Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno
pred 26 minutami, Domen L pravi:

Včeraj po cca. 50km vožnje v dežju po avtocesti Suzuki SV650s k3 kar naenkrat malo pocuka in ostane precej brez moči, tudi zvok se je spremenil ter temperatura agregata ni več presegla 60°C aja pa tudi v prostem teku ni več deloval brez, da bi dodajal plin. Pripeljem še nadaljnjih 20km do doma in pospravim v garažo. Danes, ko sem spet poskusil je motor normalno vžgal v prvih 100m še malo pokazal simptome od včeraj potem pa normalno deloval.

Skratka kje bi lahko bila težava, da bom lahko pozoren in odpravim problem. Sam sem posumil problem z vžigom na enem izmed cilindrov? Svečke sem pozimi pred 1500km menjal.

konektorji .. konektorji .. najprej to preveri če je povsod dober stik ..kontakt sprej pa to..

Objavljeno

pozna kdo način oziroma kit za znižanje bmw R1100Gs?

 

Objavljeno
pred 9 urami, tomash pravi:

pozna kdo način oziroma kit za znižanje bmw R1100Gs?

 

Čarman!   130€ za KTM1050ADV ......

Objavljeno
pred 9 urami, tomash pravi:

pozna kdo način oziroma kit za znižanje bmw R1100Gs?

 

http://www.wunderlich.de/shop/de/ohlins-federbein-satz-tief-vorne-hinten-25mm-tieferlegung-3275.html

key words : lowering , tieferlegung .. money , geld , penezi , lova , pare , denari itd.. :OK:

Objavljeno

Krajši amortizer (ja).

Objavljeno
pred 21 minutami, tomash pravi:

to poznam iščem home made alternative.

 

ok.povej a ti bi to za vozit ali da bi pri fotografiranju dosegel do tal? kot ti je kmet svetoval poglej pri čarmanu ..

v bistvu kolikor vem , lahko znižaš samo tako , da daš krajši sprednji in zadnji amortizer/ vzmet.. obenem zraven pride trša vzmet in s tem trša vožnja  - ali pa nižja maksimalna obtežitev motocikla .. je pa seveda to potrebno podkrepiti z izračunom vzmeti in amortizerja glede na težo voznika - to ti naredi čarman ..

home made - no ja tisti ki me poznajo vedo , da se strinjam s tem ne bom zanikal .. vendar je za to potrebno malce guglanja in samoprečiščevanja tekstov ter rezultatov ...

Objavljeno

Edina rešitev je krajša amortizerja, ker je vpetje amortizerja na teleleverju (spredaj) in paraleverju (zadaj) direktno. Zaradi problemov, ki se pojavijo pri nižanju motocikla na tak način ima ta motocikel možnost nastavitne sedeža na dve višine.

Tovarniško ponižana serija F(800) ima krajši amortizer zadaj (direktno vpetje) in krajše vzmeti spredaj (klasični) teleskopi.

Pri ročičevju je relativno enostavno z zamenjavo ročic drugačne dolžine, pri direktnem vpetju amortizerja na nihajko pa te možnosti ni.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

za speljat in ustavit, vozit ni problem. Slikam se lahk tud s pručko. Je naneslo da sem je pojavil ta motor. Z guglanjem sem našel nekaj za zamik zadnjega amortizerja. Imel sem npr Bulldoga, pri katerem si enostavno vgradil nek vezni člen in se je motor ponižal za cca 2 cm. v bistvu samo sprašujem, če kdo pozna kakšno enostavno rešitev, ni drugega.

Objavljeno
pred eno uro, tomash pravi:

za speljat in ustavit, vozit ni problem. Slikam se lahk tud s pručko. Je naneslo da sem je pojavil ta motor. Z guglanjem sem našel nekaj za zamik zadnjega amortizerja. Imel sem npr Bulldoga, pri katerem si enostavno vgradil nek vezni člen in se je motor ponižal za cca 2 cm. v bistvu samo sprašujem, če kdo pozna kakšno enostavno rešitev, ni drugega.

Topel nasvet. Z zavorami in vzmetenjem se ne igraj če nisi za to strokovno podkovan ,ker ti na cesti lahko zelo narobe hodi .....lp

Povedal sem ti najcenejšo strokovno rešitev ,ti pa išči naprej še kaj bolj enostavnega :P

Nekaj lahko pridobiš tudi z nižanjem sedeža ,spuščanjem pnevmatik,debelejšimi podplati itd .....to so te enostavne stvari.....:P

Objavljeno

kolikor sem pogledal ni enostavnejše opcije....razen če :

-je vpetje tako - https://www.google.si/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwig5uuM14PMAhVHChoKHZeuC5kQjRwIBw&url=http%3A%2F%2Fwww.gs-forum.eu%2Fr-1150-gs-und-r-1150-gs-adventure-93%2Feinbau-wilbers-federbein-r1150gs-hinten-66525%2F&bvm=bv.119028448,d.bGg&psig=AFQjCNFb-KUkferZRP93bYwtzSv7ZONU6g&ust=1460363907760575

in amortizer spodaj tak s pušo , ki je širša kot glava vpetja amortizerja ... puša se zoža toliko , da je kakšno desetinko ali dve širša od glave amortizerja ..nato se iz ustreznega materiala naredi nosilec-adapter ,ki se privijači na zadnjo nihajko , vpetje amortizerja pa se spusti navzdol in nazaj - za toliko , kolikor je potrebno prostora za pritrditev adapterja na osnovno pozicijo pritrditve amortizerja ..zdaj pa če prostor je za nazaj do gume kolikor se ga rabi pa ne vem - je potrebna meritev...

http://www.metisse.de/tieferlegung-bmw-r-1100-s.html

Objavljeno

Mene neki zanima, če mogoče kdo ve, če so iste stopalke za zavoro  za hondo cbr 1000 narajenim med letom 2004 in 2007 ? 

Ima mogoče kdo kakšno za prodat ? HVala 

Objavljeno
pred 22 urami, Domen L pravi:

Včeraj po cca. 50km vožnje v dežju po avtocesti Suzuki SV650s k3 kar naenkrat malo pocuka in ostane precej brez moči, tudi zvok se je spremenil ter temperatura agregata ni več presegla 60°C aja pa tudi v prostem teku ni več deloval brez, da bi dodajal plin. Pripeljem še nadaljnjih 20km do doma in pospravim v garažo. Danes, ko sem spet poskusil je motor normalno vžgal v prvih 100m še malo pokazal simptome od včeraj potem pa normalno deloval.

Skratka kje bi lahko bila težava, da bom lahko pozoren in odpravim problem. Sam sem posumil problem z vžigom na enem izmed cilindrov? Svečke sem pozimi pred 1500km menjal.

Zelo verjetno ti je voda zalila svečko od prednjega cilindra, to se je veliko dogajalo predvsem na SV-jih prve generacije. Pokrov ventilov prednjega cilindra ima eno majhno luknjico, ki je namenjena odtekanju vode pri vožnji v dežju, v kolikor voda ne dovolj odteka, zalije svečko in motor dela samo na zadnji cilinder, to je tudi vzrok manjše moči in čudnega zvoka.

Preveri če voda lahko odteka skozi tisto luknjico, da je ni zamašila kakšna umazanija itd. Težavo bi lahko omilil tudi kakšen fender extender ali pa če narediš nekakšno zaščito, ki jo montiraš pod hladilnik, da ščiti da ne pride toliko vode do prednjega cilindra (slednjo je imela druga generacija že serijsko, s tem so ta problem precej izboljšali).

Objavljeno

@speedfighttuning hvala za odgovor! Sicer imam že drugo verzijo sv-ja , ki ima neki zaščito pred glavo prvega cilinda. Vendar kot kaže je bil dokaj močen naliv in veliko vode zadosti, da je prišla tja kamor nebi smela. 

 

Objavljeno

Mogoče kdo ve kaj bi bil ta zvok in ali je to normalno? V glavnem to sem do sedaj slišal dvakrat in samo po tistem ko sem ga opral. Ko motor operem in recimo ko je na stojalu (obe kolesi v zraku) zavrtim sprednjo kolo nazaj (v vzratno smer) se sliši pokanje. Tudi če motor po pranju potisnem nazaj oz. ga tišim nazaj se sliši to pokanje iz sprednjega kolesa. Pokanje ni enakomerno in je precej glasno. Če kolo zavrtim naprej ali motor potisnem naprej tega zvoka ni. Moram preverit v naslednjih dneh če res samo po pranju ali tudi takrat ko je suh. Vendar tega do sedaj nisem opazil, pa bi skoraj sigurno.

Objavljeno

Zveni ko kak ležaj...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Najverjetneje kot pravi kolega.Sicer falš ležaji pogosteje šumijo kot pokajo.Podstavi prednje kolo,primi zgoraj/spodaj in poglej če je kaj prečnega lufta.Če imaš možnost stetoskopa lahko med vrtenjem  prisluhneš pri osovini,primerjaj desno/levo stran. Snameš čeljusti in če še vedno poka  je skoraj sigurno en od ležajev.

Objavljeno

Evo sem danes ko je motor čisto suh spet probal porinit naprej in nazaj. Nobenega pokanja in nobenega čudnega zvoka. Očitno samo takrat kadar je moker. Moram še sprobat od Fly-a nasvet.

Objavljeno
pred eno uro, cesko pravi:

Evo sem danes ko je motor čisto suh spet probal porinit naprej in nazaj. Nobenega pokanja in nobenega čudnega zvoka. Očitno samo takrat kadar je moker. Moram še sprobat od Fly-a nasvet.

Čudno je ko si omenil da je glasno pokanje.

Se ti slučajno ne sliši voda, ko se nabere v luknje od diskov. Potem pa se sliši tako rahlo pokanje ko zasučeš kolo.  

Objavljeno (popravljeno)
pred 17 minutami, Aljaz(gsr) pravi:

Čudno je ko si omenil da je glasno pokanje.

Se ti slučajno ne sliši voda, ko se nabere v luknje od diskov. Potem pa se sliši tako rahlo pokanje ko zasučeš kolo.  

Huh morda tudi. Samo dvomim, da bi tako glasno pokalo. Sedaj ko je suh pa brez vsakega poka. Bom še jutri ko bo malo več časa, malo bolj natančno vse pregledal. Motor ima prevoženih tudi komaj okoli 10 000 km. Da bi tako hitro šel ležaj? Potem bi moralo pokati tudi takrat ko je suh. Bom jutri pregledal pa javim.

Popravljeno . Popravil cesko
Objavljeno

Poglej pri zavornih ploščicah z doma narejenim "stetoskopom"...in pri ležaju.

Doma pa narediš houm mejd stetoskop tako, da prisloniš daljši šrafciger na mesto, kjer misliš, da nastajajo čudni zvoki...in nato tesno prisloniš uho na šrafciger. Priporočljivo je prisloniti tisto uho, na katerega bolje slišiš, če si mogoče že malo starejši... :P

...zavrti kolo in premikaj šrafcigetr po različnih mestih, od koder bi lahko prišel čuden zvok....in tam,  kjer je zvoj najmočnejši....tam išči vzrok za nastale čudne zvoke...

Simpl.

:D

 

 

 

Objavljeno
pred 10 minutami, Zivnorc pravi:

Poglej pri zavornih ploščicah z doma narejenim "stetoskopom"...in pri ležaju.

Doma pa narediš houm mejd stetoskop tako, da prisloniš daljši šrafciger na mesto, kjer misliš, da nastajajo čudni zvoki...in nato tesno prisloniš uho na šrafciger. Priporočljivo je prisloniti tisto uho, na katerega bolje slišiš, če si mogoče že malo starejši... :P

...zavrti kolo in premikaj šrafcigetr po različnih mestih, od koder bi lahko prišel čuden zvok....in tam,  kjer je zvoj najmočnejši....tam išči vzrok za nastale čudne zvoke...

Simpl.

:D

 

 

 

Bom sprobal. Sem pa še mlad tako, da sluh ne bi smel biti problem, ali pač :D

Objavljeno
1 hour ago, cesko said:

Huh morda tudi. Samo dvomim, da bi tako glasno pokalo. Sedaj ko je suh pa brez vsakega poka. Bom še jutri ko bo malo več časa, malo bolj natančno vse pregledal. Motor ima prevoženih tudi komaj okoli 10 000 km. Da bi tako hitro šel ležaj? Potem bi moralo pokati tudi takrat ko je suh. Bom jutri pregledal pa javim.

Bi bil res fenomen da gre ležaj japoncu pri 10 KKm.Pri bemflu pa ni redkost da gre pri teh km kolesni ali križni ležaj.   Tokrat se ne hecam.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!