Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno
pred 9 urami, Borutt pravi:

Številka in črke v prometnem dovoljenju so barvna koda, katera mora ustrezati realnemu stanju, torej barvi vozila. 

aha a potem bi mogle bit iste?k sva pr kolegovi gledala pa se tut ne ujemajo te dve..

pred 2 urami, Zivnorc pravi:

:hmm:

Preveri, če se (slučajno) ujemajo še številke šasije .... :eek:

 

Ja, te se pa ujemajo:cool:

Objavljeno

tiste pod zicom so številke barve, ki jo moraš zmešat, če boš kej barvu, in nimajo veze s promrtnim dovoljenjem:klicaj:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Pravkar, builder pravi:

tiste pod zicom so številke barve, ki jo moraš zmešat, če boš kej barvu, in nimajo veze s promrtnim dovoljenjem:klicaj:

Sej se mi je zdel da je neki tazga k sm ze neki casa nazaj to nekje zasledil na forumu..pa sm rajs se enkrat vprasov:blush:hvala:cool:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Pozdravljeni!

Potrebujem vašo pomoč...na sportaku imam aftermarket smernike in spredaj desno mi je šla žarnica. Situacija je taka, da normalno odvijem sprednjo stekleno ploščico, vendar ker je tako malo prostora sem hotel žarnico zagrabit s kleščami a sem žarnico zlomil. Kljub temu še vedno lahko primem ustje in ga vrtim levo in desno ampak žarnica noče ven. Imate kakšno idejo kako spravim to ven?

Hvala za pomoč.

Objavljeno
pred 11 urami, dAlencc87 pravi:

aha a potem bi mogle bit iste?k sva pr kolegovi gledala pa se tut ne ujemajo te dve..

Katere misliš ?

Objavljeno
pred 7 minutami, Borutt pravi:

Katere misliš ?

Stevilka barve v prometni in stevilka barve pod zadnjim sedezom na motorju..

Objavljeno
36 minutes ago, denistilo said:

Pozdravljeni!

Potrebujem vašo pomoč...na sportaku imam aftermarket smernike in spredaj desno mi je šla žarnica. Situacija je taka, da normalno odvijem sprednjo stekleno ploščico, vendar ker je tako malo prostora sem hotel žarnico zagrabit s kleščami a sem žarnico zlomil. Kljub temu še vedno lahko primem ustje in ga vrtim levo in desno ampak žarnica noče ven. Imate kakšno idejo kako spravim to ven?

Hvala za pomoč.

Če govoriš o ta pravi žarnici z dvemi bulcami na grlu ,zavrti v levo in z špikastimi kleščami na več krajih lepo malo stisni grlo in zadeva mora prilest ven.Lepo počasi,lahko z malo WD in špegli na nosu.

Objavljeno
pred 1 uro, FLY pravi:

Če govoriš o ta pravi žarnici z dvemi bulcami na grlu ,zavrti v levo in z špikastimi kleščami na več krajih lepo malo stisni grlo in zadeva mora prilest ven.Lepo počasi,lahko z malo WD in špegli na nosu.

Ni ta žarnica. Problem je, da sploh ne vem kakšen tip žarnice je. Je sicer manjša od originala (kot pozicijska na avtu) grlo ima okroglo in ne vem, ali je tista ki ima dve bunkici, da se vsede žarnica v ležišče, ali pa je na navoj. Skušal sem jo sicer odvijačiti, a neuspešno, pa še zelo mučno je, ker je treba to delat z medicinskimi kleščami, saj drugače ne prideš niti zraven. Jutri slikam!

Objavljeno
pred 9 minutami, denistilo pravi:

Ni ta žarnica. Problem je, da sploh ne vem kakšen tip žarnice je. Je sicer manjša od originala (kot pozicijska na avtu) grlo ima okroglo in ne vem, ali je tista ki ima dve bunkici, da se vsede žarnica v ležišče, ali pa je na navoj. Skušal sem jo sicer odvijačiti, a neuspešno, pa še zelo mučno je, ker je treba to delat z medicinskimi kleščami, saj drugače ne prideš niti zraven. Jutri slikam!

potisni in nato odvij, če so bunkice:P

Objavljeno
pred 5 minutami, builder pravi:

potisni in nato odvij, če so bunkice:P

Tako malo je prostora da to ni več mogoče pa še zlomljena je.

Objavljeno
pred 8 urami, denistilo pravi:

Ni ta žarnica. Problem je, da sploh ne vem kakšen tip žarnice je. Je sicer manjša od originala (kot pozicijska na avtu) grlo ima okroglo in ne vem, ali je tista ki ima dve bunkici, da se vsede žarnica v ležišče, ali pa je na navoj. Skušal sem jo sicer odvijačiti, a neuspešno, pa še zelo mučno je, ker je treba to delat z medicinskimi kleščami, saj drugače ne prideš niti zraven. Jutri slikam!

poslikaj da vidimo

Objavljeno

Preden rineš klešče v žmigavec ni slaba ideja, da za vsak slučaj odklopiš akumulator.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 12 urami, denistilo pravi:

Pozdravljeni!

Potrebujem vašo pomoč...na sportaku imam aftermarket smernike in spredaj desno mi je šla žarnica. Situacija je taka, da normalno odvijem sprednjo stekleno ploščico, vendar ker je tako malo prostora sem hotel žarnico zagrabit s kleščami a sem žarnico zlomil. Kljub temu še vedno lahko primem ustje in ga vrtim levo in desno ampak žarnica noče ven. Imate kakšno idejo kako spravim to ven?

Hvala za pomoč.

... verjetno je mini 21W halogenska žarnica (ne vem oznake žarnice) ...in kitajski mini smernik.

Poskusi tako:

Odstrani rumeno steklo;

Odstrani neki plastični vskočnik iz plastičnega nosilca , ki pride v žmigavec.

razstavi žmigavec (odstrani nosilec);

sedaj ti ostane nosilec žmigavca skupaj z ostankom žarnice, ki je mnogo bolj dostopna za odstranitev.

.... sestavi v vrstnem redu od spodaj navzgor.

 

...aja... pa upam, da je tak žigavec, da se da to tako naredit... :P ...drugič pripni sliko...pa bo mnogo lažje...  :D

 

Objavljeno
pred 13 urami, dAlencc87 pravi:

Stevilka barve v prometni in stevilka barve pod zadnjim sedezom na motorju..

Sem ti že prej odgovoril, da se morata ujemati barva v prometnem dovoljenju in barva vozila. Pa še lajkov si. Poleg tega se mora ujemati tudi številka okvirja s številko v prometnem dovoljenju. Torej se mora ujemati več stvari (barva vozila in barvna koda v prometnem dovoljenju ter številka okvirja in številka v prometnem dovoljenju ter seveda vse ostale "malenkosti" okoli znamke, tipa in ostalih "nepomembnosti"). 

Objavljeno
pred 25 minutami, Borutt pravi:

Sem ti že prej odgovoril, da se morata ujemati barva v prometnem dovoljenju in barva vozila. Pa še lajkov si. Poleg tega se mora ujemati tudi številka okvirja s številko v prometnem dovoljenju. Torej se mora ujemati več stvari (barva vozila in barvna koda v prometnem dovoljenju ter številka okvirja in številka v prometnem dovoljenju ter seveda vse ostale "malenkosti" okoli znamke, tipa in ostalih "nepomembnosti"). 

Ja,vendar vse ostale stevilke se ujemejo razen ti dve..in kot mi je odgovoril drug forumas,so stevilke pod sedezem mendakoda za mesanje barve in ne st.barve..ker sem se tudi pozanimal in motor ni bil nikoli barvan..

Objavljeno
pred 30 minutami, Borutt pravi:

Sem ti že prej odgovoril, da se morata ujemati barva v prometnem dovoljenju in barva vozila. Pa še lajkov si.

borut pa saj ti je 2X lepo napisal da misli številke na nalepki pod sedežem in tiste v prometnem dovoljenju.

 

pred 2 minutami, dAlencc87 pravi:

Ja,vendar vse ostale stevilke se ujemejo razen ti dve..in kot mi je odgovoril drug forumas,so stevilke pod sedezem mendakoda za mesanje barve in ne st.barve..ker sem se tudi pozanimal in motor ni bil nikoli barvan..

in ti je pravilno odgovoril, te št. niso enake ;)

 

lp

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 20 minutami, carmagedon pravi:

borut pa saj ti je 2X lepo napisal da misli številke na nalepki pod sedežem in tiste v prometnem dovoljenju.

 

in ti je pravilno odgovoril, te št. niso enake ;)

 

lp

verjetno me borutt ni razumel katere stevilke mislim..nc zato..glavno da niso iste..tnx;-)

Objavljeno

Hvala vsem za pomoč! Uredil kot je bilo napisano!
Zdaj pa potrebujem še eno pomoč!

Smernike moram homologirat nimam pa TUV (papirjev)..mi lahko kdo pri tem pomaga?
 

lp, denis

1.jpg

2.jpg

Objavljeno (popravljeno)
pred 3 urami, denistilo pravi:

Hvala vsem za pomoč! Uredil kot je bilo napisano!
Zdaj pa potrebujem še eno pomoč!

Smernike moram homologirat nimam pa TUV (papirjev)..mi lahko kdo pri tem pomaga?
 

lp, denis

1.jpg

2.jpg

:hmm:

..s čigavim nasvetom si si pomagal?!?

FLY pije Union....Builder Laško.....Wakasaki pije kozla...Ciciban pije unga iz Kratocwilla.....jest pa kr vse po vrsti... :D

...aja...s holomogacijo ti pa ne zna nihče od nas pomagat....tut če nam še za pojest kej zrihtaš.... :D

 

Popravljeno . Popravil Zivnorc
Objavljeno (popravljeno)
pred 4 urami, denistilo pravi:

Hvala vsem za pomoč! Uredil kot je bilo napisano!
Zdaj pa potrebujem še eno pomoč!

Smernike moram homologirat nimam pa TUV (papirjev)..mi lahko kdo pri tem pomaga?
 

lp, denis

1.jpg

2.jpg

http://www.polo-motorrad.com/en/miniblinker-arrow-lang-paar-schwarz.html

http://www.polo-motorrad.com/en/miniblinker-racingii-schw-kurz-vorne-rechts-oder-hinten-link.html

Na teh linkih imaš podobne smernike. Piši jim, da si jih kupil, in da naj ti pošljejo še TUV papirje. Potem greš s tistimi papirji na LPP in homologiraš. Seveda  še prej pogledaš. če se številke ujemajo.. Če se ne, greš na Partis in potegneš dol Adobe Acrobat. Potem mal čaraš. Slovenija je zelo sofisticirana in napredna država, kjer tudi če imaš na smernikih E oznake potrebuješ vpis v homologacijo. Nemčija je pa glede tega čist razpuščena balkanska država, kjer papirjev sploh ne rabiš, če imaš oznake gor.

 

Lp, Cofko!

 

edit: evo link še za drugi tip http://www.polo-motorrad.com/en/small-mini-blinker-schwarz-vorne-rechts-oder-hinten-links.html

Zakaj pa imaš različne smernike gor?

Popravljeno . Popravil Cofko Cof
Objavljeno

Hm... bil v polotu pred nekaj meseci in so rekli da oni nimajo nobenih posebnih paprirjev dovolj da ima oznako E in gre v nemčiji skozi, mislim da bi tudi pri nas šlo, le  potrdilo o strokovni vgradnji mislim da moraš imet.

Objavljeno

Napisal si prav, da gre v Nemčiji skozi. Pa tudi po drugih EU državah (nisem 100%, da v vseh). Pri nas pa ne gre. Enkrat sem imel celo debato z enim prodajalcem, kateri mi ni hotel poslati papirjev za zadnjo luč in me je na vse žive in mrtve prepričeval, da jih ne rabim. Kasneje smo vse rešili :)  Potrdila o strokovni vgradnji pa nisem potreboval za nič, kar sem homologiral.

Objavljeno
On 22. 3. 2016 at 10:48 PM, mojster111 said:

Pozdravljeni! Zadeva je sledeča, imam Hondo CBR 125 R letnik 2004 in že od kar sem jo kupil od prejšnjega lastnika mi ob zaviranju s sprednjo zavoro začne dokaj močno tresti krmilo. Prva zadeva seveda, ki mi je prišla na misel je zvit prednji zavorni disk. Vpel sem ga v stružnico in približal merilno urico ki je pokazala odstopanja 0.1mm. Ker so mi predlagali naj preverim še samo centričnost platišča sem storil tudi to- rezultat popolnoma ravno platišče. Sedaj pa nevem kako naprej. Je možno da zaradi 0.1 odstopanja tako trese? Naj omenim še, da je že prejšnji lastnik težavo omenil, ki pa so jo poskusili odpraviti z menjavo zavornih ploščic (ni pomagalo). Hvala v naprej za pomoč. Če nisem pisal v pravo temo naj me kdo opomni bom prestavil (sem še nov na forumu).

Evola problem rešen. Torej najprej sem poskusil s struženjem diska, kar je privedlo do še slabših rezultatov, nato sem poskusil s poceni rabljenim diskom, ki je bil zelo ugoden a zvit toliko da se je kar na mizi jugal, tako da ta možnost je tudi odpadla. Na koncu sem se moral predati in kupiti nov NG disk za 100€ ampak ker mi ni vseeno do življenja in ker sedaj ne trese popolnoma nič več je bil vreden vsakega centa. Tako nekako na kratko, če bo kdo imel podoben problem lahko tudi jaz sedaj predlagam menjavo, ker je to očitno edina rešitev. Imam pa še eno vprašanje. Kolikor vem, naj bi se moral disk malo ''udelati'' torej to pomeni bolj nežno zaviranje...ve mogoče kdo koliko km se disk udeluje?

Objavljeno
pred 21 minutami, mojster111 pravi:

Evola problem rešen. Torej najprej sem poskusil s struženjem diska, kar je privedlo do še slabših rezultatov, nato sem poskusil s poceni rabljenim diskom, ki je bil zelo ugoden a zvit toliko da se je kar na mizi jugal, tako da ta možnost je tudi odpadla. Na koncu sem se moral predati in kupiti nov NG disk za 100€ ampak ker mi ni vseeno do življenja in ker sedaj ne trese popolnoma nič več je bil vreden vsakega centa. Tako nekako na kratko, če bo kdo imel podoben problem lahko tudi jaz sedaj predlagam menjavo, ker je to očitno edina rešitev. Imam pa še eno vprašanje. Kolikor vem, naj bi se moral disk malo ''udelati'' torej to pomeni bolj nežno zaviranje...ve mogoče kdo koliko km se disk udeluje?

Zapelji se furco vmes eno parkrat na mrtvo odžlajfaj (to naredi seveda varno :P) preveri še enkrat vijake in to je to .....ampak to sem ti povedal po kmečko ,fantje pa naj ti strokovno v km in  Nm  .....zame je bilo to vedno dovolj dobro .

Objavljeno

Včeraj po cca. 50km vožnje v dežju po avtocesti Suzuki SV650s k3 kar naenkrat malo pocuka in ostane precej brez moči, tudi zvok se je spremenil ter temperatura agregata ni več presegla 60°C aja pa tudi v prostem teku ni več deloval brez, da bi dodajal plin. Pripeljem še nadaljnjih 20km do doma in pospravim v garažo. Danes, ko sem spet poskusil je motor normalno vžgal v prvih 100m še malo pokazal simptome od včeraj potem pa normalno deloval.

Skratka kje bi lahko bila težava, da bom lahko pozoren in odpravim problem. Sam sem posumil problem z vžigom na enem izmed cilindrov? Svečke sem pozimi pred 1500km menjal.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!