DAMI34 Objavljeno Oktober 3, 2019 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2019 pred 11 minutami, SadPanda pravi: Pozdravljeni, do sedaj sem vozil starejši model z750, ki je počasi ratal zrel za menjavo. Bil sem že kar odločen da bo z1000SX, potem pa sem zasledil še tale model. Lahko kdo poda primerjavo med tem dvema motorjema? Sem pogledal nekaj testov na YT, pa me vseeno zanimajo izkušnje dejanskih uporabnikov. Večino časa vozim sam, zadnje čase pa tudi sopotnica izraža več želje po vožnji in je šla zraven na 2-3 daljše izlete (5-10 dni) po evropi, balkanu itd. 99% po asfaltnih cestah, in pa občasno na kakšen dnevni izlet. Kateri model bi bil po vašem mnenju bolj primeren za takšno uporabo? Hvala. za 2 osebi SX, ima že serijsko kufre (prot doplačilu seveda), dovolj udoben sedež za sopotnika, regulacijo prednapetosti zadnjega amortizerja na roler, vse ostalo pa ni take hude razlike. Mogoče bi @Xebecznal kaj več povedati o udobju za sopotnika na njegovem Suzukiju. moja žena bi takoj imela pripombo, da se na Suzi nima kam prijeti, kar je hudo pomembno za sopotnika, pa razdaljo do tačk bi moral izmeriti, to žal ne vem koliko ima en ali drugi.
SadPanda Objavljeno Oktober 3, 2019 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2019 (popravljeno) Kupoval bom rabljeno verjetno, tako da dodatna oprema se bo reševala z givi itd., oziroma kar bo zraven motorja prišlo. Za SX sem vprašal za ceno novega s "tourer paket" sem dobil ponudbo 14700€, kar je kar precej izven dosega. Mogoče če bi počakal na pomlad in potem vzel starejši letnik če bo kakšen še na voljo. Te so ponavadi malo cenejši, ampak tudi dvomim da bo v budgetu. Suzuki je cenejši ampak mislim da nov tudi izven ranga. Na stran sva dala 10000€ +/- 10% za ta projekt. Pa je tu notri še nova navigacija, kovčki če jih ni zraven motorja, itd. 300€ tu, 500€ tam, tako da realno ocenjeno iščeva motor za nekje 8000-9000€. Suzukija bi moral pogledati še v živo, glede takih podrobnosti in če se jih da rešiti kako po domače, problem pa je da ga še nikjer v salonu nisem zasledil, na cesti pa tudi ne. Sopotnica je manjše (pa jaz tudi) postave, tako da dejansko še nisva našla motorja kjer bi trpela (kolena), če je bil sedež kolikor toliko OK. Popravljeno Oktober 3, 2019. Popravil SadPanda
DAMI34 Objavljeno Oktober 3, 2019 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2019 Verjetno bo več rabljenih SXov, kot pa GSX-Sov. Sicer pa za rabljenega velja isto kot za novega, kar se komoditete tiče. Če naredim pa primerjavo sedeža za sopotnika, je SXov bolj debel in širši, predvsem pa ima pri strani že ročici za oprijem v katere gredo tudi kufri. Kar pa se tiče dodatnih kovčkov za GSX-Sa pa je najbolje pogledati, kaj nudijo GIVI, SWmotech, Kappa, Shad, večina njih ima fotografije oz. konfigurator za točno določen model, pa predlagam, da kar tam pobrskaš, kaj je na razpolago.
SadPanda Objavljeno Oktober 3, 2019 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2019 OK, hvala bom pogledal te proizvajalce. Avtonet pa tako vsak dan spremljam. Upam da se bo sedaj po koncu sezone kaj primernega pojavilo gor.
Zivnorc Objavljeno Oktober 3, 2019 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2019 ... za vožnjo v dvoje pozabi na GSX-S ... ...ima manj placa zadaj (beri velikost sedeža in celotnega zadka) kot moj GSXR (letnik 09-16). Novodobni sportourerji so "nekam čudni", ker so bolj sport kot tourerji in izredno majhni. Za v dvoje so bolj novodobni "SUVi" . Absolutno bolje SX, al pa mogoče kaka Fazer 1 (zadnji letniki) DAMI34 in Fazer03 2
blazbe Objavljeno April 25, 2020 Opozori Objavljeno April 25, 2020 Kater phone holder za gsxs? Sem gledal balanco in ni veliko prostora, ima kdo kaj, da ne ovira pogleda na dash USB charger ze imam, tako da ni nujen
DAMI34 Objavljeno April 25, 2020 Opozori Objavljeno April 25, 2020 pred 2 urami, blazbe pravi: Kater phone holder za gsxs? Sem gledal balanco in ni veliko prostora, ima kdo kaj, da ne ovira pogleda na dash USB charger ze imam, tako da ni nujen RAM x grip ima nebroj možnosti. Od objemke za krmilo, do vijaka za v križ
KARMEN1 Objavljeno Junij 7, 2020 Opozori Objavljeno Junij 7, 2020 Vedno so mi bili beli motorji všeč ? IF7, DAMI34, Akito in 2 others 5
Spasku Objavljeno Avgust 31, 2020 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2020 (popravljeno) Moj naslednji motor če kdo rabi manual-servicio-tecnico-pdf EN https://mega.nz/file/0JxTzArI#uiJRQZCP41gWrtKxujTg5XbAiREj6kXanbYo6C-2wyk Popravljeno Avgust 31, 2020. Popravil Spasku DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno Avgust 31, 2020 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2020 pred 16 minutami, Spasku pravi: Moj naslednji motor če kdo rabi manual-servicio-tecnico-pdf EN https://mega.nz/file/0JxTzArI#uiJRQZCP41gWrtKxujTg5XbAiREj6kXanbYo6C-2wyk bom kar na vrh pripel
Fazer03 Objavljeno April 26, 2021 Opozori Objavljeno April 26, 2021 (popravljeno) https://autoblog.rs/blog/auto/motociklizam/2021/04/26/suzuki-gsx-s1000-nova-generacija-japanske-masine https://www.moto.it/news/nuova-suzuki-gsx-s-1000-2021-tutto-un-altro-stile.html @ Popravljeno April 26, 2021. Popravil Fazer03
John2005 Objavljeno Maj 13, 2021 Opozori Objavljeno Maj 13, 2021 Me zanima če bo tud z masko modelkot je zdej
Popularna objava novakovic Objavljeno Marec 22, 2022 Popularna objava Opozori Objavljeno Marec 22, 2022 Po MT07, GSX-Su 750 in nesojenemu BMW S1000r-u, sedaj lastnik GSX-Sa 1000. Lep motorček, v živo dosti lepši. Dule79, DAMI34, mladench in 11 others 14
Dainese Objavljeno Maj 12, 2022 Opozori Objavljeno Maj 12, 2022 Imam eno vprašanje za lastnike GSXs 1000 letnik 2016 in sicer zdi se mi da je kontaktna ključavnica na tem motorju precej trda oz. bolje rečeno se ključ dokaj težko obrača. Ali je kje kakšna fora ali pa je z ključavnico na mojem motorju nekaj narobe, namreč ko hočem motor zagnati in poskušam obrniti ključ se kar nekaj zatika in šele nato, če malo močneje obrneš ključ motor zaštarta.
DAMI34 Objavljeno Maj 12, 2022 Opozori Objavljeno Maj 12, 2022 pred 26 minutami, Dainese pravi: Imam eno vprašanje za lastnike GSXs 1000 letnik 2016 in sicer zdi se mi da je kontaktna ključavnica na tem motorju precej trda oz. bolje rečeno se ključ dokaj težko obrača. Ali je kje kakšna fora ali pa je z ključavnico na mojem motorju nekaj narobe, namreč ko hočem motor zagnati in poskušam obrniti ključ se kar nekaj zatika in šele nato, če malo močneje obrneš ključ motor zaštarta. ba kar tule pravi naslov za tako vprašanje
Fazer03 Objavljeno Maj 12, 2022 Opozori Objavljeno Maj 12, 2022 Hja jaz sem tisto ključavnico na rezervoarju vsake toliko časa "osvežil" z WD40 ... 😎 Ne vem pa če bo bilo dobro to tudi za kontaktno.
Scarabeo 500 Objavljeno Maj 12, 2022 Opozori Objavljeno Maj 12, 2022 pred 9 minutami, Fazer03 pravi: Hja jaz sem tisto ključavnico na rezervoarju vsake toliko časa "osvežil" z WD40 ... 😎 Ne vem pa če bo bilo dobro to tudi za kontaktno. Mislim, da se ne maže. No, jaz sem mazal in jo zapacal, da se ključ ni več zasukal. Sem mislil, da je ključavnica fuč. Pa jo je en mojster razstavil in sčistil, je šla kot nova - popolnoma brez zatikanja. Maščoba veže nase prah in počasi zablokira ključavnico - takšna je moja izkušnja, govorim o kontaktni ključavnici. Zivnorc 1
raza Objavljeno Maj 12, 2022 Opozori Objavljeno Maj 12, 2022 Menda se ključavnice maže z grafitnim prahom. Ta je dovolj masten, da cilindri v ključavnici lepše tečejo in se ne zatikajo. V kolikor so iz kakršnega koli vzroka zašle v ključavnico smeti, prah, droben pesek lahko močno vplivajo na gibljivost cilindrov, kar pa pomeni, da ne sprostijo obračanja ključavnice. Nasilno obračanje še dodatno poškoduje cilindre in zgodba je vedno bolj resna, kar se uporabnosti ključavnice tiče. Najbolj efikasno je zadevo prepustiti mojstru, ki bo ključavnico razdrl in očistil, preveril cilindre in jih po potrebi tudi zamenjal. Zivnorc 1
novakovic Objavljeno Junij 14, 2022 Opozori Objavljeno Junij 14, 2022 Prvih 5k km za menoj. Motor zelo všečen, power delivery OK (ni občutka da ima 150hp), zanič display ker se komaj kaj gor vidi. Zaenkrat sem zamenjal samo nosilec tablice, v kratkem bom še auspuh. KARMEN1, ChuckNorris, luxsa in 4 others 7
Zivnorc Objavljeno Junij 14, 2022 Opozori Objavljeno Junij 14, 2022 pred 10 minutami, KARMEN1 pravi: Kako gre v ovinke? S countersteeringom... 😜 KARMEN1, luxsa, Joker in 3 others 6
novakovic Objavljeno Junij 15, 2022 Opozori Objavljeno Junij 15, 2022 Gre v ovinke še kar vredu, motor je res majhen in okreten... sicer bi pa še boljše šou z 55 gumami 😂 Zivnorc 1
Zivnorc Objavljeno Junij 15, 2022 Opozori Objavljeno Junij 15, 2022 pred 26 minutami, novakovic pravi: Gre v ovinke še kar vredu, motor je res majhen in okreten... sicer bi pa še boljše šou z 55 gumami 😂 ... če hočeš bolj agilen motor v krajših zavojih, pa da obdržiš 50 profil, lahko znižaš motor v križu za nekaj mm (polovica razlike med premeri ene in druge pnevmatike).... pa bo podoben efekt, kot pri 55 profilu, ko si spraševal v eni drugi temi. ... 55 profil je po obliki malo bolj "okrogel", kot 50, ampak, ko gre 55 z obrabo proti koncu, sta si pa obliki profila z novo 50 tam-tam nekje.... višine pa malo zmanjka... novakovic, Joker, Somrak in 1 other 3 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se