Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

http://www.carlsalter.com/pdfs/ducati_748_996_2001.pdf

Tu maš če je pravi model, čene poišči pravega na strani pa srečno v sekciji trubleshooting.

Tu maš če je pravi model, čene poišči pravega na strani pa srečno v sekciji trubleshooting.

Sicer pa... praviš da si meril. Kaj kje in kolikšne so bile vrednosti. Si preveril vse kontakte od statorja do reglerja in ignition coilov (menda v "našem" žargonu cinšpule)? Si preveril stanje kablov do svečk (med kablom in kapico ki pokriva svečke)?

Kaj pomeni da grejo svečke? Si ziher da nimaš ponaredke ali pa prehladne oz drugače napačne? (ponaredkov je menda ohoho) Pojdi kupit nekam drugam en set kjer zgledajo vsaj resni oz od uradnega zastopnika, probaj s championovimi če ne gre drugače.

Lahko je tudi regler a dvomim, na hondah so crkovali kot za šalo... in rekel boš bmk, honda pač... No na mnogo hodinih reglerjih piše gor ducati energia. :D (bemti jajca makaronarska oz. kakor vzameš)

Sicer pa po trubleshooting manualu. Verjetno bi bilo dobro dat preverit uplinjače kakemu profiju (npr. čarman) pa boš vedel kje si, na koncu koncev lahko tiči točno tam edina težava ki jo boš pa sam brez opreme in znanja težko rešil. Pe še sinhronizacije bo monster nadvse vesel.

Btw, si morda opral papirnati zračni filter? Če si, je to tvoj problem. Le te se le spiha pa malo pobunka smeti ven. Sem bil enkrat preveč pedanten (nisem probal bit gorenc) enkrat pa... :twak:

No ker sem mel čas sem pokukal v italjankse forume in na hitro izluščil da:

- imaš problem v uplinjačih

- napačne / fake svečke oz. priporočaja uporabo champion svečk ki naj bi menda zdržale bistveno več (zdej če je res... jih pa kar nekaj tako meni)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je bil motor zle cez tedn pri enem..sicer domacem mojstru...ampak vseeno ima nekaj let ukusenj z ducatiji in motorji nasploh..in bi naj bili uplinjaci vredu...

meril sem upornost na dveh kablih ki prideta iz vsakega pick upa...delujeci je imel nekaj upora..nevem koliko...nedelujoci pa se instrument ni odzval...

svecke mam ngk...pa prej v enem letu brez problemov

bom se jutri menjal filter bencina..je ze malo usran....mam ze skoraj leto enega neoriginal...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsekakor pa po service manualu trubleshooting sekcijo pregledat. alternativno pojdi na italjanski forum pa lušči debate z imenom "monster brucia candele" ki jih je na tone in si pomagaj s prevajalnikom. Raje ITA v ANG kot ITA v SLO (tako pravijo).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni mojstri,

Pred dnevi se mi je zlomilo srce...no, skoraj...

   
Opazil sem, da je okvir mojega Suzukijevega v-stroma v celoti počil. Na levi in desni strani motorja je enaka razpoka, do cca 7 mm velika špranja. Drži se samo še v dolžini kakega cm čisto pri vrhu. Motor je prevozil dobrih 140 000 km in preveč časa po zadnjem kolesu.... Počil je tam, kjer je zvarjen...slike v prilogi

Torej kaj bi vi predlagali, zgolj vaši komentarji... 

1. Vse skupaj zapakirati v vitrino in zgolj opazovati mojega starega spremljevalca in kupiti nov motor

2. Dobiti nekega varilca, ki mi bo zadevo zvaril skupaj (Alu)

3. Dobiti kje kak drug okvir in ga zamenjati (številka šasije ? )

 

 

Bostjany

IMAG3192.jpgIMAG3195.jpgIMAG3196.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jerman depala vas .. pa se boš vozil dokler kaj drugega ne crkne.. je pa tako - dobro bi bilo , če bi prednji konec čisto razstavil - oz. pejd do jermana pa mu pokaži še kakšno fotko pa ti bo dal napotke kako rabi imet razstavljeno , da bo optimalno zavaril .. če dela bencinske tanke za YART bo tud to naredil..

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moraš dobiti res dobrega varilca, sicer bo vse skupaj zategnilo. Verjetno je potrebna zelo dobra priprava, preden se začne variti. 

Švajsati zna marsikdo, mojstrov je pa malo.

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Olala... hvala mojstri...vsem po vrsti :)

Najprej Jermana pokličem, nato še ostale, če on ne bo za stvar...

Ostanite v cvetju :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zivjo,

ima morda kdo podatek, v katerih okvirjih se giblje temperatura na zunanjem delu izpuha (na Slip-On dusilcu)? Okrog 200 stopinj Celzija, ali vec? Hvala, LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dušilc se segreje od 180°C ( dobro hlajenje) in do cca 270°C ( slabo hlajenje, oklep,sopotnik, torbre-kufri ), novejši še več cca 400°C ( prekati,katalizatorji, ..... ), so pa tišji.

No saud, no power :ras:.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izgubil sem original Leo Vince objemko. Sem na poti, tko da je treba improvizirat, ni druge. Imam en silikon (impro), ki je deklariran do 220 st. C. Kot podloga objemke.Ne bi rad, da se mi zapece oz celo stece po titan dusilcu. Ror je odpr (brez dB killerja), Leo Vince na Varaderi. Sopotnica ima avto ;) Kufrov nimam.

Alternativa "kuhinjskemu" silikonu mi je vrv iz steklene volne, ki je ziher temp. mnogo bolj odporna, ampak bi jo tezko spravil v neko funkcionalno/prblizno estetsko formo...

Torej, ce racunam toleranco tega silikona (300 st.), bi blo za probat... ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

27 minutes ago, Sitko said:

Izgubil sem original Leo Vince objemko. Sem na poti, tko da je treba improvizirat, ni druge. Imam en silikon (impro), ki je deklariran do 220 st. C. Kot podloga objemke.Ne bi rad, da se mi zapece oz celo stece po titan dusilcu. Ror je odpr (brez dB killerja), Leo Vince na Varaderi. Sopotnica ima avto ;) Kufrov nimam.

Alternativa "kuhinjskemu" silikonu mi je vrv iz steklene volne, ki je ziher temp. mnogo bolj odporna, ampak bi jo tezko spravil v neko funkcionalno/prblizno estetsko formo...

Torej, ce racunam toleranco tega silikona (300 st.), bi blo za probat... ?

Sopotnica skoci do prve hardware trgovine in se vrne z navadno objemko primerne/priblizne dimenzije.

V izogib toleranci naj kupi par njih pribliznih dimenzij.

Popravljeno . Popravil Nearrain
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

20160810_122752.jpgMa ne vem, kovina na kovino, nisem glih pristas. Naredil sem repliko iz t.i. hilti traku, vmes pa bi tal Tako objemko, da bi legla kot ata na mamo bo pa mal tezko najti. Originalna objemka ima gumo, pa zato razmisljam v tej smeri.

20160805_162501.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Sitko pravi:

Izgubil sem original Leo Vince objemko. Sem na poti, tko da je treba improvizirat, ni druge. Imam en silikon (impro), ki je deklariran do 220 st. C. Kot podloga objemke.Ne bi rad, da se mi zapece oz celo stece po titan dusilcu. Ror je odpr (brez dB killerja), Leo Vince na Varaderi. Sopotnica ima avto ;) Kufrov nimam.

Alternativa "kuhinjskemu" silikonu mi je vrv iz steklene volne, ki je ziher temp. mnogo bolj odporna, ampak bi jo tezko spravil v neko funkcionalno/prblizno estetsko formo...

Torej, ce racunam toleranco tega silikona (300 st.), bi blo za probat... ?

Kaj pa nova original?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Sitko pravi:

Izgubil sem original Leo Vince objemko. Sem na poti, tko da je treba improvizirat, ni druge. Imam en silikon (impro), ki je deklariran do 220 st. C. Kot podloga objemke.Ne bi rad, da se mi zapece oz celo stece po titan dusilcu. Ror je odpr (brez dB killerja), Leo Vince na Varaderi. Sopotnica ima avto ;) Kufrov nimam.

Alternativa "kuhinjskemu" silikonu mi je vrv iz steklene volne, ki je ziher temp. mnogo bolj odporna, ampak bi jo tezko spravil v neko funkcionalno/prblizno estetsko formo...

Torej, ce racunam toleranco tega silikona (300 st.), bi blo za probat... ?

Ne kompliciraj, ta dušilec se segreje največ na 60c zakaj pa misliš da je original podložena guma, kupiš zračnico od kolesa in jo podložiš pod perforiran trak ki si ga nameraval namontirat da ti ne bo poškodovalo lonca, lonec je itak brez db kilerja in se še manj greje, to je začasno dokler ne dobiš original objemke

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a, zato raniš V kuhinji ukradi silikonski pekač in ga zreži :D (sej tudi kak hofer, špari ali še kaj jih ima pa sogurno so tut kakšni za 4€ ) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima kdo idejo kako stabilizirati ogledalna steklca. Zgleda da so se losla in ob tresljajih šklepetajo. Ogledala se ne da razdret.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, tomash pravi:

Ima kdo idejo kako stabilizirati ogledalna steklca. Zgleda da so se losla in ob tresljajih šklepetajo. Ogledala se ne da razdret.

S silikonom, brezkislinskim na novo zafugiraj. To mi je padlo prvo na pamet :D

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

27 minutes ago, tomash said:

Ima kdo idejo kako stabilizirati ogledalna steklca. Zgleda da so se losla in ob tresljajih šklepetajo. Ogledala se ne da razdret.

Ma kaj te briga, se boš delal kot da maš ducatija da neki šklmepeta :D

Na mojem motorju bol slišim špegle kot pa avspuh :D 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, saj sem ze napisal, naredil sem repliko iz traku, ki dokaj dobro nalega. Taksno, da bi sedla kot ata na mamo in bi po moje lahko bila potem kovina-kovina, bi tezko nasel. Se original je malo vija-vaja, zato pa ima gumo, da ne plese in vsega ne podrsa. 

Jaz imam namesto gume za podlogo dve alternativi: silikon (pekac, ki sem ga ze sfriziral (4,50 EUR :) ) ali vrv iz steklene volne (azbest je prepovedan). Zato sem vprasal za temperaturo na "demferjih", ampak kot vidim so mnenja razlicna. Na netu nisem nasel kaj konkretnega. Ker sem tudi sam mnenja, da se ne segreje prevec (po moje max 300 stopinj), bom "tvegal" s silikonom.

Bom porocal o rezultatih, predvidevam, da bo se komu prav prislo. Ce mi bo v redu ratalo, pa ce bo LeoVince terjal kakih 100 ojrov za original objemko, bom se z drugega izdelal sam :)

Ce se pa slucajno komu doma valja original objemka, kot je na sliki zgoraj (Leo Vince Titan Oval, star ene 8 let), se pa priporocam.

Hvala za suport, fajn se furajte!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 56 minutami, tomash pravi:

Ima kdo idejo kako stabilizirati ogledalna steklca. Zgleda da so se losla in ob tresljajih šklepetajo. Ogledala se ne da razdret.

Iz malo trše plastične embalaže odreži okrog 5mm širok trak in ga potisni pod stekelca vsaj en del spodaj. Z izvijačem lahko malo odmakneš ohišje ob stekelcu, pazi, da stekla ne poškoduješ. Sam sem jih tako fiksiral za silo, ker so res nevzdržno šklepetala, pa še slika je bila nerazločna ob pogledu nazaj. Sem naročil ogledala iz Kitajske pa so slabe kvalitete in jih verjetno ne bom montiral na motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!