Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Sm mislu,da bi kr zamenju zavorno tekočino pa je.Kako pa zračiš,ko sta dva diska,kerga prej hvala za nasvete,javim kako je blo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo po 3 mukotrpnih urah pišem izjavo :blink:

Vse sm naredu,kar ste mi svetoval in zadeva ni čisto nič boljša :huh: !Prvo sm odpru posodico odliu mal olja ven,ni nič pomagalo.Nato sm dau dol čeljusti in ugotovil,da so batki v dobrem stanju(kolo se nemoteno premika,ter pri preverjanju opletanja diskov je vse uredu,diski so sor 100%ravn) in se tudi premikajo brez težav v obe smeri.Nato sm staro olje izpumpau,(stanje kjub temu enako kolo se težko premika) in uliu novo ter prezračiu celotni sistem.Na koncu efekt enak nilč!!!

Opazil sem,da čeljusti držijo konstantno enako,ne kot,da bi bili diski zviti,kjer primejo samo na določenih mestih.kakšno je stanje pri vaših motorjih,se kolo vrti nemoteno??Edina možnost je,da so ploščice predebele,sam neverjamem,ker so čist tanke.

Kaj pa zdj??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo po 3 mukotrpnih urah pišem izjavo :blink:

Vse sm naredu,kar ste mi svetoval in zadeva ni čisto nič boljša :huh: !Prvo sm odpru posodico odliu mal olja ven,ni nič pomagalo.Nato sm dau dol čeljusti in ugotovil,da so batki v dobrem stanju(kolo se nemoteno premika,ter pri preverjanju opletanja diskov je vse uredu,diski so sor 100%ravn) in se tudi premikajo brez težav v obe smeri.Nato sm staro olje izpumpau,(stanje kjub temu enako kolo se težko premika) in uliu novo ter prezračiu celotni sistem.Na koncu efekt enak nilč!!!

Opazil sem,da čeljusti držijo konstantno enako,ne kot,da bi bili diski zviti,kjer primejo samo na določenih mestih.kakšno je stanje pri vaših motorjih,se kolo vrti nemoteno??Edina možnost je,da so ploščice predebele,sam neverjamem,ker so čist tanke.

Kaj pa zdj??

To je normalno - kolo se nikoli ne bo vrtelo čisto prosto. Če pa se, pa je nekaj narobe!

Ploščice se vedno rahlo dotikajo diskov in drsijo po njem. Kako močno ga s tem zavirajo pa je precej odvisno od materiala in temperature ploščic (nekatere ploščice, ko so hladne, zavirajo precej močno, ko pa se segrejejo, pa precej manj - npr. EBC HH).

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je normalno - kolo se nikoli ne bo vrtelo čisto prosto. Če pa se, pa je nekaj narobe!

Ploščice se vedno rahlo dotikajo diskov in drsijo po njem. Kako močno ga s tem zavirajo pa je precej odvisno od materiala in temperature ploščic (nekatere ploščice, ko so hladne, zavirajo precej močno, ko pa se segrejejo, pa precej manj - npr. EBC HH).

D.

Verjetno pri njemu prav preveč zavira.

Si probal batke ven zneti in opucati komplet čeljust?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnja bremza se malo dotika diska ampak v mejah normale.Batki v čeljusti grejo prelepo ven in not,da bi bilo z njimi kaj narobe.Pomoje čiščenje nebi nič naredilo.Z izvijačem jih z lahkoto porinem dokonca notri.Ubistvu nevrne ploščic dovolj nazaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pelješ se par km brez uporabe sprednje zavore. Če so diski res vroči, potem ti ploščice preveč držijo. Ena definicija vročega je, da pljuneš gor pa vidiš, kaj se dogaja. :fredy: Vsekakor ne sme cvrčati ali še hujše, samo kroglico naredi in dol pade.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Morda imas zelo trde gumice na batkih. Bat se umakne nazaj zato, ker se gumica oz. dihunga "zvije". Vendar bi probal tako kot je predlagal simonsi. V disk zavorah je res vedno malce trenja, zato ce malce drajsa se ne sekiraj. Ce pa se disk resno segreje, pa imas res problem..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako snamem verijo katera ni speta z členom ko ima sponko??

Z orodjem za verige, lahko pa tudi s kotno brusilko ali žago.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo berem o tehle zavorah-diskih,čiščenju,prezračevanju,pljuvanju po diskih itd. vprašal bi vas vse povrsti,ki odgovarjate na vprašanja ali je kdo od vas sploh pogledal(videl) kako npr.zgleda glavni zavorni cilinder v prerezu in kako sploh deluje.Namreč,če neveš -nepoznaš njegovega osnovnega delovanja na taka vprašanja,kot je blokiranje zavor sploh nemoreš in nesmeš dajati odgovorjev.Najraje sploh nebi napisal,kaj je narobe namreč napaki sta lahko dve in obe sta lahko samo v glavnem zavornem cilindru seveda,če so res čeljusti vredu in batki lepo laufajo.Če imaš sebe rad daj to mehaniku naj pogleda,namreč ko ti bremza odpove sploh prednja si globoko v p...i materini. :headbang: :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brumer, akumulator sem usposobil po tvoji metodi in bo pomoje še za nekaj časa :OK: :OK:

Tnx :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ali je kdo od vas sploh pogledal(videl) kako npr.zgleda glavni zavorni cilinder v prerezu in kako sploh deluje.

Glede na to da ne spusti bi lahko bila okvara vzmeti, ampak to bi bilo dokaj ocitno... lahko pa vseeno napises kaj bi lahko bilo narobe...

primer enega master cilindra, za tiste ki jih omenjas..

frontmaster.jpg

Popravljeno . Popravil Anzee
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brumer, akumulator sem usposobil po tvoji metodi in bo pomoje še za nekaj časa :OK: :OK:

Tnx :beer2:

Na kakšen način?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo berem o tehle zavorah-diskih,čiščenju,prezračevanju,pljuvanju po diskih itd. vprašal bi vas vse povrsti,ki odgovarjate na vprašanja ali je kdo od vas sploh pogledal(videl) kako npr.zgleda glavni zavorni cilinder v prerezu in kako sploh deluje.Namreč,če neveš -nepoznaš njegovega osnovnega delovanja na taka vprašanja,kot je blokiranje zavor sploh nemoreš in nesmeš dajati odgovorjev.Najraje sploh nebi napisal,kaj je narobe namreč napaki sta lahko dve in obe sta lahko samo v glavnem zavornem cilindru seveda,če so res čeljusti vredu in batki lepo laufajo.Če imaš sebe rad daj to mehaniku naj pogleda,namreč ko ti bremza odpove sploh prednja si globoko v p...i materini. :headbang: :headbang:

Na dnu glavnega zavornega cilindra, je ena majhna luknjica, skozi katero se mora pretakati olje. Če je zamašena, se lahko spuca s tanko žičko.

A je še kaj takega?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse sm pregledal in je v dobrem stanju.Majster mi je reku,da je problem,ker motor stoji že okoli pol leta.Parkrat pregret bremze,ko bom vozu in naj bi se to popravilo.Bomo videli,vam javim :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na dnu glavnega zavornega cilindra, je ena majhna luknjica, skozi katero se mora pretakati olje. Če je zamašena, se lahko spuca s tanko žičko.

A je še kaj takega?

Še lahko šteka:tako imenovani povratni ventil,ki skrbi,da v sistemu vedno ostane določen pritisk.Zelo važno pa je tudi ta luknjica potrebno je preverit,če se batek v gl.zavornem cilindru dovolj vrne nazaj in sploh odpre gumica to luknico.Zato sem napisal,da je to delo za nekoga,ki zna namreč lahko je neki(pametnjakovič)montiral širšo gumico in se ta luknjica ne odpre in nemore olje nazaj v zavorno posogico ali pa je tako nastavil.Težko je meni pisat točno za vsak motor kajti jaz poznam stvar nepoznam pa vseh motorjev kako in ali je sploh možno nastavljat,pri dotičnem sistemu.Lahko bi pa tudi zaradi dalšega mirovanja povratni ventil štekal.

Probal bom pripet sliko kjer se točno vidi kako deluje povratni ventil v vsakem zavornem cilindru OK.

post-9445-1200674284_thumb.jpg

post-9445-1200674298_thumb.jpg

post-9445-1200674319_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse sm pregledal in je v dobrem stanju.Majster mi je reku,da je problem,ker motor stoji že okoli pol leta.Parkrat pregret bremze,ko bom vozu in naj bi se to popravilo.Bomo videli,vam javim :rolleyes:

Temu(kvazi) mojstru daj mojo telefonsko(imaš v avtarju),pa mu bom jaz rekel,da nima pojma,če se ti neupaš.Slab je to mojster,če tako popravlja motorje.Tudi pokojni Mervar(steklar) je sam motor vzdrževal in na mobi krogu tragično končal zaradi prednje zavore. :eek:

Ps.če pregreješ bremze :headbang: je treba nove nova ploščice in po vsej verjetnosti tudi diske. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mali update na moje mučenje in tuhtanje :headbang: !

ker sem spet sledil vašim nasvetom,sem se lotil razdiranja gl.zav.cilindra oz.ročke.

t45obcUm_JXTdVme.v.jpg

zhqlysN1BOJ8r5Zd.v.jpg

Ker nism imel miru,sem snel še hidravlično cev,ki vodi do čeljusti.ZYURE7NwKGTCY5Le.v.jpg

In ker še nisem imel miru,sem se odločil,da razdrem še čeljusti,ter pogledam stanje batkov.

kUmlG8dkzYbLdHyL.v.jpg

XKNn91_mbMbg3L6i.v.jpg

4Mz8jf_l_MyLnffY.v.jpg

Nato sem vse dele očistil in dobro spihal z kompresorjem.vse komponente so izgledale dobro ohranjene in brez kakršnih koli nepravilnosti.

0m9J80_HYbtlw8f5.v.jpg

Pri razstavljanju in sestavljanju sem si pomagal z service manualom,ter ugotovil,da ta knjiga le ni popolna!namreč vrstni red vzmeti,vodila vzmeti in batka v gl.zav.cilindru,ni ponazorjen pravilno!si lahko to mislite.nato sem moral sam tuhtati,akoko naj sestavim,kar mi je tudi uspelo.

Največji roblem mi je pa sledil pri gl.zav.cilindru oz,banjici8nevem kako naj se izrazim),namreč ko sem razstavljal mi je padla tale sponkicak8BJaA6xTDihw4vy.v.jpg

ki je bila pod plovčkom.Mislil sem si,da bom pač pogledal v service manual in,da bom brez problema sestavil.A sem se krepko motil!!V service manualu te sponkice sploh ni,nič mi ni bilo jasno!!6beK5wBKq7efVjii.v.jpgKaj pa zdj?

Po dolgih mukah in logiki sem sklepal,da ta sponkica deluje za zapirali olja in istočasno izpust zraka iz hidr.cevi.Tako sem potem naredil.

CV0FiH5mNFG8idcz.v.jpg

CTkUbvqF0XVVUAE4.v.jpg

Sedaj me pa zanima par stvari.sem dal to sponkico pravilno?je tisto luknjica za zrak?

Men se zdi,da sem to dau pravilno,saj ko sem ulival olje v sistem,mi je nekako zgledalo čudno zakaj potrebuje toliko časa,in sem nato experimenteral za to sponkico.čisto sem jo odstranil in ugotovil,če pritiskam ročico,da skozi tisto malo luknjico šprica olje,posledično zarda batka,ki poriva olje.

In š zaključek mojega dolgega blebetanja inbrezupbega trudenja.Na koncu vse setavim,dam kolo na stojelo zavrtim in kaj je bilo,NIČ RAZLIKE!!!čisto enkako je :headbang: :headbang: :headbang: ,vse sem delal zastojn.

Sedaj nevem več kaj anj naredim,preostane mi samo,da se odpeljem par krogov,pogledam,če so diski vroči ali ne(seveda brez zaviranja z sprednjnim kolesom).Aja,kaj mislite,da bo kaj bolje če zamenjam z novim ploščicami,ker te bojo kmalu za v pokoj?Pa kolikšna je cena?

hvala za trud,da ste si vzeli čas za prebiranje mojih muk :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....

hvala za trud,da ste si vzeli čas za prebiranje mojih muk :unsure:

A si probal zagnat kolo brez zavornih celindrov in oblog?

A so vse gumice oky ?

Si namazal bateke s pasto ?

A se glavni zavorni batek vrača dovolj nazaj ?

Probaj brez zavorne ročice, pusti samo batek noter. Možne težave, da se glavni zavorni batek premalo vrača ?

Malo težje je tako govorit, ker nekje tukaj pri zgoraj naštetem je po vsej verjetnosti napaka.

Lep pozdrav

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tukaj pa prilagam še kratki filmček.

Vrtenje kolesa po sestavi.

Tako se je vrtelo kolo tudi pred operacijo.je mogoče,da je to normalno??

Ne ni normalno, kot si že sam ugotovil.

Samo snemi zavorne celindre, in probaj zagnat brez njih. Tako kot se to sliši, sem skoraj prepričan da so ležaji. Ali pač?

Lep pozdrav.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Klešča si razdiral brez potrebe dočim zavornemu cilindru neškodi si ga vsaj malo očistil.Srečo imaš,da se je dalo prezračit kajti večkrat,ko izprazniš vse olje je potrebno prezračit v obratni smeri sepravi z napravo kjer je zavorna tekočina pod pritiskom in se prezrači odspodaj navzgor.Ko gledam tale filmček se res da kolo še vedno malo težko vrti.Svetoval bi ti še tole demontiraj ploščice(eno po eno) vsako zvrha (železo) malo popili par desetink,namaži po železu zgoraj in spodaj z bakreno,aluminijasto, mesingasto ali silikonsko mastjo(če nimaš daj malo grafitne) samo nesme priti na gumijasto manšeto in na obloge.Javi,če bo kaj bolje. :OK:

Ps:predno probaš kolo zavrteti ga malo premigaj levo desno tako,da se batki sprostijo nato šele probaj zavrteti.Namreč,da se malo sliši struganje je skoraj normalno moral bi se res malo zapeljati npr 500m. in brez zaviranja s prednjo zavoro se diska sploh nesmeta segreti.Če se bo npr.ena stran segrela druga pa ne potem ti sigurno na tej strani,ki se greje vsaj en enbatek(od štirih) pretesno laufa-šteka. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tukaj pa prilagam še kratki filmček.

Vrtenje kolesa po sestavi.

Tako se je vrtelo kolo tudi pred operacijo.je mogoče,da je to normalno??

izgleda to na Suzuki SV1000S,
pa na Hyosung-u. Se mi zdi skoraj isto, kot pri tebi...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi na mojem GSXRju je nekaj takega kot na Dančijevih filmčkih :) Ploščice so EBC.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!