Skoči na vsebino

Dakar 2023, 2024


ADVENTURETIM
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

DAKAR uradna stran youtube povezava

Priporočene objave

podnapisi znajo pa tudi angleško

 

 

:P

kopirano s fb

 
  · Istanbul, Turčija  · 
 
 
15. ETAPA DAMMAM - ISTANBUL -LJUBLJANA, POSEBNO OBVESTILO
Toni Mulec #53 je danes na letališču v Istanbulu zaradi tehničnih težav zamudil na start drugega speciala Istanbul - Ljubljana. Ponovno bo lahko startal šele pozno popoldne.
Na Brnik se bo vrnil točno ob 19h.
Ni konca do konca!
Pozitiva, druge ni!
Se vidimo zvečer!
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 9. 1. 2023 ob 17:16, Kmet2 pravi:

Prijatelj moj, bom jaz raje link od te teme poslal njemu, pa vam bo sam pojasnil. 

Seveda če bo želel in imel čas. 

 

In vidim, da že odgovarja😁

 

Vsi trije KOVE dirkači uspešno zaključili Dakar in se v zgodovino Dakarja zapisali kot edino moštvo,ki je v svojem debiju pripeljala vse motocikle do konca dirke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, ADVENTURETIM pravi:

Vsi trije KOVE dirkači uspešno zaključili Dakar in se v zgodovino Dakarja zapisali kot edino moštvo,ki je v svojem debiju pripeljala vse motocikle do konca dirke.

Čestitam😁

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Toni Mulec tenkju :D

 

20230118_132201_HDR.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam glede reportaz iz Dakarja je mel pa Lyndon se zmer najboljso... Super zmontiran, muska, on je model.... Tist sm komi caku zjutri, da je nov del vn prletu :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
Ob 3. 1. 2023 ob 13:22, DAMI34 pravi:

Bom jaz promoviral, ker sledim, pa ker očitno nihče nič ne objavi:

kopirano FB https://www.facebook.com/tonimulec501

Sporočilo za javnost #2
Dakarska etapa, ki je Toni Mulec ne bo nikoli pozabil
Zakaj se je Toni Mulec danes med etapo kar šestkrat ustavil in šestkrat dobesedno razstavil motor? Koliko iznajdljivosti, znanja in srčnosti potrebuješ, da motor s puščajočo posodo za vodo spraviš v cilj? Kako težko je voziti s plastenkami vode na sebi, kako je, ko z enim očesom ves čas 'čekiraš' kontrolne lučke in kako se počutiš, ko te na koncu dohitijo avtomobili in izrinejo s trase?
Nič, dirka je rešena in jutri je nov dan.
»Videti je, da moram tudi Dakar izkusiti po najtežji poti, kot praktično vse v življenju. Že takoj na startu sem videl, da pušča posoda za vodo, ki hladi motor. Nekako sem uspel pripeljati do nevtralizacije, na kilometer 150, kjer sem se založil z vodo – toliko sem je vzel, kolikor sem je lahko spravil pod jakno. Zapustil sem nevtralizacijo, saj tam ne smeš popravljati motorja, in se hitro ustavil, ker mi je že svetila lučka – motor je bil pregret. Tam je stalo nekaj ljudi iz organizacije, ki so me spet založili vodo in nadaljeval sem dirko. Vsega skupaj sem se ta dan ustavil kar šestkrat! Doliti vodo pa pri tem motorju ni najbolj enostavno. Vsakič moraš na pol razstaviti motor, vzeti dol cel tank, da prideš do čepa za vodo. Šle so minute in energija. Vmes sem se ustavil še pri Salviniju, ki je zlomil navigacijski stolp. Za silo sva ga sestavila nazaj, da je lahko nadaljeval, medtem ko se je moj motor hladil. Na [URL=https://promocijazdravja.com/]https://promocijazdravja.com/[/URL] točki sem ostal tudi brez svoje vode, saj je mi je dan precej raztegnil. Kljub temu, da sem na sebi vozil po šest litrov vode, s katero sem se zalagal na vsaki nevtralizacija, sem vozil žejen.«
»Trasa je bila vse prej kot lahka, kot včeraj je bilo spet polno skal pod peskom. Koncentracija je popuščala, saj sem ves čas z enim očesom gledal lučko, ki bi se lahko vsak čas prižgala. Vozil sem počasi, da sem čim manj obremenjeval motor. Vedel sem, da me na določeni točki lahko dohitijo avtomobili, a sem to moral požreti, saj je bil v igri ves moj Dakar. Ko se mi je tik pred ciljem ponovno pregrel motor, sem še enkrat [URL=https://atelierrebul.si/shop/category/nega-telesa-trdo-milo-41]https://atelierrebul.si/shop/category/nega-telesa-trdo-milo-41[/URL] vso vajo, dotočil vodo, in takrat so me dejansko ujeli avtomobili. Ko se to zgodi, je varneje, da se malo umakneš. To sem tudi storil, medtem pa zgrešil en 'waypoint', v tisti zmedi in prahu se tega sploh nisem zavedel.«
»Dan je bil ves čas blizu katastrofi, motor bi lahko vsak trenutek 'zaribal'. To, da sem danes v cilj pripeljal motor in sebe, je lepo presenečenje.«
Specialna preizkušnja jutrišnje etape Alula – Ha'il bo še daljša, kot je bila današnja, bo pa zato prvih 50 od 447 km na čas zato najlepših na reliju. Seveda na Dakarju lepota vedno pomeni tudi težave, zato tretja etapa skupne dolžine 668 km ne bo le najlepša, temveč po napovedih organizatorja tudi najhitrejša in navigacijsko zelo zapletena. Za številko 53 je to deloma voda na mlin, deloma pa razlog za skrb, saj bo po danajšnjih peripetijah startal bolj iz ozadnja.
»Veliko bo spet prehitevanja, počasnih voznikov in štirikolesnikov, ki dvigajo oblake prahu. Trasa bo težka, kar mi leži, a istočasno upam, da v prahu ne bom naredil kakšne večje napake. Vsekakor bom poskušal maksimalno nadoknaditi, kar sem izgubil danes. Pozitiva, druge ni!«
In tako je Toni Mulec danes okusil tudi grenko plat Dakarja in tako postal pravi Dakarec. Rešili so ga trezna glava, iznajdljivost in dobro mehanično znanje, kot vedno pa je pomagala brezpogojna podpora od doma.
 

 

323625328_722160175822587_2024520383966886061_n.jpg

Zelo impresivno! Toni je pokazal, da je prava Dakarček in se zna spoprijeti z izzivi na poti. Vse pohvale za odločnost in voljo, da se kljub vsemu vrača na traso in nadaljuje dirko. Še naprej mu želim srečo in uspešno dirko!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 58 minutami, Julijasav12 pravi:

Zelo impresivno! Toni je pokazal, da je prava Dakarček in se zna spoprijeti z izzivi na poti. Vse pohvale za odločnost in voljo, da se kljub vsemu vrača na traso in nadaljuje dirko. Še naprej mu želim srečo in uspešno dirko!

Zdej je že Abu Dhabi končal :P

 

https://www.facebook.com/tonimulec501

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 7 mesecev pozneje...
  • 3 tedne pozneje...

Toni že odšteva dneve do štarta :P

410985384_1248354189440102_7432691253622698373_n.jpg.e78c38a4eb13fcd2ed1dddd3e5ea322d.jpg

 

Vabim tudi @DESMODUEda objavi čimveč v povezavi Koveta na Dakar dirki. No, pravzaprav vse, ki koga malce bolj podrobno sledijo. Imamo Marčiča, Muleca...

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Jaz mislim, da bo Kove precej konkurenčen.

Sicer pa imamo dovolj za navijat, od Muleca do Marčiča, pa do blagovnih znamk.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, vandrovec pravi:

v Mulecovi kategoriji nima šans 😃

Popravek, kategorijo Original by Motul sem imel v mislih, kjer tekmujejo brez kakršnekoli pomoči, tam pa Marčič vozi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se ne spoznam glih na Dakar in njegovo zgodovino ampak se mi zdi, da so nekoc dirkali z motocikli, ki si jih lahko normalno kupil. Vsaj tako mi zgledajo stare tenerejke in africe twin. Verjamem, da je bilo dosti predelanega ampak vsaj navzven motocikli delujejo zelo serijsko. Dandanes pa dirkajo s temi 450cc specialkami, ki si jih povprecen clovek ne more privoscit niti jih ne vidis nikjer zunaj na cesti, ker so pac namenski modeli narejeni izkljucno za rally. Tako da razumem odlocitev Yamahe.

 

Kje se pa da spremljati Dakar pri "nas" (zastojn na internetu)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!