Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

Mene pa zanima ena stvar: kakšne nastavitve lahko opraviš na vplinjačih, s tistimi "urami", ki jih prodajajo v Louisu in po kakšnem postopku sploh nastavljaš (mislim cagar je samo en, šraufkov pa se mi zdi, da malo več)? :hmm

Objavljeno

No evo, men je Motorist76 zrihtal, hvala :whistle:

Zdej je kul (tisti šraufek sem zgoraj zalil za vsak slučaj), garažo sem spucal :naughty: motor pa tudi. Malo še drsi disk, a bo verjetno po par kilometrih kul!

Objavljeno
Mene pa zanima ena stvar: kakšne nastavitve lahko opraviš na vplinjačih, s tistimi "urami", ki jih prodajajo v Louisu in po kakšnem postopku sploh nastavljaš (mislim cagar je samo en, šraufkov pa se mi zdi, da malo več)? :hmm

Te urice so podtlačni manometri,se pravi z njimi merimo podtlak(vakum) in sicer med vsakim cilindrom in vplinjačem.Na vsisni cevi med glavo motorja in vplinjačem je vijak,ki se ga odstrani in priključiš nastavek za cev s katero povežeš manometer. Na motor priključiš toliko manometrov kolikor imaš cilindrov oziroma vpčinjačev.En cilinder se ne meri,nastaviš samo prosti tek in CO,pri dveh cilindrih 2 manometra pri 3 tri itd.Z temi manometri nastaviš samo lopute vplinjačev in to tako tako,da vsi manometri kažejo isto vrednost,nato se nastavi na vsakem vplinjaču CO vrednost,ki se meri na vsaki izpušni cevi posebej (seveda če ima pripravljene vijake),če te možnosti ni potem zapreš dokraja vse vijake za CO in jih vse spet odpreš za ca 1-1,5 obrata,če je prosti tek previsok ali prenizek spet nastaviš s pomočjo manometrov ,ko manometer raste obrate zmanjšuješ in obratno.

Ps. ta postopek ni tako enostaven in je bolje to prepustiti nekomu,ki to obvlada.Namreč potrebno je tudi vplinjače med seboj odpustiti tako,da lahko vsakega posebej reguliraš. :worship:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Pozdravljen Brumer!

Zanima me tvoje mnenje in sicer,da mi ko vklopim dolgo sveti še kratka.Je to proti predpisom,je škodljivo za ...?Hvala za odgovor.

PS:Res imaš dober motor :naughty:

Objavljeno
Pozdravljen Brumer!

Zanima me tvoje mnenje in sicer,da mi ko vklopim dolgo sveti še kratka.Je to proti predpisom,je škodljivo za ...?Hvala za odgovor.

PS:Res imaš dober motor :naughty:

Težko ti odgovorim,ker nisi napisal koliko žarometov imaš in kakšne žarnice.Namreč,če imaš 2 žarometa- luči ena kratka in druga dolga potem lahko gorijo obe ,se pravi dve žarnici H-1 ali H-7. če imaš en žaromet z H-4 žarnico Nesmejo goreti obe (zaradi previsoke temperature),netoliko zaradi porabe,namreč visoka temperatura poškoduje sijaj parabole žarometa.Toliko za info. za bolj točno razlago mi napiši koliko žarometov imaš in kakšne žarnice OK.

Ps.Namontiraj si xenom na zasenčeno luč poraba samo 30 W,nižja temperatura in svetloba enkratna.Jaz nebom nikoli več vozil brez xenon žarnic OK. :worship:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Težko ti odgovorim,ker nisi napisal koliko žarometov imaš in kakšne žarnice.Namreč,če imaš 2 žarometa- luči ena kratka in druga dolga potem lahko gorijo obe ,se pravi dve žarnici H-1 ali H-7. če imaš en žaromet z H-4 žarnico Nesmejo goreti obe (zaradi previsoke temperature),netoliko zaradi porabe,namreč visoka temperatura poškoduje sijaj parabole žarometa.Toliko za info. za bolj točno razlago mi napiši koliko žarometov imaš in kakšne žarnice OK.

Ps.Namontiraj si xenom na zasenčeno luč poraba samo 30 W,nižja temperatura in svetloba enkratna.Jaz nebom nikoli več vozil brez xenon žarnic OK. :worship:

Imam letošnji R1200GS 2xH7 hvala za odgovor in lp

Objavljeno
Imam letošnji R1200GS 2xH7 hvala za odgovor in lp

Na mojem modelu 1150 GS sta priklopljeni obe luči, in kratka skozi gori, tako da mislim da ne bi smelo biti težav na tvojem GS-u.

Lep pozdrav

Objavljeno

Hvala tudi tebi Motorist 76 in lp

Objavljeno (popravljeno)
Imam letošnji R1200GS 2xH7 hvala za odgovor in lp

To je original in homologirano tako,da lahko oba žarometa gorita iztočasno. Tudi pri mojem K-1200-R gorita obe žarometa iztočasno,samo da imam zasenčeno xenon dolgo pa navadno H-7 in ko prešaltam s kratke na dolgo,sepravi prižgem še dolgo se skoraj nič nepozna edino mal me moti rumana svetloba od dolge luči,verjetno bom v kratkem namontiral še dolgo xenon.Od začetka nisem hotel obe xenon sem se bal,da nas bo policija kaj preganjala pa zgleda,da to tolerirajo,saj si na cesti tudi podnevi dosti bolj viden,danes pa itak ima xenon več modelov BMW-ejev.

Popravljeno . Popravil Brumer
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
danes pa itak ima xenon več modelov BMW-ejev.

A BMW motorna kolesa imajo xenon že tovarniško?

Kaj potem imajo tudi pranje in avtomatsko regulacijo nivoja žarometov, kar bi naj bil pogoj za homologacijo HID oz. Xenon žarometov??

D.

Objavljeno

Pozdravljeni!

Opravičil bi se rad,ker sem vas gnjavil,šele sedaj sem ugotovil :headbang: ,da mi pri dolgih lučeh sveti še kratka serijsko. :worship: lp

Objavljeno

Hvala @Brumer :) , če nabavim bom že do koga stopil, da mi pokaže kako naštelat, zanimalo me je, kaj lahko s tistimi cagerji nastavljaš.

Objavljeno

Ok, fantje, rabim pomoč na hitrco..prej kr naenkrat so začeli žmigavci zajebavat. Ko je motor vžgan, utripajo enkrat hitreje kot so prej, delajo vsi, ko pa so ugasnjeni žmigavci pa še zraven malo utripa lčka na armaturi. Ko so vklopljeni gori! Ko imam samo kontakt, pa sploh nič ne dela samo lučka gori. Kaj bi lahko bilo krivo? Se mi pa res mudi, še morem zvečer nekam.. Hvala.

Objavljeno
Ok, fantje, rabim pomoč na hitrco..prej kr naenkrat so začeli žmigavci zajebavat. Ko je motor vžgan, utripajo enkrat hitreje kot so prej, delajo vsi, ko pa so ugasnjeni žmigavci pa še zraven malo utripa lčka na armaturi. Ko so vklopljeni gori! Ko imam samo kontakt, pa sploh nič ne dela samo lučka gori. Kaj bi lahko bilo krivo? Se mi pa res mudi, še morem zvečer nekam.. Hvala.

Slaba "masa"/GND/0V na šasiji. Oksid se je naredu.

Objavljeno
Slaba "masa"/GND/0V na šasiji. Oksid se je naredu.

Je možno da je to zaradi tega ker mi je zadnja štop luč šla? erjetno je tam kontakt vn padu pa se katerega drugega dotika..?

Objavljeno
Hvala @Brumer :) , če nabavim bom že do koga stopil, da mi pokaže kako naštelat, zanimalo me je, kaj lahko s tistimi cagerji nastavljaš.

To ti je brezveze kupovat,kajti to je samo za motorje z vplinjači,sepravi za starejše modele, po letu 2000 so skoraj vsi motorji z vbrizgalnim sistemom in teh uric sploh NEPOTREBUJEŠ.Če bi rad sam štelal pridi k meni se lahko cel popoldan z njimi ZASTONJ igraš OK.Pa še tole namreč te urice nemoreš uporabljati na vseh motorjih z vplinjači kajti nimajo vsi teh priključkov za montiranje cevk,ampak se meri z drugim merilcem katerega se nastavi pred vplinjač ne za vplinjačem,če me obiščeš boš lahko videl tak instrument original za SU in stromberk vplinjače.Stromberk vplinjači, to so vplinjači z gumijasto membrano,SU pa je princip podoben so pa brez membrane z alu batom OK.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
A BMW motorna kolesa imajo xenon že tovarniško?

Kaj potem imajo tudi pranje in avtomatsko regulacijo nivoja žarometov, kar bi naj bil pogoj za homologacijo HID oz. Xenon žarometov??

D.

K-1200-GT ima tovarniško xenon in je brez pranja žarometa in brez avtomatske nastavitve žarometa(homologiran v Sloveniji).Verjetno so Nemci malo prej pogruntal,da je dobro,če je motor tudi podnevi bolj viden.Na homologaciji v SLO so verjetno spet,kot ponavadi mal čez prste pogledal.Pri nas pa kot ponavadi eni majo drugi nimajo,par let bo trajalo ,da spremenijo zakon(o spricanju in nastavitvi žarometov),ki bo najmanj leto v pripravi,obravnavi,sprejetju itd.itd.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
To ti je brezveze kupovat,kajti to je samo za motorje z vplinjači,sepravi za starejše modele, po letu 2000 so skoraj vsi motorji z vbrizgalnim sistemom in teh uric sploh NEPOTREBUJEŠ.

:slap: Si že kdaj slišal za 'throttle body synchronisation'? Ali po nemško 'Drosselklappen synchronisieren'?

In zakaj potem v praktično vsakem servisnem navodilu ('Werkstatt handbuch') tudi pri mopedih z el. vbrizgom piše o tem?

Jaki si mi ti majstor... :rolleyes:

D.

Objavljeno
K-1200-GT ima tovarniško xenon in je brez pranja žarometa in brez avtomatske nastavitve žarometa(homologiran v Sloveniji).Verjetno so Nemci malo prej pogruntal,da je dobro,če je motor tudi podnevi bolj viden.Na homologaciji v SLO so verjetno spet,kot ponavadi mal čez prste pogledal.Pri nas pa kot ponavadi eni majo drugi nimajo,par let bo trajalo ,da spremenijo zakon(o spricanju in nastavitvi žarometov),ki bo najmanj leto v pripravi,obravnavi,sprejetju itd.itd.

To ni noben zakon, špricanje in avtomatsko nastavljanje žarometov zahteva EU direktiva - in to brez predvidenih izjem. Očitno pa z dovolj € maziva gre vse. :rolleyes:

D.

Objavljeno
:slap: Si že kdaj slišal za 'throttle body synchronisation'? Ali po nemško 'Drosselklappen synchronisieren'?

In zakaj potem v praktično vsakem servisnem navodilu ('Werkstatt handbuch') tudi pri mopedih z el. vbrizgom piše o tem?

Jaki si mi ti majstor... :rolleyes:

D.

Nastavitev loput pri motorjih z el.vbrizgom je popolnoma drugačna in to samo zato da lopute ne štekajo in morajo zrak skoraj pri vseh modelih el.vbrizga v prostem teku popolnoma zapreti,kajti takrat dobi vsisni kolektor zrak dodatno preko baypasa z takoimenovanim (cuzatz luft schiberjem) ali pa ko padejo obrati pod ca 1200 o/min odpre loputo poseben motorček,ki skrbi preko računalnika za pravilni prosti tek motorja pri tem dobi računalnik še podatke o podtlaku v vsisni cevi,temp.motorja.o izgorevanju(lambda)itd.itd. Mislim,da je brezveze ,da se tu prerekava kajti ti si se načital samo o enem vbrizgalnem sistemu jaz pa delam na einšpricerjih od leta 1972.

Ps.kar se tiče throtlle nastavitve :vem,da je prinas veliko TROTLOV eden izmed njih si tudi ti-pa brez zamere!!!!!!!!!!!!!!!

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
To ni noben zakon, špricanje in avtomatsko nastavljanje žarometov zahteva EU direktiva - in to brez predvidenih izjem. Očitno pa z dovolj € maziva gre vse. :rolleyes:

D.

GNAR je sveta vladar. :hmm: :beer2:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
jaz pa delam na einšpricerjih od leta 1972.

Ps.kar se tiče throtlle nastavitve :vem,da je prinas veliko TROTLOV eden izmed njih si tudi ti-pa brez zamere!!!!!!!!!!!!!!!

Pa še vedno nimaš pojma? Neverjetno...

D.

Objavljeno
Pa še vedno nimaš pojma? Neverjetno...

D.

Če boš slučajno kdaj delal izpit za Mojstra avtomehanika,bi ti svetoval,da že zdaj začneš z učenjem o vbrizgalnih sistemih sicer boš padel na izpitu,pa še spoznati te moram ali izvedeti tvoj primek OK.

Ps.jaz bi s to debato zaklučil,ti pa začni z učenjem; Trotel nastavitve ti na Mojsterskem izpitu sigurno nebojo pomagale ,če bom jaz v komisiji OK

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Če boš slučajno kdaj delal izpit za Mojstra avtomehanika,bi ti svetoval,da že zdaj začneš z učenjem o vbrizgalnih sistemih sicer boš padel na izpitu,pa še spoznati te moram ali izvedeti tvoj primek OK.

Ps.jaz bi s to debato zaklučil,ti pa začni z učenjem; Trotel nastavitve ti na Mojsterskem izpitu sigurno nebojo pomagale ,če bom jaz v komisiji OK

Če bo kdo od odgovornih bral tvoje objave na tem forumu, zanesljivo ne boš (več) v komisiji... :lol1:

D.

PS: Brez skrbi - ne rabim delat izpita za mojstra avtomehanika... :whistle:

Objavljeno

Mam en problemček na motorju. Na zadnjem delu okvirja kjer je zašravfana plastika in sedež so se navoji pojedli. Zdej problem je ker so navoji v aluminiju(zlitina???) in potem nekako vstavljeni v okvir. Torej navoj dejansko ni na okvirju ampak je na okvirju luknja in v njej je posebej kos aluminija z navojem. Eni ti "koščki" so nekako odpustili in se vrtijo v prazno in ne morem zašravfat.

Ma kdo kako idejo? Zalimat s kakim dvokomponentnim lepilom in vrezati nove navoje direkt v lepilo?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!