Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno
pred 8 urami, stuhec pravi:

Kako bi to spravil v normalno stanje ?

Nekje prislonil 

Zima dela poškošbe

20160506_163428.jpg

...raznetat.... auspuh razstavit...vtakniti malo manjšo cev not, kot je auspuh...poklepat....nazaj sestavit tako, da je poškodovani del na notranji strani ali pa na objemki....če je potrebno zvrtat nove luknje in zanetat...

Tko. :D

 

Objavljeno

Vzami prokrom pločevino ali aluminij, kar dobiš ali pa kar ti je bolj všeč. Na valc mašini jo zrolaš v okroglo ali polokroglo obliko in ta del prikovičiš na izpuh. Lahko cel izpuh ali pa prekriješ samo poškodovani del. To ti je najbolj enostavno. Edino ne vem ali je dovolj prostora v izpuhu za notranji del kovice. 

Scarabeo

Objavljeno
pred 8 minutami, Scarabeo 500 pravi:

Vzami prokrom pločevino ali aluminij, kar dobiš ali pa kar ti je bolj všeč. Na valc mašini jo zrolaš v okroglo ali polokroglo obliko in ta del prikovičiš na izpuh. Lahko cel izpuh ali pa prekriješ samo poškodovani del. To ti je najbolj enostavno. Edino ne vem ali je dovolj prostora v izpuhu za notranji del kovice. 

Scarabeo

...si mi vzel z jezika še to drugo opcijo...samo da sem hotel napisat, da bi jaz to naredil s karbona .... Malo bolj je zakomplicirano...bi pa bolj fensi zgledalo.... :D

Ta tvoja varianta je res najpreprostejša in najcenejša in najhitrejša.

..pa ne bi rabil nič kovičit...samo pod objemko bi vstavil... :D

Stuhec...če rabiš alu pločevino 1mm...povej dimenzijo..pa jo zrolam... :P

...lahko pa prikovičiš samo ploščico s kako gravuro... :P

...matr smo pametni.. :D

Scarabeo...a ti tut pivo piješ?

:D

 

 

  • Všeč mi je 1
Objavljeno (popravljeno)
On 6. 5. 2016 at 7:04 AM, HD-Dyna said:

Nima lučke za ABS. Hvala vseeno :)

 

On 6. 5. 2016 at 7:12 AM, Zivnorc said:

...najceneje ti je tole:

http://www.ebay.com/itm/Gauge-Housing-Clock-Cover-Speedometer-Cover-For-Yamaha-06-11-FZ1N-1S-Double-Turn-/221588455510?hash=item3397b38056:g:7ZYAAOSwAL9UfrxJ&vxp=mtr

...obdržiš drobovino svoje original armaturke, tisti dve LED pa porihtaš, ko imaš že enkrat vse odprto....

:D

...aja..

...pa Pečjakovga ježka sem si zaslužu...  :P

 

To bi šlo. :OK:
Armaturo sem čisto odprla, da sem samo pogledala kako izgleda tisto 'vezje' notri., nisem se pa ničesar dotikala.
Še eno neumno vprašanje - kazalec v obratomerju ni kalibriran ane...?

Ježek :wub: Bastard. Si si zaslužil, ja. Lahko kupiš dva in enega poješ takoj, drugega pa ko prideš domov. :whistle:

On 5. 5. 2016 at 9:06 PM, tomash said:

Lahk probava z BMW jem, ti bo svetlo da bo joj. Bomo mal po Ebayu prečekiral za tole tvojo armaturko. Itak jo moraš zamenjat, kitajci pa jih delajo ko za stavo.

Hvala, ampak saj znam sama brskati po ebayu. :ninja:
BMW? Pa bi pasal na fz6? Menda nimajo vsi motorji isto zvezane luči v armaturi.

Popravljeno . Popravil Yoghurt
Objavljeno

zdravo

imam manjso tezavo z elektriko na hondi cb400 letnik 81. Montiral sem nove smernike, vendar mi ne utripajo....samo svetijo...in niso LED.

uglavnem...stari smerniki so bili zvezani takole:

zadnja dva smernika sta imela dva kabla...oranzni in zeleni......drugi smernik pa modri in zeleni....zelena kabla iz levega in desnega sta bila priklopljena skupaj...modri pa oranzni pa v isto barvo iz motorja.....sedaj na novih smernikih imam tri kable....crn,rdec in pa kabel s crto....vsi stirje smerniki imajo iste te tri barve....priklopil sem jih tako:

rdecega v oranznega, rdecega v modrega....crna kabla skupaj...kabla s crto nista priklopljena nikamor...je to prov? to je za zadnja smernika

 

prva smernika sta pa malo drugace....stara smernika sta imela samo en kabl....oranzni in modri....nove smernike sem priklopil tako: rdec kabel v oranzni, rdec kabel v modri......crna kabla in kabla s crto nisem priklopil nikamor.....

kot prvo....je sploh prvo priklopljeno?

kot drugo......zakaj ne utripajo ampak samo svetijo? 

 

 

Objavljeno
pred eno uro, Jest84 pravi:

zdravo

imam manjso tezavo z elektriko na hondi cb400 letnik 81. Montiral sem nove smernike, vendar mi ne utripajo....samo svetijo...in niso LED.

uglavnem...stari smerniki so bili zvezani takole:

zadnja dva smernika sta imela dva kabla...oranzni in zeleni......drugi smernik pa modri in zeleni....zelena kabla iz levega in desnega sta bila priklopljena skupaj...modri pa oranzni pa v isto barvo iz motorja.....sedaj na novih smernikih imam tri kable....crn,rdec in pa kabel s crto....vsi stirje smerniki imajo iste te tri barve....priklopil sem jih tako:

rdecega v oranznega, rdecega v modrega....crna kabla skupaj...kabla s crto nista priklopljena nikamor...je to prov? to je za zadnja smernika

 

prva smernika sta pa malo drugace....stara smernika sta imela samo en kabl....oranzni in modri....nove smernike sem priklopil tako: rdec kabel v oranzni, rdec kabel v modri......crna kabla in kabla s crto nisem priklopil nikamor.....

kot prvo....je sploh prvo priklopljeno?

kot drugo......zakaj ne utripajo ampak samo svetijo? 

 

 

Zakaj ne utripajo? Ker si jih narobe priklopil!

 

Zadnja dva imata dva kabla zato ker je verjetno smernik montiran kam na plastiko. Torej sta zelena kabla masa. Spredaj je masa preko pritrditvenega vijaka, zatorej je samo en kabel. Zakaj imajo novi smerniki tri kable se mi ne sanja. Bi moral odpreti in pogledat fizično ali pa če si zraven dobil kakšna navodila. Vsekakor bi spredaj in zadaj moglo bit enako priklopljeno.

 

Brez vezalne sheme so vse ostalo samo ugibanja. Oz. bi se dalo malo s kakim inštrumentom pomerit.

 

D.

Objavljeno
Ob Friday, May 06, 2016 at 16:46, stuhec pravi:

Kako bi to spravil v normalno stanje ?

Nekje prislonil 

Zima dela poškošbe

20160506_163428.jpg

Da bi z vakumom ven potegnil pa ni šans ?

Objavljeno

to kar štuhec zakuca noben vakuum ne potegne vun .. če sta levi in desni lonec enaka (ravna cev od lonca proti naprej ) - jih samo zamenjaš med sabo ... 

Objavljeno

Ven se da potegnit,samo ne vakumsko in zadeva seveda ne bo ravna.Problem je da tukaj ne moreš kitat,štukat,farbat..Če ni možna menjava levi/desni lonec ti ostane še kot so ti rekli kaka značka ali pa lov po e-bayu.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Priblizno en mesec nazaj sem preventivno naredil komplet servis na motorju (res vse kar se dela, vkljucno z menjavo verige, ploscis itd). Od takrat naprej ugotavljam, da nekaj z "gasom" ne stima. Tezava je zame skoraj neopazna, saj redkokdaj navijem rocico gasa do konca, ampak je lahko zelo moteca in celo nevarna pri prehitevanju.

Tezava je sledeca. Npr. peljem po avtocesti v sesti prestavi okoli 120 km/h pri cca. 5500 obratih. Zelim prehiteti kamion, torej pospesiti in ko navijem rocico preko neke tocke, zacne motor upocasnjevati namesto, da bi pospeseval. Recimo, da je navoj rocice 100%. Do 80% dela normalo in pospesuje, zadnjih 20% pa stagnira oz. se cuti da celo zavira. Posledicno preko 6000 obratov v sesti prestavi sploh ne pridem. Ko rocico malenkost spustim nazaj, npr. na 75%, zacne motor pospesevati.

Pred servisem je delovalo normalno, saj sem ze pospeseval do cca. 140 km/h. Dejansko sem opazil, da nekaj ne stima pred dnevi, ko sem bil sam na motorju in sem se zelel malenkost bolj hitro vkljuciti na cesto. V drugi oz. v tretji dam gas do konca in zacne "stagnirati", ko pa sem malenkost popustil, pa sem zacutil pospesek.

Ima kdo kaksen nasvet? Motor bom seveda peljal na servis, vendar ne vem, ce na isti.

Objavljeno
On 7. 5. 2016 at 7:54 PM, Jest84 said:

zdravo

imam manjso tezavo z elektriko na hondi cb400 letnik 81. Montiral sem nove smernike, vendar mi ne utripajo....samo svetijo...in niso LED.

uglavnem...stari smerniki so bili zvezani takole:

zadnja dva smernika sta imela dva kabla...oranzni in zeleni......drugi smernik pa modri in zeleni....zelena kabla iz levega in desnega sta bila priklopljena skupaj...modri pa oranzni pa v isto barvo iz motorja.....sedaj na novih smernikih imam tri kable....crn,rdec in pa kabel s crto....vsi stirje smerniki imajo iste te tri barve....priklopil sem jih tako:

rdecega v oranznega, rdecega v modrega....crna kabla skupaj...kabla s crto nista priklopljena nikamor...je to prov? to je za zadnja smernika

 

prva smernika sta pa malo drugace....stara smernika sta imela samo en kabl....oranzni in modri....nove smernike sem priklopil tako: rdec kabel v oranzni, rdec kabel v modri......crna kabla in kabla s crto nisem priklopil nikamor.....

kot prvo....je sploh prvo priklopljeno?

kot drugo......zakaj ne utripajo ampak samo svetijo? 

 

 

Kot že povedano, malo pomeri z multimetrom, ali pa vzemi dil žmigavc pa ga priklopi na akumulator da vidiš kira kombinacija kablov sveti. Teoretično če so navadne žarnice bi moralo biti vseeno ampak glede.na to da jmajo 3 kable so malo komplicirali pa jih je najlazje testirat malo na "suho" da vidiš katera kombinacija kablov je prava.

Meni na yamahi zdej ko sem zamnejal žmigavce imajo tej novi baje halogen žarnice (vsaj tako piše) in tudi utripne 1x na 3sekunde prej pa je cca 1x na sekuno. Tako da sumim da ima nekaj veze z količino toka ki teče skozi žarnico ( nikoli nism zastopu te standardne releje za žmigavce), zati razmišljam da bi si dal raje tiste časovne kot so za led žarnice.

 

ps: kaksna je cb 400 letnik 81, bi jo priporočil kod oldtajmer projekt? (Lahko odgovoriš tudi na zs, da ne gre tema off topic)

Objavljeno
pred 3 urami, Slow pravi:

Priblizno en mesec nazaj sem preventivno naredil komplet servis na motorju (res vse kar se dela, vkljucno z menjavo verige, ploscis itd). Od takrat naprej ugotavljam, da nekaj z "gasom" ne stima. Tezava je zame skoraj neopazna, saj redkokdaj navijem rocico gasa do konca, ampak je lahko zelo moteca in celo nevarna pri prehitevanju.

Tezava je sledeca. Npr. peljem po avtocesti v sesti prestavi okoli 120 km/h pri cca. 5500 obratih. Zelim prehiteti kamion, torej pospesiti in ko navijem rocico preko neke tocke, zacne motor upocasnjevati namesto, da bi pospeseval. Recimo, da je navoj rocice 100%. Do 80% dela normalo in pospesuje, zadnjih 20% pa stagnira oz. se cuti da celo zavira. Posledicno preko 6000 obratov v sesti prestavi sploh ne pridem. Ko rocico malenkost spustim nazaj, npr. na 75%, zacne motor pospesevati.

Pred servisem je delovalo normalno, saj sem ze pospeseval do cca. 140 km/h. Dejansko sem opazil, da nekaj ne stima pred dnevi, ko sem bil sam na motorju in sem se zelel malenkost bolj hitro vkljuciti na cesto. V drugi oz. v tretji dam gas do konca in zacne "stagnirati", ko pa sem malenkost popustil, pa sem zacutil pospesek.

Ima kdo kaksen nasvet? Motor bom seveda peljal na servis, vendar ne vem, ce na isti.

Kolega je imel podobno težavo na V-Stromu. Kupil je rabljeni motor, ki je precej časa stal z napol polnim rezervoarjem in je posledično prazni del tanka totalno zrjavel. Ko je natankal polnega in se začel voziti je rja padla dol in zamašila bencinski filter v tanku, nekaj cisto drobe rje je pa prišlo tudi v črpalko in jo uničilo. Moral je očistiti tank in menjati črpalko in je motor spet deloval kot mora. V temi o V-Stromu sem potek popravila nekaj časa nazaj tudi opisal ... 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Žal pri men ne gre menjat

Sam 1 je  :mad:

Popravljeno . Popravil stuhec
Objavljeno

@Slow a mas ti 650? 

Tezave z zamaseno crpalko in sobami sem mel tud sam na DL1000 05letnik; ampak jst mislim da mas tezavo s premalo konji ;)

Ce ga imas na polovici gasa recimo pa obrnes do konca se zgodi kaj? Vlece al pocepne?

Objavljeno (popravljeno)
8 minutes ago, hajoktejn said:

@Slow a mas ti 650? 

Tezave z zamaseno crpalko in sobami sem mel tud sam na DL1000 05letnik; ampak jst mislim da mas tezavo s premalo konji ;)

Ce ga imas na polovici gasa recimo pa obrnes do konca se zgodi kaj? Vlece al pocepne?

Konji nimajo nobene povezave z omenjeno "tezavo". Velika verjetnost je, da je sla pumpa. Sem ga ze oddal nazaj na servis. Moti me, ker tega ni bilo pred servisom.

Motor dobro in povsem normalno vlece. Deluje povsem normalno, le cisto na koncu obrata rocice ga zmanjka. Ravno zato je trajalo cca. 3 tedne, da sem sploh odkril to, ker skoraj nikoli ne obrnem rocice do konca. Ce bi bil "divjak", bi to ugotovil ze prvo furo po servisiranju. Zmanjka nekako zadnjih 20% obrata rocice, kar pri normalni voznji skoraj nikoli ne uporabljas.

% so priblizni, samo tako za lazjo predstavo problema. Smesno je, da ce npr. pri 100 km/h popustim obrat rocice s 100% na 80%, cutim kako motor pospesuje. Moralo bi biti pa ravno obratno. Ce ponovno do konca navijem, zacne upocasnjevati oz. vsaj stagnirati.

Popravljeno . Popravil Slow
Objavljeno
pred 5 minutami, Slow pravi:

Konji nimajo nobene povezave z omenjeno "tezavo". Velika verjetnost je, da je sla pumpa. Sem ga ze oddal nazaj na servis. Moti me, ker tega ni bilo pred servisom.

Motor dobro in povsem normalno vlece. Deluje povsem normalno, le cisto na koncu obrata rocice ga zmanjka. Ravno zato je trajalo cca. 3 tedne, da sem sploh odkril to, ker skoraj nikoli ne obrnem rocice do konca. Ce bi bil "divjak", bi to ugotovil ze prvo furo po servisiranju. Zmanjka nekako zadnjih 20% obrata rocice, kar pri normalni voznji skoraj nikoli ne uporabljas.

% so priblizni, samo tako za lazjo predstavo problema. Smesno je, da ce npr. pri 100 km/h popustim obrat rocice s 100% na 80%, cutim kako motor pospesuje. Moralo bi biti pa ravno obratno. Ce ponovno do konca navijem, zacne upocasnjevati oz. vsaj stagnirati.

Štekam zdej; sm na telefonu prehitr bral. Napisi kaj je blo, ker me res zanima.

Objavljeno
pred 25 minutami, stuhec pravi:

Žal pri men ne gre menjat

Sam 1 je  :mad:

če ne voziš nobenega ga zavrti za 180 stopinj..  :P

nalepko ene obrite muce gor nalimaj ... vse najboljše !!!

Objavljeno
7 hours ago, boych said:

Kolega je imel podobno težavo na V-Stromu. Kupil je rabljeni motor, ki je precej časa stal z napol polnim rezervoarjem in je posledično prazni del tanka totalno zrjavel. Ko je natankal polnega in se začel voziti je rja padla dol in zamašila bencinski filter v tanku, nekaj cisto drobe rje je pa prišlo tudi v črpalko in jo uničilo. Moral je očistiti tank in menjati črpalko in je motor spet deloval kot mora. V temi o V-Stromu sem potek popravila nekaj časa nazaj tudi opisal ... 

A to?

Ampak meni v bistvu nic ne cuka... le proti koncu navitja rocice motor ne pospesuje. Upam, da ni pumpa, ce so cene res 500 evrov. :dry:

Objavljeno

Ja to je bilo to. Tudi pri njemu se je dogajalo na začetku, da ko je privil gas, je motor izgubljal na moči, ko pa je gas malo popustil pa je spet začel vleči ... čez nekaj časa mu je začel pa še cukati.

Komplet črpalka (plastično ohišje, plovec, ...) res stane cca 700 EUR, da pa se celotni sklop vzeti iz tanka in menjati samo črpalko, ki sem jo na Ebay-u dobil za 35 EUR. 

Objavljeno
5 minutes ago, boych said:

Komplet črpalka (plastično ohišje, plovec, ...) res stane cca 700 EUR, ...

Ah sranje, upam, da ne bo res crpalka. :(

Hvala za info.

Objavljeno

Zdravo, sem že opisal 1x problem, vendar ni bilo odziva, zato pišem še 1x

Motor: Kawasaki Z750 2008
Problem: Motor sem danes po tem ko je celo zimo miroval v garaži (katera ni ogrevana, obstaja možnost kondenzacije) prižgal in je v 1. vžgal lepo.
Vendar mi na LCD dispayu nič ne prikazuje, pravtako se ne inicializira analogni kazalec in se tudi med vožno ne premika. Backlight deluje, pravtako delujejo vse LED diode ki so okrog
Akumulator je nov.

Ugotovitve so sledeče:
- odstranil akumulator in ga ponovno priključil in sta lcd in obratomer začela delovati, nekaj minut po tem je prenehal delovati
-odstranil konektor za lcd (oksidacije ni bilo), našprical z kontakt sprejem, premigal vse kable do računalnika (tudi te konektorje našprical z kontakt sprejem)

-opazil sem da če 20x probam konektor dati ven pa notr lcd začne delovati, vendar brez da se česarkoli dotikam lcd preneha delovati,
-odpru sem celo LCD in preveril če je na vezju oksidacija (je ni nikjer), spoji pri konektorju so OK.

Je že kdo imel take probleme, ali pa vsaj pozna kakšnega moto-električarja ki bi znal diagnosticirati zadevo?

Objavljeno

Nisem pravi a zgleda da ti gre v "protection" način in ti izklopi vse skupaj. Si preveril da je čas izklopa vedno enak? Druga opcija da se kak element šel v stik se poškodoval in ne zdrži več toliko. Na obali imamo enega z nadimkom Jackson ki rešuje vse živo... (beri tisto česar vsi ostali rečejo: vrži ča in kupi novo)

Objavljeno

Izgleda kot slab spoj, uštekaj in mogaj s kabli, morda ti uspe najti tocko slabega spoja.

Slow, sej ni taka znanost zamenjat motor pumpe, mene na avtu jebe ker je pumpa potopljena in nisem nasel cevke ki bi vec kot leto zdržala potopljena v rezervarju za gorivo. In  se mi pojavi spet padanje moči in grem spet zamenjat cevko.

Objavljeno

@StaraFeltna Nisem prepričan glede časa izklopa, bom preveril danes po službi.Ter hvala za kontakt.
@smasher Skoraj prepričan sem da ni slab spoj, ker sem tako grdo delal v vsakim posameznim kablom, da mi je že kar hudo bilo, vendar mi ni ratalo spraviti LCD v stanje ne delovanja, niti tresljali ali premikanje konektorja ni pomagalo.

Objavljeno

Poglej po service manualu kako lahko stestiraš števec. Pod poglavje 16 poglej. Ga pa moraš dat dol (je lažje delat) in določene konektorje priklapljat. Če ni napake na napeljavi, je možno, da ti je nekaj v števcu šlo.

Kawasaki_Z_750_2007_2008.pdf

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!