx: :xx: :xx:

Sem pa izpustil to, da se pri hladnem motorju to ne pojavi. Po cca. 30 prevoženoh km od štarta oz. ko se dodobra segreje.

Objavljeno

ps;

Še g. Brumer kako reče?! O:-) :blush:

Objavljeno

Brumerja za uradnega mehanika motosveta. Vedno argumentira, kar napiše,- kot so včasih rekli: čovek od stroke.

Objavljeno
Mašina dela ko urca. Zavrti se ko švicarski rolex. Poje in žvižga enako kot tisti dan, ko sem jo pripeljal domov....

A to 'zabijanje'... :xx: :xx: :xx:

Sem pa izpustil to, da se pri hladnem motorju to ne pojavi. Po cca. 30 prevoženoh km od štarta oz. ko se dodobra segreje.

Pri hladnem motorju je olje gostejše (bolj vizkozno )zato se ležaj ponavadi nesliši,ko se olje segreje in je manj vizkozno (bolj redko )takrat začne ležaj nabijat.Če slišiš zvok kot bi s kladivom tolklal po železu potem je sigurno en ležaj samo težko je reči ali je ojnični ali glavni bo treba pač razdreti.Lahko bi se tudi bat kipal,ali pa če se sliši samo pri malo večjih obratih bolj fino tolklanje bi lahko bat lovil venti in to se zgodi takrat ko poči ena od vzmeti ventila(seveda samo če ima dve vzmeti).Težko je natančno odgovorit moral bi to malo poslušat in takrat bi bil odgovor 99%-ten.

Upam,da imaš v bližini kakšnega mehanika in se zapelji do njega. :OK:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

@Brumer; Od glavne gredi do fedrčkov ventilov... :afro1: :OK: :yea2:

šibamo konec tedna na kliniko! :OK:

Objavljeno
Brumerja za uradnega mehanika motosveta. Vedno argumentira, kar napiše,- kot so včasih rekli: čovek od stroke.

Ko sem napisal pred časom,da sem multiplikator so se vsi norca delal,namreč nihče ni vedel ,da nas je bilo izbranih 8 mehanikov iz cele Slovenije in poslano v Nemčijo na šolanje( v okviru EU program Fare) in to trikrat po 14 dni,seveda nakoncu je sledil mojsterski izpit in nas 8 naj bi bili tisti, ki sestavljamo komisijo za izvedbo mojsterskih izpitov v Sloveniji.

Še dokazilo:

post-9445-1184013017_thumb.jpg

post-9445-1184013043_thumb.jpg

post-9445-1184013093_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
100% je poškodovan ležaj križa,potrebno bo pač zamenjat OK.

Če je to od nedelje ko si se metal po tleh dvomim da bi to lahko bilo usodno za ležaj. Sploh je čudno ker je bil pred kratkim menjan, ali lahko nepravilna montaža povzroči ponovno poškodbo ležaja? Samo naglas razmišljam. :whistle:

Objavljeno
Če je to od nedelje ko si se metal po tleh dvomim da bi to lahko bilo usodno za ležaj. Sploh je čudno ker je bil pred kratkim menjan, ali lahko nepravilna montaža povzroči ponovno poškodbo ležaja? Samo naglas razmišljam. :whistle:

Možno je; pokanje je enako tistemu takrat, ko sem ga kupil.

Je pa od nedelje ja :headbang: .

Objavljeno
...je kar prišlo, s časom... Jih ima blizu 50.000

Na levi stopalki kar precej 'zabija, klenka', vibracije kar očitne. Najbolj slišne ob speljevanju pri majhnih obratih. Hitrost 'klenkanja, vibracij' raste vzporedno z obrati in v višjih pač tega ni opaziti.

Če med vožno potlačim sklopko, se cirkus nadaljuje, le z drugačnim tonom. Ne 'zabija' tako ampak nakaj 'drajsa'. Bolj nežno. :naughty:

to je moja diagnoza, glede na prebrano v drugi temi.

...mehanikar mi itak ne uide, samo...

Tako močno okvarjen drsni ležaj bi verjetno povzročil dramatičen padec oljnega pritiska - pri tem pa se bi prižgala lučka za olje. Zaradi tega bi se okvara zelo hitro slabšala do točke, da mašina sploh več ne bi delala.

D.

Objavljeno

njegova yamaha ima lučko za nivo olja in ne pritisk. Pa zračnost ležaja nima vpliva na pristisk oljne pumpe. Razen, če je okvarjena zaradi ležaja.

Objavljeno
Tako močno okvarjen drsni ležaj bi verjetno povzročil dramatičen padec oljnega pritiska - pri tem pa se bi prižgala lučka za olje. Zaradi tega bi se okvara zelo hitro slabšala do točke, da mašina sploh več ne bi delala.

D.

Drsni ležaj ali po domače, srokovno,..??! :whistle: :blush:

Naloga le tega?

Oljna lučka v mirovanju... :naughty:

Objavljeno

To je ležaj med ojnico in glavno gredjo ali med glavno gredjo in blokom motorja. Je sestavljen iz dveh polkrožnih ploščic.

Objavljeno
njegova yamaha ima lučko za nivo olja in ne pritisk.

Yamaha? Sem mislil, da ima Hondo (profil).

Pa zračnost ležaja nima vpliva na pristisk oljne pumpe. Razen, če je okvarjena zaradi ležaja.

Na pritisk oljne pumpe morda ne, na pritisk olja pa po moje ima.

Če pumpa potiska olje skoz predvideno majhno luknjico, bo pritisk večji kot če potiska olje skozi uničen ojnični ležaj.

Drsni ležaj ali po domače, srokovno,..??! :whistle: :blush:

Naloga le tega?

Oljna lučka v mirovanju... :naughty:

Drsni ležaj AKA ojnični ležaj. Skonstruiran je tako, da ojnica drsi na oljnem filmu, tako da nikoli ne pride do kontakta dveh kovin.

D.

Objavljeno
Yamaha? Sem mislil, da ima Hondo (profil).

Če pumpa potiska olje skoz predvideno majhno luknjico, bo pritisk večji kot če potiska olje skozi uničen ojnični ležaj.

D.

yamaha ga heca. :krneki:

Je pa res, da zluftan ležaj ne more držati primernega oljnega pritiska in se stanje samo še slabša.

Objavljeno

Tako iz glave, na pamet;

Če so šli ojnični ležažaji, še je fasala odmična.

Gred cca 700ojrof + 100 oroj ležajčki. Na pamet cca 1500 ojrof z delom v najslabšem primeru.

To popravilo prijateljsko odsvetuje. Predrago. Bolje, da kupim kaki mašin razbitega motorja.

Kot sem mu opisal, pa bi enaki zvok klenkanja in treskanja lahko tudi povzročil odlomljeni šponar notranje ketne.... :naughty:

Mo videli skozi vikend...

Objavljeno
Tako iz glave, na pamet;

Če so šli ojnični ležažaji, še je fasala odmična.

Gred cca 700ojrof + 100 oroj ležajčki. Na pamet cca 1500 ojrof z delom v najslabšem primeru.

To popravilo prijateljsko odsvetuje. Predrago. Bolje, da kupim kaki mašin razbitega motorja.

Kot sem mu opisal, pa bi enaki zvok klenkanja in treskanja lahko tudi povzročil odlomljeni šponar notranje ketne.... :naughty:

Mo videli skozi vikend...

Ležaji-ležišča odmične gredi se poškodujejo samo takrat ,ko nima mazanja ali če mašino toliko pregreješ,da se glava zvije samo takrat se poškodujejo ležišča ojnične gredi.Zaradi poškodovanega ležaja(enega) ojnice ali glavne gredi nemore priti do poškodbe odmične gredi.Edino.če bi res tako dolgo vozil brez oljnega pritiska se pravi s popolnoma poškodovanim ležajem,takrat bi lahko poškodovalo tudi ojnične ležaje.Mislin,da sem prebral,da so bili ležaji že enkrat menjani ,če so res bili potem je bilo to delo opravljeno zelo NESTROKOVNO ali ni bila pobrušena glavna gred ali niso imeli prednapetosti in je ležaj zasukalo in tako sam sebi ležaj zapre luknjico za mazanje in se ležaj zaradi slabega mazanja izrabi- poškoduje.Nobeno svetovanje NEPOMAGA treba bo zagrabit in razdret,pa bodo stvari takoj jasne. :OK:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Brumer, hvala za koristne inštrukcije.

A lahko tudi v tem grmu zajec tiši? :naughty: :unsure:

Ko je prišla ven prva R1, se spomnim, kako so jih spluval, ker je imela tovarniško napako v mašini. Pri višji brzini je oljna pumpa zmetala olje hitreje v zgornji del motorja, ta pa se je prepočasi vrnil nazaj v karter in je nekje v menjalniku prihajalo do pregrevanja ležaja na gredi menjalnika. Ko se je ta pregrel, je seveda ......

Objavljeno

Pogruntal kaj je z vilicami narobe; puša v spodnjem delu vilice (zanimivo samo na eni strani) je deformirana in obrabljena do skrajnosti, ležaj na križu pa je kot nov :) .

Objavljeno
Pogruntal kaj je z vilicami narobe; puša v spodnjem delu vilice (zanimivo samo na eni strani) je deformirana in obrabljena do skrajnosti, ležaj na križu pa je kot nov :) .

Ležaj nemoreš pregledat drugače kot edino,da ga ponovno namažeš (z vodoodporno mastjo) zmontiraš križe, zategneš ca 2-3 KG in se mora lepo obračati, nato malo popustiš ca 1/6 obrata in priviješ kontra matico in jo zazihraš z varovalko.Na pogled pa je ležaj skoraj vedno kot nov razen če je v ležaj prišla voda (pranje s Kirherjem) :headbang: takrat je ponavadi rujavin na pogled zanič. :worship:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

eno vprašanje za vas...

kako vem, če mi lučka za temperaturo dela? na kakšen način jo lahko preizkusim?

hvala

Objavljeno
eno vprašanje za vas...

kako vem, če mi lučka za temperaturo dela? na kakšen način jo lahko preizkusim?

hvala

A ni tko da naj bi se takoj k das kontakt prizgale vse? Vsaj meni se pri '03 SVju

Objavljeno

meni se prižgejo one lučke vse...

samo ta za temperaturo pa je tam v tistem polju, kjer je obratomer. :unsure:

Objavljeno

zdaj sem poslikala...

gre se za tole lučko

PBQjiNJBCt1iMECUTEjuK.jpg

ostale lučke na števcu delajo vse

tybBm662DGCdfm2ImBLKk.jpg

tisti 2, ki nista prižgani sta za dolgo luč in pa smerokaze.

Objavljeno
meni se prižgejo one lučke vse...

samo ta za temperaturo pa je tam v tistem polju, kjer je obratomer. :unsure:

sv se ne pregreva in ne crkne..sej je ja suzuki!!!!

tko da brez panike :OK:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!