Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno
Hvala za vse napotke.... V Euroton-u sem nabavil tole pasto Dirko HT baje je najbolje kar majo drži do +300°C.

Deklc sem tudi snel z mašine tako da ju3 pride kolega do mene in vreževa nov navoj v blok, saj je eden čisto posnet in pušča, zdaj me pa zanima kako bi kar najbolje razmastil vse to, da bi pasta najbolje prijela (velja omeniti da je blok malce poškodovan in zato je tolk bezlanja okoli te paste....)

V eurotonu imajo tesnilno maso od locktite je odlična pa še črne barve je..... Edino draga je mislim da nekaj čez 20 ojrov.

Objavljeno
Sranje pa prav v soboto sem bil v lojzu :unsure:

Kar se tiče navoja boš moral nekoga dobit,da ti to napravi,namreč nesplača se ti za en navoj kupovati orodja OK. Za permatex pa poglej na internet(www,permatex.com) to je Ameriška stvar potem pa vprašaj v trgovini kot sem že rekel v Nm dobiš 118 mml stane 9 EU.mogoče bi ti poslali po povzetju pokliči v Turbo šop Ljubljanska Nm.

Objavljeno
Sranje pa prav v soboto sem bil v lojzu :unsure:

Ne sekiraj se. Pokliči v to trgovino http://www.aser.si/ . Oni imajo V-Coil, ki je enakovreden, pa tudi tko hudo drag ni. Običajno je na zalogi, funkcionira BP.

LP,

Gorazd

Objavljeno
Uporabljam Denso. Razliko sem seveda opazil - Denso svečke še niso crknile tako čez noč kot NGK.

meni se nobena NGK ni duse spustila. ne postopoma in ne "cez noc".

NGK CR8E na mopedu.

nekaj podobnega sem imal ze parkrat montirano; nobenih problemov.

je pa res da se ne spuscam veliko v to tematiko.

Objavljeno
meni se nobena NGK ni duse spustila. ne postopoma in ne "cez noc".

Dolga leta sem na svečke gledal kot na nekaj, kar dela in ne crkne. Menjal sem jih vsakih par let, ko se mi je pač zazdelo primerno in ne zato, ker bi crknile. Ker proizvajalec priporoča NGK, sem pač uporabljal NGK.

Lani pa se mi je 2x zgodilo opisano, pa še za par podobnih primerov sem zvedel (par osebno, nekaj na različnih forumih). Zna bit, da so pri NGK-ju pogruntali, kako naredijo svečko, ki traja 'N' mesecev... :P Ali pa je slovenski uvoznik nabavil 'Ž' kategorijo. :hmm:

In če bi crkovale postopoma, bi še nekak sprejel. Recimo, da bi avto vsaj par dni slabo vžigal, cukal, ali kar koli - bi bil nekako pripravljen na to. Ampak da lepega dne svečke ne naredijo ne 'bu', ne 'mu' se mi pa zdi malo bedno.

nekaj podobnega sem imal ze parkrat montirano; nobenih problemov.

je pa res da se ne spuscam veliko v to tematiko.

Saj jaz tudi ne, ampak zaradi nenadnega popolnega ne-delovanja avta seveda nisem posumil svečk in sem zato razkopal pol avta - odmontiral in pregledal sem celo injektorje... In ker je bilo vse OK, sem obupano šel kupit druge svečke - slučajno so bile Denso - in magija - avto je začel delat...

Takrat sem bil tako jezen, da sem se pač odločil, da NGK 'no more'.

D.

Objavljeno
meni se nobena NGK ni duse spustila. ne postopoma in ne "cez noc".

nekaj podobnega sem imal ze parkrat montirano; nobenih problemov.

je pa res da se ne spuscam veliko v to tematiko.

Jaz sem imel pa podobno izkušnjo na denso svečkah da je crknla prec.......

Objavljeno

Na Cagivi sta mi šle 2 svečke u k... prva po 5k km, druga pa po 2... obedve pa lepo postopoma, se je do skoz mn obratov zvrtel, tako da nakoncu že čez 7k ni hotela iti.

NGK95EGV

Objavljeno

ali je potrebno pri menjavi ploščic v sklopki obvezno zamenjati tudi vzmeti, tudi če so vse enake dolžine in znotraj toleranc, ki so zapisane v priročniku (clymer)?

Objavljeno
ali je potrebno pri menjavi ploščic v sklopki obvezno zamenjati tudi vzmeti, tudi če so vse enake dolžine in znotraj toleranc, ki so zapisane v priročniku (clymer)?

Ne.

Je pa treba lamele namočit v olje, vsaj za par ur.

D.

Objavljeno
ali je potrebno pri menjavi ploščic v sklopki obvezno zamenjati tudi vzmeti, tudi če so vse enake dolžine in znotraj toleranc, ki so zapisane v priročniku (clymer)?

Pri sklopki je vedno najbolje vse skupaj zamenjat in sicer:oboje plošče (železne in obložene)in vzmeti.Stem,da plošče z oblogo seveda namočiš poprej v olje.Namreč,če plehnato(neobloženo) ploščo izmeriš z mikrometrom in primerjaš staro izrabljeno z novo je vedno par desetink milimetra razlike. :OK:

Objavljeno (popravljeno)
Pri sklopki je vedno najbolje vse skupaj zamenjat in sicer:oboje plošče (železne in obložene)in vzmeti.Stem,da plošče z oblogo seveda namočiš poprej v olje.Namreč,če plehnato(neobloženo) ploščo izmeriš z mikrometrom in primerjaš staro izrabljeno z novo je vedno par desetink milimetra razlike. :OK:

:slap: Spet nakladaš. Kovinskih plošč ni treba menjat vsakič, ker se skoraj ne obrabljajo. V servisnih navodilih npr. piše le, da jih je treba menjati, če so 'valovite' za več kot 0,1mm. Za vzmeti pa tudi piše, kako se preveri, ali so še ustrezne in kdaj jih je treba menjat. OK? Je pa res, da tudi če je samo ena izven specifikacij, je treba menjat vse.

In za par desetink milimetra res ne rabiš mikrometra, je navadno pomično merilo že več kot dovolj.

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Objavljeno

hvala obema, sicer pa brumer je samo rekel kaj je najbolše, kar menjava kompleta nedvomno je :) lamele sem pustil čez noč v olju, tako da nebi smelo biti problemov. sicer stare še niso bile kritično izrabljene, samo bolje zdaj, ko imam vse narazen kot pa čez 10k km :)

Objavljeno
sicer pa brumer je samo rekel kaj je najbolše, kar menjava kompleta nedvomno je :)

Če tako gledaš, je najbolje zamenjat kar cel motor. In seveda mora bit novi BMW... :rolleyes:

D.

Objavljeno (popravljeno)
Če tako gledaš, je najbolje zamenjat kar cel motor. In seveda mora bit novi BMW... :rolleyes:

D.

hehe, to je tudi res

če bom še kaj rabil bom še prosil za pomoč

hvala še enkrat obema, pa brez zamere :)

Popravljeno . Popravil jegrmajstr
Objavljeno

Pozor! Kar sta napisala Brumer in Danci velja za motorje z mokro sklopko, da ne bi ker naredu kako neumnost pri motorjih s suho sklopko hehe.

Objavljeno
hvala obema, sicer pa brumer je samo rekel kaj je najbolše, kar menjava kompleta nedvomno je :) lamele sem pustil čez noč v olju, tako da nebi smelo biti problemov. sicer stare še niso bile kritično izrabljene, samo bolje zdaj, ko imam vse narazen kot pa čez 10k km :)

Lamele so lahko minimalno izrabljene oz. znotraj toleranc pa sklopka kljub temu ne dela v redu.

Objavljeno

Stvar je sledeča... Ko sem zategoval ogledalo, sem ga malo preveč na noter pritisnil in je stvar, ki ga drži pokonci (v kateri je tudi navoj) počila pod navojem. Narejena je iz neke zlitine Al. Se da to zapikati? Ali raje zalepim z dvokomoponentnim epoksidnim lepilom? Bi bila morda boljša tekoča kovina?

Iščem ubistvu le začasno rešitev, ker bi za konkretno tale delček morali na Motorjetu zadevo naročiti iz Nemčije in bi se stvar zavlekla.

post-15712-1202148289_thumb.jpg

post-15712-1202148375_thumb.jpg

Objavljeno
Stvar je sledeča... Ko sem zategoval ogledalo, sem ga malo preveč na noter pritisnil in je stvar, ki ga drži pokonci (v kateri je tudi navoj) počila pod navojem. Narejena je iz neke zlitine Al. Se da to zapikati? Ali raje zalepim z dvokomoponentnim epoksidnim lepilom? Bi bila morda boljša tekoča kovina?

Iščem ubistvu le začasno rešitev, ker bi za konkretno tale delček morali na Motorjetu zadevo naročiti iz Nemčije in bi se stvar zavlekla.

Tu ni rešitve samo hitro NAROČI.Pa drugič z občutkom na delo.Najdražje je,če se učiš šraufat na svojem motorju. :headbang:

Objavljeno (popravljeno)
Stvar je sledeča... Ko sem zategoval ogledalo, sem ga malo preveč na noter pritisnil in je stvar, ki ga drži pokonci (v kateri je tudi navoj) počila pod navojem. Narejena je iz neke zlitine Al. Se da to zapikati? Ali raje zalepim z dvokomoponentnim epoksidnim lepilom? Bi bila morda boljša tekoča kovina?

Iščem ubistvu le začasno rešitev, ker bi za konkretno tale delček morali na Motorjetu zadevo naročiti iz Nemčije in bi se stvar zavlekla.

Imaš popolnoma ista ta držala kot jaz na tomosu... nevem kako si lahko to zlomil hehehe. Mogoče še mam eno viška, samo bi moral najti.. ampak mislim da ma tisto luknjo za špegu zalito z tekočo kovino. Če hočeš lahko vseeno jutri pogledam. Vsaj mislim da je enako no..

Popravljeno . Popravil NejcZ
Objavljeno
Stvar je sledeča... Ko sem zategoval ogledalo, sem ga malo preveč na noter pritisnil in je stvar, ki ga drži pokonci (v kateri je tudi navoj) počila pod navojem. Narejena je iz neke zlitine Al. Se da to zapikati? Ali raje zalepim z dvokomoponentnim epoksidnim lepilom? Bi bila morda boljša tekoča kovina?

Iščem ubistvu le začasno rešitev, ker bi za konkretno tale delček morali na Motorjetu zadevo naročiti iz Nemčije in bi se stvar zavlekla.

Glede na to da si litino uspel zlomit, verjetno tudi lepljenje ne bo preveč uspešno...

Kaj pa, če ima Louis kaj primernega?

D.

Objavljeno

OK

Hvala za nasvete. Bom nafehtal nekoga, ki gre v Lojza, naj še zame prinese tole.

Objavljeno

Pri tomosu pa za 15€ dobiš to kompletno držalo za kuplungo, pa še ročko zraven :whistle:

Objavljeno

Pozdravljeni!

Sem nov na forumu in na motorju. Danes sem se lotil čiščenja podmazovanja itd. Ker je bila veriga grozna, poleg tega pa jo je imel prejšnji lastnik motorja losano, kao zaradi obremenitve, sem jo fajn namazou z petrolejem in sprau. Potem pa ko sem jo našponou se je pojavila težava. Ketna se lepo zavrti trikrat četrtič pa zabremza in se napne. Kot da ne bi hotla čez mali zobnik, kot da ne pade v korak.

Ketno bom seveda z zobniki vred zamenjal in upam da je samo to narobe. Zdaj pa bi prosu vas stare mačke za nasvet: ali sem mogoče zaj....al ketno z petrolijo kot pravi kolega mehanik(kao neke gumice), al je preprosto ketna bila uničena ker je tip ni našponau in je s tem pobralo in povilo še zobnike?

Aja= kawa er5.

Objavljeno

petrolej načeoma ne razžira tistih gumic v ketni, tako da to ni bilo nič, ziher pa je ketna za v smeti, tudi zato je imel prejšnji lastnik losano, ker je verjetno vse rožljalo med vožnjo in se zatikalo, tako da kot si rekel: menjaj zobnike in ketno pa bo vse v redu, pa lepo skrbi za novo, našponaj jo tako kot priporoča proizvajalec in jo vsakih 500km sčisti in namaži

Objavljeno (popravljeno)
Pozdravljeni!

Sem nov na forumu in na motorju. Danes sem se lotil čiščenja podmazovanja itd. Ker je bila veriga grozna, poleg tega pa jo je imel prejšnji lastnik motorja losano, kao zaradi obremenitve, sem jo fajn namazou z petrolejem in sprau. Potem pa ko sem jo našponou se je pojavila težava. Ketna se lepo zavrti trikrat četrtič pa zabremza in se napne. Kot da ne bi hotla čez mali zobnik, kot da ne pade v korak.

Ketno bom seveda z zobniki vred zamenjal in upam da je samo to narobe. Zdaj pa bi prosu vas stare mačke za nasvet: ali sem mogoče zaj....al ketno z petrolijo kot pravi kolega mehanik(kao neke gumice), al je preprosto ketna bila uničena ker je tip ni našponau in je s tem pobralo in povilo še zobnike?

Aja= kawa er5.

To k si reku da se zatakne mal umes, pomen da si jo preveč zašponu...drugač pa ko daš motor iz stojala se ne bo več zatikal :)

itaq pa ketno šponaš tkrt k je motor na tleh al pa nekdo sedi gor...

Popravljeno . Popravil _N3jC_

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!