norc 16 Objavljeno Maj 29, 2008 Opozori Objavljeno Maj 29, 2008 primeni je neposredno prišlo do tršanja, ko so mi semeringi spustli. pa smo nalili noter drugo olje. pa na vsako vilico 20 mililitrov več kot je predvideno. motor je bil trdi ko pes. držalo se je pa tudi
suzuki Objavljeno Maj 29, 2008 Opozori Objavljeno Maj 29, 2008 Hola Hytech, kar nekaj pametnega branja maš na straneh WP suspension
Ice Objavljeno Maj 29, 2008 Opozori Objavljeno Maj 29, 2008 ......... kot,da je to neka skrivnost nobena skrivnost ni. obstajajo cele biblioteke na to temo. danci in suzuki sta ti podala dve dobri povezavi. je pa priporoceno se posvetiti celotnemu podvozju, ne samo enemu delu tega.
simonsi Objavljeno Maj 29, 2008 Opozori Objavljeno Maj 29, 2008 Pa ne pretiravat z gostoto olja, ker potem potem vilice postanejo kamnite, neodzivne.
SF Objavljeno Maj 29, 2008 Opozori Objavljeno Maj 29, 2008 (popravljeno) Skratka... Podložiš vzmet, kar pomeni, da stisneš njen gosteje navit (mehkejši) del in naliješ gostejše olje... Semeringe? Ja obstajajo semeringi s karbonsko ojačitvijo proti prevelikem pritisku... Na vsakem dobro založenem servisu jih imajo, v trgovini jih ne boš dobil, ker je to specialna roba odporna na hidravlična olja... Popravljeno Maj 29, 2008. Popravil SF
SF Objavljeno Maj 30, 2008 Opozori Objavljeno Maj 30, 2008 So me spraševali po PM fantje v čem je štos karbona, pa da pojasnim... Navadni semeringi se zalivajo v plehnat obroč ki služi za armaturo, karbon ima odlične upogibne lastnosti in pri tem ne poka, se pa tudi hitro vrača na staro mesto, zato tudi če pride do preveč tlaka, hitro vrne tisti del ki posnema olje na pravo mesto...
Hytech Objavljeno Maj 30, 2008 Opozori Objavljeno Maj 30, 2008 Hvala za informacije! Koga priporočate za takšen poseg,sem iz LJ?
Dolenc™ Objavljeno Avgust 2, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2008 Ve kdo kje v lj bi lahko kupil tist kluč za štelanje hoda vzmeti? Tist šponer?
rude Objavljeno Avgust 2, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2008 Ve kdo kje v lj bi lahko kupil tist kluč za štelanje hoda vzmeti? Tist šponer? Misliš šraufcigr in kladu? :whistle: Original ključ je bolj za okras kot za fedr šponat.
BokoNm Objavljeno Avgust 2, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2008 To vem da se da tud tko, sam koker sem jst vidu kluč v akciji, kar lepo špona, tko da če se da kje nabavt rade volje slišim :)
Dolenc™ Objavljeno Avgust 2, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2008 No z napačenga računa sem tipkal, ampak sej se vid kaj bi rad :D
danci1973 Objavljeno Avgust 2, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2008 To vem da se da tud tko, sam koker sem jst vidu kluč v akciji, kar lepo špona, tko da če se da kje nabavt rade volje slišim :) Samo ne original... Ti so res bolj 'lala'. :whistle: Z Wilbers amortizerjem pa smo dobili ključ, ki deluje odlično tudi za Suzukijeve serijske amortizere ,pa tudi pri Kawi ER6 se je odlično obnesel. Wilber prodaja 36 in 46mm verzijo - za vsako želijo dobiti 4,9 €. Kje v LJ bi lahko tak ključ dobil, pa žal ne vem. D.
Guest Brumer Objavljeno Avgust 2, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2008 Ve kdo kje v lj bi lahko kupil tist kluč za štelanje hoda vzmeti? Tist šponer? K meni pridi,pa si boš naštelal imam univerzalni ključ,ki paše za vse motorje!!!!Nevem kakšne motorje to vozite jaz naštelam trdoto vzmeti z knofom na balanci,trdoto amotrizerjev pa kar med vožnjo (sport-normal-komfort). maco47 in special749 1 1
RHonda Objavljeno Avgust 3, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2008 No jst ga pa glih na balanci nimam- je pa zelo dostopem gumb (sam moraš ustavit motor) za zadnje vzmetenje. Ti ga vrtiš, gor pa so črtice low, medium, high ;)
Dolenc™ Objavljeno Avgust 3, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2008 Hod vzmeti ne vrjamem da ma kdo za med vožnjo, trdoto pa to pa majo bmwji. Rad bi kluč, da bi ga mel :D, če mi ga ne rata dobit, se pa res pri tebi oglasim brumer :), no še prej bom metodo s kladvom probov.
savo Objavljeno Avgust 3, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2008 (popravljeno) Skratka... Podložiš vzmet, kar pomeni, da stisneš njen gosteje navit (mehkejši) del in naliješ gostejše olje... Če podložiš vzmet, se bo motor za (skoraj) višino podložke dvignil... Vzmet se ne bo stisnila, ker se teža motorja (katera stiska vzmet) s tem ne zveča. Če bi se s podložko res vzmet stisnila, bi tudi ne bilo v redu, ker bi zmanjšal njen hod in s tem hod amortizerja. Res pa je, da bo vzmetenje dalo občutek tršega, ker bo zaradi višje višine notranjega bata več olja pod njim. Če se s prednapetostjo vzmeti ne da naravnati vzmetenja, je bolje kupiti močnejše vzmeti. Popravljeno Avgust 3, 2008. Popravil savo
no_name Objavljeno Avgust 3, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2008 Lahko pa tudi skrajšaš vzmet in dolžino odrezanega dela nadomestiš z podložko; z tem si povečal "k" vzmeti kar pomeni da je za enak hod potrebna večja sila. Lahko pa tudi dodaš nekaj olja, preostali zrak v vilici deluje kot pnevmatični cilinder in ker olje ni stisljivo, zrak pa je, je efekt podoben povečanem kompresijskem razmerju...
simonsi Objavljeno Avgust 3, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2008 Lahko pa tudi skrajšaš vzmet in dolžino odrezanega dela nadomestiš z podložko; z tem si povečal "k" vzmeti kar pomeni da je za enak hod potrebna večja sila. Lahko pa tudi dodaš nekaj olja, preostali zrak v vilici deluje kot pnevmatični cilinder in ker olje ni stisljivo, zrak pa je, je efekt podoben povečanem kompresijskem razmerju... Trdota vzmetenja se poveča, kvaliteta pa še poslabša. :glare: Jaz mislim da je najbolj pomembno uravnovešeno vzmetenje in blaženje. Pa naj bo vse skupaj bolj na mehko ali na trdo, važno da je uravnoteženo.
no_name Objavljeno Avgust 4, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2008 Če je potreba po povečanju trdote najbrž že sedaj ni prav kvalitetno...
Guest Brumer Objavljeno Avgust 4, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2008 Hod vzmeti ne vrjamem da ma kdo za med vožnjo, trdoto pa to pa majo bmwji. Rad bi kluč, da bi ga mel :D, če mi ga ne rata dobit, se pa res pri tebi oglasim brumer :), no še prej bom metodo s kladvom probov. Trdoto vzmetenja(vzmeti-zadnje) nastaviš možne so tri nastavitve. (na displeju se pojavi 1 čelada, 2 čeladi ali 1 +prtljaga),ko motor laufa predno daš v prestavo med vožnjo,pa trdoto vzmeti NEMOREŠ nastavljati lahko,pa nastavljaš trdoto obeh blažilcev,ker sta med seboj povezana z cevjo(prednji in zadnji blažilec))možnosti nastavitve blažilcev,pa so tri in sicer: CONFORT-NORMAL in SPORT stvar pa je res zelo uporabna saj lahko tik pred ovinkom prešaltaš,sekunda posla,ko se navadiš.Na osnovi nastavitve trdote vzmetenja ABS računalnik preračunava tudi koliko zavira,ko pritisneš prednjo-zadnja zavora (delno) integriran zavorni sistem. Ps: še slikca kako to deluje! special749 in maco47 1 1
Brdaus Objavljeno Avgust 4, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2008 Brumer: a si ti tale ključ kje kupil, al je tole after-marking?
Guest Brumer Objavljeno Avgust 4, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2008 Brumer: a si ti tale ključ kje kupil, al je tole after-marking? To sem jaz kupil v Švici (Basel) firma Weckerle.Nebi pa bil problem tole sliko poslat Uniorju mogoče bi ga naredili saj to je zelo uporaben ključ ne samo za nastavitev vzmeti ampak tudu za odvijanje in privijanje(ga smo obrnaš) raznih kron matic Npr: pri križih vilic,pri izpušnih ceveh itd. special749 in maco47 1 1
ImenitnaPriložnost Objavljeno Avgust 4, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2008 Brumer: a si ti tale ključ kje kupil, al je tole after-marking? after-market si mislil verjetno ,a ?
Ice Objavljeno Avgust 11, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2008 a si ti tale ključ kje kupil, al je tole after-marking? lojze, gericke, polo.......... vsi imajo enake ali podobne v asortimanu. kvaliteta najbrz ni na ravni brumerjevega, ampak za nas amaterje cisto ok.
Jure Objavljeno Januar 25, 2009 Opozori Objavljeno Januar 25, 2009 Sem sicer napisal že v športni motociklizem pa bom še tu: Vilice so mi lani konec leta spustile olje.. Notri imam WP kit, iz Avstrije pa sem že nabavil nove semeringe in WP olje. Kam torej peljat pretesnit vzmetenje, da bo narejeno tako kot treba, ter da bodo znali še približno nastavit na mojo težo. Kakšen predlog? Pa koliko to stane? LP
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se