Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

fouš zrak se preveri s start sprejem..zalaufaš motor in v prostem teku pošpricaš od vplinjača do glave- če nabije obrate nekje vleče zrak .. če tega ni , je napaka nekje v notranjosti vplinjača - ki ga je čistil ..

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No našel težavo, pri pregledu yamahce, zgornji del sebla od ventila je čisto znucan zdej tisto nihalo tolče po zatiču kar bi po moje lahko pripeljalo do tega da ventil pade v mašino. 

Zakaj bi se kaj tekega zgodilo? Slika obeh ventilov sesalni še cel, izpušni znucan.

img20160619222221.jpg (vijak za štelanje sem namensko odvil da se boljše vidi obrabo )

img20160619222236.jpg

(za boljšo resolucijo klik na sliko)

Mislim da je edina rešitev menjava ventila? ampak kako preprečit da bi se z novim ventilom zgodilo enako? Oba ventila sta enako stara in imata samo cca 25000km.

 

(ps: uno kar sem žaloval v drugi temi, zgleda da je sesalni ventil še vedno raven)

Popravljeno . Popravil smasher
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

izpišni je bolj obremenjen- temperatura ..stisni vzmet pa poglej , če ti ni varnostnega obročka s katerim je ventil zataknjen zjebalo ..dokler ne boš razstavil ne moreš ne pogledati zareze za obroček in ne pomeriti dolžine ventila ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko smo že pri ventilih. Pozna kdo koga, ki predela sedeže, da je potem za neosvinčen bencin. Na bokserjih se to dela, pa me. zanima če kdo ve kje je kakšen majster.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Težava s polnjenjem akumulatorja (ne polni pri delujočem motorju) - zanima me, kakšna napetost naj bi prihajala iz alternatorja do reglerja (3x12v ?) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 minutes ago, eltrinajst said:

Težava s polnjenjem akumulatorja (ne polni pri delujočem motorju) - zanima me, kakšna napetost naj bi prihajala iz alternatorja do reglerja (3x12v ?) 

vsaj 60V (raje več) pri 4.000 o/min

Alternator.JPG

Popravljeno . Popravil RSTDRIVER
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot zanimivost:skurjen REGLER ne pomeni vedno prenizko ali nično istosmerno napetost ampak jo lahko vzdigne recimo na 40V.Baterija se trudi dušiti sr@nje,nakoncu pa elektrolit zavre in zavohamo gnila jajca.Z malo sreče je treba zamenjat samo regler in baterijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, RSTDRIVER pravi:

vsaj 60V (raje več) pri 4.000 o/min

Alternator.JPG

v besedilu je napaka: ne gre za DC (enosmerno) napetost temveč AC (izmenično) !

DC naredi šele regler, ki jo poleg še omeji navzgor, da se aku ne prepolni. Višek proizvedene energije pa se sprosti preko hladilnika reglerja, zato ima rebra.

 

Popravljeno . Popravil gsxf750
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lp. Vozim hondo cb 750f l 82. imam pa eno težavo zakaj se mi večkrat naredi da mi motor dela smo po dveh ali treh cilindrih. Zamenjal komplet kable z nastavki za na svečko in svečke take kot morajo biti sedaj imam dvoje ene denso in ene ngk ampak oboje delajo enako. Iskra pa za vola ubit. ali je mogoče zundspula zanič. 

Pa še to. Ko snamem kabel iz sveče in ga samo približam svečki da se sliši kako iskra seka potem počasi zažene tudi ta cilinder.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

9 hours ago, ciciban said:

Ko smo že pri ventilih. Pozna kdo koga, ki predela sedeže, da je potem za neosvinčen bencin. Na bokserjih se to dela, pa me. zanima če kdo ve kje je kakšen majster.

Pri oldijih dosti ljudi sploh ne daje not dodatka pa ni videti nekih sprememb. Z laverdami dirkajo z originalnimi sedeži pa ni nobenih opaznih sprememb

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri tamalih Airheadih se iz preventive menjajavajo ventili, ker pri doličenih serijah obstaja možnost bližnjega srečanje z batom. Pa ko je že ravno prilika se jih dosti odloči za konverzijo na neosvinčenega. Kritična je prva serija tamalih bokserjev. Težava je bila v materialu ventilov in v zagozdah, ki držijo ventil. Seveda pa je vse skupaj zelo priročen izgovor, da se pri razkopavanju namesti še Siebenrock big bohr kit. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, ciciban pravi:

 Seveda pa je vse skupaj zelo priročen izgovor, da se pri razkopavanju namesti še Siebenrock big bohr kit. 

s 45 na sto kva pa j to .. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lotil sem se projekta obnove Honde CB500four 1973. Med drugim bi obnovil tudi komplet agregat. Nekako pa se zadeve ne upam lotiti sam, nimam niti vsega potrebnega orodja, niti dovolj znanja da bi podrl cel motor, oziroma ga optimalno zložil nazaj. :blush: Marsikaj sem že poservisiral, samega drobovja motorja pa še ne.

Torej, iščem nekoga ki zadevo obvlada in bi vzel zadevo v roke. Imam pa željo oziroma pogoj biti zraven pri šraufanju in tudi pomagati kolikor se da. Je kdo tukaj take sorte in bi ga zadeva zanimala? Ali pa ve kdo za kakšnega mojstra, ki bi bil primeren? Seveda mojstra pošteno plačam, da ne bi kdo mislil, da iščem karitas. Bi se pa zadeve najraje lotil enkrat pozno jeseni, lahko tudi pozimi, odvisno od dogovora, skratka, ne mudi se mi.

Vsaka informacija dobrodošla.....lahko PM.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 20. 6. 2016 at 10:42, eltrinajst pravi:

Težava s polnjenjem akumulatorja (ne polni pri delujočem motorju) - zanima me, kakšna napetost naj bi prihajala iz alternatorja do reglerja (3x12v ?) 

 

Preveril, izmeril, alternator je odslužil. 

A se morda kdo pri nas ukvarja s previjanjem, ali pa bo treba kupiti drugega?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, dive pravi:

Lotil sem se projekta obnove Honde CB500four 1973. Med drugim bi obnovil tudi komplet agregat. Nekako pa se zadeve ne upam lotiti sam, nimam niti vsega potrebnega orodja, niti dovolj znanja da bi podrl cel motor, oziroma ga optimalno zložil nazaj. :blush: Marsikaj sem že poservisiral, samega drobovja motorja pa še ne.

Torej, iščem nekoga ki zadevo obvlada in bi vzel zadevo v roke. Imam pa željo oziroma pogoj biti zraven pri šraufanju in tudi pomagati kolikor se da. Je kdo tukaj take sorte in bi ga zadeva zanimala? Ali pa ve kdo za kakšnega mojstra, ki bi bil primeren? Seveda mojstra pošteno plačam, da ne bi kdo mislil, da iščem karitas. Bi se pa zadeve najraje lotil enkrat pozno jeseni, lahko tudi pozimi, odvisno od dogovora, skratka, ne mudi se mi.

Vsaka informacija dobrodošla.....lahko PM.

trojan  bi znal bit najbližje tvojim zahtevam in željam.. napiši mu pm..

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 20. 6. 2016 at 18:25, ludiluka pravi:

Pri oldijih dosti ljudi sploh ne daje not dodatka pa ni videti nekih sprememb. Z laverdami dirkajo z originalnimi sedeži pa ni nobenih opaznih sprememb

sj Kmet v oldija tut ni dal nobenga dodatka, pol je pa ventil zamenjal :P

Sicer, jaz ga tut neb dal, ker se neb spomnil :(

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kakšn dodatek? kakšno olje ? kakšn oldi? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, thumper pravi:

kakšn dodatek? kakšno olje ? kakšn oldi? 

Dodatek za neosvinčeno gorivo . O olju ne vem nič , oldi je pa mislil .....kupiš,zamenjaš avto drva kar hočeš hahahah

13393235_10208665219940425_646453495_n.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Kmet2 pravi:

Dodatek za neosvinčeno gorivo . O olju ne vem nič , oldi je pa mislil .....kupiš,zamenjaš avto drva kar hočeš hahahah

13393235_10208665219940425_646453495_n.jpg

to še moj suwath ne rabi dodatka pa je kontrukcijsko starejše generacije.. bi zamenjal pa nimam avta na drva ..a zamenaš če je avto na plin? :P mam itak napravo k je ene tolk vreda - avto dam povrh ..:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozudravljeni

je že kdo imel težavo pri bmw k1300s da mu nebi vžigal. problem je da ko pristisneš stikalo nevžge potem drugičpa normalnoni akumulator ko se 1.pojavila ta težava sem ga menjal.

težava je tudi pri smernikih ki ga ne morem izklopit drugače kot da za trenutek prižgeš vse 4 in nato na istem gumbu izključiš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 37 minutami, grega 32 pravi:

pozudravljeni

je že kdo imel težavo pri bmw k1300s da mu nebi vžigal. problem je da ko pristisneš stikalo nevžge potem drugičpa normalnoni akumulator ko se 1.pojavila ta težava sem ga menjal.

težava je tudi pri smernikih ki ga ne morem izklopit drugače kot da za trenutek prižgeš vse 4 in nato na istem gumbu izključiš.

A ti sploh vergla ob pritisku tipke? Mogoče imaš dve ločeni napaki.

Da nisi dal prešvoh akumulatorja in se sesede ob zagonu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!