Skoči na vsebino

Vse o vzmetenju


YZFgeorge

Priporočene objave

ok hvala, torej se tega načeloma ne menjuje razen če je obrabljeno...upam da ni pri 26k km. mi bo že povedal 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri mojem servisu vilic na cca 70K km so bile še ok ampak to ti nič ne pomaga. Poglej in se reši dvomov če so razkopane. Škoda da nisi izkoristil mrzle dni za to. :/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js sem jih na moji 636 05 dal odnovit vilce,olje neki oringi pa protiprasne semeringe menjat,mehanik mi je naredu 3-4 nastavitve in sem mislu da je ok dokler nisem na črnem kalo opazu da je dobesedno nevozen,da grejo vilce do konca hoda itd...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem vozil gsxr750 k8 in motor je v primerjavi z mojim (cb1000r) bistveno bolj miren v hitrih ovinkih. Tudi pri zaviranju se moj bistveno bolj pogrezne... Vem da gre za dva popolnoma različna motorja, ampak kljub temu, ali bi kombinacija wilbers 640 zadnji amortizer in zamenjava sprednjih vzmeti z wilbers progresivnimi vzmetmi izboljšala zadevo na mojem motorju, da bi bil primerljiv s sportnim motorjem? Ima kdo izkušnje s to kombinacijo na cb1000r?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem vozil gsxr750 k8 in motor je v primerjavi z mojim (cb1000r) bistveno bolj miren v hitrih ovinkih. Tudi pri zaviranju se moj bistveno bolj pogrezne... Vem da gre za dva popolnoma različna motorja, ampak kljub temu, ali bi kombinacija wilbers 640 zadnji amortizer in zamenjava sprednjih vzmeti z wilbers progresivnimi vzmetmi izboljšala zadevo na mojem motorju, da bi bil primerljiv s sportnim motorjem? Ima kdo izkušnje s to kombinacijo na cb1000r?

Jst sm sicr na svojmu suzukiju ravno en teden nazaj menjou vzmetenje za identično kar si napisal. Se prav Wilbers spredej progresivne vzmeti, menjava olja in tesnil in zadnji 640 wilbers road ki ti ga v tovarni prilagodijo glede na tvoje potrebe. Vse seveda pri Čarmanu. Razlika: noro!!!! :grim Motor je ratu z dvema res užitek (prej sem bil velik bl zmatran, velik več sm miril motor z telesom), motor gre v ovink k po tračncah (tut če je cesta slaba, takrat motor samo zruka ampak obdrži smer), ne pogreza se pri zaviranju itd...  Prej sm se en let matru, da bi do kolena pršu (motor je bil živčen v ovinkih ni hotu past v ovinek in obdržat smeri), prvi dan po menjavi vmetenja sm že drajsu po kolenu in celo jadranko odpelu s kolenom:D. 

Nism vedu da mam probleme z vzmetenjem dokler nism menu. Definitivno najbolša investicija v motor, če maš šanso nared to ! :D

Popravljeno . Popravil dog66
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ dog66 koliko te je prišla predelav sprednjega vzmetenja? Tudi sam ima namen malo porihtati vzmetenje na sv650s. Zadaj bom za začetek zmontiral amortizer iz zx10r k7, ki naj bi bil kar popularen na sv-jih saj se ga dobi poceni in paše direktno brez predelav. Potem bom pa videl kako naprej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@dog66; tudi mene zanima, koliko te je prišlo vse skupaj? Kot gledam je cena sprednjega vzmetenja z delom 240eur (menjava olja, tesnil, progresivne vzmeti), cena zadnjega wilbers 640 amortizerja je 500eur, potem pa kar je še menjava zadnjega amortizeja + nastavitev. Računam, da bi moralo vse skupaj priti med 800-900eur

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav, 

 

potrebujem nasvet glede nastavitve vzmetenja zadaj na kawa Z750 2004.

Vozim se večino sam, večino po ovinkih, večino sportturing...tehtam nekje 93kg

 

V navodilih sem našel nastavitve za 68kg.

 

Zanima me oboje rebound in preload.

V mislih sem imel rebound na 3 in preload na 5..

 

Kako pa kažejo vaše izkušnje?

Slika nove bitne slike (2).bmp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@dog66; tudi mene zanima, koliko te je prišlo vse skupaj? Kot gledam je cena sprednjega vzmetenja z delom 240eur (menjava olja, tesnil, progresivne vzmeti), cena zadnjega wilbers 640 amortizerja je 500eur, potem pa kar je še menjava zadnjega amortizeja + nastavitev. Računam, da bi moralo vse skupaj priti med 800-900eur

Hej odgovarjam kar obema :D Pri Čarmanu pride 199€ menjava sprednjih vzmeti in servis sprednjih vilic (olje tesnila), in zadnje vzmetenje 499€. Doplačal sem tudi 30€, da vzmetenje v Nemčiji naredijo v nekaj dneh namesto v cca 1 mesecu. Skupaj s popustom je račun znašal 670€ z delom vred (všteto v ceno vzmetenja in servis sprednjih vilic). Vse seveda nastavljeno perfektno in ne morem prehvalit vožnje. Zdej je tut z dvema užitek  :kva1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ali kdo pozna (verjamem da) oz ima izkušnje z vzmetenjem FG Gubellini? Na Ebayu se prodaja rabljen zadnji amortizer model FQT11 (redna cena 880eur), pa mi izgleda podoben Wilbers 641 seriji (sam sem imel namen kupiti 640 serijo Wilbersa). Cena je dost ugodna, celo cenejši kot nov Wilbers 640.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

pozdravljeni rad bi malo ojačal vzmetenje spredaj - zadaj..... za spredaj bi progresivne vzmeti ampak če se jih da kje dobit na težo voznika....

zadaj isto bi menjal vzmet seveda na težo voznika.... menjal bom sam... hvala za morebitno pomoč

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

motonet(pika)si   za vzmeti

racetech(pika)si   za izračun kakšne rabiš glede na želje

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pozdravljeni,

prosim za obrazložitev rebounda. Gre za nastavitev dušenja hidralvike amortizerja v raztegu ali kompresiji ali obojega?

Upočasniti bi moral rebound, ker mi odzadaj na gumi viha robove. Posed sem nastavil na 30mm.

 

lp

,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

prosim za obrazložitev rebounda. Gre za nastavitev dušenja hidralvike amortizerja v raztegu ali kompresiji ali obojega?

Upočasniti bi moral rebound, ker mi odzadaj na gumi viha robove. Posed sem nastavil na 30mm.

 

lp

,

Rebound kontrolira hitrost pri raztezanju amortizerja compression pa pri stisku amortizerja 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rebound kontrolira hitrost pri raztezanju amortizerja compression pa pri stisku amortizerja 

Hvala za pojasnilo. Do max. imam še samo 4 klike-spodaj na amortizerju.

Zgoraj bi naj bila nastavitev  dušenja v kompresiji ali se motim?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri sprednjem je zgoraj rebound, spodaj compression, pri zadnjem pa  je zgoraj compression spodaj rebound vsaj pri mojem suzukiju je tak.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ludiluka in Dejanx hvala za pojasnila.

Bom reboun za dva klika še povečal pa, da vidim, če se bodo še robovi na profilu gime vihali.

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko da je amortizer zrel za obnovo ali menjavo in ti klikanje ne bo nic pomagalo..

Sicer pa ko enkrat zaviha robove jih ne bos vec odvihal..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko da je amortizer zrel za obnovo ali menjavo in ti klikanje ne bo nic pomagalo..

Sicer pa ko enkrat zaviha robove jih ne bos vec odvihal..

Je še ostalo nekaj profila, pa sem mislil, da, če mi uspe usrezno nastaviti, se ne bi več pojavljalo.

Je pa bolj opazno, ko ga na izhodu malo bolj odpiram.

Kot praviš lahko je pa problem tudi v amortizerju, samo kako naj to vem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naceloma bi moral amortizerje servisirat na dve leti cesar pa nihce ne pocne. V amortizerju je 8barov pritiska. Ce ga je pol manj je se vedno veliko, ampak vseeno pol manj. Nazadnje mi je carman zrihtal en amortizer kjer je bilo le se en bar pritiska. Potem ti je jasno kaka je razlika. In tudi ko kliknes dejansko je razlika. Poglej ce je kaj mastno. Ce je, potem je treba zrihtat. Ce ni in je star vec kot 5 let pa tudi ne bo skodovalo. Strosek? Cca 100 evrov ce sam odmontiras. Samo prej se pozanimaj ce je sploh mozno ga poservisirat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko da je amortizer zrel za obnovo ali menjavo in ti klikanje ne bo nic pomagalo..

Sicer pa ko enkrat zaviha robove jih ne bos vec odvihal..

Tudi ko enkrat zaviha  to po pravilni nastavitvi  zgine seveda če ni neki ekstremno

 

Hvala za pojasnilo. Do max. imam še samo 4 klike-spodaj na amortizerju.

Zgoraj bi naj bila nastavitev  dušenja v kompresiji ali se motim?

Je pa tudi važno kje ti gumo viha ker če ti jo za zarezo je rebound prehiter če jo pa pred zarezo je prepočasen je pa vihanje lahko tudi posledica napčne compression nastavitve

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi ko enkrat zaviha  to po pravilni nastavitvi  zgine seveda če ni neki ekstremno

 

Je pa tudi važno kje ti gumo viha ker če ti jo za zarezo je rebound prehiter če jo pa pred zarezo je prepočasen je pa vihanje lahko tudi posledica napčne compression nastavitve

Ja viha jo za zarezo, res pa je tudi, da je amortizer star več kot pet let, vendar nikjer ni videti nič mastno.

Bi mogoče moral še malo zapreti v compresiji?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja viha jo za zarezo, res pa je tudi, da je amortizer star več kot pet let, vendar nikjer ni videti nič mastno.

Bi mogoče moral še malo zapreti v compresiji?

odvisno dej okrog osi amortizerja zategni vezico (ni treba pretiravat tolk da stoji )in se nato pelji in poglej do kam se ti vezica premakne. Drugače je pa kolk kg imaš in na kako stopnjo imaš zategnjen preload? ker če imaš dost kg in preload našponan do konca bi blo dobro razmislit o novi vzmeti ali pa novem amortizerju

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!