Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Poglej po service manualu kako lahko stestiraš števec. Pod poglavje 16 poglej. Ga pa moraš dat dol (je lažje delat) in določene konektorje priklapljat. Če ni napake na napeljavi, je možno, da ti je nekaj v števcu šlo.

Kawasaki_Z_750_2007_2008.pdf

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar stestiral LCD enoto v službi na napajalniku
Problem se zgodi če je napetost pod 8,5V. Torej mora biti nekje velik padec napetosti ko dam kontakt očitno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem je v LCD enoti, ker po določenem času delovanja preneha delovati.

Mislite da se ubada kdo s takimi stvarmi, da bi se dalo popravit?
Ker rabljen stane 300€, kulker sem gledu na ebayu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje se ti pojavi ta padec napetosti (na 8,5V) v napeljavi (ožičenju) ali v samem števcu?

Pomeri kaj je z napajanjem števca na motorju. V primeru, da na napajalnik deluje BP je napaka v napeljavi. Sigurno je kje kak slab stik, še posebno, če je kdo kaj "kopal" po "elektriki" dodajal razne vtičnice, menjal smerokaze ali je bil motor razbit in samo "provizorij" popravljen...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To jaz testiram na usmerniku v službi, sprobujem različne načine da bi vedel kako ponovljivo pride do problema.

Zdaj sem spet zmeden in nisem več tako prepričan če je res problem v LCD enoti.
Ugotovitev testiranja:
-če je napetost pod 8,5V se LCD zaslon ne prižge, pri 12V se ponovljivo (100x sprobal) prižge
-ko LCD zaslon deluje in znižuješ napetost, jo lahko nižaš do 7,5V preden se LCD ugasne (backlight še vedno deluje), povišati je treba do 8,5V da se LCD prikaže

Zdaj pa pridejo čudne stvari:
-če pustiš enoto delovati pri 8,5V se ponovljivo ugasne LCD zaslon po 10min (backlight deluje), če zvišujem napetost do 12V se LCD noče "zbudit", prav tako ne pomaga če ga ugasnem, počaki moram kako minuto preden ga lahko ponovno prižgem in bo da bo deloval.

Trenutno testiral kako dolgo deluje pri 12V in normalno dela že več kot 33min

Še slika kaj točno se zgodi.
Backlight pri obeh deluje, vendar mi ne prikazuje podatkov, če bi imel priključen na motorju, se tudi takrat ne bi odzival obratomer.

Zdaj se mi je zgodil tudi problem pri 12V po 45min delovanja

DSC_0329(2).JPG

DSC_0330.JPG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pravi, da ti števec crkne po 45 minutah na 12V? Elementi na vezju v števcu so vsi celi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, Slow pravi:

Ah sranje, upam, da ne bo res crpalka. :(

Hvala za info.

ah dej no - mal šraufanja , pa roke in ostalo bo končno malo dišalo po bencinu pa 50e za pumpo boš dal...to k ti bojo trije kolegi pomagal pa pol roštilj pa pivo te bo dražje prišlo..:P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Srečno, napaka je lahko nekje na vezju, zagotovo je kar nekaj smd komponent in kdo ve kaj je narobe. Če se ti da igrat prvo preveri vse kondenzatorje če jih je kaj. 

V glavnem srečno napaka je lahko neki banalnega al pa kaj težjega za popravit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

17 minutes ago, Cofko Cof said:

Se pravi, da ti števec crkne po 45 minutah na 12V? Elementi na vezju v števcu so vsi celi?

Da, ponovljivo, par minut gor dol, nato odklopim napajanje počakam 1 minuto in normalno deluje spet 45min.

Elementi zgledajo vredu, ni znakov kondenzacije ali hladnih spojov, kondenzatorji niso napihnjeni.

Čudno mi je samo to, da ko je na motor priklopjen LCD je potrebno veliko sreče da sploh vžge, na usmerniku pa vedno brez problema.

Zato še nekot vedno upam da ni problem v LCDju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko stara zavorna tekočina povzroči slabše prijemanje zavor? (v cilindru je že bolj temno obarvana tekočina)

Sama menjava zavorne tekočine pa mi ni problem.

 

lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, miha9977 pravi:

Lahko stara zavorna tekočina povzroči slabše prijemanje zavor? (v cilindru je že bolj temno obarvana tekočina)

Sama menjava zavorne tekočine pa mi ni problem.

 

lp.

Da.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Kmet2 pravi:

Da.

Zgleda da bomo menjali zavorno tekočino čez vikend :) me pa še zanima kolko zategujete niple na čeljustih (ko se usede koliko še potem?) da nebi kak navoj slučajn šel al pa zavorna puščala zarad premal zategnjene.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, miha9977 pravi:

Zgleda da bomo menjali zavorno tekočino čez vikend :) me pa še zanima kolko zategujete niple na čeljustih (ko se usede koliko še potem?) da nebi kak navoj slučajn šel al pa zavorna puščala zarad premal zategnjene.

Jz to naredim po abčutku :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tolko da ne bo curilo ven  :P

Če maš občutek boš vedu s kako silo se lahko tak nipl zategne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom kar sebe citiral, da bo jasno, o cem govorim.

On 9. 5. 2016 at 11:34 AM, Slow said:

Priblizno en mesec nazaj sem preventivno naredil komplet servis na motorju (res vse kar se dela, vkljucno z menjavo verige, ploscis itd). Od takrat naprej ugotavljam, da nekaj z "gasom" ne stima. Tezava je zame skoraj neopazna, saj redkokdaj navijem rocico gasa do konca, ampak je lahko zelo moteca in celo nevarna pri prehitevanju.

Tezava je sledeca. Npr. peljem po avtocesti v sesti prestavi okoli 120 km/h pri cca. 5500 obratih. Zelim prehiteti kamion, torej pospesiti in ko navijem rocico preko neke tocke, zacne motor upocasnjevati namesto, da bi pospeseval. Recimo, da je navoj rocice 100%. Do 80% dela normalo in pospesuje, zadnjih 20% pa stagnira oz. se cuti da celo zavira. Posledicno preko 6000 obratov v sesti prestavi sploh ne pridem. Ko rocico malenkost spustim nazaj, npr. na 75%, zacne motor pospesevati.

Pred servisem je delovalo normalno, saj sem ze pospeseval do cca. 140 km/h. Dejansko sem opazil, da nekaj ne stima pred dnevi, ko sem bil sam na motorju in sem se zelel malenkost bolj hitro vkljuciti na cesto. V drugi oz. v tretji dam gas do konca in zacne "stagnirati", ko pa sem malenkost popustil, pa sem zacutil pospesek.

Ima kdo kaksen nasvet? Motor bom seveda peljal na servis, vendar ne vem, ce na isti.

Po petih dneh odkrit vzrok  - povsem zgnila crpalka. Hmmm...

Tank nima rje.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po petih dneh odkrit vzrok  - povsem zgnila crpalka. Hmmm...

Nisi edini....

Mogoče nekaj rešitev....

pred 1 uro, Slow pravi:

Po petih dneh odkrit vzrok  - povsem zgnila crpalka. Hmmm...

...pa še to, če je "zgnila" vprašaj v Eurotonu mogoče najdejo, za BMW-ja jih imajo.

F143859379.jpg

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob ‎10‎.‎5‎.‎2016 at 17:02, zupy199 pravi:

Da, ponovljivo, par minut gor dol, nato odklopim napajanje počakam 1 minuto in normalno deluje spet 45min.

Elementi zgledajo vredu, ni znakov kondenzacije ali hladnih spojov, kondenzatorji niso napihnjeni.

Čudno mi je samo to, da ko je na motor priklopjen LCD je potrebno veliko sreče da sploh vžge, na usmerniku pa vedno brez problema.

Zato še nekot vedno upam da ni problem v LCDju.

ti nagaja pri prižganem motorju in pri kontaktu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ve kdo kje prodajajo vodotesne kovice potreboval bi jih za avspuh in ker kompliciram bi rad dobil take kot jih uporablja termignoni oz kake s čim bolj podobno glavo https://www.google.si/search?q=ducati+996+termignoni&espv=2&biw=1366&bih=643&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiOov3Ay9nMAhXJPRQKHRQsA0sQ_AUIBigB#imgrc=N0S7aohgIE0lAM%3A

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, ludiluka pravi:

bi lahko poslikal glavo ter izmeril njen premer 

dej ti povej a rabiš : alu kovica / rostfrei štift ali rabiš rostfrei kovica /rostfrei štift?  3.2 kovica ima 6.5 glavo .. 4.8 pa 10 glavo - sam lohk šele u pondelk zalogo preverim..

Popravljeno . Popravil thumper
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

12 minutes ago, thumper said:

dej ti povej a rabiš : alu kovica / rostfrei štift ali rabiš rostfrei kovica /rostfrei štift?  3.2 kovica ima 6.5 glavo .. 4.8 pa 10 glavo - sam lohk šele u pondelk zalogo preverim..

Alu kovica rostfrei štift  4,8mm  dolžina 8mm (se mi ne mudi dobim volno komaj konec tedna )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!