Skoči na vsebino

Vse o vzmetenju


YZFgeorge

Priporočene objave

tako kot je omeniu axa bo motor trši v zadnjem delu, dolšina samega amortizerja je predvsem večja zaradi drugačne konstrukcije ne tako ohišja ampak notranja batnica in par komponentov v amortizerju so prilagojeni za večjo samo težo motorja ampak tukej je še vlkjučena teža voznika oziroma (povprečnega voznika po teži). Odvisno kaj vprašaš o dmotorja oziroma stila vožnje, grušt tega motorja je kar izpostavljen torzijskim silam in pri tem se kar upogiba pri bol naprednji vožnji, trdejši amortizerji zadaj bi vožnjo poslabšali saj bi več sile prenesli na ostalo okovje. Z trdejšimi amortizerji nebo guma pravilno obremenjena na podlago oziroma bo motor bol izpostavljen nenadnim zdrsom. predvsem z višjimi oziroma daljšimi amortizerji vzdigneš zadnji del in z tem spremeniš težišče motorja, ta motor ima kar velik agregat in težišče tega je predvsem nizko in v sprednjem predelu motorja.

predlagam da tudi če amortizerje zamenjaš jih z nastavitvami poskušiš približati prejšnjim. in namreč dve nastavitvi trdota in višina. tukej pride v igro vzmet, potem pa nastavitve same.

Spet je odvisno od stila vožnje saj amortizacija je zelo specifiča za vsakega voznika posebaj. ampak samo menjave z trdnejšimi amortizerji od modela 1100 nebo optimalna in bo potrebna fina nastavitev.

ampak spet koliko zahteven voznik si.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 16. 5. 2016 at 21:28, alen1 pravi:

Zdi se mi za se vilice kar posedajo sploh ko je naložen in voziva v dvoje. Piše da imajo hod 130mm dejansko je tu še 10mm rastezanja. Za to poskrbi tista krajša vzmet v spodnjem delu vilice. Realno se vilice posedejo 120mm. Gor imam vedno vezice in malce prekontroliram občasno. Ravno sva prišla iz daljše poti, kjer sva vozila po vseh možnih cestah. Izmeril sem maksimalno posedanje malce čez 100mm. Torej imam še slabih 20mm do zabitja vilice, kar se mi pa še ni zgodilo. kar se tiče kroma nekih globokih in občutnih brazd ni zaznati. Pa še to, Vzmeti mislim, da lahko zategnem še za dodatne 3 črtice. Moja mašina je pa letnik 2005. Sem razmišljal tudi o menjavi vzmeti ampak so kar drage. Dal bi pa ohlins ali wilbers.

Pa še ena zadeve. Ali je pomembno kako vzmet obrneš? Predvsem progresivno, ki je samo na enem koncu zgoščena.

redko je spodnji konec cevi vilic tudi dejanski konec hoda!!! 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, gsxf750 pravi:

redko je spodnji konec cevi vilic tudi dejanski konec hoda!!! 

Ne razumem kaj si mislil s tem. Vilice sem razstavil in sestavil. Hoda imajo 120mm, sem izmeril. Poleg tega imajo sedaj za seboj okrog 40000 km od kar sem jih "obnovil" pa je še vedno vse ok.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 urami, axaQ4 pravi:

A bos uporabil iste fedre (iz obstoječega vzmetenja) ali celotno vzmetenje?

 

Malo pogledal in razlika v teži med njima (wet weight s tekočinami) je cca 45kg. Verjetno je tudi springrate fedrov višji, kar pomeni da bo motor trši zadaj najmanj to. Verjetno bi bilo dobro zamenjati tudi sprednje fedre, da uskladiš prednji in zadnji del...sam motor bo sigurno trši :)

A govorimo da je amortizer z batnico iztegnjeno 20mm daljši ali je samo ohišje daljše?

Menjal bom vse komplet. Na zadnji majhni turi, ca. 150 km je šel prednji del motocikla po svoje in zadnji po svoje ;)

Vzmeti zadaj so že čisto posedene, dolžina amortizerja zadaj (imam 2) od očesa do očesa je sedaj 320 mm, original bi moralo biti 340 mm.

 

Sem povprašal pri Hagon UK in so mi povedali, da je dolžina amortizerja enaka za Zephyr 750 in Zephry 1100. 1100 varianta je mehkejša, medtem ko je ZRX110 varianta 10 mm daljša (višja) in trša od obeh skupaj. Tako, da sem se odločil za nakup 2 novih stereo-amortizerjev pri Hagonu, original nadomestek za moje stare.

pred 13 urami, UNI TISTI pravi:

tako kot je omeniu axa bo motor trši v zadnjem delu, dolšina samega amortizerja je predvsem večja zaradi drugačne konstrukcije ne tako ohišja ampak notranja batnica in par komponentov v amortizerju so prilagojeni za večjo samo težo motorja ampak tukej je še vlkjučena teža voznika oziroma (povprečnega voznika po teži). Odvisno kaj vprašaš o dmotorja oziroma stila vožnje, grušt tega motorja je kar izpostavljen torzijskim silam in pri tem se kar upogiba pri bol naprednji vožnji, trdejši amortizerji zadaj bi vožnjo poslabšali saj bi več sile prenesli na ostalo okovje. Z trdejšimi amortizerji nebo guma pravilno obremenjena na podlago oziroma bo motor bol izpostavljen nenadnim zdrsom. predvsem z višjimi oziroma daljšimi amortizerji vzdigneš zadnji del in z tem spremeniš težišče motorja, ta motor ima kar velik agregat in težišče tega je predvsem nizko in v sprednjem predelu motorja.

predlagam da tudi če amortizerje zamenjaš jih z nastavitvami poskušiš približati prejšnjim. in namreč dve nastavitvi trdota in višina. tukej pride v igro vzmet, potem pa nastavitve same.

Spet je odvisno od stila vožnje saj amortizacija je zelo specifiča za vsakega voznika posebaj. ampak samo menjave z trdnejšimi amortizerji od modela 1100 nebo optimalna in bo potrebna fina nastavitev.

ampak spet koliko zahteven voznik si.

Sem se odločil za nadomestek od Hagon UK, 340 mm, identična višina kot originali. Me pa zanima, kako se bo sedaj motocikel obnašal, ker je že ves "poseden". Po moje bo bolje in več občutka....trenutno, ko se vozim je tako, kot da bi vozil "staro ladjo", zibanje sem ter tja na ovinko, amortizerji včasih kar "padejo not" v ovinku, fedre zadaj gledajo postrani itd. :D

Spredaj sem pa kupil že progresivne Wilbers, menda bo :) 

Hvala za odgovore obema :)

 

pred 12 urami, gsxf750 pravi:

redko je spodnji konec cevi vilic tudi dejanski konec hoda!!! 

Tegale proizvajalca ti priporočam pored Öhlinsa in Wilbersa...hendlerji v DE imajo običajno poleg Wilbersa še Hagona, https://www.hagon-shocks.co.uk/

 

Je pa Hagon dražji kot Wilbers, vsaj kolikor sem videl. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 30. 6. 2016 at 9:49, alen1 pravi:

Ne razumem kaj si mislil s tem. Vilice sem razstavil in sestavil. Hoda imajo 120mm, sem izmeril. Poleg tega imajo sedaj za seboj okrog 40000 km od kar sem jih "obnovil" pa je še vedno vse ok.

stičišče cevi vilic in bloka z zavornimi sedli pogosto ni spodnja točka hoda vilic.

brembo.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, gsxf750 pravi:

stičišče cevi vilic in bloka z zavornimi sedli pogosto ni spodnja točka hoda vilic.

brembo.jpg

Seveda ne. Ustavi se že prej. Sicer jaz nima USD vilic ampak vseeno. Sem izmeril koliko hoda imajo, ko sem imel razstavljene.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 6/30/2016 at 10:59 AM, spartanbp said:

Menjal bom vse komplet. Na zadnji majhni turi, ca. 150 km je šel prednji del motocikla po svoje in zadnji po svoje ;)

Vzmeti zadaj so že čisto posedene, dolžina amortizerja zadaj (imam 2) od očesa do očesa je sedaj 320 mm, original bi moralo biti 340 mm.

 

Sem povprašal pri Hagon UK in so mi povedali, da je dolžina amortizerja enaka za Zephyr 750 in Zephry 1100. 1100 varianta je mehkejša, medtem ko je ZRX110 varianta 10 mm daljša (višja) in trša od obeh skupaj. Tako, da sem se odločil za nakup 2 novih stereo-amortizerjev pri Hagonu, original nadomestek za moje stare.

Sem se odločil za nadomestek od Hagon UK, 340 mm, identična višina kot originali. Me pa zanima, kako se bo sedaj motocikel obnašal, ker je že ves "poseden". Po moje bo bolje in več občutka....trenutno, ko se vozim je tako, kot da bi vozil "staro ladjo", zibanje sem ter tja na ovinko, amortizerji včasih kar "padejo not" v ovinku, fedre zadaj gledajo postrani itd. :D

Spredaj sem pa kupil že progresivne Wilbers, menda bo :) 

Hvala za odgovore obema :)

 

Tegale proizvajalca ti priporočam pored Öhlinsa in Wilbersa...hendlerji v DE imajo običajno poleg Wilbersa še Hagona, https://www.hagon-shocks.co.uk/

 

Je pa Hagon dražji kot Wilbers, vsaj kolikor sem videl. 

 

 

On 6/30/2016 at 10:59 AM, spartanbp said:

Menjal bom vse komplet. Na zadnji majhni turi, ca. 150 km je šel prednji del motocikla po svoje in zadnji po svoje ;)

Vzmeti zadaj so že čisto posedene, dolžina amortizerja zadaj (imam 2) od očesa do očesa je sedaj 320 mm, original bi moralo biti 340 mm.

 

Sem povprašal pri Hagon UK in so mi povedali, da je dolžina amortizerja enaka za Zephyr 750 in Zephry 1100. 1100 varianta je mehkejša, medtem ko je ZRX110 varianta 10 mm daljša (višja) in trša od obeh skupaj. Tako, da sem se odločil za nakup 2 novih stereo-amortizerjev pri Hagonu, original nadomestek za moje stare.

Sem se odločil za nadomestek od Hagon UK, 340 mm, identična višina kot originali. Me pa zanima, kako se bo sedaj motocikel obnašal, ker je že ves "poseden". Po moje bo bolje in več občutka....trenutno, ko se vozim je tako, kot da bi vozil "staro ladjo", zibanje sem ter tja na ovinko, amortizerji včasih kar "padejo not" v ovinku, fedre zadaj gledajo postrani itd. :D

Spredaj sem pa kupil že progresivne Wilbers, menda bo :) 

Hvala za odgovore obema :)

 

Tegale proizvajalca ti priporočam pored Öhlinsa in Wilbersa...hendlerji v DE imajo običajno poleg Wilbersa še Hagona, https://www.hagon-shocks.co.uk/

 

Je pa Hagon dražji kot Wilbers, vsaj kolikor sem videl. 

 

spartanbp solidna izbira, čeprou so viri ki ti bi to stvar priskrbeli ceneje. možnost je tudi kompletne obnovitve original amortizerjev če si mož ki ima rad originalnost motorja. za prednje vzmeti pa tudi prava izbira, oziroma tukej je veliko tipov in izvedb takih progresivnih vzmeti. ampak vseeno tudi če bo sedaj vse novo, ti predlgam da se amortizacija vskladi, samo z menjava komponentov ne dosežež maksimalnega izkoristka opreme. srečno vožnjo in pouno užitkov..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes očistil motor in zagledal mojstrovino mojstra,ki mi je včeraj menjal olje in semeringe v prednjih vilicah :mad:...,ko bi mi vsaj povedal,da je pač odrsal bi še razumel! Ali je to normalno za enega mojstra se sprašujem...,kakšna mnenja? 

 

WP_20160702_08_26_59_Pro (1).jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, DINAMIK pravi:

Danes očistil motor in zagledal mojstrovino mojstra,ki mi je včeraj menjal olje in semeringe v prednjih vilicah :mad:...,ko bi mi vsaj povedal,da je pač odrsal bi še razumel! Ali je to normalno za enega mojstra se sprašujem...,kakšna mnenja? 

 

WP_20160702_08_26_59_Pro (1).jpg

nalepko čez (recimo letno vinjeto), pa reklamiraj (seveda bo trdil, da je bila črta že od prej)

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 urami, DAMI34 pravi:

nalepko čez (recimo letno vinjeto), pa reklamiraj (seveda bo trdil, da je bila črta že od prej)

Vinjeto že imam prilepljeno na okvirju..,sem pa za prvo silo,da ne gledam mojstrovine nalepil nalepko,ki se mi je valjala v predalu.Črta ni bila prej,ker ni bilo nikoli menjano olje in ne semeringi...,kakorkoli nov tubo stane itak samo 400 eur cca...,ceneje,kakor,da mojstru naredim reklamo v Slovenskih novicah!

WP_20160702_12_12_30_Pro.jpg

 

 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje se mi najbolj splača obnovit zadnji mortizer ? Govor je o zadnjem za k1300s sz ESA.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 1. 7. 2016 at 22:14, UNI TISTI pravi:

 

spartanbp solidna izbira, čeprou so viri ki ti bi to stvar priskrbeli ceneje. možnost je tudi kompletne obnovitve original amortizerjev če si mož ki ima rad originalnost motorja. za prednje vzmeti pa tudi prava izbira, oziroma tukej je veliko tipov in izvedb takih progresivnih vzmeti. ampak vseeno tudi če bo sedaj vse novo, ti predlgam da se amortizacija vskladi, samo z menjava komponentov ne dosežež maksimalnega izkoristka opreme. srečno vožnjo in pouno užitkov..

Zdravo. Sem že naročil zadnje vzmetenje od Hagona, tukaj sem moral izpolniti vprašalnik o mojem načinu vožnje (športno, ležerno), na kakšnih cestah bom uporabljal motor, koliko časa vozim sam, koliko s sopotnikom, prtljago itd....torej je zadnje vzmetenje že povsem prilagojeno mojemu načinu vožnje :) Tukaj imam potemtakem le možnost 3 individualnih nastavitev odziva, nič več.

 

Spredaj sem pa dal progresivne fedre Wilbers, ki so prilagojeni za moj moped, tukaj pa mi ni jasno, kaj se še da uskladit.... Kolikor mi je znano ;) imam možnost, da dam olje manjše ali večje viskoznosti. Še kaj drugega, mogoče?

 

Imam rad original, ampak so že sedaj na motorju zadaj Konijevi blažilniki, ki pa so čisto fuč. Obnova pa pride isto, kot da bi kupil nove ;)  Kje pa bi dobil ugodneje zadnje Hagon in sprednje Wilbers ugodneje, tako za info?

Popravljeno . Popravil spartanbp
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 58 minutami, Bear pravi:

Kje se mi najbolj splača obnovit zadnji mortizer ? Govor je o zadnjem za k1300s sz ESA.

Jest imam komplet nove Wilberse za prodat samo pol nimaš ESE.

Glede na to da se v glavnem sam voziš je bomba ker jih nastavijo po tvoji teži.

Če te zanima napiši na privar. :book:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 minutes ago, alko1 said:

Jest imam komplet nove Wilberse za prodat samo pol nimaš ESE.

Glede na to da se v glavnem sam voziš je bomba ker jih nastavijo po tvoji teži.

Če te zanima napiši na privar. :book:

Si še nazaj na originalne? Kaj ti ni odgovarjalo?

Obstaja tudi Wilbersova ESA, ki jo menujejo WESA. Ne vem pa, če obstaja za ta model. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motolover

Za npr. GS,.... obstaja ESA za K1300 pa ne vsaj od Wilbersa ne.

Odmontiral sem jih ker nimam stalne obremenitve - teže dva, eden, prtljaga,....

Ko sem šel na originale sem bil v začetku kar mal zgubljen ker mi je bil motor (za nastavljeno težo)prej bolj stabilen vodljiv, skratka mislim, da ne prodajajo jajc samo zame osebno ni bilo :huh:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 urami, Bear pravi:

Kje se mi najbolj splača obnovit zadnji mortizer ? Govor je o zadnjem za k1300s sz ESA.

amortizer doo

čarman ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sm ga mel na servisu zdej 2 dni nazaj pa so mi rekli da malo pušča olje. Sicer so mi tudi na avtovalu svetovali amortizer doo tko da bom vrjetno, kar tja šou. Se pa ESA nebi rad odpovedal, cca 30 vozim v dvoje, pa po zjebanih cestah pride comfort zelo prou :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 urami, motolover pravi:

ESA je fino imeti, ko se enkrat navadiš nanj, je težko brez.

ESA je kot WP semi activ, saj je fajn, detajlov pa ne moreš sam regulirati. Kar sem jaz vozil k1300 je bil z Wilbwersi fantastičen (za eno osebo, malce boolj hard vožnja), z esa pa normalno povprečen.

Bom povedal primer, pa imam WP semi activ vzmetenje. Programi street, race in comfort, je vsak zase odličen, superca je da lahko s pritiskom na gumb prilagodim situaciji na cesti in prilagodim vožnji kot jo želim voziti, vendar:

v dvoje, nastavim za dve osebi (pa mava z mojo optimalne kg) in mi je moped ravno za odtenek prenizek zadaj, sicer nič slabega, nevarnega ali kajdrugega, vendar jaz imam raje osebno moped tako nastavljen da visi malce na nos, in tu bi mi še kako prišlo prav, da bi zadnjo vzmet zategnil še za 2 klika, pa je ne morem. Seveda lahko sleparim, pa namesto v dvoje nastavim v dvoje plus kufri, sam to ni to....

Žal pa je pri ročnih nastavitvah delo, ko moraš ročno vse postoriti in ne moreš tega početi med vožnjo.

Seveda boš napisal, da kompliciram in je res, verjetno 90% ljudi nima teh problemov in ne čuti teh razlik, jaz jih pa.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Živjo,mam eno vprašanje,vozim fazerko 600 letnik 2003,pa me malo moti višina sedeža ker sem kar velik za tak motor. Je možno na kakšen način povišat motor zadaj? Hvala za odgovore,lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 minutes ago, sebo88 said:

Živjo,mam eno vprašanje,vozim fazerko 600 letnik 2003,pa me malo moti višina sedeža ker sem kar velik za tak motor. Je možno na kakšen način povišat motor zadaj? Hvala za odgovore,lp

S predelavo sedeza lahko pridobis par cm. Jaz bo to najprej naredil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
  • 2 tedne pozneje...

Ena zanimiva lekcija za lastnike mopedov, ki se vozijo tudi izven asfaltiranih površin. Na temo kaj se zgodi USD vilicam, če se jih ne čisti redno - izpostavljenega dela teleskopa in protiprašnih tesnil.

IMG_20161011_185207.jpg

 

IMG_20161011_185332.jpg

IMG_20161011_184732.jpg

 

Motor je star 2.5 leti in redno servisiran pri znanem serviserju za KTM v Lj. Očitno pa niso nikol sneli plastičnih zaščit teleskopov in pogledali, kaj je spodaj. 

Popravljeno . Popravil jskrablin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!