Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

DAKAR uradna stran youtube povezava

Priporočene objave

Objavljeno

Kove ima že drugič popolnoma razstavljene motorje. Zgleda imajo kar dela, me pa zanima kaj vse so zamenjali.

Objavljeno
pred 4 urami, HyperJack pravi:

Kove ima že drugič popolnoma razstavljene motorje. Zgleda imajo kar dela, me pa zanima kaj vse so zamenjali.

Evo samo za tebe odgovor generalnega uvoznika za Kove motorje in slučajno mojega kolega 😁

Citiram:

Zdravo.
Ko je prislo do izgube glavnega vijaka nosilca navigacijskega stolpa pri Mingjiju,so razstavili vse tri motorje in naredili ustrezne prilagoditve.
Motorje pa sproti pregledujejo,ugotavljajo obrabo,pozicije komponent.
Vse kar ugotovijo se bo preneslo na motorje ki bodo v prosti prodaji.
Dejansko gre za test vzdrzljivosti.
Mehanskih okvar do sedaj na rallyju se ni bilo..drzim pa pesti za naprej.😉
Trenutno izdatno testiram model 500x, v vseh moznih pogojih,marca grem z njim v maroko.

Moras vedeti, da je bil kove 450 rally narejeni iz nule 3 leta nazaj...medtem izpopolnjen in stestiran do te mere,da so vsi trije dirkaci brez okvar prisli do konca 8 etape.
Se pa trudijo se naprej,kar si lahko videl v reportazi na eurosportu.

Objavljeno (popravljeno)
pred 4 urami, Kmet2 pravi:

Evo samo za tebe odgovor generalnega uvoznika za Kove motorje in slučajno mojega kolega 😁

Citiram:

Zdravo.
Ko je prislo do izgube glavnega vijaka nosilca navigacijskega stolpa pri Mingjiju,so razstavili vse tri motorje in naredili ustrezne prilagoditve.
Motorje pa sproti pregledujejo,ugotavljajo obrabo,pozicije komponent.
Vse kar ugotovijo se bo preneslo na motorje ki bodo v prosti prodaji.
Dejansko gre za test vzdrzljivosti.
Mehanskih okvar do sedaj na rallyju se ni bilo..drzim pa pesti za naprej.😉
Trenutno izdatno testiram model 500x, v vseh moznih pogojih,marca grem z njim v maroko.

Moras vedeti, da je bil kove 450 rally narejeni iz nule 3 leta nazaj...medtem izpopolnjen in stestiran do te mere,da so vsi trije dirkaci brez okvar prisli do konca 8 etape.
Se pa trudijo se naprej,kar si lahko videl v reportazi na eurosportu.

Sej kot pravim, čas bo pokazal svoje. Men je res top, bi imel enega za test, sam vprašanje, če bodo res letos na razpolago...Pustimo se presenetiti.

Vprašaj ga, še kaj so delali na podvozju in kaj je bilo z razstavljeno sklopko po shake downu.

Popravljeno . Popravil HyperJack
Objavljeno

 

Objavljeno
pred 9 urami, HyperJack pravi:

Kove ima že drugič popolnoma razstavljene motorje. Zgleda imajo kar dela, me pa zanima kaj vse so zamenjali.

Seveda imajo polne roke dela.

Vse komponente se temeljito pregledajo po vsaki etapi, isce se morebitne napake,konstrukcijske ali na materialu.

Vse zato,da se takoj opazi,kje je moznost napredka,popravkov,izboljsav...

Mislim da je to edini nacin,da se karseda hitro eliminira tezave.

 

Ob 3. 1. 2023 ob 12:19, HyperJack pravi:

Seveda, da mora delat, če so že po shakedownu razkopali pol motorja :D

Razkopljejo jih skoraj vsak dan..do sedaj opravili izboljsave na nosilcu navigacijskega stolpa.

Do sedaj na etapah 2 nepredvidena postanka,en zaradi razmajanega nosilca stolpa,drugi zaradi udarca sprednjega kolesa v kamen.

Vsi trije se vedno v igri, odstopilo ze vec kot 30 tekmovalcev.

Objavljeno
pred 45 minutami, HyperJack pravi:

Sej kot pravim, čas bo pokazal svoje. Men je res top, bi imel enega za test, sam vprašanje, če bodo res letos na razpolago...Pustimo se presenetiti.

Vprašaj ga, še kaj so delali na podvozju in kaj je bilo z razstavljeno sklopko po shake downu.

Prijatelj moj, bom jaz raje link od te teme poslal njemu, pa vam bo sam pojasnil. 

Seveda če bo želel in imel čas. 

 

In vidim, da že odgovarja😁

 

Objavljeno
Ob 6. 1. 2023 ob 9:37, HyperJack pravi:

Rally replica Husqvarna 450

Marketing majo v piz** ampak jim nekako kr deluje. Se pozna, da je motor skoraj zastojn. Bo čez ene 2 leti vidt kaj so naredili.

 

Priporocam ogled videa.

Takega zanosa s strani lastnika proizvajalca ze dolgo nisem videl.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

o naših..same pohvale!!!! Kopiram FB

Za Simon Marčič Racing je že odlično odpeljana 8. etapa, kjer je dosegel 6. čas v svojem razredu ter 48. čas v skupni konkurenci motoristov.

Po zaključenem prvem dirkaškem tednu zaseda 7. mesto v razredu Original by Motul ter 58. mesto v skupni konkurenci motoristov.
https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t39/1/16/1f3c1.png Navijamo in mu želimo srečo v novem dirkaškem tednu! 

323867126_1207521060181979_3910126147174950501_n.thumb.jpg.8d229b0cb376c2291fb4b196a9464bd1.jpg

 

in

Toni Mulec

https://365.rtvslo.si/arhiv/panorama/174927546?fbclid=IwAR0Yjh7Lbr2t0SvEPTXxYLwAa79iiTd-6OxFecifsfzYg61RPbdtLxT-IIo

Večerno branje #8
»V cilj sem prišel vesel, krvav in brez vizirja. A če bi bilo po moje, ne bi imeli dneva počitka, bi jutri najraje kar nadaljeval.« - Toni Mulec #53
Današnji dan je Toniju prinesel več dobrega, kot slabega. Na primer prve stopničke v kategori Rally 2. Pa prve zares dobre občutke na motorju – nastavitve gredo končno v pravo smer! Pa divje dirkanje z Mikeom Dochertyjem. In kar dobro hitrost! Ja, etapa je bila zelo hitra, tiščalo se je na polno. Po drugi strani pa je osma etapa prinesla nekaj novih bojnih ran: poškodovan nos, bolečine v prsih zaradi aktivirane zračne blazine in eno pravo salto naprej čez krmilo motorja. Toda občutek dneva je tako dober, da je zdaj dan počitka dni čisto odveč.
Pa začnimo na začetku, včeraj zvečer, v maratonskem šotoru ...
»To je bila milo rečeno posebna izkušnja. Če bom to doživel enkrat, dvakrat v letu, bo povsem dovolj. Ko sem se vrnil z večerje in stopil v spalni šotor, so bile v njem takšne vonjave, da jih je nemogoče opisati z besedami. In smrčanje! Toliko različnih slogov smrčanja na istem mestu! Moj neposredni sosed Pedro je celo noč tako smrčal, da sem ga slišal še čez čepe.«
»Zjutraj na etapi nisem pričakoval, da bo toliko kamenja. Spet sem se poskušal malo igrati z navigacijo, pa spet ugotovil, da je bolj pametno potegniti po špurah. Ko me je ujel Mike, sem se ga prijel in sva šla skupaj naprej. Mike ima super stil in odlično bere sipine, saj živi v Dubaju. Poučno zame. Tišala sva, kolikor se je dalo, imela borbe in se eden drugemu smejala za napake.«
»Že na 20. km me je prijelo na WC in tako sem se danes odločil, da bom manj pil in s tem prihranil nekaj časa. Hotel sem zdržati vse do tank cone na km 200. Vse lepo in prav, super plan, a ko sem na km 170 z visoko hitrostjo priletel v sipino, je bil udarec tako močan, da se je sprožil air bag. V istem trenutku je vrglo ven cevko za camel bag in vsa voda, ki sem jo hranil za pavzo, je stekla po meni in po motorju. Če bi bila samo voda, bi bilo še OK, a zaradi praškov v njej sva bila lepljiva jaz in motor.«
»V tank coni sem v camel bag hitro nalil nekaj vode, zamenjal šipce na očalih – cel dan je namreč pršelo in bilo precej temno, nekaj sem na hitro vrgel vase, zamenjal potno knjigo in bil spet na poti. Z Mikeom sva skupaj nadaljevala etapo in če sem čisto iskren, lahko povem, da sem danes prvič zares užival na motorju. Nastavitve, ki smo jih naredili, so se dobro obnesle, tako da smo očitno na pravi poti.«
»Že se je zdelo, da se bo dan zame sanjsko zaključil, ko me je v zadnjih 20 km pred ciljem presenetila dvojna sipina. Videl sem, da je mehka, a sem prepozno stopil po bremzi. Požrlo mi je sprednje kolo in me vrglo čez krmilo. Z glavo sem priletel naravnost v drugo sipino in z nosom udaril neznano kam. Kri se je ulila, zračna blazina pa se je tako napihnila, da me še zdaj boli v prsnem košu. Minuto ali dve sem porabil, da sem se sestavil, pobral po tleh dele in z nekaj sreče vžgal motor. Vesel, da mi nič ni, mi je pa žal te minute ali dveh, ki sem jih pustil na sipinah. V cilj sem prišel vesel, krvav in brez vizirja.«
»Ta hip bi se najraje vrgel v pralni stroj pa ven prišel svež in regeneriran. Če bi bilo po moje, ne bi bilo dneva počitka. Nisem tako utrujen, da jutri ne bi mogel na start. Za konec pa samo še to: naj spet povem, kako hvaležen sem za vašo podporo, pa lep pozdrav v Slovenijo!«
324618500_684464946498242_3903725620323553838_n.thumb.jpg.81293d8a38d9b8434887ec082e44b704.jpg

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Škoda, ker ni enega promotorja naših dirkačev tule, ki bi vsaj fb in instagram objave mal kronološko objavil in uredil ter promoviral (velja tudi za tujce in blagovne znamke dirkaških motorjev) Vse je moč sneti z medijev kot je YT, FB in INs. Žal vsakega briga samo lastna rit :P

Objavljeno

 

  • Všeč mi je 2
  • Šokiran 1
Objavljeno

https://www.facebook.com/simonmarcicracing/posts/pfbid08Fegqag4WtJepSji68qadrexobQtfqkfo15CW7BSktUrjHqcUmjUxe3nxpaL3nYRl

Simon Marčič Racing

STAGE 11 update: 3rd place in #originalbymotul ‼️Feeling really good on the dunes and today's stage was just pure fun to ride. Let's go for Stage 12 

325225738_696575328677312_2555609551074932148_n.thumb.jpg.6866969662e13a3ee9decaaad77979aa.jpg

325257184_889740848735262_3528545192768725743_n.thumb.jpg.33c7444d2ee606f2d941e03a91d210f5.jpg

 

 

🤟🏻https://www.facebook.com/tonimulec501/posts/pfbid035u2UaN4aRb4PZAajnWbJvgJtCfUcC7Azv7khYaPy5kAU5q9rrheusKUEzFSiQPNQl

 

Toni Mulec #501

Back ONLINE!

Stage 11: P26 (P9 Rally2)

But first ... yesterday's report.

"Yesterday's stage was painful. On km 6 I missed a hole in a dune and I flew! That was quite a jump and quite a fall. The doctor in the bivouac said the only reason I didn't brake anything is because I am physically so strong. The landing was awful, it stopped me completely and I fell off the bike. From then on I was riding in pain, the dunes were soft and broken, and every drop hurt as hell. My entire body was shaking at the end of the special. Now everything hurts, my back, shoulders, right ankle and arms, but that's how it is and I will finish this race on painkillers.

3 more stages to go, giving my best! 

Thank you for all your support - it means A LOT. 🙌"

And here's the yesterday photo story of the mighty Empty Quarter. 🥰 Just epic!

Spet POVEZANI!

Etapa 11: P26 (P9 Rally 2)

A najprej ... včerajšnje poročilo.

"Včerajšnja etapa je bila milo rečeno boleča. Na km 6 sem spregledal luknjo in poletel. Kakšen skok in kakšen padec ... Zdravnik v bivaku mi je rekel, da je pravi čudež, da si nisem ničesar naredil. Da če ne bi bil tako fizično močan, je zagotovo ne bi dobro odnesel. Pristanek je bil namreč grozen, zaustavil sem se v nulo in padel z motorja. Naprej sem vozil v bolečinah. Sipine so bile mehke in zlomljene, vsako kompresijo me je vse zabolelo. V cilju sem se ves tresel, boli pa me čisto vse: hrbet, vrat, rame, desni gleženj, roke ... Toda tako je in očitno bom tole dirko končal na protibolečinskih tabletah.

Hvala za vso vašo podporo in sporočila, VELIKO mi pomeni. 😙

Še tri etape, borbamo zdaj do cilja!"

In tu je včerajšnja foto zgodba veličastne Prazne Četrti. Koliko mivke!!! 🙈

Foto: RallyZone

325261002_2088521171333483_291824470937297100_n.thumb.jpg.490dba78977678bd50efd57b4023b68c.jpg

325312690_416802120602715_8106551707114691361_n.thumb.jpg.eb97fdb4078389472bed3adb5f50ad6a.jpg

 

Objavljeno
How fast was the stage? So fast. 

Kako hitra je bila etapa? Tako hitra. 

Foto: RallyZone
325415133_1214417282495905_7758460464436282247_n.thumb.jpg.8b1033d3d060570e72231ae0adea36e9.jpg
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

 

 

 

 

Toni Mulec #501 je v kraju Al Hofuf, Saudi Arabia.

7 min  · 
 
 
Porocilo 13# ... točno opoldne https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t34/1/16/23f0.png
13. etapa na kratko: morje mehkih sipin, slaba vidljivost, huda utrujenost, samotne misli in dvojna kava na poti
Kaj se po glavi podi dirkaču, ki ga od sanj loči samo še ena etapa? Samo zavedanje, da bo tudi zadnja etapa težka: utrujenost je velika, telo močno načeto, analgetiki te otopijo, koncentracija pa zaradi prej naštetega že močno popušča.
Toni je predzadnjo dakarsko etapo odvozil kot samotni jezdec – ves čas speciala ni srečal niti ene same človeške duše. Javil se nam je kar sredi dobrih 500 km dolge povezovalne etape. Da ne bi zaspal na motorju, se je ustavil na dvojni kavi.
»Zjutraj sem nekako mislil, da bom danes lahko kaj naredil. Na startu sem se kar v redu počutil, a videl kmalu, da ni več fokusa, da bo težek in dolg dan. Special je bil poln rdečih sipin. Same po sebi niso bile težke za vozit, a je svoje naredila čudna, zelo močna svetloba, ki je onemogočala branje terena. Veter, ki je sproti glihal špure, je dodatno otežil special. Ves čas je bil v zraku rdeč prah, kot nekakšna koprena. Zelo težko je bilo oceniti, kaj te čaka pred tabo – je sipina mehka ali trda, je odlomljena, bo kompresija ... čeprav je res, da je bilo danes največ mehkih sipin do zdaj. Veter je naredil valove mehkih sipine, ki so se držale skupaj.«
»Zaradi slabe vidljivosti je bila potrebna velika previdnost, obenem pa sem vso etapo prevozil popolnoma sam, kar tudi vpliva na hitrost. Ves Dakar se mi ni zgodilo, da bi se takole popolnoma sam znašel v puščavi."
»Utrujenost se je seveda nakopičila, vse se je že nabralo, tako da sem se v cilj pripeljal z velikim nasmehom, misleč, da me čaka le še ena etapa in vesel, da vidim ljudi. Ta nasmeh je malo zamrl, ko sem pomislil, da me čaka še 511 km povezovalne etape do bivaka. A zdaj šteje edino še cilj. Misel na cilj mi poleg vaših dobrih misli trenutno daje vso potrebno energijo, da nalogo speljem do konca.«
511 km! Samo za predstavo... Ko si tako utrujen, da se lahko samo uležeš na kavč in odspiš tri dni, se moraš iz Legna z motorjem še prej peljati v Milano.
Do dakarskega odra dirkače loči samo še jutrišnjih 136 km speciala in 281 km povezovalne etape.
320826672_1367867860732963_8743890527494753106_n.thumb.jpg.c291ede6689a8445e6165b8f66ae9d87.jpg
 
kopirano s FB
 
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Kar konstantno vozi večina, ni velikih presenečenj...kot bi dirka ne bila zahtevna ali so vsi mojstri

Objavljeno
pred 29 minutami, vandrovec pravi:

Kar konstantno vozi večina, ni velikih presenečenj...kot bi dirka ne bila zahtevna ali so vsi mojstri

ne vem kako ti gledaš situacijo, ampak mam občutek, da si površen :P

Poglej odstope, okvare, smrtne žrtve, poškodbe in nadčloveške napore, da sploh končajo etape. 

No ja, v bistvu konstantno, večina jih tko al drgač pride na cilj. Walk in the park :P

 

 

 

Valda so od prvega do zadnjega vsi profiči!!!

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
 
 
Toni Mulec #53: DAKAR 2023 - OSVOJEN!!!! 
Fotografija ima nekaj dni, besede pa so čisto sveže.
"VESEL, VESEL, VESEL, da sem v clju! Ni besed, da bi lahko opisal te občutke, je nekaj čisto novega! Po toliko truda čutim, da se je v tem trenutku vse poplačalo."
"Danes je bila sicer tako rekoč "cruise control" vožnja, zelo je drselo. Ponoči je namreč spet malo deževalo, startali pa smo v obratnem vrstnem redu, tako da je bila trasa polna globokih linij. Vsak meter do cilja je zahteval maksimalen fokus. "
"Zadnja etapa je najlažja, a najtežja! Treba se je obdržat na dveh kolesih in pripeljati v cilj! To sem dolgoval sebi, ekipi, vsem vam, prijateljem in podpornikom! LEGENDE STE, najboljša ekipa, ki bi si jo lahko imel. NIMAM BESED, DA BI IZRAZIL VSO SVOJO HVALEŽNOST."
"Ajaaaaaa, saj res .... SIcer pa se danes izpustil tablete proti bolečinam. Končno sem spet razločno videl traso in linije."
Z drugimi besedami, Toni je danes v cilj pripeljal trezen
325729543_1348144152601250_272429836683606137_n.jpg.4ef0fa52ec04f87347eaf77dc15a40b3.jpg
kopirano s FB
Objavljeno

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!