Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Ventile obvezno preverit zračnost, fergije se pa sinhronizira pri nemirnem prostem teku in pa če zamuja oz. cuka gas po zaviranju z motorjem, kljub nastavljanju co2 vijaka.

Pa zelo priporočljivo je še zavorno olje zamenjat.

Popravljeno . Popravil simonsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po naslednjem tednu imam namen motor kompletno servisirat. Kupil sem že zračni filter, olji filter, 3 litre olja (toliko naj bi baje bila kapaciteta oljnega tanka s vloženim filtrom). Po tem bom dal še nove gume na fergazerje (ne vem, kako se strokovno reče temu delu, ki je med fergazerjem in "airboxom"), ker so slednje precej razpokane. Je mogoče kateremu jasno, kdaj moram dat sinhronizirat fergazerje in nastavit ventile? Zaenkrat se mi zdi, da ima motor zelo lep tek, tudi cuka nič pri pospeševanju. Sem pa videl, da so nekateri omenjali te zadeve.

Hvala za odgovore ;)

Vprašaj serviserja, kaj se mu zdi, ko sliši mašino, pa ti bo svetoval ali je potrebno ali ne nastavljat vplinjače drugače pa menim, da velja načelo "ne popravljaj če deluje".

Za tvoj motor ravno ne vem po koliko definirana kontrola ventilov a prva kontrola naj bi bila nekje okoli 25.000km. Če pa imaš zadevo v garanciji in/ali želiš zadeve opraviti po knjižici, pa imaš to seveda definirano tudi tam notri pri intervalih. Upam,da sem ti kaj koristnega odgovoril.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje dobiti na netu kakšne koli načrte o električni napeljavi za motor SUZUKI GSX 750 ES L. 82-83.

Ali mi lahko kdo da informacije kje je kašen majster, ki se še ukvarja z popravilom takih starejših motorjev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje dobiti na netu kakšne koli načrte o električni napeljavi za motor SUZUKI GSX 750 ES L. 82-83.

Ali mi lahko kdo da informacije kje je kašen majster, ki se še ukvarja z popravilom takih starejših motorjev.

Poglej v service manual, mikrofilme, karkoli. Najdeš pa tudi na MS eno temo samo od service manualov...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..sej vem da je mal :topic: pa vseen,.. zanima me če ma kdo nosilec maske za FZS 1000 L-01-05, pa kako tačko, balanco, kako ročko, itd, itd, itd.... oz. če ma kdo kako vezo za kake rabljene dele bi lepo prosil... če lahko kdo pomaga nej mi sporoči na PM prosim

LP, King

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sigurno ste pomagali ;) No, nekaj novih delov že imam doma, tako da po drugem tednu (ko pridem iz dopusta), naredim servis. Fergazerji so baje že spucani in naštelani, tako, da me veliko dela ne čaka. Po DOT4 še skočim pa bo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglej v service manual, mikrofilme, karkoli. Najdeš pa tudi na MS eno temo samo od service manualov...

Oprost sem mal zarjevel na tem področju.

Kje je ta tema "MS"? in kje naj iščem microfilme, kje jih najdem pa priročnike, service manual itd.?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oprost sem mal zarjevel na tem področju.

Kje je ta tema "MS"? in kje naj iščem microfilme, kje jih najdem pa priročnike, service manual itd.?

Tema na motosvetu.

Lahko pa pogledaš tudi na Emule .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče mal sfaljena tema pa vseeno.. mogoče kdo ve kako bi spravil tisto tekoče lepilo z felne? :unsure: Sm že malo z nožkom probval pa ne gre lih najboljše.. :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče mal sfaljena tema pa vseeno.. mogoče kdo ve kako bi spravil tisto tekoče lepilo z felne? :unsure: Sm že malo z nožkom probval pa ne gre lih najboljše.. :blush:

bormasina pa ta fina krtacka ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trda plastika, nemara? Od avta, za led dol praskat pozimi.. O kakšnem lepilu pa je govora?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tistem iz tiste pištole, k daš palčko notr, pa potem stopi..

Je navaden brezbarven...tak ki ga uporabljajo cvetlicarji,aranzerji in podobno za lepit okraske in to?

Popravljeno . Popravil Fabo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ventile obvezno preverit zračnost, fergije se pa sinhronizira pri nemirnem prostem teku in pa če zamuja oz. cuka gas po zaviranju z motorjem, kljub nastavljanju co2 vijaka.

...

Se pravi, če sem te prav zastopil, ko spustim gas in zaviram z motorjem, potem pa ponovno dodam gas motor cuka? Pri meni ga nekak zamori, pa šele čez kkšnih 5 sekund spet potegne. Je mogoče to tudi posledica ne-sinhroniziranih vplinjačev?

Pa še to, kakšen co2 vijak?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tistem iz tiste pištole, k daš palčko notr, pa potem stopi..

S fenom za lase fajn segrej in dol postrgaj.

Se pravi, če sem te prav zastopil, ko spustim gas in zaviram z motorjem, potem pa ponovno dodam gas motor cuka? Pri meni ga nekak zamori, pa šele čez kkšnih 5 sekund spet potegne. Je mogoče to tudi posledica ne-sinhroniziranih vplinjačev?

Pa še to, kakšen co2 vijak?

Pri tebi je bolj možno da nimaš prav nastavljenega co2 vijaka oz. vijaka za "zrak", to je majhen skrit šraufek, za razliko od unega za prosti tek.

Rahlo ga do konca priviješ, potem odviješ za 1,5 do 2,5 obrata in probavaš, če je kaj bolje. Če pa ni bistvene razlike imaš pa verjetno kakšno dizo ali prehod v fergiju zabasan.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, tisti, iz pištole.. :slap: Eh, tisti pa ja skoraj z nohtom gre dol...

Ne gre ko hudič da ne. Še z olfa nožom sem ga stežka odstranil (zgornje dele).

S fenom za lase fajn segrej in dol postrgaj.

Hvala za idejo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem imaš pa kakšno bolj profesionalno lepilo... :hmm: Jaz imam onega iz Spara, pa gre zelo lahko dol s kake površine. Drži pa tudi temu primerno. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čist navadno je. Sej drži res bolj zanič, ampak iz felne ne gre ko hudič da ne... Tisto kar so bile bunkice pa to je šlo brez problema z nohti fol, tam kje pa je malo razmazano pa ne gre nikakor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pravi, če sem te prav zastopil, ko spustim gas in zaviram z motorjem, potem pa ponovno dodam gas motor cuka? Pri meni ga nekak zamori, pa šele čez kkšnih 5 sekund spet potegne. Je mogoče to tudi posledica ne-sinhroniziranih vplinjačev?

Pa še to, kakšen co2 vijak?

Fergazerje najprej preglej,verjetno je defektna membrana (majhna luknjica ali celo strgana),če so membrane vredu nalij v vodila membran ATF olje,ker to so demferji,da negre bat ki ga dvigne membrana prehitro gor in posledično dobi mašina veliko zraka in premalo benzina.Veš to je težko tu razlagat treba bi bilo videt,kajti vsak fegazer je narejen drugače,logično pa je,ko fergazerje pregledaš -očistiš,da jih tudi nanovo sinhroniziraš!!!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!