trojan69 Objavljeno Oktober 5, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2015 Jaz za take stvari uporabljam kar Purol. Pa ne pretiravat z poliranjem
NejcZ Objavljeno Oktober 8, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2015 Evo Čarman ima zopet akcijo za vzmetenje. Letos bom pa Versysa peljal po novo olje in tesnila
hajoktejn Objavljeno December 17, 2015 Opozori Objavljeno December 17, 2015 Se kdaj vprašaš kaj je v amortizerju? Zdej pa v nabavo oringov; me prav zanima kolk jih bom našel neoriginalnih in kakšna bo na koncu računica. NX650, Zivnorc, Bmflar in 4 others 7
Dejanx Objavljeno December 18, 2015 Opozori Objavljeno December 18, 2015 Tesko bos kaj nasel pri raznih prodajalcih teh stvari so kar specificni. Da se nabavit kit za obnovo amortizerja noter so oringi za čep pa puše prevlečene s teflonom pa vijak za akso amortizerja.stane te 35 eur neki.motonetpikasi poglej. Se trenytno sam s tem motim pa ni taki bav bav Samo za plin napolnit se ne vem kje pa za koliko:) hajoktejn 1
hajoktejn Objavljeno December 18, 2015 Opozori Objavljeno December 18, 2015 pred 2 urami, Dejanx pravi: Tesko bos kaj nasel pri raznih prodajalcih teh stvari so kar specificni. Da se nabavit kit za obnovo amortizerja noter so oringi za čep pa puše prevlečene s teflonom pa vijak za akso amortizerja.stane te 35 eur neki.motonetpikasi poglej. Se trenytno sam s tem motim pa ni taki bav bav Samo za plin napolnit se ne vem kje pa za koliko:) se strinjam da ni bavbav; edin delov ne smeš pomešat Bom šel v altes vprašat kaj majo pa kaj ne; hvala za info Kar se pa plina tiče sem se pa odločil da ga bom napolnil z zrakom in sicer na 10 bar z ročno pumpo za amortizerje pumpat.
Dejanx Objavljeno December 20, 2015 Opozori Objavljeno December 20, 2015 jaz sem našel podatek da se pumpa z dušikom na 175-200 psi. Drugače sem v ponudbi ene kolesarske trgovine kjer servisirajo foxove amortizerje našel tudi polnjenje s plinom in sem klical pa pošiljajo to nekam v okolico ljubljane ne spomnim se točno kraja. Zrak naj nebi bil ok ker se glede na temperaturo zraka pritisk preveč spreminja. Dušik bi naj bil bolj stabilen. Drugače sem mislil da bi to lahko uredili tudi vulkanizerji kateri imajo v ponudbi polnjenje pnevmatik z dušikom.
Wakasaki Objavljeno December 20, 2015 Opozori Objavljeno December 20, 2015 ej kaj je bolje zamenjati vzmeti vilic z linearnimi močnešimi ali s progresivnimi? Kako izbrati 0.90 kg/mm ali več ali manj? Hvala za odgovore
jskrablin Objavljeno December 20, 2015 Opozori Objavljeno December 20, 2015 pred 1 uro, Dejanx pravi: jaz sem našel podatek da se pumpa z dušikom na 175-200 psi. Drugače sem v ponudbi ene kolesarske trgovine kjer servisirajo foxove amortizerje našel tudi polnjenje s plinom in sem klical pa pošiljajo to nekam v okolico ljubljane ne spomnim se točno kraja. Zrak naj nebi bil ok ker se glede na temperaturo zraka pritisk preveč spreminja. Dušik bi naj bil bolj stabilen. Drugače sem mislil da bi to lahko uredili tudi vulkanizerji kateri imajo v ponudbi polnjenje pnevmatik z dušikom. Jaz imam na off road biciklu zračni amortizer zadaj, pa to ne predstavlja kake težave. Redna kontrola (sploh ob večji spremembi temperature) in je ok. Pri motorju zna mogoče bit bolj problematičen dostop do ventilčka, za ostalo pa dvomim da je kaj bistveno drugače.
Joker Objavljeno December 20, 2015 Opozori Objavljeno December 20, 2015 Pri motorju zna biti razlika kar občutna. Sploh pri off road motorjih, o kakršnem govorimo tule. Rezervoarček za plin zadnjega amortizerja se na motokros motorju zna segreti na temperaturo, kjer bi se dalo, z malo potrpljenja, speči tudi kakšno jajce...
hajoktejn Objavljeno December 20, 2015 Opozori Objavljeno December 20, 2015 Notranjost so uspeli segret na nekih 100 st. Celzija na dynometru ... ampak jst bom probal pa videl kako pa kaj. V koncni fazi se tud viskoznost olja spreminja; pa da majo kšni motorji "zračno" vzmetenje tud ni skrbelo konstruktorjev.
Dejanx Objavljeno December 20, 2015 Opozori Objavljeno December 20, 2015 pred 3 urami, Wakasaki pravi: ej kaj je bolje zamenjati vzmeti vilic z linearnimi močnešimi ali s progresivnimi? Kako izbrati 0.90 kg/mm ali več ali manj? Hvala za odgovore izbiraš jih glede na težo voznika z opremo in namena uporabe motorja. poglej tukaj lahko dobiš približne vrednosti glede na svojo težo in namen uporabe. Če se voziš v dvoje bo pa spet drugače. Progresivne so po mojem boljše za motorje ki nimajo možnosti nastavit prednapetost vzmetenja za vse ostalo so linearne bolj primerne(moje mnenje), če je tako pa ne trdim:D
dlicen Objavljeno December 20, 2015 Opozori Objavljeno December 20, 2015 Linearne za na pisto oz. zelo enakomerno podlago in konstantne pogoje. Progresivne za na cesto, ker so bolj prilagodljive.
hajoktejn Objavljeno December 20, 2015 Opozori Objavljeno December 20, 2015 (popravljeno) Vzmeti vilic so meni bolj všeč linearne; stvar posameznika; ma pa tudi razlaga @dlicen - a neki logike ... Popravljeno December 20, 2015. Popravil hajoktejn
Wakasaki Objavljeno December 20, 2015 Opozori Objavljeno December 20, 2015 Hvala za mnenja in odgovore. Bomo kr progresivne nataknl pa pis.
Dejanx Objavljeno Januar 1, 2016 Opozori Objavljeno Januar 1, 2016 če kdo potrebuje serijske vzmeti spredaj gsxr 750k4 20 eur serijske vzmeti spredaj gsxr 1000 k4 20 eur serijska vzmet zadaj gsxr 750 k4 20 eur pm.
Zivnorc Objavljeno Januar 3, 2016 Opozori Objavljeno Januar 3, 2016 (popravljeno) Ob 12/17/2015 at 18:31, hajoktejn pravi: Se kdaj vprašaš kaj je v amortizerju? Zdej pa v nabavo oringov; me prav zanima kolk jih bom našel neoriginalnih in kakšna bo na koncu računica. Mislim, da ti še nekaj manjka... ..tole sem najdu na dvorišču...a si ga ti zgubu.. Popravljeno Januar 3, 2016. Popravil Zivnorc hajoktejn 1
hajoktejn Objavljeno Januar 3, 2016 Opozori Objavljeno Januar 3, 2016 pred 4 minutami, Zivnorc pravi: Mislim, da ti še nekaj manjka... ..tole sem najdu na dvorišču...a si ga ti zgubu.. Nene, moj je montiran na amortizeju št.2 Zivnorc 1
Wakasaki Objavljeno Januar 4, 2016 Opozori Objavljeno Januar 4, 2016 Ob 17.12.2015 at 18:31, hajoktejn pravi: Se kdaj vprašaš kaj je v amortizerju? Zdej pa v nabavo oringov; me prav zanima kolk jih bom našel neoriginalnih in kakšna bo na koncu računica. Vprašanje, kok pa olja naliješ notri?
hajoktejn Objavljeno Januar 4, 2016 Opozori Objavljeno Januar 4, 2016 pred 48 minutami, Wakasaki pravi: Vprašanje, kok pa olja naliješ notri? Cca 300 ml; moraš pa kvalitetno zrak ven spravit, pa če nimaš mehurja je treba vedeti kakšno pozicijo ima batek v rezervarčku.
Zivnorc Objavljeno Januar 4, 2016 Opozori Objavljeno Januar 4, 2016 pred 16 urami, hajoktejn pravi: Nene, moj je montiran na amortizeju št.2 ...a pa je feder u redu? ...a je še ceu...al je že šu zugrund...
hajoktejn Objavljeno Januar 4, 2016 Opozori Objavljeno Januar 4, 2016 pred 5 urami, Zivnorc pravi: ...a pa je feder u redu? ...a je še ceu...al je že šu zugrund... Še, zakva Sicer bi itak reklamiral pri "proizvajalcu" Zaenkrat je super, hvala Bom pa v vsakem primeru moral trši feder nabavt, ker ta je mal mehek ...
cesko Objavljeno Januar 5, 2016 Opozori Objavljeno Januar 5, 2016 Menjal bom semeringe pa me zanima katero je dobro olje za vilice? Zanima me tudi glede teh oznak kot so 5w, 10w... To je odvisno od teže ali kako? Imam pa yamaho r6, 09 letnik.
Jure99 Objavljeno Januar 6, 2016 Opozori Objavljeno Januar 6, 2016 5w, 10w 7,5w so oznake gostote olja... Večje kot je število, večja je gostota. Načeloma bi vilica ce das gostejse olje kot je originalno delovala bplj počasi, kar bi mogoče dalo občutek tršega amortizerja, saj bi se amortizer počasneje posedal in vračal. Če damo redkejše olje bo vilica načeloma delovala hitreje- tudi rebound. Zivnorc 1
Zivnorc Objavljeno Januar 6, 2016 Opozori Objavljeno Januar 6, 2016 pred 12 urami, cesko pravi: Menjal bom semeringe pa me zanima katero je dobro olje za vilice? Zanima me tudi glede teh oznak kot so 5w, 10w... To je odvisno od teže ali kako? Imam pa yamaho r6, 09 letnik. ... malo se pozanimaj, koliko olja... kako odzračiti...itd, da bodo vilice pravilno delovale. hajoktejn 1
hajoktejn Objavljeno Januar 6, 2016 Opozori Objavljeno Januar 6, 2016 Pomembno pri vilicah je tudi, da zmeriš višino olja do vrha in ne da gledaš na točno količino.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se