Skoči na vsebino

Suzuki GSX-S 1000 (F in nagec)


Priporočene objave

Objavljeno

Mislim da še ne obstaja tema o tem novem prihajajočem sport "touring" motorju ki sliši na ime GSX-S1000F :naughty:

Če ste že kej brali o tem motorju, naj bi imel motor sposojen od GSX-R 1000 K5-K8 z modifikacijami. O teži in moči še ni znano, predvideva pa se okoli 150KM. Cena je tudi neznanka.

 

Zgleda zanimiv motocikel, meni osebno je oblika zelo všečna, da o barvi sploh ne govorim, ki je naravnost fantastična. Mi pa osebno ni všeč, kar tudi verjetno marsikomu ne bo:

-Da ima ogledala na krmilu, ne vem kaj so razmišljali. Veliko lepše bi bili na maski kot pri SX-u.

- "Tačke" niso podložene

 - Sprednje smerokaze bi lahko vgradili v oklep.

 

Mi pa tudi ni najbolj jasno, kaj so pri Suzukiju razmišljali?  Glede na komentarje novinarjev, bi naj ta motor še najbolj konkuriral  kawasakiju 1000SX, ki pa je po mojem mnenju daleč od tega zaradi nekaj pomembnih slabosti.

 

Kje ima zadnje ročke , da se lahko sopotnica prime, kot tudi za lažje manevriranje motorja na mestu.

- Kje ima zadaj sploh možnost za namestitev zadnjega kovčka ( topcase) ?

- O kakšnih originalnih stranskih kovčkih (kot npr na 1000SX-u z originalnimi kovčki)  lahko verjetno samo sanjamo. Torej kam s prtljago?

- tank samo 17L, kar bo za dobrih 200km in nič več.

....

 

 

Še vaša mnenja? :yes:

 

Še nekaj slik

 

lp

 

 

 

post-20672-0-66745800-1417035402_thumb.jpg

post-20672-0-70505500-1417035413_thumb.jpg

post-20672-0-14184700-1417035424_thumb.jpg

post-20672-0-36652900-1417035441_thumb.jpg

post-20672-0-74841600-1417035461_thumb.jpg

post-20672-0-75863600-1417035467_thumb.jpg

Objavljeno

men je tok lep da kar pozabm na slabosti k si jih navedu gor. že doug me ni kšn motor že na prvi pogled tok prepričou..

Objavljeno

Lep na oko, ampak daleč od "touring"-a   

Objavljeno

No, ko sm to vidu u živo....verjamem da se fino pelje, verjamem de ma dober engine...zgleda pa zelo zelo čudno in ceneno. Sploh se mi zdi končna izdelava pri suzukiju pod nivojem Honde in Yamahe, pa tud Kawa se mi zdi že bol rafiniran. 

 

Fazerca in SX sta dost bol dodelana in smiselna. Tole je skoraj neuporabno za vožnjo v dvoje, o kakih original kufrih ni blo ne duha ne sluha....ne vem. Vsake oči imajo svojga malarja...vseeno ne bi stavil na kake visoke prodajne cifre. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Cartman: se strinjam s tabo. Pelje se sigurno zelo dobro. Sicer ga nisem videl v živo, verjetno je še lepši kot na slikah, ampak me pač motijo te stvari ki sem jih zgoraj naštel.

 

Spomladi imam namen kupit kawasakija 1000SX, ker sem po raznih reviewih videl, da je motor zelo dobra mešanca med sportakom in touring motorjem, sem si rekel to bo zame. Rad se kdaj peljem na sharf, ko pa grem na izlet, pa imam rad tudi malo vetrne zaščite in dokaj opkončno držo, ker do sedaj sem imel same Naked motorje in mam dost tega premetavanja od vetra.

 

 Potem sem videl ta suzukijev motor, ki mi je vizuelno še skoraj lepši od SX-a, ampak bolj ko gledam detajle, da nima zadaj ročk, nimaš kam kovčka namontirat,kaj šele kakšnih stranskih kufrov,  tudi digitalni števec (obratov) mi ne potegne, ogledala na krmilu........ me pa nekak odvrne od nakupa. Sej je izredno lep, ampak ga nekak ne morem štet v sport touring segment, mu manjka tista praktičnost, ki jo ima Z1000SX.

 

lp

Objavljeno

Cartman: se strinjam s tabo. Pelje se sigurno zelo dobro. Sicer ga nisem videl v živo, verjetno je še lepši kot na slikah, ampak me pač motijo te stvari ki sem jih zgoraj naštel.

 

 

 

meni je na slikah super, u živo pa podrtija. Pa še neke grozne vinsko rdeče barve je bil :SS:

 

ne vem. nism čist objektiven ker sm mal ceplen na Kawasakije...ampak tole je res...površno.  

Objavljeno

Renyy: okoli kufrov se "sekiraš" po nepotrebnem: prepričan sem, da bo Givi naredil tako ogrodje kot tudi kovčke ... drugo pa je, kako bo potem vse skupaj izgledalo; je pa seveda montaža na motorje današnjih dni kar zahtevna zadeva in je potrebno pod sedežem kar nekaj plastik prirediti ... meni je šlo na FZ 8 zelo na živce, da je bila plošča za zadnji kovček skoraj 10cm nad zadnjim delom in je vse skupaj nekako štrlelo v zrak - pa sem zato skrajšal nosilce Givi plošče za cca 6-7cm in na novo prebarval.

Objavljeno

...eh... to je motor za softiće pa za pićke... sam poglejte, kako se unedve rarjcata na motorjih....

... pa spet se bo na zicu poznal....:P

 

:hmm:

..men je itak vsak motor na sliki grd....u žiwo pa.. :kva2: (lih kontra kt babe).

...hja...mi zgleda kt da so ga narisal uni  japonci, k tiste akcijske risanke rišejo...

 

... pelat se mora pa po moje v redu.

Aja pa babnca vejetn ne sme imet več kot 50 kil, glede na zadnji zic.

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

Evo pa so stestiral naked verzijo novega Suzuki naked-a... 

Na 1000ps bi lahko dal podnapise za ostale, ki nas nemščina ne zanima :) A lahko kdo naredi povzetek reviewa s 1000ps za nas dojče telebane :)

 

Bi lahko rekli, da je boljši od konkurence?

 

 

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

Vtisi iz moje testne vožnje GSX-S1000F. Preizkusil sem mesto, avtocesto,ovinke in naredil cca. 250km. Motor se pelje zelo lepo, prvo vzmetenje je super, lepo pobira tudi na slabših cestah, feedback je zelo dober in imaš občutek nadzora. Zadnje vzetenje bi za mojo težo mogoče potrebovalo malo večjo prednapetost, čeprav sem to opazil le na nekaj ovinkih proti vrhu jezerskega. Kratki ovinki čez pavličevo sedlo niso problem. Bremze - super. Tudi zadnja. Vetrna zaščita seveda ni tipa GS ampak ravno tisto kar se ponavadi pogreša pri nakedu. Do 160 nisem čutil kakšnega posebnega razmetavanja. Mašina je za moj okus odlična, dobro odzivna v nizkih obratih, na vrhu se mu odpuli. Zelo dolgo lahko vztrajaš v višjih prestavah brez prestavljanja. TC deluje skoraj neopazno. V stopnji 3 lučka skozi utripa in čutiš, da motor iz ovinka ne potegne surovo a izklapljanja ni čutiti, stopnja 2 je ravno prava za naše ceste + pesek, da te ni skozi strah. Povprečna poraba je bila bila 5,4. Sedež je zmerno udoben čeprav za moj občutek malo preveč sili naprej in me je po 200km malo začela peči rit. 

Edina resna pripomba katera me potencialno odvrača od nakupa motorja je dejanska nezmožnost držati konstantno hitrost do cca. 60km/h. Motor cuka, kot da bi delal po treh cilindrih. Ko se hitrost poveča in je upor vetra večji to izgine. Pri dinamičnejši vožji, ki je sestavljena vvečinoma iz pospeševanj tega ni zaznat in motor teče zelo lepo. 

 

Skratka, če nebi bilo nadležnega cukanja je za dobrih 11k in pol odličen motor.

Objavljeno

A nima razlicnih map podajanja moci? Al to pocne vedno? Kaj pa ce ga drzis na visjih ali nizjih obratih? Cukanje nima veze z uporom vetra. Drugace je to cukanje pri nizjih hitrostih "odlika" italjanov..

Objavljeno

Map nima različnih. Zanimivo je da ni važno a imaš v 1,2....6 vedno isto, probal sem vse opcije, ki mi pridejo na misel. Ko pa hitrost zraste do take mere da mora mašina malo "truda" vlagat v ohranjanje hitrosti pa izgine.

Objavljeno

Očitno se nekaj dela na temu cukanju:

Just yesterday I've spoken with an official Suzuki dealer and he say me that in a meeting with Suzuki Italy the problem of constant throttle has been an important discussion. The answer of Suzuki Italia has been that the team are working for improve new mapping unit

  • 4 mesecev pozneje...
  • 3 let pozneje...
Objavljeno
Overall length 2115 mm (83.27 in) Overall width 795 mm (31.30 in)
Overall height 1080 mm (42.52 in) Wheelbase 1460 mm (57.48 in)
Ground clearance 140 mm (5.5 in) Seat height 810 mm (31.9 in)
Kerb mass 209 kg (461 lbs) Fuel capacity 17.0 L (3.7 UK gallons)

 

Engine capacity 999 cc Engine 4-stroke, 4-cylinder, liquid-cooled, DOHC
Bore 73.4 x 59.0 (2.89 in x 2.32 in) Compression ratio 12.2 : 1
Lubrication Wet Sump Ignition Electronic ignition (transistorised)
Fuel system Fuel Injection Transmission 6-speed constant mesh
Drive chain Starter Electric
MPG* 53.30 CO2 122 g/km
Power 110 kW @ 10,000 rpm (150 PS) Torque

108.0 Nm @ 9,500rpm (79.66 lb. ft)†

Front suspension Inverted telescopic, coil spring, oil damped Rear suspension Link type, coil spring, oil damped
Front brakes Disc, twin Rear brakes Disc
Front tyres 120/70ZR17M/C (58W) Rear tyres 190/50ZR17M/C (73W)

 

The GSX-S1000 is powered by a street-tuned version of the four-stroke, liquid-cooled, DOHC, 999cc, inline-four engine that became a legend in the 2005 GSX-R1000.

P9A7576.jpg.07835fa46f87c5ea3efb6d53fda2a2e7.jpg

_dsc2929.jpg.66e274303eeea8e9c0efbcbca06a3843.jpg

GSX-S1000YAL9_YSF_action_1.jpg.0fb6b886119c498720f9387df813bd4a.jpg

1164161133_typeitembox1200x900name_dxdx__dxdx_A_649CDE31_Suzuki_GSX_dxdx_2DS1000_2019__dxdx_E8rna.jpg.58d2b4e68c6d8c2572830c1311d2a445.jpg515470417_typeitembox1200x900name_dxdx__dxdx_A_16559754_Suzuki_GSX_dxdx_2DS1000_2019.jpg.3189aac6c931df25107e8e66e5116858.jpg

 

mamo tuki kšnga lastnika MY2018 in naprej mogoče?

Objavljeno

Dons sm suzano u stacun mal slatu pa zajahu...ni kj za povedat, razlike so vec kt ocitne...zdele sm u postojni na kofetu k pridem dam napisem oglas za yamaho

Objavljeno
pred eno uro, Xebec pravi:

...zdele sm u postojni na kofetu k pridem dam napisem oglas za yamaho

...in, če jo nihče ne kupi? :hmm:

Objavljeno

Daš jo v trgovino in menjaš za novo ???

Objavljeno

TC moto je noce ker je eksotika in se boji da ne bo prodal

pred 31 minutami, vandrovec pravi:

...in, če jo nihče ne kupi? :hmm:

Jeba pol. Senkam jo enmu ane...

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

kurc jst sm se odloču....letos prehajam v zrel(ješ)a leta pa človeka mine dab se nag okol vozu. mal več cajta za touriranje bo zdj, pa nj bo še orodje mal bolj sport-touring

gsx-f-blue.jpg.81b3b5c1e5890353dee255232542c55f.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Js gledam istega naked, si novega vzel? Nisem ziher glede sport touring ker prihajam iz nakeda. Idealno bi blo vzeti rabljen letnik 2017+ z nekaj dodatne že gor

Popravljeno . Popravil B192
Objavljeno
pred eno uro, B192 pravi:

Js gledam istega naked, si novega vzel? Nisem ziher glede sport touring ker prihajam iz nakeda. Idealno bi blo vzeti rabljen letnik 2017+ z nekaj dodatne že gor

ja novo, ta teden grem naročit en dan ko bo cajt.

jst sm isto mel do zdj naked, pa sm najprej gledu nakeda, pa sm si premislu zarad ene par zadev. stabilnost spredaj pri malo višjih hitrostih (130-150, več itak redko vozim), malo udobja pri daljših turah...sem delal z nakedom 4-5 dni zaporedoma 600km+ na dan pa rata mejčken naporno.

dodatna oprema: stranske torbe mam že nagledane kere, vzel bom še začito motorja pri padcu, zaščite hladilnika, to je pa to. oiler, nosilec za telefon/navigacijo bom premontiral iz zdajšnjega, durgega pa ne rabim (zaenkrat).

rabljene glej 2018+, ker so imeli prejšnji modeli neke probleme z gasom, če se ti ne da zajebavat z ECUjem

  • Všeč mi je 3

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!