Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Vprašanje!

Ali je kdo že menjal notranje komponente zavor na motorju v sklopu rednega vzdrževanja! Meni je rekel serviser, da se to mora (a je to bluz)! Za cevi je jsano.... Motor bo star 5 let!

LP

Če so obloge še dovolj debele min. nekje 2 mm zamenjaj samo zavorno tekočino ostalo(okoli zavor) vse pusti tudi cevi so nepotreben strošek-seveda pogoj je,da niso odzunaj razpokane ali,če ti je pri zaviranju ročica zavore malo "gumijasta"(mehka)to je znak,da je potrebno tudi gumijaste cevi zamenjat.Tudi menjava zavornega olja "prezgodaj"je nepotrebna saj danes postojijo naprave za merjenje kakovosti zavorne tekočine,ki ti točne izmeri koliko je vode absorbiralo zavorno olje in ali je še uporabno ali ga je potrebno zamenjati.Če se nemotim ti to lahko izmerijo na vseh AMD-ejih OK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Problemček

Po padcu motor ne in ne vžge (gre se za Hondo CBR 954)...preverilo naj bi se precej stvari-zaganjač špila, stikalo za nujni stop tudi ni aktivno, le vžge ne...je mogoče kak trik?

Če se ne motim tudi črpalka za dovod goriva ne špila-od padca naprej (v trenutku ko se da kontakt, bi morala potisnit gorivo, pa se ne sliši, da bi na tem kaj delala).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm-bojda imajo novejši motocikli stikalo za izklop v sili ko padejo. Morda je v tem trik. Tole zgolj ugibam, tako da me ne držat za besedo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm-bojda imajo novejši motocikli stikalo za izklop v sili ko padejo. Morda je v tem trik. Tole zgolj ugibam, tako da me ne držat za besedo.

Tudi to sem že slišal...kje se pa to stikalo najde in na kakšnem principu deluje, kako ga "deaktiviraš"?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ DRmare: Napiši še tip motorja, ohranjenost zavor in prevožene kilometre, pa se bo sigurno kdo našel, ki bo znal odgovoriti.

FJR 1300; 52 000 KM, sprednje ploščice še original, zadaj menjane! Olje je bilo menjano letos spomladi!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi to sem že slišal...kje se pa to stikalo najde in na kakšnem principu deluje, kako ga "deaktiviraš"?

Najbolje bo na servis poklicat,ali zapeljat to se nebo dalo na daljavo popravit. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbolje bo na servis poklicat,ali zapeljat to se nebo dalo na daljavo popravit. :whistle:

Veš, da ne bomo zadeve na servis peljal...zej ko poznamo vzrok, ga bomo tud odpravl

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbrž je res krivo to stikalo, če pa slučajno ni tega, je pa lahko tudi, da je naprimer utrgan kak kabel od sklopke. Včasih je blo potrebno, da je motor zalaufal, stisnit sklopko, kjer je blo namontirano stikalo zaradi varnosti, če je bil motor v prestavi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbrž je res krivo to stikalo, če pa slučajno ni tega, je pa lahko tudi, da je naprimer utrgan kak kabel od sklopke. Včasih je blo potrebno, da je motor zalaufal, stisnit sklopko, kjer je blo namontirano stikalo zaradi varnosti, če je bil motor v prestavi.

Tko ma recimo Kawasaki (no, saj ER-5), če maš tačko dol, pa dela tudi če maš v prestavi, če pa hočeš sklopko spustit pa crkne :) Samo, ima kontakt zgoraj pri ročki :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi to sem že slišal...kje se pa to stikalo najde in na kakšnem principu deluje, kako ga "deaktiviraš"?

Po moje ni krivo to stikalo, saj se to 'deaktivira' samo, ko moped postaviš pokonci. No, seveda je možno tudi, da se 'zatakne', čeprav ni predvideno.

Stikalo služi temu, da v primeru padca motor ugasne - zelo koristno, če je kje pod motorjem še njegov voznik. :unsure:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problemček

Po padcu motor ne in ne vžge (gre se za Hondo CBR 954)...preverilo naj bi se precej stvari-zaganjač špila, stikalo za nujni stop tudi ni aktivno, le vžge ne...je mogoče kak trik?

Če se ne motim tudi črpalka za dovod goriva ne špila-od padca naprej (v trenutku ko se da kontakt, bi morala potisnit gorivo, pa se ne sliši, da bi na tem kaj delala).

Zdajle sem govoril z kolegom in pravi,da res ima ta tip Honde to stikalo,ki izključi v slučaju padca tok.To stikalo imenovano bank senzor se nahaja ponavadi med prednjimi lučmi in se celo rad sname pri padcu, če se je snelo ga natakneš samo nazaj sicer pa ga moraš demontirati in naštimati nazaj tako,da spet tok teče skozi stikalo.To dosežeš tako,da stikalo premikaš namreč v njemu notri je polkrožni prstan in ga je potrebno spet nastavit tako,da je spet prevodmo lahko si pomagaš z Ohm metrom.Vidiš več glav več ve OK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In ko pritisneš START gumb se luči ugasnejo (sam obrne pa ne) ?

Piksna,če luči in kontakt lučke ugasnejo je prazen(ali zanič)akumulator.Pri njegovem motorju,kolikor sem jaz razumel ima kontakt in vergla samo verjetno nima goriva in iskre. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In ko pritisneš START gumb se luči ugasnejo (sam obrne pa ne) ?

Ma ne no..."vergla" čist normalno, tok je, armatura je čist normalno osvetljena...po moji logiki, daje znak, da mu pač nekaj ne dovoli-ne dobi iskre, torej je prekinjen vžig, zato bi se najbolj strinjal, da je nekaj na stikalu. jutri ali v nedeljo bom to zadevico preveril.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje in/ali dekleta, hvala za inf. javim, ko zadevo razčistim, kaj je bilo potrebno in si bo s tem lahko pomagal še kdo, če bo seveda imel podobne težave.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma ne no..."vergla" čist normalno, tok je, armatura je čist normalno osvetljena...po moji logiki, daje znak, da mu pač nekaj ne dovoli-ne dobi iskre, torej je prekinjen vžig, zato bi se najbolj strinjal, da je nekaj na stikalu. jutri ali v nedeljo bom to zadevico preveril.

Samo kot pomoč/nasvet:

-banking senzorju lahko kar zaupaš, da NI (okol 99.9%-lahko pa je res snet) in le goriva ni zato bi pustil vžig in stikala čisto pri miru,

-bi pa bilo v pomoč, če bi povedal kaj si/ste šraufal, ker večina zakih situacij je človeške narave. Npr.: - če je kdo tank stran jemal je lahko pred montažo nazaj pozabu sestavit konektor bencinske pumpe, ki je pod tankom, slabo vstavil releje pri sedežu, ipd.

-dobro bi bilo tudi svečke videt in štartat od tam naprej...

Vsekakor pa res sporoči kaj si našel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo kot pomoč/nasvet:

-banking senzorju lahko kar zaupaš, da NI (okol 99.9%-lahko pa je res snet) in le goriva ni zato bi pustil vžig in stikala čisto pri miru,

-bi pa bilo v pomoč, če bi povedal kaj si/ste šraufal, ker večina zakih situacij je človeške narave. Npr.: - če je kdo tank stran jemal je lahko pred montažo nazaj pozabu sestavit konektor bencinske pumpe, ki je pod tankom, slabo vstavil releje pri sedežu, ipd.

-dobro bi bilo tudi svečke videt in štartat od tam naprej...

Vsekakor pa res sporoči kaj si našel.

Za enkrat nismo še nič šraufali..., pač smo sem se le prepričal, da je v motorju olje, hladilna tekočina...in poizkušal motor zagnat.

Običajno že ob kontaktu črpalka požene gorivo do sistema za vbrizg, kar se sliši, tu pa tega zvoka, torej zvoka črpalke ni...motor je precej zdelan s sprednje strani, zatorej bi se jaz kar strinjal, da zna biti kaj s tem stikalom, če je običajno res nameščen v neposrednji bližini sprednje luči.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker sm novi lastnik CBR 600 RR,sm si umislu,da naredim en servis.Šraufu sm vsega boga od mopedov do skuterjev,zato bi servis naredu sam.Zdj me pa zanima,kaj se vse zamenja na omenjenem motorju pri normalnem servisu?Ima ta motor tudi glavni jermen ali ketno?Kje naj dobim material in kaj mi priporočate?Zanimajo me tudi gume,kje najbolj ugodno primerna ponudba?Upam,da mi boste pomagali?

hvala

Popravljeno . Popravil Dinotti
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker sm novi lastnik CBR 600 RR,sm si umislu,da naredim en servis.Šraufu sm vsega boga od mopedov do skuterjev,zato bi servis naredu sam.Zdj me pa zanima,kaj se vse zamenja na omenjenem motorju pri normalnem servisu?Ima ta motor tudi glavni jermen ali ketno?Kje naj dobim material in kaj mi priporočate?Zanimajo me tudi gume,kje najbolj ugodno primerna ponudba?Upam,da mi boste pomagali?

hvala

kaj vse je potrebno zamenjat najlepše piše v knjižici ki jo dobiš polek motorja, določene stvari so še narisane... vsaj pri yamahi je tako :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

lep pozdrav!

Kupil sem Hondo CBR 600 rrl.03,vse lepo in prav,dokler je nisem postavil na nosilce.Ko sem kupil nosilce in jo postavil na njih,sem opazil,da se sprednje kolo težko obrača,očitno ploščice držijo disk!Zdej me pa zanima,kako naj to popravim?A mislite,da so batki zarustali in se zato ne vrne(to se mi je zgodilo na mojem Civicu,kere je imeu staro olje notri in je vse skupaj oksidiralo.l94),pa se zato nočejo dokonca vrnit?Prosil bi za koristne nasvete.

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

očitno ploščice držijo disk!Zdej me pa zanima,kako naj to popravim?A mislite,da so batki zarustali in se zato ne vrne

Odsraufaj dol zavorno celjust in zavrti kolo. Ce se se zmeraj tezko so vrti so lezaji (morda tudi samo prevec zategnjeni vijaki). Ce se lepo vrti, je nekaj z zavoro, verjetno res zarustani batki.

V tem primeru daj vmes en sraufenciger, debel tako nekako kot disk. Pocasi stisni rocko zavore in poglej ce se lepo premika vse. Po potrebi vse skupaj malo pregoni s sraufencigerjem ven pa not..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lep pozdrav!

Kupil sem Hondo CBR 600 rrl.03,vse lepo in prav,dokler je nisem postavil na nosilce.Ko sem kupil nosilce in jo postavil na njih,sem opazil,da se sprednje kolo težko obrača,očitno ploščice držijo disk! Zdej me pa zanima,kako naj to popravim?A mislite,da so batki zarustali in se zato ne vrne(to se mi je zgodilo na mojem Civicu,kere je imeu staro olje notri in je vse skupaj oksidiralo.l94),pa se zato nočejo dokonca vrnit?Prosil bi za koristne nasvete.

hvala

Ja, probaj preluftat kot pravi Anzee vsekakor pa, ce je zarustalo boš MORAL razdret ker, če je od zunaj je slabo, ker bo potrgalo gumice, če pa od znotraj pa pomeni, da zavorna tekočina ni bila nikoli menjana in je zadeva oksidirala zaradi vsebnosti vlage - pa si spet tam. A kot boš videl bo po vsej verjetnosti vse delovalo BP (na tovrsten test). Zato ker:

-je pa na teh modelih še ena recimo temu "hiba" - če so ploščice nove (verjetno jih je menjala nestrokovna oseba ali pa so ploščice OEM z nestandardno debelino mesa), se zgodi, da na posodici z oljem pri ročki ne deluje oddušenje (zadosti dobro) in ker nima olje kam ekspandirat pride do stiskanja čeljusti sploh, ko se čeljusti malo segrejejo itd. Rešitev je, da odpreš pokrovček rezervoarčka in odvzameš nekaj olja (za žlico) - a nikar pod mejo indikatorja na okencu (saj veš - zdrava pamet in spremljajoče zakonitosti še vedno držijo) in s tem tvoriš zadostni zračni žepek v tej posodici za potrebno ekspanzijo. In pa očisti oddušek (špranjo) če je to potrebno. Pozor - ta je narejena predvsem za zrak - z oljem ne deluje ravno dobro in ga ne porine ven - tukaj je hiba).

To je to. Povej kako si rešil.

Še nekaj - če je bilo tako narejenih zadosti km in če je bilo zaviranje dovolj efektivno so se lahko zvili tudi zavorni diski. Tukaj pa je lahko le menjava s ceno 235Eur/kos. Preveri jih, če kaj opletajo, ko boš že odstranil čeljusti in imel zadevo na liftu.

Pa srečno in dobrodošel v družino ! :OK:

Popravljeno . Popravil Piksna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!