Skoči na vsebino

Suzuki GSX-S 1000 (F in nagec)


Priporočene objave

Objavljeno
pred 11 minutami, SadPanda pravi:

Pozdravljeni,

do sedaj sem vozil starejši model z750, ki je počasi ratal zrel za menjavo. Bil sem že kar odločen da bo z1000SX, potem pa sem zasledil še tale model. Lahko kdo poda primerjavo med tem dvema motorjema? Sem pogledal nekaj testov na YT, pa me vseeno zanimajo izkušnje dejanskih uporabnikov.

Večino časa vozim sam, zadnje čase pa tudi sopotnica izraža več želje po vožnji in je šla zraven na 2-3 daljše izlete (5-10 dni) po evropi, balkanu itd. 99% po asfaltnih cestah, in pa občasno na kakšen dnevni izlet.

Kateri model bi bil po vašem mnenju bolj primeren za takšno uporabo?

Hvala.

za 2 osebi SX, ima že serijsko kufre (prot doplačilu seveda), dovolj udoben sedež za sopotnika, regulacijo prednapetosti zadnjega amortizerja na roler, vse ostalo pa ni take hude razlike.

Mogoče bi @Xebecznal kaj več povedati o udobju za sopotnika na njegovem Suzukiju.

moja žena bi takoj imela pripombo, da se na Suzi nima kam prijeti, kar je hudo pomembno za sopotnika, pa razdaljo do tačk bi moral izmeriti, to žal ne vem koliko ima en ali drugi.

Objavljeno (popravljeno)

Kupoval bom rabljeno verjetno, tako da dodatna oprema se bo reševala z givi itd., oziroma kar bo zraven motorja prišlo.

Za SX sem vprašal za ceno novega s "tourer paket" sem dobil ponudbo 14700€, kar je kar precej izven dosega. Mogoče če bi počakal na pomlad in potem vzel starejši letnik če bo kakšen še na voljo. Te so ponavadi malo cenejši, ampak tudi dvomim da bo v budgetu. Suzuki je cenejši ampak mislim da nov tudi izven ranga. Na stran sva dala 10000€ +/- 10% za ta projekt. Pa je tu notri še nova navigacija, kovčki če jih ni zraven motorja, itd. 300€ tu, 500€ tam, tako da realno ocenjeno iščeva motor za nekje 8000-9000€.

Suzukija bi moral pogledati še v živo, glede takih podrobnosti in če se jih da rešiti kako po domače, problem pa je da ga še nikjer v salonu nisem zasledil, na cesti pa tudi ne.

Sopotnica je manjše (pa jaz tudi) postave, tako da dejansko še nisva našla motorja kjer bi trpela (kolena), če je bil sedež kolikor toliko OK.

Popravljeno . Popravil SadPanda
Objavljeno

Verjetno bo več rabljenih SXov, kot pa GSX-Sov.

Sicer pa za rabljenega velja isto kot za novega, kar se komoditete tiče. Če naredim pa primerjavo sedeža za sopotnika, je SXov bolj debel in širši, predvsem pa ima pri strani že ročici za oprijem v katere gredo tudi kufri.

Kar pa se tiče dodatnih kovčkov za GSX-Sa pa je najbolje pogledati, kaj nudijo GIVI, SWmotech, Kappa, Shad, večina njih ima fotografije oz. konfigurator za točno določen model, pa predlagam, da kar tam pobrskaš, kaj je na razpolago. 

Objavljeno

OK, hvala bom pogledal te proizvajalce.

Avtonet pa tako vsak dan spremljam. Upam da se bo sedaj po koncu sezone kaj primernega pojavilo gor.

Objavljeno

... za vožnjo v dvoje pozabi na GSX-S ...

...ima manj placa zadaj (beri velikost sedeža in celotnega zadka) kot moj GSXR (letnik 09-16).

Novodobni sportourerji so "nekam čudni", ker so bolj sport kot tourerji in izredno majhni. Za v dvoje so bolj novodobni "SUVi" .

Absolutno bolje SX, al pa mogoče kaka Fazer 1 (zadnji letniki)

  • Všeč mi je 2
  • 6 mesecev pozneje...
Objavljeno

Kater phone holder za gsxs? Sem gledal balanco in ni veliko prostora, ima kdo kaj, da ne ovira pogleda na dash

USB charger ze imam, tako da ni nujen 

Objavljeno
pred 2 urami, blazbe pravi:

Kater phone holder za gsxs? Sem gledal balanco in ni veliko prostora, ima kdo kaj, da ne ovira pogleda na dash

USB charger ze imam, tako da ni nujen 

RAM x grip ima nebroj možnosti. Od objemke za krmilo, do vijaka za v križ

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Vedno so mi bili beli motorji všeč ?

 

e77f24f7.jpg

  • 2 mesecev pozneje...
  • 7 mesecev pozneje...
  • 3 tedne pozneje...
  • 8 mesecev pozneje...
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

srečno vožnjo

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Imam eno vprašanje za lastnike GSXs 1000 letnik 2016 in sicer zdi se mi da je kontaktna ključavnica na tem motorju precej trda oz. bolje rečeno se ključ dokaj težko obrača. Ali je kje kakšna fora ali pa je z ključavnico na mojem motorju nekaj narobe, namreč ko hočem  motor zagnati in poskušam obrniti ključ se kar nekaj zatika in šele nato, če malo močneje obrneš ključ motor zaštarta.

Objavljeno
pred 26 minutami, Dainese pravi:

Imam eno vprašanje za lastnike GSXs 1000 letnik 2016 in sicer zdi se mi da je kontaktna ključavnica na tem motorju precej trda oz. bolje rečeno se ključ dokaj težko obrača. Ali je kje kakšna fora ali pa je z ključavnico na mojem motorju nekaj narobe, namreč ko hočem  motor zagnati in poskušam obrniti ključ se kar nekaj zatika in šele nato, če malo močneje obrneš ključ motor zaštarta.

ba kar tule pravi naslov za tako vprašanje

Objavljeno

Hja jaz sem tisto ključavnico na rezervoarju vsake toliko časa "osvežil" z WD40 ... 😎

Ne vem pa če bo bilo dobro to tudi za kontaktno. 

Objavljeno
pred 9 minutami, Fazer03 pravi:

Hja jaz sem tisto ključavnico na rezervoarju vsake toliko časa "osvežil" z WD40 ... 😎

Ne vem pa če bo bilo dobro to tudi za kontaktno. 

Mislim, da se ne maže. No, jaz sem mazal in jo zapacal, da se ključ ni več zasukal. Sem mislil, da je ključavnica fuč. Pa jo je en mojster razstavil in sčistil, je šla kot nova - popolnoma brez zatikanja.

Maščoba veže nase prah in počasi zablokira ključavnico - takšna je moja izkušnja, govorim o kontaktni ključavnici.

Objavljeno

Menda se ključavnice maže z grafitnim prahom.  Ta je dovolj masten, da cilindri v ključavnici lepše tečejo in se ne zatikajo.  V kolikor so iz kakršnega koli vzroka zašle v ključavnico smeti, prah, droben pesek lahko močno vplivajo na gibljivost cilindrov, kar pa pomeni, da ne sprostijo obračanja ključavnice. Nasilno obračanje še dodatno poškoduje cilindre in zgodba je vedno bolj resna, kar se uporabnosti ključavnice tiče. 

Najbolj efikasno je zadevo prepustiti mojstru, ki bo ključavnico razdrl in očistil, preveril cilindre in jih po potrebi tudi zamenjal. 

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Prvih 5k km za menoj. Motor zelo všečen, power delivery OK (ni občutka da ima 150hp), zanič display ker se komaj kaj gor vidi. Zaenkrat sem zamenjal samo nosilec tablice, v kratkem bom še auspuh. 

 

image.thumb.jpeg.488d97d741c20c6ce411e987193f834c.jpeg

Objavljeno
pred 10 minutami, KARMEN1 pravi:

Kako gre v ovinke?

S  countersteeringom...   😜

Objavljeno

Gre v ovinke še kar vredu, motor je res majhen in okreten... sicer bi pa še boljše šou z 55 gumami 😂

Objavljeno
pred 26 minutami, novakovic pravi:

Gre v ovinke še kar vredu, motor je res majhen in okreten... sicer bi pa še boljše šou z 55 gumami 😂

... če hočeš bolj agilen motor v krajših zavojih, pa da obdržiš 50 profil, lahko znižaš motor v križu za nekaj mm (polovica razlike med premeri ene in druge pnevmatike).... pa bo podoben efekt, kot pri 55 profilu, ko si spraševal v eni drugi temi.

... 55 profil je po obliki malo bolj "okrogel", kot 50, ampak, ko gre 55 z obrabo proti koncu, sta si pa obliki profila z novo 50 tam-tam nekje.... višine pa malo zmanjka...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!