Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

:whistle: Jebat ga, jest sm biu pa do dons prepričan da je Virago od Yamahe :headbang:

:yea1:

UPS... Res je Yamaha Virago moja napaka :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vseeno rajše dam gor original oljni filter .....

"original" delajo pa pri yamahi, hondi, suzukiju itd., kenede. :whistle:

tako kot zavorne ploscice, verige, bate itd. itn.

eno je "original", drugo enakkvalitetno prvovgradnji, tretje pa skart a la prolex.

in drugo je napram prvem vecinoma kar obcutno ceneje (samo da ni napisano "za KASUHOYA XCBFYWKQ 1.000.000" gor)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"original" delajo pa pri yamahi, hondi, suzukiju itd., kenede. :whistle:

tako kot zavorne ploscice, verige, bate itd. itn.

eno je "original", drugo enakkvalitetno prvovgradnji, tretje pa skart a la prolex.

in drugo je napram prvem vecinoma kar obcutno ceneje (samo da ni napisano "za KASUHOYA XCBFYWKQ 1.000.000" gor)

Govorim za oljne filtre--->

Kako pa ti veš da ima sledeči del primerljivo kvaliteto z originalom? A meriš propustnost materialov pri filtrih ocenjuješ filtrirne sposobnosti...

Jaz sem se vedno nagibal k original oljnim filtrom, ker le tako veš da če pride do napake da ni kriv fake oljni filter, ki ti je omejeval oljni pretok.

Zaradi mene pa lohk gor tlačte stare gate, pa jih med menjavo uperete pa spet gor date nazaj.

Popravljeno . Popravil ICE_MAN
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Govorim za oljne filtre--->

Kako pa ti veš da ima sledeči del primerljivo kvaliteto z originalom? A meriš propustnost materialov pri filtrih ocenjuješ filtrirne sposobnosti...

Jaz sem se vedno nagibal k original oljnim filtrom, ker le tako veš da če pride do napake da ni kriv fake oljni filter, ki ti je omejeval oljni pretok.

Zaradi mene pa lohk gor tlačte stare gate, pa jih med menjavo uperete pa spet gor date nazaj.

Čisto tako mimogrede.. Koliko stane oljni filter za BMW(original), in enak Donitov? Donit jih dela za prvo vgradnjo vanje, vsaj pred leti so jih. In kje bomo, oziroma smo kupovali filtre? Na vsaki bencinski za tretjino cene ''originalnih''. Vsaj pri K100RT je bilo tako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uporabljam hi-flo filtre, več kot pol cenej od originalnih, preverjena kvaliteta, pa še vizualno izgledajo identični originalnim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"original" delajo pa pri yamahi, hondi, suzukiju itd., kenede. :whistle:

tako kot zavorne ploscice, verige, bate itd. itn.

eno je "original", drugo enakkvalitetno prvovgradnji, tretje pa skart a la prolex.

in drugo je napram prvem vecinoma kar obcutno ceneje (samo da ni napisano "za KASUHOYA XCBFYWKQ 1.000.000" gor)

Govorim za oljne filtre--->

Kako pa ti veš da ima sledeči del primerljivo kvaliteto z originalom? A meriš propustnost materialov pri filtrih ocenjuješ filtrirne sposobnosti...

Jaz sem se vedno nagibal k original oljnim filtrom, ker le tako veš da če pride do napake da ni kriv fake oljni filter, ki ti je omejeval oljni pretok.

Zaradi mene pa lohk gor tlačte stare gate, pa jih med menjavo uperete pa spet gor date nazaj.

O tem original in neoriginal je bilo napisanega že ohoho...A vendar še enkrat. Ves potrošni material, ki je vgrajen na motociklih in ki je zapakiran v lične škatlice z napisom Yamakawazukida in podobno, se proizvaja pri velikih izdelovalcih dotičnega materiala. Druga je le pakunga...Npr, Yamaha zavorne ploščice izdeluje brembo ali nissin (govorim na pamet, da se pa tudi po spletu natančno pregledat, saj se bo vsaka firma rada pohvalila, da dela potrošni material za megasuperduper velikega proizvajalca motornih koles), olje proizvaja Motul (ki je seveda polnjen v lično oljno plastično embalažo z emblemom)...ipd, itd...

Je stvar tudi logična, saj je proizvod mnogo cenejši in nekako se ni treba poglabljati kako boš napravil super na disk limajoče zavorne ploščice, če to znanost izvaja že dolga leta sosedov Francl, povrh vsega pa ima stroje, ljudi, material in postopek v malem prstu...

Je pa res, da je treba biti pri vseh teh stvareh malo pazljiv kaj kupiš, saj je veliko "newcomerjev" kitajska roba in ni vredna niti toliko, da jo prineseš domov in zabrišeš stran.

V strojništvu so čudna pota gospodova, tudi Airbusov naj ne bi delali Slovenci, pa imam vsak dan na šihtu pred sabo risbo, kjer je v glavi podpisan ravno ta. Se pravi, da izdelek ne bo original :? Da ne govorim o "Rotisovih" oklepnikih, feltnah za Custom Chrome in podobno... Saj "proizvajalci" niso neumni, in bodo stvar, ki jo nekdo naredi hitreje in predvsem ceneje, sigurno dali v izdelavo tja, kjer so to zmožni naredit. Pa ne mi zdaj o razni kvaliteti, zato pa obstajajo tolerance, meritve trdote, trdnosti, žilavosti ipd...skratka izdelek mora biti prav tako brezhiben, če ga dela eden od velikih, ali pa Jože iz Kurje vasi.

Iceman...PPPPPPPPIIIIIIIIIVVVVVVVVVOOOOOOOOO - Tomorrow :beer2:

Popravljeno . Popravil MarduK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Maš res. To je današnja globalizacija. Tudi pri nas marsikak privatnik dela razne dele za avto industrijo ali pa naprimer ko je Zornik delal oklepe za ducatija.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..skratka izdelek mora biti prav tako brezhiben, če ga dela eden od velikih, ali pa Jože iz Kurje vasi.

...

Dej nakladat! Jože iz Kurje vasi dela samo drek, njegova krava pa daje mlek. To je ves proizvod pri tisti bajti. Traktor ima pa že dve let frderban. :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dej nakladat! Jože iz Kurje vasi dela samo drek, njegova krava pa daje mlek. To je ves proizvod pri tisti bajti. Traktor ima pa že dve let frderban. :doze:

Sam mleko je pa original :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Govorim za oljne filtre--->

Kako pa ti veš da ima sledeči del primerljivo kvaliteto z originalom? A meriš propustnost materialov pri filtrih ocenjuješ filtrirne sposobnosti...

Jaz sem se vedno nagibal k original oljnim filtrom, ker le tako veš da če pride do napake da ni kriv fake oljni filter, ki ti je omejeval oljni pretok.

Zaradi mene pa lohk gor tlačte stare gate, pa jih med menjavo uperete pa spet gor date nazaj.

samo tako iz glave: champion (ker mi ravno na polici lezi) dela za prvovgradnjo v tovarni in after market oljne filtre, ki so "seveda" vsaj priblizno cirka mogoce ene od oka _petnajstkrat_ slabsi od tistih, katere posiljajo v tovarne kot prvovgradnjo.

na kratko: ne nekladaj, ce ne ves.

kot je marduk ze povedal .....in si lahko njegov spis se enkrat preberete; predvsem

Ves potrošni material, ki je vgrajen na motociklih in ki je zapakiran v lične škatlice z napisom Yamakawazukida in podobno, se proizvaja pri velikih izdelovalcih dotičnega materiala. Druga je le pakunga...Npr, Yamaha zavorne ploščice izdeluje brembo ali nissin (govorim na pamet, da se pa tudi po spletu natančno pregledat, saj se bo vsaka firma rada pohvalila, da dela potrošni material za megasuperduper velikega proizvajalca motornih koles), olje proizvaja Motul (ki je seveda polnjen v lično oljno plastično embalažo z emblemom)...ipd, itd...

n´est paz, mon ami ? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekateri rabijo bolj trdne argumente..., pa še ne bodo verjeli. In ko bo kakšna moto firma, odprla svojo bencin pumpo, bodo nekateri trdili, da motor te znamke gre le na bencin s tiste pumpe, druge pa da nimajo ''originalnega'' bencina... Kaj pa če bo res kdaj kaj takega? :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehehehehehe delam v avtomobilski ind.

testirajte sami kdor ima renaulta in ko bo menjal disk ploščice od prve vgradnje naj malo spraska stran tam kjer je vtisnjen beli znak renault in videli boste napis luccas ..........ker je vtisnjen v pločevino

to da je rez. del ki je cenejši slabši od originala hahahahahahaha lari fari fari lari fari

prej obratno .......govoril bom le za avto ind. ker pač delam v tem in poznam stvari.....

zniževat je treba stroške to je cilj št.1 v industriji........verjemite mi da proizvajalci včasih prilagajajo izdelke ki jih vgradimo v avtomobil ( prilagoditev ; slabši material, tanjši material.....) cenejši vhodni material več zaslužka pri končnem proizvodu.....

tko da ni vse zlato kar se sveti

Popravljeno . Popravil CrnHudicek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zniževat je treba stroške to je cilj št.1 v industriji........verjemite mi da proizvajalci včasih prilagajajo izdelke ki jih vgradimo v avtomobil ( prilagoditev ; slabši material, tanjši material.....) cenejši vhodni material več zaslužka pri končnem proizvodu.....

Daj mi še to povej - a so originalni rezervni deli (ki so dragi kot žafran) potem boljši kot tisti, ki jih vgradijo (vgradite?) v tovarni? :naughty:

Malo mi je hecno, da bi avto, če bi ga sestavil iz samih (novih, originalnih) rezervnih delov, stal vsaj 3x več kot stane avto v salonu. No, saj podobno velja tudi za motorje...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še enkrat preberi gornji post... In kateri del je bolj ''originalen'', kot prvovgradni. Tudi jaz delam v avtomobilski branži, pa tudi kaj vem, samo... :whistle: ,- pa ne okol govort, kot bi rekel nekdo s TV.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Daj mi še to povej - a so originalni rezervni deli (ki so dragi kot žafran) potem boljši kot tisti, ki jih vgradijo (vgradite?) v tovarni? :naughty:

Malo mi je hecno, da bi avto, če bi ga sestavil iz samih (novih, originalnih) rezervnih delov, stal vsaj 3x več kot stane avto v salonu. No, saj podobno velja tudi za motorje...

D.

glej kaj je na stvari... malo ekonomije: če se tovarna odloci da bo delala recimo 1.000.000 avtomobilov in bodo od nekega proizvajalca vzeli za vse te avtomobile zavorne ploščice.

1.) nimajo trgovske marže + nevem kakšne vse dodatke

2.) komplet za 1 avto je dodatno cenejši ker so prevzeli 1.500.000 kompletov,1.000.000 jih takoj vgradijo in 500.000 pa za rezervne dele... tista škatlica z napisom renault, vw, audi,.... je drobiž

tak da velik del cene rezervnega dela s police v trgobini pobere avtomobilska firma...

mislim da je stvar priblizno taka ce se pa motim pa ma naj nekdo popravi

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glej kaj je na stvari... malo ekonomije: če se tovarna odloci da bo delala recimo 1.000.000 avtomobilov in bodo od nekega proizvajalca vzeli za vse te avtomobile zavorne ploščice.

1.) nimajo trgovske marže + nevem kakšne vse dodatke

2.) komplet za 1 avto je dodatno cenejši ker so prevzeli 1.500.000 kompletov,1.000.000 jih takoj vgradijo in 500.000 pa za rezervne dele... tista škatlica z napisom renault, vw, audi,.... je drobiž

tak da velik del cene rezervnega dela s police v trgobini pobere avtomobilska firma...

mislim da je stvar priblizno taka ce se pa motim pa ma naj nekdo popravi

lp

Zdravo.

Samo delno te bom dopolnil.

1. OEM (npr. Renault, BMW, Audi,...) kupuje od Tier 1 dobaviteljev (npr. Delphi,...), ti pa imajo fine marže. Žal so potrebni, saj je logistika obvladovanja velikega števila dobaviteljev sama po sebi zahteven projekt. BTW: Lucas je v lasti Delphi-ja.

2. Tier 1 dobavitelji dobavljajo tako iz svoje proizvodnje, kot tudi od poddobaviteljev (običajno so to Tier 2), ki običajno te tudi izdelujejo. Seveda ne v dobrodelne namene.

3. Včasih si Tier 1 in Tier 2 dobavitelji izborijo pravico trženja izdelkov pod svojo blagovno znamko. V tem primeru so deli načeloma enake kakovosti. Če ekvivalentne rezervne dele izdeluje nek X proizvajalec je zadeva vprašljiva. Lahko so super, lahko pa totalni klump.

4. Če si kdo predstavlja, da večji del zaslužka dobijo OEM-i skozi prodajo avtomobilov, se žal moti. Največji dobiček je v poprodaji (beri rezervnih delih). Če greste v trgovino pogledat koliko stane tiskalnik in koliko kartuše ali tonerji zanj boste tudi ugotovili, da je cena pogosto enaka. Proizvajalci vam želijo prodati tiskalnik (avto), pa čeprav sorazmerno poceni, nato vas bodo oskrbovali s sorazmerno dragimi nadomestnimi deli(kartuše / zavorne ploščice, filtri,...).

5. Marže v trgovinah so marsikaj, niso pa nizke. Drži pa tudi to, da če upoštevaš 10% izgubo vrednosti na letni ravni, potem je cena velike zaloge precej visoka. Če trgovina nima delov na zalogi (vsaj najbolj pogostih), potem tudi prometa ne bo. Jaz bom raje dal nekaj EUR zraven in kupil ležaj takrat ko ga rabim, ne pa da bom razdrl, čakal 3 tedne, nato pa spet sestavljal.

LP,

Gorazd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če imaš tadolge šraufe skozi glavo in cilinder v blok, potem bo 50nm dovolj.
bi res porosil pravi odgovor, ne pa v stilu če ima, probaj pa to..

hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bi res porosil pravi odgovor, ne pa v stilu če ima, probaj pa to..

hvala.

Povej kakšne vijake imaš. Na podlagi le tega veš koliko se zategne...če ni omejeno zaradi česa drugega, vendar na glavi ni.

Imam nekje neko razpredelnico, pa jo moram še najti...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BRANE, ponajdi service manual tle na netu, pa ti bo točno pisalo

Popravljeno . Popravil Stric Burek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok, 4 vijaki so M8, dolgi, v cilinder.

2 vijaka M8, zavijači se matici na cilindru.

3 vijaki m5 dolgi imbusi pri verigi.

ja, vsi vijaki se končajo v cilindru, ne v bloku.

nekje sem staknil za vijake 25NMm, matice 20Nm, M6 pa 10 Nm. samo nisem 100%

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi zna kdo povedati kako dobim tukaj žarnico ven?

post-9211-1192958506_thumb.jpg

Gre se za dolgo luč, ki je crknila.. ali se to sploh da dobiti ven ali je vse skupaj fiksno in mraš menjati komplet skupaj z kabli? :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi zna kdo povedati kako dobim tukaj žarnico ven?

post-9211-1192958506_thumb.jpg

Gre se za dolgo luč, ki je crknila.. ali se to sploh da dobiti ven ali je vse skupaj fiksno in mraš menjati komplet skupaj z kabli? :unsure:

Na koncu tistega belega kabla imaš čevelček. Uglavnem sledi bel kabel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!