thumper Objavljeno April 20, 2016 Opozori Objavljeno April 20, 2016 yoghurt - a to imaš od prvega lastnika nikoli na tleh ? drugače pa stikalo za ler - je pa problem če je v menjalniku.. Yoghurt 1
DAMI34 Objavljeno April 20, 2016 Opozori Objavljeno April 20, 2016 pred eno uro, Yoghurt pravi: Help? da motor crkne je normalno, jaz ne bi kupoval celga števca (prevelka cifra), verjetno je pa precvikana žica za neutral lučko. Kak avtoštromar bi znal poiskati napako. Bmflar in Yoghurt 2
Yoghurt Objavljeno April 20, 2016 Opozori Objavljeno April 20, 2016 47 minutes ago, Lipstick said: Preveri stikalo ( neutral ) na menjalniku, bo bolj verjetno napaka tam ( staknen konektor, oksidiran konektor,okvara stikala ) ! To sem tudi sama imela namen preveriti, bom jutri ko bom doma. Sem brala o tem stikalo na tujih forumih ampak sem rekla ,da še tu vprašam, za kak nasvet. Še vedno me pa firbc matra kako je z armaturo. So notri žarnice ali vezje? 22 minutes ago, thumper said: yoghurt - a to imaš od prvega lastnika nikoli na tleh ? drugače pa stikalo za ler - je pa problem če je v menjalniku.. Od drugega. Nikoli paden ja... Ma ne, prodajalec je bil korekten, rekel da je bil motor na tleh, ampak pri prvem lastniku. Ta je bil mišljen za njegovo punco, ki pa si je seveda premislila in je potem samo stal v garaži, dokler ni imel dovolj in ga prodal. Sej se v sistemu vidi (so mi v AS Domžale lepo pokazali), da je bil motor dvakrat na tleh. Senzorji pa to. Sem bila čisto paf, ker je to moj prvi motor z digitalno armaturo . Tehnološki napredek madona. 19 minutes ago, DAMI34 said: da motor crkne je normalno, jaz ne bi kupoval celga števca (prevelka cifra), verjetno je pa precvikana žica za neutral lučko. Kak avtoštromar bi znal poiskati napako. Ja sej, to je bila napisano da se ve, da nevtralna normalno deluje. Tako da bo najbrž res samo konektor treba pregledati... Čeprov zdej ko sem videla, kaj so počeli s to armaturo me ma, da bi jo vseeno zamenjala, če bo kje kakšna bolj poceni... Čeprav za ta denar skoraj raje 200 čokolad kupim. Ali pa par kil cimeta no. Bom kar lepo doma pogledala, itak mi fant pomaga, ker sem rekla, da bi se rada naučila sama šraufati motor. DAMI34 in thumper 2
hajoktejn Objavljeno April 20, 2016 Opozori Objavljeno April 20, 2016 A pa so žarnce not al LED? V vsakem primeru je svetilni medij (matrs sm pametno napisal) lahko crknil; moped ma stikalo na štendru in nima veze z senzorjem za ler. Ostalo so ti pa že napisal. Yoghurt 1
Yoghurt Objavljeno April 20, 2016 Opozori Objavljeno April 20, 2016 (popravljeno) 1 hour ago, hajoktejn said: A pa so žarnce not al LED? V vsakem primeru je svetilni medij (matrs sm pametno napisal) lahko crknil; moped ma stikalo na štendru in nima veze z senzorjem za ler. Ostalo so ti pa že napisal. Ja nevem, saj to sprašujem. Pomoje so ledice al kaj... Kolikor sem brala so imeli probleme takšne, da ali jim je skos svetila lučka, ker motor ni dojel, da je v prestavi ali obratno, da ni svetila in motor je mislil, da ni nikoli v leru. Potem so še tisti, da je voda prišla notri, ampak tega v mojem primeru ni. Pri meni nevtralna normalno deluje, samo lučka je fuč. Zato pa sprašujem, če kdo ve kako je v armaturi, ker nisem nikjer zasledila kako bi to sploh izgledalo znotraj. Bom jutri zjutraj konektor preverila, če deluje. Če je ok, se bom potem lotila armature pa bomo potem naprej videli. Popravljeno April 20, 2016. Popravil Yoghurt
Aljaz(gsr) Objavljeno April 20, 2016 Opozori Objavljeno April 20, 2016 (popravljeno) Zdravo imam viška semeringe za vilice ( 38x50x8) ter proti prašne gumice. Če kdo potrebuje dam poceni. Popravljeno April 20, 2016. Popravil Aljaz(gsr)
MrNobody91 Objavljeno April 20, 2016 Opozori Objavljeno April 20, 2016 Pozdravljeni, Gre se pa za kawasaki zx6r 1999 letnik Imam en velik problem z mojim motorjem in sicer... Narejen je bil veliki servis ( veriga v motorju, olje , svečke, filtri ...... ) Vplinjači so bili nastavljeni porihtani. Ampak je problem v tem da namestu gre motor do blokade, ko s epa peljem pa gre cca do 6-8 k obratov pol pa več ne. Če mu pa zamašiš zračnike motor gre normalno. Smo probal dat večje šobe in nič nepomaga, sem probal druge frgazerje tud dela isto! Bencinska črpalka je ok.A mi lahko kdo pomaga in pove kaj bi lahko bilo narobe ?
tomash Objavljeno April 20, 2016 Opozori Objavljeno April 20, 2016 pred 40 minutami, Yoghurt pravi: Ja nevem, saj to sprašujem. Pomoje so ledice al kaj... Kolikor sem brala so imeli probleme takšne, da ali jim je skos svetila lučka, ker motor ni dojel, da je v prestavi ali obratno, da ni svetila in motor je mislil, da ni nikoli v leru. Potem so še tisti, da je voda prišla notri, ampak tega v mojem primeru ni. Pri meni nevtralna normalno deluje, samo lučka je fuč. Zato pa sprašujem, če kdo ve kako je v armaturi, ker nisem nikjer zasledila kako bi to sploh izgledalo znotraj. Bom jutri zjutraj konektor preverila, če deluje. Če je ok, se bom potem lotila armature pa bomo potem naprej videli. Če dovoliš. Običajno se lotiš problema tako, da pregledaš forume in ugotoviš ali se je kdo na tem svetu že srečal z dotičnim problemom. Poizkusiš dobiti shemo posameznega dela, kosovnico ali kaj podobnega. In potem vse skupaj malo preštudiraš, odspiš dve noči in šele nato razdiraš. Običajno v preveliki vnemi kaj zafrkneš-pokvariš, kar pomeni dodatne stroške. Torej počasi se daleč pride. Me pa veseli, da si se sama lotila mehanike, lahko pa se ti zgodi, da ne rata, potem pa na servis. Ker bodo tam itak pametni, boš drugič pri naslednji težavi že bolj pametna. Tako to gre. V naslednjem linku so na primer sestavni deli za tvoj ali podoben motor: http://www.megazip.net/zapchasti-dlya-motocyklov/yamaha/fz6-s2-10423/fz6-s2-24567/5vxd-778794 Če sumiš žarnico, preveri ali v žico ki prihaja do le te, ob ustreznem položaju brzine, tok. Lahko greš v smeri nazaj ali naprej, pa boš našla kje je feler. Predpogoj, za vse to pa je, da se vsaj malo spoznaš na tehniko. Pa veliko sreče, saj bo šlo ...... nekam Aljaz(gsr) in Yoghurt 2
Yoghurt Objavljeno April 20, 2016 Opozori Objavljeno April 20, 2016 11 minutes ago, tomash said: Če dovoliš. Običajno se lotiš problema tako, da pregledaš forume in ugotoviš ali se je kdo na tem svetu že srečal z dotičnim problemom. Poizkusiš dobiti shemo posameznega dela, kosovnico ali kaj podobnega. In potem vse skupaj malo preštudiraš, odspiš dve noči in šele nato razdiraš. Običajno v preveliki vnemi kaj zafrkneš-pokvariš, kar pomeni dodatne stroške. Torej počasi se daleč pride. Me pa veseli, da si se sama lotila mehanike, lahko pa se ti zgodi, da ne rata, potem pa na servis. Ker bodo tam itak pametni, boš drugič pri naslednji težavi že bolj pametna. Tako to gre. V naslednjem linku so na primer sestavni deli za tvoj ali podoben motor: http://www.megazip.net/zapchasti-dlya-motocyklov/yamaha/fz6-s2-10423/fz6-s2-24567/5vxd-778794 Če sumiš žarnico, preveri ali v žico ki prihaja do le te, ob ustreznem položaju brzine, tok. Lahko greš v smeri nazaj ali naprej, pa boš našla kje je feler. Predpogoj, za vse to pa je, da se vsaj malo spoznaš na tehniko. Pa veliko sreče, saj bo šlo ...... nekam Ej Tomaž, hvala ti. Ampak sej ni to zdej en tak bav bav. Si napisal kot da bom direkt celo elektriko na novo vezala. Sem najprej pogledala na forume kaj bi lahko bilo, potem pa zloadala service manual in poiskala kar bi mi lahko prišlo prav. Ko sem videla, da je armatura nafilana s silikonom, sem dala nazaj pokrov in vprašala vas, drage fante, za nasvet. Tako da najlepša hvala za pomoč . Kot rečeno, pogledala bom še konektor, če zgleda ok, bom preverila še kakšen upor ima žica in bomo potem videli, če je to to. Če vse deluje normalno, bom še malo pobrskala na internetu in potem odprla armaturo. Če ne bi bilo silikona, bi dala tistih 10 šraufov že na začetku ven in bi bilo to to, zaradi tega ker se je pa nekaj že delalo, ampak ne vem kaj, pa raje najprej preverim druge stvari, kot še enkrat razdiram to plastiko. In če mi ne bo nič od tega uspelo bom šla k avtoelektričarju, ki ga imam dobesedno, za ovinkom in pojamrala, da nekaj sem probala ampak nisem sama znala, ter ga vprašala če mu lahko zraven svetim ko bo delal na motorju (ker smo pač bolj domači, si to lahko privoščim brez da bi mu šla preveč na živce). In to je v bistvu to. Še enkrat hvala , ampak res ni to nek podvig. Še zame ne, pa se ne spoznam neki ful na te stvari.
gretzky Objavljeno April 20, 2016 Opozori Objavljeno April 20, 2016 (popravljeno) pred 5 urami, Lipstick pravi: Preveri stikalo ( neutral ) na menjalniku, bo bolj verjetno napaka tam ( staknen konektor, oksidiran konektor,okvara stikala ) ! Se do tega stikala lahko pride ali je treba kaj podreti? Meni občasno rahlo posveti N lučka tudi med vožnjo, ko je v prestavi, pa me to moti in bi pregledal sam. Saj najbrž nisi mislil stikala na stranskem stojalu? Popravljeno April 20, 2016. Popravil gretzky
NX650 Objavljeno April 21, 2016 Opozori Objavljeno April 21, 2016 Yoghurt.. stikalo za nevtralno na bloku menjalnika je skoraj sigurno ok, kar si preverila.. motor v prestavi in ko daš stransko tačko dol crkne.. to dela tako kot mora. Pomeni da računalnik dobi pulz iz stikala in je ožičenje do računalnika ok. Jaz če bi šel tu prčkat, glede na to da so že pacal skupaj in da je bil motor vsekan spredaj... bi preveril ta kabel ki gre do števca, nekaj je poškodovan koliko se vidi na sliki, konektor, poglej če ni kak pin zvit in posledično ne dobi kontakta, najverjetneje je pa v števcu kaj.. verjetno je v števcu prekinjeno kaj... da bi ledica crknila je malo verjetno..lahko je tudi na kakem lotu popustil spoj od udarca... ko ta števc razdreš najdeš marsikaj not po moje... če ga je sploh pametno razdirat... glede na to kako je spacan skup... moje mnenje... Še nekaj... Sem pogledal.. kontrolne lučke se nahajajo ravno tam na obratomerju kjer imaš zadaj kitano, pomeni je bil tam največji udarec in bi šel stavit napaka tam nekje v števcu. Vprašanje kdo je to pacal skup.. nek estet ni bil... če iščeš drugje po moje zgubljaš čas... Yoghurt, MiNa in Bmflar 3
thumper Objavljeno April 21, 2016 Opozori Objavljeno April 21, 2016 pred 10 urami, MrNobody91 pravi: Pozdravljeni, Gre se pa za kawasaki zx6r 1999 letnik Imam en velik problem z mojim motorjem in sicer... Narejen je bil veliki servis ( veriga v motorju, olje , svečke, filtri ...... ) Vplinjači so bili nastavljeni porihtani. Ampak je problem v tem da namestu gre motor do blokade, ko s epa peljem pa gre cca do 6-8 k obratov pol pa več ne. Če mu pa zamašiš zračnike motor gre normalno. Smo probal dat večje šobe in nič nepomaga, sem probal druge frgazerje tud dela isto! Bencinska črpalka je ok.A mi lahko kdo pomaga in pove kaj bi lahko bilo narobe ? Timing odpiranja ventilov - od menjave verige..nekaj ste skvačkali ..
MrNobody91 Objavljeno April 22, 2016 Opozori Objavljeno April 22, 2016 Hvala za pomoč. Misliš da bi pol tudi ko stoji motror in da se nepelješ delal normalno ? Ker pri verigi je bilo vse nastavljeno na cajhnunge in pa naštelani ventili so bili, lep dan.
Darcccc Objavljeno April 28, 2016 Opozori Objavljeno April 28, 2016 Zdravo, mi zna kdo pomagati (R6 2008), ne dela mi prikazovalnik hitrosti in obratomer. Ne prikazuje tudi ure, kilometrov, temperature. Lučka za nevtralno, dolge luči, smerniki gorijo. Batarija kaže 12 V (pri 5000RPM 14,2 V) Hvala
Zivnorc Objavljeno April 28, 2016 Opozori Objavljeno April 28, 2016 Ob 4/20/2016 at 16:28, Yoghurt pravi: Help? ...tole armaturko je pa zgleda isti dohtar rihtal, kot kmetu koleno. Isti stil klanfic in šivanja.... ...ko pa se je naveličal šivat...pa kr malo silikona gor... Jao...pocarji... A si že zrihtala? Kmet2 in Yoghurt 2
JureK81 Objavljeno April 28, 2016 Opozori Objavljeno April 28, 2016 Pozdravljeni . Imam en problem ..in sicer rad bi odstranil/odvil lambdo sondo iz izpuha, pa z nobenim orodjem ne pridem zraven. Ima kdo kak tak nastavek za posodit, da resim problem? Oz.kaksno drugo resitev? Seveda se oddolzim. Je pa vsaj glede na test z naticnim kljucem 17mm
thumper Objavljeno April 28, 2016 Opozori Objavljeno April 28, 2016 a ta plastični pokrovček lahko dol snameš in po kablih premakneš stran? načeloma bi potem moral s kotno zarezano zvezdo ključem priti zraven ..tudi z navadnim zaprtim - vendar je potrebno potem razstaviti konektor in potegniti to plastiko dol , da lahko potegneš kabel skozi ključ.. če pa je lambda fuč - odbij plastiko , zdrobi , odreži kabel pa tadolgo gedoro gor če gre ..samo potem gre tudi kotni zvezda..
Motorist76 Objavljeno April 29, 2016 Opozori Objavljeno April 29, 2016 pred 10 urami, JureK81 pravi: Pozdravljeni . Imam en problem ..in sicer rad bi odstranil/odvil lambdo sondo iz izpuha, pa z nobenim orodjem ne pridem zraven. Ima kdo kak tak nastavek za posodit, da resim problem? Oz.kaksno drugo resitev? Seveda se oddolzim. Je pa vsaj glede na test z naticnim kljucem 17mm Lahko prideš do mene, pa ti probava to z orodjem odtegnit... z odrezanim ključem ne vem če boš odtegno, ker se bojim da so te zadeve kar precej zapečene ponavadi, tak da cevni ključ.dolga gedora ali kovani namenski ključ..... JureK81 1
Wakasaki Objavljeno April 29, 2016 Opozori Objavljeno April 29, 2016 (popravljeno) pred 13 urami, JureK81 pravi: Pozdravljeni . Imam en problem ..in sicer rad bi odstranil/odvil lambdo sondo iz izpuha, pa z nobenim orodjem ne pridem zraven. Ima kdo kak tak nastavek za posodit, da resim problem? Oz.kaksno drugo resitev? Seveda se oddolzim. Je pa vsaj glede na test z naticnim kljucem 17mm Natični ključ, a ti kot vilica ali rinka ali gedora , sori ampak vsak po svoje uporablja nazive. Verjetno se ta črni gumi del sname in bi lahko nataknil gedoro gor...ali pa krivo rinko Popravljeno April 29, 2016. Popravil Wakasaki
Yoghurt Objavljeno Maj 5, 2016 Opozori Objavljeno Maj 5, 2016 On 28. 4. 2016 at 9:52 PM, Zivnorc said: ...tole armaturko je pa zgleda isti dohtar rihtal, kot kmetu koleno. Isti stil klanfic in šivanja.... ...ko pa se je naveličal šivat...pa kr malo silikona gor... Jao...pocarji... A si že zrihtala? Sem, sem, žal pa nisem utegnila prej na forum. Luč v armaturi ne deluje, kakorkoli je to sploh možno, čeprav je ledica. Žica dobi elektriko, dvignila tank in tudi spodaj izgleda da je z žico vse ok. Odlimala tisti butasti silikon in ugotovila, da je bil napacan gor le zato, ker je bil tisti del armature, kjer bi ga gor moral držati šrauf odlomljen. Je pa direktno na zadnji strani luči na armaturi. Ofcourseitis. Pa tudi N se ne prižge, kljub ozemljitvi žice, tako da mi moja kmečka logika pravi, da je armatura fucked. Zdaj pa potrpežljivo čakam, če bom kje dobila armaturo za sprejemljiv denar... Sploh če rabim še lučko za ABS v armaturi, so bolj poredke. Tako da, lastniki fz6 vabljeni na obisk, da konektor na mojem motorju združim z vašo armaturo in potrdim svojo ugotovitev. Uf kakšno nespodobno povabilo. Bmflar in NX650 2
tomash Objavljeno Maj 5, 2016 Opozori Objavljeno Maj 5, 2016 Lahk probava z BMW jem, ti bo svetlo da bo joj. Bomo mal po Ebayu prečekiral za tole tvojo armaturko. Itak jo moraš zamenjat, kitajci pa jih delajo ko za stavo. Yoghurt 1
Bmflar Objavljeno Maj 6, 2016 Opozori Objavljeno Maj 6, 2016 pred 10 urami, Yoghurt pravi: Tako da, lastniki fz6 vabljeni na obisk, da konektor na mojem motorju združim z vašo armaturo in potrdim svojo ugotovitev. Uf kakšno nespodobno povabilo. Armatura FZ6 builder, Zivnorc in Yoghurt 3
Zivnorc Objavljeno Maj 6, 2016 Opozori Objavljeno Maj 6, 2016 ...najceneje ti je tole: http://www.ebay.com/itm/Gauge-Housing-Clock-Cover-Speedometer-Cover-For-Yamaha-06-11-FZ1N-1S-Double-Turn-/221588455510?hash=item3397b38056:g:7ZYAAOSwAL9UfrxJ&vxp=mtr ...obdržiš drobovino svoje original armaturke, tisti dve LED pa porihtaš, ko imaš že enkrat vse odprto.... ...aja.. ...pa Pečjakovga ježka sem si zaslužu... Bostjan L, Bmflar, builder in 1 other 4
stuhec Objavljeno Maj 6, 2016 Opozori Objavljeno Maj 6, 2016 Kako bi to spravil v normalno stanje ? Nekje prislonil Zima dela poškošbe
zan0088 Objavljeno Maj 6, 2016 Opozori Objavljeno Maj 6, 2016 Mogoce postopat tako kot pri toci, z vakuumiranjem, samo ni vidt ravno simetricna udrtina
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se