Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

A si probal zagnat kolo brez zavornih celindrov in oblog?

A so vse gumice oky ?

Si namazal bateke s pasto ?

A se glavni zavorni batek vrača dovolj nazaj ?

Probaj brez zavorne ročice, pusti samo batek noter. Možne težave, da se glavni zavorni batek premalo vrača ?

Gumice so zelo lepe,batke sm namazal samo z hidr.oljem,kot piše v service manualu,Batek se vrača dokonca nazaj,ker hje vse lepo in čisto in ga vzmet porine dokonca.

kolo se brez diskov oz.ploščic premika brez trenja.ležaji so ok,ker brez diskov se vrti tekoče.

kot sem vidu na unih dveh filmčkih je vrtenje zelo podobno.

Danci se tebi kaj diski pregrevajo??Zgleda,da je to normalno,bomo danes videli,ko bom šel en krog ,samo,da se malo megla dvigne.

Klešča si razdiral brez potrebe dočim zavornemu cilindru neškodi si ga vsaj malo očistil.Srečo imaš,da se je dalo prezračit kajti večkrat,ko izprazniš vse olje je potrebno prezračit v obratni smeri sepravi z napravo kjer je zavorna tekočina pod pritiskom in se prezrači odspodaj navzgor.Ko gledam tale filmček se res da kolo še vedno malo težko vrti.Svetoval bi ti še tole demontiraj ploščice(eno po eno) vsako zvrha (železo) malo popili par desetink,namaži po železu zgoraj in spodaj z bakreno,aluminijasto, mesingasto ali silikonsko mastjo(če nimaš daj malo grafitne) samo nesme priti na gumijasto manšeto in na obloge.Javi,če bo kaj bolje. :OK:

Osebno sem razmišljal tudi jaz,da preprosto malo pobrusim pleh od ploščic.Se pravi naj malo nakmažem tm.k pridejo batkii na ploščice?Še eno vprašanje.Kje se dobi ta slika oz.iz kje je to??Namreč moj service manual ima drugače prikazan.Na tej sliki je ta sponkica prikazana.Brez te sponkice pa sistem ne deluje oz.je kako je pri vas?

frontmaster.jpg

Popravljeno . Popravil Dinotti
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sedaj me pa zanima par stvari.sem dal to sponkico pravilno?je tisto luknjica za zrak?

In š zaključek mojega dolgega blebetanja inbrezupbega trudenja.Na koncu vse setavim,dam kolo na stojelo zavrtim in kaj je bilo,NIČ RAZLIKE!!!čisto enkako je :headbang: :headbang: :headbang: ,vse sem delal zastojn.

Sedaj nevem več kaj anj naredim...

hvala za trud,da ste si vzeli čas za prebiranje mojih muk :unsure:

stari vedno rad berem zapise ljudi, za katere se ne ve ali bodo naslednjo vožnjo z motorjem preživeli ker so se sami lotili delat nekaj, kar je absolutno najbolj pomembno na motorju in pri tem nimajo izkušenj ... le tako naprej, enkrat ti bo 'uspelo' :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ravno tko so pred leti šraufal v garažah pod blokom zavore na avtih, pol je šou pa kreten proti steni probavat zavore, če se bo ustavu, lol :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Take izjave dajejo ljudje,ki se bojiijo kaj narediti sami oz.verjamejo,da niso zmožni nič sami narediti.Kaj misliš,da poklicni mehanik pa odkrije toplo vodo,utudi on se je učil?Te stvari so za ljudi,ki imajo veselje do šraufanja in se ne bojijo neuspeha.Razni bogatunčki ina mamini sinčki pa peljejo za vsako malenkost narest k mehaniku,ker sami niso sposobni.Sam tko,do zdej sm prešraufu več,kot jih je polovica na tem forumu.Prosim če ni kej v zvezi z reševanjem problema,da se taki izjavatori držijo raje drugih teme.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preveri samo še vrstni red raznoraznih distančnikov pri osi kolesa... pa preveri še v kakšnem položaju so čeljusti glede na diske. Brez čeljusti naj bi se kolo vrtelo prosto...

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Take izjave dajejo ljudje,ki se bojiijo kaj narediti sami oz.verjamejo,da niso zmožni nič sami narediti.Kaj misliš,da poklicni mehanik pa odkrije toplo vodo,utudi on se je učil?Te stvari so za ljudi,ki imajo veselje do šraufanja in se ne bojijo neuspeha.Razni bogatunčki ina mamini sinčki pa peljejo za vsako malenkost narest k mehaniku,ker sami niso sposobni.Sam tko,do zdej sm prešraufu več,kot jih je polovica na tem forumu.Prosim če ni kej v zvezi z reševanjem problema,da se taki izjavatori držijo raje drugih teme.

WORD! Te čisto podpiram, sem sam enak..

Če se ne lotiš, ne boš nikoli znal.. In nihče se ni rodil z znanjem, tako da.. Jaz sem se tudi lotil razstavljat mašino, pa sem slišal kup komentarjev, da sem neumen, pa da ne bom nikoli sestavil nazaj, naj že peljem na servis. Ker sem pač trmast tip in me to zanima, sem lepo počasi in vztrajno vse popravil, drugič je šlo že bolj hitro z manj problemi, tretjič še bolj, itd.. Sedaj pa občasno že komu naredim kakšen servis, pa ne samo menjava filtra in olja .) Enako je s kakšnimi dodatki za motorje, meni se ni problem lotit in naredit stojal sam, nosilca tablice, spodnjega pokrova zadka, nosilcev za torbe, ipd.. Res, da vzame nekaj časa, pa tudi prodajajo vse te stvari, ampak če imaš veselje zakaj pa ne. Narediš tako kot tebi paše, veš, da je stvar ok pa še ceneje je!

Skratka upam, da boš zadevo uspešno rešil. Svetovat ti kljub temu, da sem tudi jaz rpešraufal že precej, žal tu ne znam, ker več kakor zračil bremz ter menjal komplet čeljusti, cevi in ploščic še nisem :) Skratka poročaj še naprej, da se tudi ostali kaj naučimo.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Dinotti: - ti samo sestavi vse nazaj, kot je bilo in vozi zadevo. Kot kaže posnetek, z zavorami ni nič narobe ! :nono: :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo me spet iz moje delavnice :rolleyes:

Sprednji zavorni sistem sem že včeraj sestavil,danes sem šel preveriti stanje,če kje kaj pušča ali je kaj sumljivega.Vse zgleda ok in očitno,da je se pač kolo tko vrti.posvetil sem se upasanja univerzalnih noslicev,ki sem jih kupil nedolgo nazaj.Treba je bilo naresti distančnike,za moj motor nakar mi je ratalo.Nosilci so dokaj enostavni in ne glih preveč estetski,a komu mar,samo,da opravljajo svojo funkcijo :winkiss: Enkrat si moram vzet čas,da zamenjam olje še na zadnji čaljusti :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danci se tebi kaj diski pregrevajo??Zgleda,da je to normalno,bomo danes videli,ko bom šel en krog ,samo,da se malo megla dvigne.

Ne, se mi ne pregrevajo.

Tudi na mojem GSXRju je nekaj takega kot na Dančijevih filmčkih :) Ploščice so EBC.

Tudi pri meni so EBC HH, na obeh mopedih.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kok stanejo org.ploščice in eftrmarket ploščice?Kje kupim aftermarket ploščice?

Megla se noče dvigniti in še mrzlo je za po...!!Nč ne bo od vožnje :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

WORD! Te čisto podpiram, sem sam enak..

Tudi jaz sem take sorte. Sploh pa imam do mehanikov nezaupanje (seveda so izjeme). Ampak veliko jih nima casa, se ne lotijo zadeve temeljito, raje menjajo stvari,... Jaz probam vse sraufat sam. Samo takrat bom vedel kako je pravilno sestavljeno. Seveda pa je treba zraven malce razmisljati in preuciti zadeve. Ce pac nisi vesc sraufanja in ti to ni v veselje potem pa jasno raje via mehanik..

Dinotti: tista slika je iz strani http://www.dansmc.com/

lp Anze

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eno vprašanje... kaj točno je funkcija teh čepkov med režami cilindra in ali je lahko kaj narobe če jih pomečem ven, tako ali tako jih več kot polovica manjka. delujejo mi pa kot nekakšni demferji, samo nevem zakaj bi bili tam :?

dsc00356jq2.jpg

dsc00357tf4.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

enkrat je nekdo od 125karjev rekel da začnejo smrdet (se palit) ko se mašina pregreje :?

Jaz sem isto mislil, ampak preden se to začne žgat da zavohaš, je pomojem že prepozno za mašino. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kok stanejo org.ploščice in eftrmarket ploščice?Kje kupim aftermarket ploščice?

Nove prve mislim, da lahko kupiš le v kompletu in stane 95EUR za tako CBR.

OEM pa se prične pri 22 EUR/disk za mehke in 36EUR/disk za sintrane in naprej.

Jaz ti priporočam, da vzameš original - res dobro prijemajo v mokrem in suhem, da niti ne govorim o linearnosti (in v večini primerih življenski dobi). So pa res mislim da najdražje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sm zamenju še olje na zadnjih bremzah in šu na testno vožnjo.Sprednji diski se ne pregrevajo,tko,da je vse ok.Kar je pa najbol bedno je pa to,da bi me en butl za volanom skor zbiu!!In to na prvi moji vožnji z tem motorjem!1Pa to ni res,ljudje sploh ne gledajo!!Peljem se po dvopasovni obvoznici kjer je omejitev 70kmh,ob strani je pa bus postaja na kateri je stal avto.Jz menjam pas z levega na desnega,ko naenkrat ta avto na busnii zapelje pred mano in se komaj za las mimoideva.Pa men ni blo nč jasn! :headbang: Peljem se naprej zavijem prvo križišče desno,on zamano se ustavim,on tudi,odpreokno,jz mu pa vse pa j... vse po spisku :kva2: .Človek je sam gledu in se grenko smejal.Na koncu sm mu reku,da žmigavci,pogledi v ogledala in čez rame obstajajo!!No zdj sm pa čist presran,a bom sploh to poletje preživu. :unsure: Pa sm 3 leta delu kot avtoinštruktor,trenutno pa vozim mestni bus in vsak dan vidim marsikaj.To pa,da grem en krog in to prvi,skor umrem to je pa katastrofa!! :headbang:

Popravljeno . Popravil Dinotti
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To pa,da grem en krog in to prvi,skor umrem to je pa katastrofa!! :headbang:

:topic: drugič pa teleskopko sabo, pa mu kisel nasmeh malo spremeni :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eno vprašanje... kaj točno je funkcija teh čepkov med režami cilindra in ali je lahko kaj narobe če jih pomečem ven, tako ali tako jih več kot polovica manjka. delujejo mi pa kot nekakšni demferji, samo nevem zakaj bi bili tam :?

dsc00356jq2.jpg

dsc00357tf4.jpg

Gumijasti čepki so dodani za boljše vrtinčenje in usmerjanje zraka na hladilnih rebrih cilindra.

Če jih ni ni najbolj zdravo za motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gumijasti čepki so dodani za boljše vrtinčenje in usmerjanje zraka na hladilnih rebrih cilindra.

Če jih ni ni najbolj zdravo za motor.

To sploh nima veze. S čepki kvečjemu slabše hladi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O gumijastih distančnikih:

:nono: :lol1:

-da ne bo odkrivanja tople vode in širjenja vseh sort napačnih informacij - ti so vgrajeni med rebra zato, da dušijo nihanje in s tem "zavijanje" oz. "zvonjenje" reber med delovanjem motorja, ko je mesa in geometrija prišla v območje akustičnega nihanja ipd. Značilno predvsem za starejše, 2T motorje (konstrukcije).

Zadevice kar lepo vrni na mesto, kjer si jih odstranil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!