Skoči na vsebino

Vse o vzmetenju


YZFgeorge

Priporočene objave

Oj. A kdo ve, če je na Honda CBR 600F (PC35 - F4) kakšna možnost obnove zadnjega amortizerja? Plus tega, kaj vse je treba nabavit za obnovo vilic?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

mene pa zanima, katero viskoznost olja bi uporabil za amortizer: 5W, 10W ali 15? Oz. če mogoče kdo ve, katera je original. (link: http://www.k-motors.eu/podrobnosti.php?id_izd=2853).

Menjam cevi pri vilicah in imam namen zamenjati še olje, ko bo ravno razdrto. V service manualu je drugače predpisano Suspension oil 01 or eqivalent.

Gre pa se za yamaha fz6 fazer s2, letnik 2008.

 

LP Tomaz

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me ali je kdo menjal vzmetenje na bavarcu oz. ga dal obnovit v kolikor se Showa sploh da obnovit? Motor je že v letih, ima nekaj na grbi (R1100GS). 

 

V kolikor ste menjali me zanima kaj ste dali gor, Showo, Wilbers, Ohlins? Pred časom (leti) sem zasledil, da je nekdo menjal vzmetenje ampak ne najdem posta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima kdo tisto nogavičko na svojem zadnjem amortizerju kot  zaščito?

npr:

Rear-Fork-Cover-Protector-Guard-Suspensi

Moj zadnj amortizer je obupen po vsaki oižnji po mokrem... (ja vem zadnji blatnik je najboljša rešitev) ampak ta nogavica je za kej?

Nabavil preko baya za drobiž. Vzel 27cm verzijo. Za malenkost je preozka tako da sem jo fiksiral dodatno na dnu in vrhu z velcro vezicami. Odzadaj je sicer po vzmeti cca1cm razpoka po kateri direktno ne pride voda in bo služila odvajanju vlage/kondenza...

Če bo kdo nabavljal mu bo naslednji podatek koristil... za amortizerje kjer je vzmet široka enako oz. lahko še malo več (do 1cm po premeru) kot piksna pira 0,5l je to idealna dimenzija.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Zdravo!

 

Opazil sem da mi ena izmed vilic minimalno pušča. Iščem nekoga v okolici Kranja (lahko tudi lj) ki bi mi zamenjal olje in tesnila za pameten denar:)

 

Se kdo javi ali lahko koga priporoča?

 

Lp 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

 

Opazil sem da mi ena izmed vilic minimalno pušča. Iščem nekoga v okolici Kranja (lahko tudi lj) ki bi mi zamenjal olje in tesnila za pameten denar:)

 

Se kdo javi ali lahko koga priporoča?

 

Lp 

glede na to da je v igri pri vzmetenju lahko življenje bi jaz to dal vpopravilo čarmanu v soro pri medvodah

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Sicer sem podobno vprašanje postavil že v temi za Suzuki V-strom, a bom še enkrat tu, ker tam ni nekega odziva.

 

Naslednje leto bi rad s V-Stromom 650 (2006) naredil eno daljšo pot, ki bo zajemala tudi ogromno (nekaj tisoč) kilometrov po izredno slabih cestah in neasfaltiranih poteh, tudi prečkanje kakšnih rekic in podobno. Sicer sem se poigraval z idejo, da bi v ta namen nabavil kaj manjšega, v stilu stare tenerejke ali stare transalpke, ampak je udobje pri premagovanju razdalj prevagalo na stran Stroma. Gledal sem tudi kakšnega F650GS Dakar, Africo Twin ali kaj podobnega, a so finančno prevelik zalogaj.

 

Zimo bi rad izkoristil, da bi Stroma čimbolje pripravil na pot. Kot sem gledal po spletu, jih veliko svetuje nadgradnjo vzmetenja, ki je baje serijsko obupno. Vsaj fork brace (tega sem že naročil) in progresivne vzmeti. Je kdo od vas tukaj to že naredil in kako se je v praksi poznalo? Strom že ima nekaj vmesnega, med linearnimi in progresivnimi vzmetmi spredaj, a naj bi zamenjava vseeno prinesla prednosti. Kaj narediti z zadnjim vzmetenjem? Ne bi ravno rad investiral celega premoženja za zamenjavo amortizerja zadaj.

 

Kaj drugega še svetujete za tako pot? Je smiselno preventivno menjati ležaje? Malce me skrbi tudi nizka oddaljenost od tal in dejstvo, da sem v albaniji skidplate kar fino potolkel. To bom rešil tako, da bom lokalnemu šlosarju dal, da na obstoječi skidplate privari še en konkreten kos jekla, ki ne bo tako hitro popustil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hi! ja pri nas je višek nadgradnje na motorju zamenjava izpuha....

 

Pot ki jo nameravaš opravit bo sigurno najbolj zahtevna za elemente na motorju, ki si jih sam opisal. Če ima motor že dosti km na grbi bi bili elementi vzmetenja prva stvar, ki jo je potrebno servisirat, če ne kar menjat. Za opcijo se boš glede na zapisano v prvem stavku moral odločit sam, ali pa malo pobrskaj na tujih forumih poskusi na ADV če še nisi pri nas jih ni dosti, ki menjajo vzmetenje. Res ni poceni pomeni pa veliko več kot zvok.

 

Ležaji, pa so zreli za kontrolo ob vsali menjavi gum (saj si mislil kolesne) še posebej bodi pozoren na tesnila (semeringe) ker so obrabljeni ali pa poškodovani znak problemov, ki se pojavijo skoraj sigurno ob najbolj nepravem času. Ležaje in tesnila lahko vzaneš tudi s seboj na pot, ker zamenjava ni tak problem, huje je če ti spusti zadnji amortizer, ker je v takem primeru motor nevozen.

 

Zaščitna plošča je paš zato, da sprejena in blaži udarce. V primeru, da je premočna se lahko zgodi, da napravi na mestih pritrditve več škode kot koristi.

 

Kontaktiraj člana @avtomoto, vem, da je svojega polnoletnega konjička temeljito pripravil za na pot, ki jo je tudi na kratko, vendar lepo, opisal tule.

 

lp, Mirč

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor ima trenutno nekaj malega čez 50.000 km prevoženih, predvidevam, da jih bo imel ob začetku poti kakšnih 57.000. Ni ravno  mlad, star pa tudi še ne. Adv forume sem že nekaj pregledal, tudi stromtrooper. Na tem zadnjem večinoma tršajo vzmeti oziroma motor prilagajajo bolj za vožnjo po cesti. V primeru, da bi se odločil za menjavo amortizerja - kaj je v mojem primeru pomembno? Sklepam, da je razlika med amortizerji, če želiš motor pripravit bolj za cestno vožnjo ali pa bolj za makadam? Ali pa gre za iste amortizerje, pa je razlika samo v nastavitvah?

 

Vsekakor bom moped peljal, da mi te zadeve porihta nekdo drug, ki to obvlada ampak bi vseeno rad tudi sam kaj vedel o tem. Že zato, da mi ne bo kdo prodajal mačka v žaklju.

 

Z avtomoto sva že "na liniji". Pot je enaka njegovi :) Sem govoril že z enim štromarjem, ki je precej podobno relacijo (z istim ciljem, a drugim izhodiščem) prevozil predlani. Tovoril je še svojo punco, vzmetenje je imel pa stock. Pravi da se da, ni pa najbolj komot. Sam bi rad čim bolj eliminiral kakršnekoli možnosti za težave.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Recimo, 179$ + 11,25$= cca 145€-ska, izboljšava prednjega vzmetenja na tvojem motorju (tudi za mojega), najbrž ni veliko v primerjavi s tistim, kar ponujajo v reklamah in tudi kar pišejo uporabniki, ki so zadevo vgradili.

 

  • Increased stability in turns
  • Increased cornering ability
  • Reduced brake dive
  • Smoother riding over the bumps
  • Faster braking
  • Less wallowing in turns
  • Reduced softness at slow speed
  • Less harshness over bumps
  • Reduced bottoming out
  • Better bike control
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uf, poštnine mi je nabilo cca 220 USD, torej je vse skupaj čez 400 USD. Se komu sanja, kje bi to lahko v EU kupil?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem našel zdaj na ebayu, tudi iz USA, ampak z normalno poštnino cca 20 eur. Sem naročil zdaj samo intiminatorje, skupaj s poštnino cca 150 eur. Me zanima, koliko mi bodo carine opalili na to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da je v tej temi kontakt mojstra Mladen-a iz kopra, pa njega vprašaj kaj lahko naredi in za koliko. Za mojstra revalve na takih vilcah po moje ni nc posebnega, par podlozk zamenjat tud ne, razlika pa ogromna! Sicer pa problem stromovega vzmetenja za offroad je tudi prekratek hod, tko da za resne podvige izven cest bi jst izbral kej lazjega in ustreznejsega. Je pa res da so mnogi fantje oral tud po mivki in se kje s takimi kravami. Zamenjava zadnjega amortizerja te kosta cirka jurja €, za nastavljivo in kvalitetno enoto, pa tko naprej ...

Sicer pa se eno vprasanje, pozna kdo se kaksno firmo poleg Sumerja za izdelavo vijacnih vzmeti? Sumer ne more ugoditi mojim zahtevam.

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@hajoktejn super, hvala za namig. Bom poiskal tega Mladena, čeprav mi je to drugi konec Slovenije in bi raje koga tu bliže našel. Ja, Strom ima cca 140mm hoda, kar je res malo, a s pažljivo vožnjo se da marsikam prit in marsikaj prevozit. En Grk vozi offroad po rekah, rečnih strugah in ne vem kje še vse, pravi da ima stock vzmetenje, samo fork brace si je namontiral. Glede lažjega motorja sem že opisal dilemo prej....

 

Kako so kaj variante predelave obstoječega amortizerja? Na internetu ful hvalijo nekega sasquatch mojstra, ki predeluje stock amortizerje in baje je razlika ogromna. Se s tem ukvarja kdo pri nas - specializirano za motorje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zivjo.

Zanima me kaj se da narediti z zadnjim vzmetenjem?saj ko grem v ovink z visjo hitrostjo motor neprijetno strese oz zaniha. Za Sprednje vilice mam ze plane.. prosim za nasvete

Motor je er 5

l.p hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je možno, da motor trese oziroma vibrira pri bremzanju pri visokih hitrostih zaradi vzmetenja in kaj narediti? Je lahko to zato, ker je prednji konec 'pretrd'? Ko govorim o visokih hitrostih, imam v mislih zaviranje po ciljni in pred zagrebškim na grobniku. Motor je 600rr 07 letnik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@hajoktejn super, hvala za namig. Bom poiskal tega Mladena, čeprav mi je to drugi konec Slovenije in bi raje koga tu bliže našel. Ja, Strom ima cca 140mm hoda, kar je res malo, a s pažljivo vožnjo se da marsikam prit in marsikaj prevozit. En Grk vozi offroad po rekah, rečnih strugah in ne vem kje še vse, pravi da ima stock vzmetenje, samo fork brace si je namontiral. Glede lažjega motorja sem že opisal dilemo prej....

 

Kako so kaj variante predelave obstoječega amortizerja? Na internetu ful hvalijo nekega sasquatch mojstra, ki predeluje stock amortizerje in baje je razlika ogromna. Se s tem ukvarja kdo pri nas - specializirano za motorje?

 

Tile 'fork brace'-i so po moje 'placebo' ....

 

http://www.webbikeworld.com/t2/superbrace-fork-brace-review/

 

 

 

Noble goals, for sure, but whether a fork brace does this or not may be open to debate and interpretation. I'd venture to guess that most owners don't ride hard enough to notice. And my other theory is that if a fork brace was a magic solution, the manufacturers would add it to the bike right from the factory.

 

The bottom line is that we haven't noticed any difference with the SuperBrace Fork Brace installed on the DR650. That's not to say that it isn't working; it's probably more of a reflection on the rider(s) than the bike.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zivjo.

Zanima me kaj se da narediti z zadnjim vzmetenjem?saj ko grem v ovink z visjo hitrostjo motor neprijetno strese oz zaniha. Za Sprednje vilice mam ze plane.. prosim za nasvete

Motor je er 5

l.p hvala

Moj nasvet bi bil,da ga zamenjaš vsaj za ER-6 je za ovinke in nasploh vsaj za 50% boljši od ER-5  imel oba zato mi lahko verjameš - oba je zamenjal BMW F-800 ST .

Ps Če rabiš en zadnji amortizer mi še nekje leži. Poglej pod sedež skoraj na sredini zelo rad poči okvir,ki povezuje levo in desno stran okvirja !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj nasvet bi bil,da ga zamenjaš vsaj za ER-6 je za ovinke in nasploh vsaj za 50% boljši od ER-5  imel oba zato mi lahko verjameš - oba je zamenjal BMW F-800 ST .

Ps Če rabiš en zadnji amortizer mi še nekje leži. Poglej pod sedež skoraj na sredini zelo rad poči okvir,ki povezuje levo in desno stran okvirja !

Bremzer sem glih prebral ta tvoj opevani bmw ni zmogel malo enduro vožnje po albaniji  :oops:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je možno, da motor trese oziroma vibrira pri bremzanju pri visokih hitrostih zaradi vzmetenja in kaj narediti? Je lahko to zato, ker je prednji konec 'pretrd'? Ko govorim o visokih hitrostih, imam v mislih zaviranje po ciljni in pred zagrebškim na grobniku. Motor je 600rr 07 letnik.

Lahko so samo dve stvari : zvit eden ali oba diska,deformirana feltna (malo šajtra) to lahko izmeriš z komperatorjem .

Feltno ti zravna Jerman Depala vas ,če opleta disk ti nepreostane drugega kot zamenjat z novim.

Naj enostavneje bi bilo,da ti nekdo za par krogov posodi prednje kolo in sprobaj !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!