Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

Lani mi je en to kapico z vžigalnikom stopil... Očitno kaka mularija. Na srečo ventil še vedno dihta. Uglavnem... splača se te stvari redno čekirat. 

Objavljeno

Pozna kdo koga, ki bi ukrivil fi 25mm cev za 180 stopinj v radiju 200 mm?

Objavljeno

Tomash, v Petrovčah pred cerkvijo levo, imaš firmo Hawe, tam vem da krivijo cevi, če bi pa točno tvojo skrivil pa ne vem. Preveri 

Objavljeno

Ewo dons dobil novo bencinsko črpalko in nov filter.... seveda takoj  zmonteru in sprobu....in cukanja ni  več :P tud vroč gre ko šus , navor kot more bit itd...

Rezervar sm fajn prepral... kar je blo bencina not sm zlil v belo posodo...in se je pol vidl da so res res drobne črne pikice notr ble... ogromno le teh.... tud gost filtr na livcu jih ni ujel.... nevem a je to rja iz rezervarja al sm tak sranje na črpalki dobu :/

Uglavnm z novim gorivom in pumpo  ga je spet veselje vozit :D

 

20170306_155207.jpg

Objavljeno
Ob 18. 2. 2017 ob 19:09, shark90 pravi:

Zdravo, imam problem... In sicer motor bmw k1200r, sem menjaval oz. popravil zobnik v menjalniku... Sedaj ko sem zadevo spravil skupaj nekaj ne deluje vredu.. Po kakšnih 6 poskusih mi ni jasno. In sicer ko dam koš in sklopko noter in matice na sklopki ne zategnem ( mora biti 190-200Nm) in preizkusim je vse ok, ko pa to matico zategnem na to vrednost pa sklopka ne spusti.. Torej lahko jo stisnem normalno ampak motor deluje kot da ne stisnem sklopke... Kaj bi to lahko bilo?
Gledam repair manual, lamele so v tistem območju debeline kot morajo biti.. 
Še slike kjer se vidi sklopka in matica...

IMG_1664.thumb.JPG.c8c776789c8a7ff48d45cdd499cd137c.JPG

IMG_1665.thumb.JPG.594332c7610e1c043f0adf621ba1b8f6.JPG

če si lahko kaj s tem pomagaš ...rugače pa premeri dolžino štifta od sklopke/hidravličnega cilindra .. če ni slučajno obrabljen in ne odpre sklopke do konca..

Objavljeno
pred 27 minutami, thumper pravi:

če si lahko kaj s tem pomagaš ...rugače pa premeri dolžino štifta od sklopke/hidravličnega cilindra .. če ni slučajno obrabljen in ne odpre sklopke do konca..

Hvala, sem že gledal tole... sem pa tudi našel kaj je narobe... ležaj na košu je bil premaknjen za 0,4mm, kar se je najverjetneje zgodilo ko sem zamenjal podložki... in na oko se sploh ne vidi, so meritve pokazale. Sedaj že dela normslno ;) 

Objavljeno

:010

Objavljeno

Zdravo. Menjal bi svecke na FZ-6 pa me zanima ali je nujno zategnit z moment kljucem (18Nm) ali je OK ce na moc po obcutku? Hvala

Objavljeno

ne rabiš moment ključa, raje sledi navodilom oz. slikicam ki so na svečkah, ponavadi je tako da zaviješ na rahlo in potem pol obrata ali nekaj takega da se tista zmečljiva podložka do prave mere stisne.

LP

Objavljeno

Kaj če bi zamenjal ventil?

Inox ni ravno najboljša izbira. Odreži kos enega ventila ali pa kos HSS svedra (pa to potem "dovari" ) .

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Sej sem.imel najprej pripravljen košček stebla od rezkarja za cnc, samo sem dvomil v odpornost na tolčenje , tisto se lahko razleti, in me je skrbelo da bi imel koščke hitroreznega jekla ali vidje v olju. Zato je inox ker je žilav in se "zgnete" in ne leti okoli. Bom videl kako se obnese ta zdej zakaljen košcek. Sej morda jeseni investiram samo v ventil, kre vodilo je mal bol zajebano menjat se mi zdi. 

Objavljeno

Vodilo ventila?

Tudi jaz sem bil prepričan, da je to nek hud postopek, pa so mi razložili, da ni (samo cena je taka) .

Na ventile se ravno ne spoznam, ampak pred leti je sosed popravil glavo za BCS (od naših znancev) s tem da je poiskal neke podobne (rabljene) ventile (originalnih ni bilo za dobiti) in jih dal predrejati in je zadeva delala še 20+ let (ne vem pa, če so obremenitve/obrati primerljivi) .

lp

Objavljeno
Ob 12. 3. 2017 ob 20:57, smasher pravi:

No da ne smetim preveč te teme tukaj predstavljeno napačno popravljanje ventila na mamut bajku.

http://motosvet.com/tabla/topic/5149-yamaha-sr-125/?do=findComment&comment=2333755

Da nebi tema yamaha sr 125 zamrla bom tja postal vse moje šlamparije na tej yamahi :D

 

kuglica od ležaja ?

Objavljeno (popravljeno)
Ob 12. 3. 2017 ob 20:40, smasher pravi:

ne rabiš moment ključa, raje sledi navodilom oz. slikicam ki so na svečkah, ponavadi je tako da zaviješ na rahlo in potem pol obrata ali nekaj takega da se tista zmečljiva podložka do prave mere stisne.

LP

To ne drži. Tiste manjše na ključ 16, še posebaj znamke Denso bo ob prekomerni sili zategovanja po segretju aluminijaste glave kmalu odtgalo na koncu navoja in izstrelilo v rezervoar. Tudi v navodilih je podan samo podatek v Nm. Torej pri tem opravilu moment ključ v roke!

Popravljeno . Popravil SF
Objavljeno
12 hours ago, thumper said:

kuglica od ležaja ?

Ne tako lepo se mi je "usralo" z TIGom zalit, sem po malo dodajal, pohladil in potem še enkrat pogrel pa se je tako lepo enakomerno stopilo.

11 hours ago, SF said:

To ne drži. Tiste manjše na ključ 16, še posebaj znamke Denso bo ob prekomerni sili zategovanja po segretju aluminijaste glave kmalu odtgalo na koncu navoja in izstrelilo v rezervoar. Tudi v navodilih je podan samo podatek v Nm. Torej pri tem opravilu moment ključ v roke!

Pol se pa se opravičujem za napačen nasvet, jaz imam vedno NGK in mi do sedaj še nobena ni nikamor zletela. In tudi na škatlici ne piše momenta gor in vse zategujem po občutku, verjetno celo malo manj kot predpisan moment.

Old skul mehanik mi je rekel "iz zapestja ko čutiš da ne gre več ne stiskaj z ročico" in že več kot desetletje to tako delam.

LP

Objavljeno
7 minutes ago, smasher said:

Pol se pa se opravičujem za napačen nasvet, jaz imam vedno NGK in mi do sedaj še nobena ni nikamor zletela. In tudi na škatlici ne piše momenta gor in vse zategujem po občutku, verjetno celo malo manj kot predpisan moment.

moment zategovanja piše v servisnem priročniku motorja

Objavljeno (popravljeno)

Smasher kje? Na Tomosu to gre... Pri tamali Denso na ključ 16, se zlasti na motorjih, ki nimajo prostora za roko to ne gre. Tam kjer ni prostora, ni niti minimalnega občutka...

Popravljeno . Popravil SF
Objavljeno
pred 23 urami, smasher pravi:

Ne tako lepo se mi je "usralo" z TIGom zalit, sem po malo dodajal, pohladil in potem še enkrat pogrel pa se je tako lepo enakomerno stopilo.

Pol se pa se opravičujem za napačen nasvet, jaz imam vedno NGK in mi do sedaj še nobena ni nikamor zletela. In tudi na škatlici ne piše momenta gor in vse zategujem po občutku, verjetno celo malo manj kot predpisan moment.

Old skul mehanik mi je rekel "iz zapestja ko čutiš da ne gre več ne stiskaj z ročico" in že več kot desetletje to tako delam.

LP

mislil sem na to , da bi dovaril kuglico od ležaja .... s tig-om bi se spodnji del segrel in postal manj trd (bolj žilav) zgornjidel kuglice pa ostane trd..

glih tolk da boste vedli https://www.ngk.de/en/technology-in-detail/spark-plugs/installation-tips/torques/

boš, denso pa ostale brlivke itak kupuje folk ki ne zna vprašat ali pa nima za ngk.. 

Objavljeno

Pozdrav vsem skupaj!

Sem lastnik suzukija v strom 1000 letnik 2014.

Zadnjič sem se vozil pred 10 dnevi gorivo v tanku je še lansko....a danes ko sem ga zagnal motor se mi je prižgala rdeča luč in F1

na števcu,ugasnil sem motor in vzel kontakt ponovno zagnal in F1 in rdeča lučka se nista več prižgali,naredil sem cca 5 kilometrov ugasnil motor in počakal kake 10 minut, zopet se je prižgala rdeča luč in F1 po ponovnem zagonu je vse ugasnilo.Motor ima 26000 km zadnji servis sem opravil lani oktobra.

Že vnaprej hvala za pomoč.

L.p

Marko

Objavljeno

cau jaz imam benneli k2 50cc 2takt skuter,motor ne vzge,iskra je,kompresija je,gorivo je,kaj mislite da je kaksna cdi enota ali tuljava ali.....?? hvala za odgovore

Objavljeno
pred 22 urami, MK Mare pravi:

Pozdrav vsem skupaj!

Sem lastnik suzukija v strom 1000 letnik 2014.

Zadnjič sem se vozil pred 10 dnevi gorivo v tanku je še lansko....a danes ko sem ga zagnal motor se mi je prižgala rdeča luč in F1

na števcu,ugasnil sem motor in vzel kontakt ponovno zagnal in F1 in rdeča lučka se nista več prižgali,naredil sem cca 5 kilometrov ugasnil motor in počakal kake 10 minut, zopet se je prižgala rdeča luč in F1 po ponovnem zagonu je vse ugasnilo.Motor ima 26000 km zadnji servis sem opravil lani oktobra.

Že vnaprej hvala za pomoč.

L.p

Marko

Pelji se "en krog" da se "pregreje" (50-100km) . Meni na mojem to "zganja" sonda lambda po daljšem mirovanju, ko je več v uporabi pa ni problema (lahko pa je pri tvojem kaj drugega, pelji ga "na diagnozo" če ne bo prenehalo/te skrbi) .

lp

Objavljeno

Kolk se je varno vozit, glede na to, da mi semeringi v prednjih vilicah malenkost puscajo olje? Ne divjam, se se privajam na zver..

Objavljeno
pred 1 uro, a79 pravi:

Kolk se je varno vozit, glede na to, da mi semeringi v prednjih vilicah malenkost puscajo olje? Ne divjam, se se privajam na zver..

Jaz bi takoj zamenjal, da se ne sesedejo vilice. Ko sem opazil rahle sledi olja, sem še mislil, da bo zdržalo nekaj časa nato po prevoženih cca 80km mi je pa ze po disku in po tleh kapljalo.. Strosek je 140 eur, če so vilice normalne brez poškodbe.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!