snoopy Objavljeno Julij 4, 2006 Opozori Objavljeno Julij 4, 2006 Zmenjeno! :) Kje pa se dobi kj tazga?? :blush:
Stric Burek Objavljeno Julij 4, 2006 Opozori Objavljeno Julij 4, 2006 Zmenjeno! :) Kje pa se dobi kj tazga?? :blush: POglej mal, jest sm dal enkrat objavo... Ogromno service manualov do motorjev, dal sm link
snoopy Objavljeno Julij 4, 2006 Opozori Objavljeno Julij 4, 2006 Snoopy Jaz imam Komplet Service Manual za svoj Kawasaki Z1000 in je not tudi to napisan kak zamenjaš olje v vilcah če hočeš ti lahka pošljem. Sam je 10 MB. ti sam pošl!A rabiš E@??
vojak25 Objavljeno Julij 4, 2006 Opozori Objavljeno Julij 4, 2006 ti sam pošl!A rabiš E@?? Ja pošlji mi PM email naslov, pa ti ga pošljem. pa plac si naredi ker je 10 MB.
Ice Objavljeno Julij 5, 2006 Opozori Objavljeno Julij 5, 2006 tole pocasi pase v "vse okoli sraufanja" in na PM.
Butnglavc Objavljeno Julij 5, 2006 Opozori Objavljeno Julij 5, 2006 Hm...ne vem če si opazil...ampak sem bolj kot ne začetnik in s popravili nimam dosti izkušenj(še najmanj z vilicam), zato te prosim da mi obrazložiš stvar,postopek... in kaj to semering sploh je... :blush: Upam da bo šlo in da moja (pre)mlada glava ne bo delala težav tistim, doraslim glavam :P Hvala še1x. Če si tak začetnik prepusti to delo raje drugim, sam pa se loti bolj enostavnih del- vsaj za začetek.
no_name Objavljeno Julij 14, 2006 Opozori Objavljeno Julij 14, 2006 Pozdravljeni, ko je bilo govora o progresivnih vzmeteh, me pa zanima, če ima kdo podatek kolikšna je stopnja progresivnosti, oziroma razmerje med korakom ovoja na "trdem" delu in korakom ovoja na "mehkem" delu vzmeti. Uporabnost za touring/športno vožnjo in ne dirkanje...
Ice Objavljeno Julij 14, 2006 Opozori Objavljeno Julij 14, 2006 izbiras med vecimi modeli ali bi rad vedel samo za lasten firbec ? poklici izdelovalca in vprasaj. vecinoma so za model motorja ze narejene ustrezne fedre. pri nekatreih izdelovalcih lahko na progresivnost vplivas, da poves predvideno (vecinsko) obremenitev motorja.
no_name Objavljeno Julij 14, 2006 Opozori Objavljeno Julij 14, 2006 (popravljeno) V bistvu me zanima, ker bi jih dal naredit; glede na to da je naš kooperant X izdelovalec vzmeti in bi jih dobil za "džabe". Tistih 80EUR bi pa :beer2: Podatki ki jih imam za vzmet so naslednji: -patentirana žica(štandardno pri vzmeteh) -premer žice 4,7mm -zunanji premer vzmeti 30mm -prosta dolžina 530mm -št. ovojev 57 Manjka mi stopnja progresivnosti pa jih dam navit... Slabše od teh ki jih imam itak ne more bit, k so že vse pretegnjene pa 2x po 10mm podložene pa na 2bar napumpane... gre se pa za CBR600 l.90 Popravljeno Julij 14, 2006. Popravil no_name
Ice Objavljeno Julij 14, 2006 Opozori Objavljeno Julij 14, 2006 hmmm..... samo v razmislek: te fedre so iz dolocenega materiala, kateri ima dolocene lastnosti. kar neko zico fi xy in "spigati vse fküper".... noja, jaz se s tem ne bi vozil. :grrr lahko pa da samo prevec komplicoram (ali po domace: ka te jaz vem). :)
simonsi Objavljeno Julij 14, 2006 Opozori Objavljeno Julij 14, 2006 Če ima made in doma feder iste lastnosti kot kupljen, jaz ne vidim zadržka :hmm:
no_name Objavljeno Julij 14, 2006 Opozori Objavljeno Julij 14, 2006 Točno to, lastnosti vzmeti so podani z zgoraj navedenimi podatki, kar stopnja progresivnosti manjka. Vendar je en manjši problem: Razdru sem vilce in potegnil ven vzmet. Ta ki je notri je z podložkami skupne dolžine 440mm pa jo je treba švoh 4cm stisnit, da lahko priviješ pokrov; žica iz katere je izdelana pa je debeline 4,2mm. Nadomestna vzmet je dolžine 530mm in debeline žice 4,7mm. To je 0,5mm debelejša ter 9cm daljša; kar pomeni da je na roke ni mogoče zmontirat oz. če bi jo bi imel OGROMNO prednapete vzmeti!!! Da je vzmet prednapeta nekaj cm se mi zdi logično ampak 12 :eek:
Ice Objavljeno Julij 24, 2006 Opozori Objavljeno Julij 24, 2006 simonsi, mislil sem fizikalne lastnosti materiala, ne samo zavitost ali debelino. sicer pa ne vem dovolj o tem, da bi lahko kompetentno komentiral. pac ena misel. ce je uporabna ali ne ne vem. glede prednapetosti: 12 cm je "malce" veliko, da. probaj skrajsati zico (fedro). predlagam pogovor s kaksnim strokovnjakom.
no_name Objavljeno Julij 24, 2006 Opozori Objavljeno Julij 24, 2006 simonsi, mislil sem fizikalne lastnosti materiala, ne samo zavitost ali debelino. sicer pa ne vem dovolj o tem, da bi lahko kompetentno komentiral. pac ena misel. ce je uporabna ali ne ne vem. glede prednapetosti: 12 cm je "malce" veliko, da. probaj skrajsati zico (fedro). predlagam pogovor s kaksnim strokovnjakom. Ja moja napaka; notri v teleskopu je še ena puša, katero bi moral odstraniti, ter z novo pušo in vzmetjo dobiti enako skupno dolžino. Sem naročil originalne, pa še nove povratne vzmeti...20k SIT za 4 vzmeti
moto rider Objavljeno Julij 24, 2006 Opozori Objavljeno Julij 24, 2006 Vse o vzmetenju... To bi morali pa punce vprašat! :P :yes: :P
exe`FZS Objavljeno Januar 12, 2007 Opozori Objavljeno Januar 12, 2007 Pravkart sem se lotil nastavitve zadnjega vzmetenja pri svojem Fazerju l.03, ker nimam ravno časa pregledati celotne teme, prebral pa sem navodila na prvi strani, zanima pa me tisto najbol osnovno: kako oz kam nastavim kljukast ključ? Verjetno na tiso "mrežasto" zaščito motorja? In pa ali potem samo obračam? :? Vnaprej hvala za pomoč lp
exe`FZS Objavljeno Januar 12, 2007 Opozori Objavljeno Januar 12, 2007 Sem opazil, da je bil strah da bom s preveliko silo kaj poškodoval odveč. Prej si namreč nisem upal preveč s silo zategovati vsega skupaj. Pomoč za zdaj ni bila potrebna. :) lp
obad Objavljeno Januar 15, 2007 Opozori Objavljeno Januar 15, 2007 A kdo pozna kšnega mojstra ki obnavlja amortizerje? Po možnosti kje na Gorenjskem al pa v LJ?
SmokeV8 Objavljeno Marec 10, 2007 Opozori Objavljeno Marec 10, 2007 Zivjo! Mene pa zanima, kaksno olje je v sprednjih vilicah na Yamahi FZR 600 R 94 l. 4JH? kam v blizini velenja dat menjat, da bo zadeva dobr narjena in da nebom rabu se 20× nazaj hodit kot se je ze zgodlo parim v blizini? Hvala! LP, Urban
simonsi Objavljeno Marec 10, 2007 Opozori Objavljeno Marec 10, 2007 Odvisno kaj bi rad. Recimo 10w bi bilo v redu. Lahko kupiš specialno olje za vilice, če pa nisi zahteven, je pa ATF tudi v redu. Še malo tukaj pobrskaj.
Zx_R Objavljeno Marec 10, 2007 Opozori Objavljeno Marec 10, 2007 Eno vprašanje; kje se pri nastavitvi prednapetosti na zadnjem amortizerju meri posedanje zadka, v navpičnici osi zadnjega kolesa ali čisto zadaj na repu motorja ali kje drugje??
sayo Objavljeno Marec 10, 2007 Opozori Objavljeno Marec 10, 2007 Amortizerje že dolgo popravljajo in obnavljajo v firmi Amortizer v Dolu pri Ljubljani :)
obad Objavljeno Marec 10, 2007 Opozori Objavljeno Marec 10, 2007 A kdo pozna kšnega mojstra ki obnavlja amortizerje? Po možnosti kje na Gorenjskem al pa v LJ? Amortizerje že dolgo popravljajo in obnavljajo v firmi Amortizer v Dolu pri Ljubljani :) Ja sej sm ga tut nesu ke popravt in sm čist zadovoljen z njihovim delom :OK:
jax Objavljeno Marec 11, 2007 Opozori Objavljeno Marec 11, 2007 Eno vprašanje; kje se pri nastavitvi prednapetosti na zadnjem amortizerju meri posedanje zadka, v navpičnici osi zadnjega kolesa ali čisto zadaj na repu motorja ali kje drugje?? Od zadnje osi navpično navzgor do neke izbrane točke.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se