Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno
pred 50 minutami, UnionJack pravi:

vprasanje za thumperja in podobne.

na gsx1100 1980 bi zamenjal zadnje fedre na način novi ampak retrolook. kak link al pa nasvet. za kak cm višji me tud nebi motli.

druga reč pa vilce z novimi čeljustni. Če zamenjam cel komplet v močnejšega ali trpi osno vpetje križev v okvir? ali se da morda samo pojačat efekt bremzanja z dvojno čeljustjo, ker v originalu zadeva skor ne bremza....

isto vprašanje lahko zastavi še v temi:

GSXR 1100 

 

ter temi

VSE O VZMETENJU

 

Objavljeno
Ob 21. januar 2017 at 9:56, UnionJack pravi:

vprasanje za thumperja in podobne.

na gsx1100 1980 bi zamenjal zadnje fedre na način novi ampak retrolook. kak link al pa nasvet. za kak cm višji me tud nebi motli.

druga reč pa vilce z novimi čeljustni. Če zamenjam cel komplet v močnejšega ali trpi osno vpetje križev v okvir? ali se da morda samo pojačat efekt bremzanja z dvojno čeljustjo, ker v originalu zadeva skor ne bremza....

Ponavadi na starine dajejo nekaj letniku primernega. Kakšen Hagon zadaj, progresivne vzmeti spredaj in oplaščene zavorne cevi. Kaj več kot to pomoje nima smisla, ker je zasnova motorja pač takšna kot je. 

Objavljeno
7 hours ago, ciciban said:

Ponavadi na starine dajejo nekaj letniku primernega. Kakšen Hagon zadaj, progresivne vzmeti spredaj in oplaščene zavorne cevi. Kaj več kot to pomoje nima smisla, ker je zasnova motorja pač takšna kot je. 

tnx. logika je v tem, čeprav gledam predelave na 500ccm geštelu z nevemkakimi palcami in koluti. Jeklenice sm itak mislu dat. Imaš kak link u slo za te vzmeti in kaj pomen progresivna. niti ne vem kakšna je tale moja sprednja. ali ima feder in olje...

Rad bi se do Biaritzza letos odpeljal pa moram mal dodelat lastnosti ker res nič ne bremza...

Objavljeno

Za slo nimam pojma. Ima Lojz nekaj takega. Progresivna vzmet je pač kot vsak feder. Finta je, da je drugače navita. Navoji na fedri so proti koncu "bolj na gosto". Vilice na tvojem so verjetno čisto klasične zasnove. Niti ni važno od katere znamke boš vtaknil noter nove fedre, vse bo boljše kot sedaj. Tudi če samo olje v vilicah zamenjaš bo razlika precejšnja.

https://m.louis.de/artikel/wirth-gabelfeder-satz-mit-abe-fuer-suzuki-gsx-1100-e-modell-z-d/10045856?filter_bike_id=0142&list=266830398&filter_article_number=10045891

Objavljeno

na original kolutih bo težka ..pletenica in čimmehkejše ploščice .. trojana vprašaj če ima kakšno rešitev ? itak so auzukiji vedno veljali za hitre .. ne za dobre zavirače ..

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

ja, sej to bom zgleda naredu. s trojanom sva zmenena, upam da ta teden odpele....

lajtnga, ploščice, une fedre bom spredi zamenu... a je še kak link za zadne amortizerje u retro looku....

Objavljeno

tecbikeparts anglija .. paa na ebayu vpišeš twin shocks al pa google..robe kolkr hočeš klasike ..sam ceno si prej zastavi ..

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Zdravo, imam problem... In sicer motor bmw k1200r, sem menjaval oz. popravil zobnik v menjalniku... Sedaj ko sem zadevo spravil skupaj nekaj ne deluje vredu.. Po kakšnih 6 poskusih mi ni jasno. In sicer ko dam koš in sklopko noter in matice na sklopki ne zategnem ( mora biti 190-200Nm) in preizkusim je vse ok, ko pa to matico zategnem na to vrednost pa sklopka ne spusti.. Torej lahko jo stisnem normalno ampak motor deluje kot da ne stisnem sklopke... Kaj bi to lahko bilo?
Gledam repair manual, lamele so v tistem območju debeline kot morajo biti.. 
Še slike kjer se vidi sklopka in matica...

IMG_1664.thumb.JPG.c8c776789c8a7ff48d45cdd499cd137c.JPG

IMG_1665.thumb.JPG.594332c7610e1c043f0adf621ba1b8f6.JPG

Objavljeno
Ob 21/01/2017 ob 9:56, UnionJack pravi:

vprasanje za thumperja in podobne.

na gsx1100 1980 bi zamenjal zadnje fedre na način novi ampak retrolook. kak link al pa nasvet. za kak cm višji me tud nebi motli.

druga reč pa vilce z novimi čeljustni. Če zamenjam cel komplet v močnejšega ali trpi osno vpetje križev v okvir? ali se da morda samo pojačat efekt bremzanja z dvojno čeljustjo, ker v originalu zadeva skor ne bremza....

Na 900r 1984 sm menjal zavore za novejse, dvobatne,  obcutka da bi trpel grust nisem imel, zavorni efekt pa se je spravil na nek dostojno uporaben nivo. Bi pa omenil, da sem imel podoben problem, zero braking, eno pomlad tud na vtr. Menjal cevi, zavorno pumpo...nic. kot bi se cez zimo pokvarle zavorne ploscice. Zamenjal za original. Bomba. 

Objavljeno

 

pred 1 uro, Cartman pravi:

Na 900r 1984 sm menjal zavore za novejse, dvobatne,  obcutka da bi trpel grust nisem imel, zavorni efekt pa se je spravil na nek dostojno uporaben nivo. Bi pa omenil, da sem imel podoben problem, zero braking, eno pomlad tud na vtr. Menjal cevi, zavorno pumpo...nic. kot bi se cez zimo pokvarle zavorne ploscice. Zamenjal za original. Bomba. 

jes se se kr tolazim, da bojo nove ploscice, lajtunga pa tekocina bol usklajeni kot zdej. tko kot si ti zamenu bi tud jest najraj. dvobatne. ampak nimam pojma ce dobim isti razmak sraufou....?

jutr pride analogni po moped in zacne sanacijo. vse kar bo nad 20% izbolsavo bremzanja bo navdusenje :) 

letos moram nekam!! najraj biaritz ampak se bojim da mi bo frend iz zuricha zamehuru. no, njegova žena...!

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 20 urami, shark90 pravi:

Zdravo, imam problem... In sicer motor bmw k1200r, sem menjaval oz. popravil zobnik v menjalniku... Sedaj ko sem zadevo spravil skupaj nekaj ne deluje vredu.. Po kakšnih 6 poskusih mi ni jasno. In sicer ko dam koš in sklopko noter in matice na sklopki ne zategnem ( mora biti 190-200Nm) in preizkusim je vse ok, ko pa to matico zategnem na to vrednost pa sklopka ne spusti.. Torej lahko jo stisnem normalno ampak motor deluje kot da ne stisnem sklopke... Kaj bi to lahko bilo?
Gledam repair manual, lamele so v tistem območju debeline kot morajo biti.. 
Še slike kjer se vidi sklopka in matica...

IMG_1664.thumb.JPG.c8c776789c8a7ff48d45cdd499cd137c.JPG

IMG_1665.thumb.JPG.594332c7610e1c043f0adf621ba1b8f6.JPG

to si pomeril lamele in kovinske plošče skupaj zložene in je skupna mera pod maksimalno? so kovinske plošče in lamele ravne ?

Objavljeno
pred 2 urami, thumper pravi:

to si pomeril lamele in kovinske plošče skupaj zložene in je skupna mera pod maksimalno? so kovinske plošče in lamele ravne ?

Premerir sem komplet kateri mora bit 44,36mm po repair manualu. Jaz sem imel sestavljeno 44,20mm do max 44,38mm tako da boljše nebi moralo biti..
Je pa bilo pred razdrtjem oz. odstranitvijo menjalnika vse ok z sklopko. Sedaj pa ko sem po treh mesecih sestavil zadevo skupaj ne dela :( Ampak kot sem napisalo, če matice ne zategnem dela sklopka ok, ko zategnem na 200nm pa ne dela več...

Objavljeno
pred 11 urami, UnionJack pravi:

...letos moram nekam!! najraj biaritz ampak se bojim da mi bo frend iz zuricha zamehuru. no, njegova žena...!

Pa ne da misliš it na kolesa & valove, in to z gsx1100 1980?? Če ja, pol ti pripada    :worship::worship::worship:.   Gud lak.

Objavljeno

Pozdravljeni, danes sem ponovno razdiral in mi ni jasno kaj je narobe... Ko je matica katera drži sklopko in koš zategnjena sklopka ne spusti, pa tudi če fedro na sklopki čisto popustim, tako da imajo lamele 5mm zraka torej so čisto sproščene ampak vseeno nekaj drži in pri zasuku zadnjega kolesa v prestavi zablokira in se ne zavrti samo notranji del sklopke ampak tudi koš :( 

Kje bi lahko prišlo do napake? Jutri še poskusim čisto brez lamel in zategnjeno matico. 

Objavljeno

zna biti vrstni red , pozicije in stran plošč in lamel .. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 12 urami, thumper pravi:

zna biti vrstni red , pozicije in stran plošč in lamel .. 

če so lamele sproščene, ker popolnoma popustim vzmet... Tudi če dam brez lamel zadeva ne dela. Jaz imam na sumu da je os "prekratka" torej ko zategnem se notranji del sklopke premočno stisne na podložko koša in tako lamele v sklopki nimajo funkcije ker se zadeva prenaša na tej točki... Danes sem poizkusil malo premakniti os ven. Ni pa bilo časa za montažo in test... Jutri je še en dan..

Objavljeno

kaka podložka na nepravem mestu, mogoče?

Objavljeno
pred 12 urami, BRANE pravi:

kaka podložka na nepravem mestu, mogoče?

Tudi to vse preveril, prvič sem dve podložki zamenjal, sedaj pa sta obe na pravih mestih.. včeraj sem še ležaj na tej osi malo "dol potegnil" da je os "daljša" in tudi sam ležaj v ohišje bom dal čim manj noter.. saj manjka mi mogoče max 1mm, tako da danes že 10 poskus vrjetno... 

Objavljeno

kar se janezek nauči to janezek zna.. :P nisi edini .. :OK:

Objavljeno

Danes ponovno skupaj, naredil vse kar je napisano zgoraj in še podložko med košem in notranjim delom sklopke pobrusil za 0,5mm. Zadeva sicer dela ampak je drug problem... Ko dam v prestavo in držim sklopko je ok, tudi če speljujem vse ok, ko pa imam stisnjeno sklopko in dam gas pa začne sklopka prijemati in to tako da motor kar spelje ali ugasne... Kje je težava? So to sedaj lamele, mazanje ali kaj drugega?

Objavljeno

Imas hidravlicno sklopko? Zagotovo nimas kaksnega zracnega mehurcka v sistemu?

Ce imas na zico - si jo poskusil malo "nasponati"?

Objavljeno
pred 57 minutami, Zok pravi:

Imas hidravlicno sklopko? Zagotovo nimas kaksnega zracnega mehurcka v sistemu?

Ce imas na zico - si jo poskusil malo "nasponati"?

Hidravlično, ne ni problem tam, ker sem razdiral menjalnik in sklopko, torej tam nastaja problem in samo v višjih obratih... sem pa dal druge lamele noter...

Objavljeno

Hm. Poskusi dat nazaj stare not.

Sem na ZZR-u dal not nove lamele, pa sklopka ni odvajala. Na koncu sem moral pustit not 3 stare lamele, ostale pa nove. Nove so bile enostavno predebele. Res pa niso bile glih priznane znamke. :)

Objavljeno

prva stvar oz.obvezno ob menjavi lamel : za 24 ur ji je treba namočiti v olje , ki ga uporabljaš v menjalniku !!!!!!!!!!!!!!!

Objavljeno

ee ja, to pa tud. Mi je ze malo z glave uslo. :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!