ciciban Objavljeno Marec 5, 2017 Opozori Objavljeno Marec 5, 2017 Lani mi je en to kapico z vžigalnikom stopil... Očitno kaka mularija. Na srečo ventil še vedno dihta. Uglavnem... splača se te stvari redno čekirat.
tomash Objavljeno Marec 6, 2017 Opozori Objavljeno Marec 6, 2017 Pozna kdo koga, ki bi ukrivil fi 25mm cev za 180 stopinj v radiju 200 mm?
bmwslo Objavljeno Marec 6, 2017 Opozori Objavljeno Marec 6, 2017 Tomash, v Petrovčah pred cerkvijo levo, imaš firmo Hawe, tam vem da krivijo cevi, če bi pa točno tvojo skrivil pa ne vem. Preveri tomash 1
bajkr88 Objavljeno Marec 6, 2017 Opozori Objavljeno Marec 6, 2017 Ewo dons dobil novo bencinsko črpalko in nov filter.... seveda takoj zmonteru in sprobu....in cukanja ni več tud vroč gre ko šus , navor kot more bit itd... Rezervar sm fajn prepral... kar je blo bencina not sm zlil v belo posodo...in se je pol vidl da so res res drobne črne pikice notr ble... ogromno le teh.... tud gost filtr na livcu jih ni ujel.... nevem a je to rja iz rezervarja al sm tak sranje na črpalki dobu :/ Uglavnm z novim gorivom in pumpo ga je spet veselje vozit hajoktejn, GoBobi, Zok in 4 others 7
thumper Objavljeno Marec 10, 2017 Opozori Objavljeno Marec 10, 2017 Ob 18. 2. 2017 ob 19:09, shark90 pravi: Zdravo, imam problem... In sicer motor bmw k1200r, sem menjaval oz. popravil zobnik v menjalniku... Sedaj ko sem zadevo spravil skupaj nekaj ne deluje vredu.. Po kakšnih 6 poskusih mi ni jasno. In sicer ko dam koš in sklopko noter in matice na sklopki ne zategnem ( mora biti 190-200Nm) in preizkusim je vse ok, ko pa to matico zategnem na to vrednost pa sklopka ne spusti.. Torej lahko jo stisnem normalno ampak motor deluje kot da ne stisnem sklopke... Kaj bi to lahko bilo? Gledam repair manual, lamele so v tistem območju debeline kot morajo biti.. Še slike kjer se vidi sklopka in matica... če si lahko kaj s tem pomagaš ...rugače pa premeri dolžino štifta od sklopke/hidravličnega cilindra .. če ni slučajno obrabljen in ne odpre sklopke do konca..
shark90 Objavljeno Marec 10, 2017 Opozori Objavljeno Marec 10, 2017 pred 27 minutami, thumper pravi: če si lahko kaj s tem pomagaš ...rugače pa premeri dolžino štifta od sklopke/hidravličnega cilindra .. če ni slučajno obrabljen in ne odpre sklopke do konca.. Hvala, sem že gledal tole... sem pa tudi našel kaj je narobe... ležaj na košu je bil premaknjen za 0,4mm, kar se je najverjetneje zgodilo ko sem zamenjal podložki... in na oko se sploh ne vidi, so meritve pokazale. Sedaj že dela normslno ciciban, Kor13, vuk76 in 4 others 7
zan0088 Objavljeno Marec 12, 2017 Opozori Objavljeno Marec 12, 2017 Zdravo. Menjal bi svecke na FZ-6 pa me zanima ali je nujno zategnit z moment kljucem (18Nm) ali je OK ce na moc po obcutku? Hvala
smasher Objavljeno Marec 12, 2017 Opozori Objavljeno Marec 12, 2017 ne rabiš moment ključa, raje sledi navodilom oz. slikicam ki so na svečkah, ponavadi je tako da zaviješ na rahlo in potem pol obrata ali nekaj takega da se tista zmečljiva podložka do prave mere stisne. LP zan0088 1
smasher Objavljeno Marec 12, 2017 Opozori Objavljeno Marec 12, 2017 No da ne smetim preveč te teme tukaj predstavljeno napačno popravljanje ventila na mamut bajku. http://motosvet.com/tabla/topic/5149-yamaha-sr-125/?do=findComment&comment=2333755 Da nebi tema yamaha sr 125 zamrla bom tja postal vse moje šlamparije na tej yamahi
franc Objavljeno Marec 13, 2017 Opozori Objavljeno Marec 13, 2017 Kaj če bi zamenjal ventil? Inox ni ravno najboljša izbira. Odreži kos enega ventila ali pa kos HSS svedra (pa to potem "dovari" ) . Scarabeo 500 1
smasher Objavljeno Marec 13, 2017 Opozori Objavljeno Marec 13, 2017 Sej sem.imel najprej pripravljen košček stebla od rezkarja za cnc, samo sem dvomil v odpornost na tolčenje , tisto se lahko razleti, in me je skrbelo da bi imel koščke hitroreznega jekla ali vidje v olju. Zato je inox ker je žilav in se "zgnete" in ne leti okoli. Bom videl kako se obnese ta zdej zakaljen košcek. Sej morda jeseni investiram samo v ventil, kre vodilo je mal bol zajebano menjat se mi zdi.
franc Objavljeno Marec 13, 2017 Opozori Objavljeno Marec 13, 2017 Vodilo ventila? Tudi jaz sem bil prepričan, da je to nek hud postopek, pa so mi razložili, da ni (samo cena je taka) . Na ventile se ravno ne spoznam, ampak pred leti je sosed popravil glavo za BCS (od naših znancev) s tem da je poiskal neke podobne (rabljene) ventile (originalnih ni bilo za dobiti) in jih dal predrejati in je zadeva delala še 20+ let (ne vem pa, če so obremenitve/obrati primerljivi) . lp
thumper Objavljeno Marec 14, 2017 Opozori Objavljeno Marec 14, 2017 Ob 12. 3. 2017 ob 20:57, smasher pravi: No da ne smetim preveč te teme tukaj predstavljeno napačno popravljanje ventila na mamut bajku. http://motosvet.com/tabla/topic/5149-yamaha-sr-125/?do=findComment&comment=2333755 Da nebi tema yamaha sr 125 zamrla bom tja postal vse moje šlamparije na tej yamahi kuglica od ležaja ? GoBobi 1
SF Objavljeno Marec 14, 2017 Opozori Objavljeno Marec 14, 2017 (popravljeno) Ob 12. 3. 2017 ob 20:40, smasher pravi: ne rabiš moment ključa, raje sledi navodilom oz. slikicam ki so na svečkah, ponavadi je tako da zaviješ na rahlo in potem pol obrata ali nekaj takega da se tista zmečljiva podložka do prave mere stisne. LP To ne drži. Tiste manjše na ključ 16, še posebaj znamke Denso bo ob prekomerni sili zategovanja po segretju aluminijaste glave kmalu odtgalo na koncu navoja in izstrelilo v rezervoar. Tudi v navodilih je podan samo podatek v Nm. Torej pri tem opravilu moment ključ v roke! Popravljeno Marec 14, 2017. Popravil SF
smasher Objavljeno Marec 14, 2017 Opozori Objavljeno Marec 14, 2017 12 hours ago, thumper said: kuglica od ležaja ? Ne tako lepo se mi je "usralo" z TIGom zalit, sem po malo dodajal, pohladil in potem še enkrat pogrel pa se je tako lepo enakomerno stopilo. 11 hours ago, SF said: To ne drži. Tiste manjše na ključ 16, še posebaj znamke Denso bo ob prekomerni sili zategovanja po segretju aluminijaste glave kmalu odtgalo na koncu navoja in izstrelilo v rezervoar. Tudi v navodilih je podan samo podatek v Nm. Torej pri tem opravilu moment ključ v roke! Pol se pa se opravičujem za napačen nasvet, jaz imam vedno NGK in mi do sedaj še nobena ni nikamor zletela. In tudi na škatlici ne piše momenta gor in vse zategujem po občutku, verjetno celo malo manj kot predpisan moment. Old skul mehanik mi je rekel "iz zapestja ko čutiš da ne gre več ne stiskaj z ročico" in že več kot desetletje to tako delam. LP
RSTDRIVER Objavljeno Marec 14, 2017 Opozori Objavljeno Marec 14, 2017 7 minutes ago, smasher said: Pol se pa se opravičujem za napačen nasvet, jaz imam vedno NGK in mi do sedaj še nobena ni nikamor zletela. In tudi na škatlici ne piše momenta gor in vse zategujem po občutku, verjetno celo malo manj kot predpisan moment. moment zategovanja piše v servisnem priročniku motorja
wabb Objavljeno Marec 14, 2017 Opozori Objavljeno Marec 14, 2017 Imam vprašanje...ali lahko zamenjam obstoječo hladilno tekočino na Z-ju, ki je zelene barve, z modro s spodnjega linka? Hvala. http://catalog.lubricants.total.com/en/products/fdp-3/GLACELF-CLASSIC
SF Objavljeno Marec 15, 2017 Opozori Objavljeno Marec 15, 2017 (popravljeno) Smasher kje? Na Tomosu to gre... Pri tamali Denso na ključ 16, se zlasti na motorjih, ki nimajo prostora za roko to ne gre. Tam kjer ni prostora, ni niti minimalnega občutka... Popravljeno Marec 15, 2017. Popravil SF Cartman 1
thumper Objavljeno Marec 15, 2017 Opozori Objavljeno Marec 15, 2017 pred 23 urami, smasher pravi: Ne tako lepo se mi je "usralo" z TIGom zalit, sem po malo dodajal, pohladil in potem še enkrat pogrel pa se je tako lepo enakomerno stopilo. Pol se pa se opravičujem za napačen nasvet, jaz imam vedno NGK in mi do sedaj še nobena ni nikamor zletela. In tudi na škatlici ne piše momenta gor in vse zategujem po občutku, verjetno celo malo manj kot predpisan moment. Old skul mehanik mi je rekel "iz zapestja ko čutiš da ne gre več ne stiskaj z ročico" in že več kot desetletje to tako delam. LP mislil sem na to , da bi dovaril kuglico od ležaja .... s tig-om bi se spodnji del segrel in postal manj trd (bolj žilav) zgornjidel kuglice pa ostane trd.. glih tolk da boste vedli https://www.ngk.de/en/technology-in-detail/spark-plugs/installation-tips/torques/ boš, denso pa ostale brlivke itak kupuje folk ki ne zna vprašat ali pa nima za ngk..
MK Mare Objavljeno Marec 19, 2017 Opozori Objavljeno Marec 19, 2017 Pozdrav vsem skupaj! Sem lastnik suzukija v strom 1000 letnik 2014. Zadnjič sem se vozil pred 10 dnevi gorivo v tanku je še lansko....a danes ko sem ga zagnal motor se mi je prižgala rdeča luč in F1 na števcu,ugasnil sem motor in vzel kontakt ponovno zagnal in F1 in rdeča lučka se nista več prižgali,naredil sem cca 5 kilometrov ugasnil motor in počakal kake 10 minut, zopet se je prižgala rdeča luč in F1 po ponovnem zagonu je vse ugasnilo.Motor ima 26000 km zadnji servis sem opravil lani oktobra. Že vnaprej hvala za pomoč. L.p Marko
Aco225 Objavljeno Marec 19, 2017 Opozori Objavljeno Marec 19, 2017 cau jaz imam benneli k2 50cc 2takt skuter,motor ne vzge,iskra je,kompresija je,gorivo je,kaj mislite da je kaksna cdi enota ali tuljava ali.....?? hvala za odgovore
franc Objavljeno Marec 20, 2017 Opozori Objavljeno Marec 20, 2017 pred 22 urami, MK Mare pravi: Pozdrav vsem skupaj! Sem lastnik suzukija v strom 1000 letnik 2014. Zadnjič sem se vozil pred 10 dnevi gorivo v tanku je še lansko....a danes ko sem ga zagnal motor se mi je prižgala rdeča luč in F1 na števcu,ugasnil sem motor in vzel kontakt ponovno zagnal in F1 in rdeča lučka se nista več prižgali,naredil sem cca 5 kilometrov ugasnil motor in počakal kake 10 minut, zopet se je prižgala rdeča luč in F1 po ponovnem zagonu je vse ugasnilo.Motor ima 26000 km zadnji servis sem opravil lani oktobra. Že vnaprej hvala za pomoč. L.p Marko Pelji se "en krog" da se "pregreje" (50-100km) . Meni na mojem to "zganja" sonda lambda po daljšem mirovanju, ko je več v uporabi pa ni problema (lahko pa je pri tvojem kaj drugega, pelji ga "na diagnozo" če ne bo prenehalo/te skrbi) . lp MK Mare 1
a79 Objavljeno Marec 21, 2017 Opozori Objavljeno Marec 21, 2017 Kolk se je varno vozit, glede na to, da mi semeringi v prednjih vilicah malenkost puscajo olje? Ne divjam, se se privajam na zver..
rmtl Objavljeno Marec 21, 2017 Opozori Objavljeno Marec 21, 2017 pred 1 uro, a79 pravi: Kolk se je varno vozit, glede na to, da mi semeringi v prednjih vilicah malenkost puscajo olje? Ne divjam, se se privajam na zver.. Jaz bi takoj zamenjal, da se ne sesedejo vilice. Ko sem opazil rahle sledi olja, sem še mislil, da bo zdržalo nekaj časa nato po prevoženih cca 80km mi je pa ze po disku in po tleh kapljalo.. Strosek je 140 eur, če so vilice normalne brez poškodbe.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se