Skoči na vsebino

Vse o vzmetenju


Priporočene objave

Objavljeno

mi lahko kdo pove kaj naredit na yamahi xvs 1100? motor je rahlo predelan in če se peljeva oba z punco (se je že zgodilo ko sem bil sam) in da zapeljem v kakšno jamo mi guma podrajsa po plastiki v kateri so kabli za luči in žmigavce,(oz. mi je ker zadnjič mi je to plastiko odtrgalo ko sva pri 120 priletela na luknjo). zdaj pa nevem ali ima tako slabi amortizer že kot novi, ali je to kriva predelava in je zdanji sedež ki je snemljiv preveč naprej in stisne amortizer ali pa je amortizer uničen. novi amortizer stane 450€, to pa se mi zdi malo drago. ama kdo kakšno idejo kako to rešit?

LP

Objavljeno
ama kdo kakšno idejo kako to rešit?

LP

- lahko zamenjas amortizer (relativno draga varianta)

- lahko na obstojecem se malo poigras z nastavitvami (kako najbrz pise v prilozeni dokumentaciji)

- lahko vgradis druge "pasje kosti" (dog bones), katere zvisajo zadek

- lashko se vozis pocasneje (najcenejsa varianta)

- lahko zamenjas motor (draga varianta)

- ....

Objavljeno

hmm zanimivi predlogi. tisto z višanjem je zanimivo za slišat ampak ko je motor postavljen je že zdaj za moje oči previski. mi se ne dopade če je motor visok. nastavlat pa se ga baje ne da ker je originalen.

LP

Objavljeno

ahem.... no ja, potem ti preostane samo najcenejsa opcija.....

ali tista relativno draga.

:whistle:

Objavljeno
če se peljeva oba z punco (se je že zgodilo ko sem bil sam)

:alien1:

Objavljeno (popravljeno)

Muri3 je slučajno kdo montiral druge krajše amortizerje? Je morda amortizer sedaj privijačen pod drugim kotom? Kaj konkretno je predelano?

Popravljeno . Popravil SF
Objavljeno

nekaj Hondinih nasvetov glede nastavitve vzmetenja klik

Objavljeno (popravljeno)
mi lahko kdo pove kaj naredit na yamahi xvs 1100? motor je rahlo predelan in če se peljeva oba z punco (se je že zgodilo ko sem bil sam) in da zapeljem v kakšno jamo mi guma podrajsa po plastiki v kateri so kabli za luči in žmigavce,(oz. mi je ker zadnjič mi je to plastiko odtrgalo ko sva pri 120 priletela na luknjo). zdaj pa nevem ali ima tako slabi amortizer že kot novi, ali je to kriva predelava in je zdanji sedež ki je snemljiv preveč naprej in stisne amortizer ali pa je amortizer uničen. novi amortizer stane 450€, to pa se mi zdi malo drago. ama kdo kakšno idejo kako to rešit?

LP

daj notr trši fedr, pa bo ... al pa hard-taila nardit, pa ti ne bo guma drajsala po blatniku ...

Popravljeno . Popravil mashina
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Kaj je slabše za naše "normalne ceste" ? Pretrdo ali premehko vzemetnje? Včeraj sem pred furo zaradi težev s hrbtenico kar konkretno zmehčal celo vzmetenje in do Izole doživel 3 poštene in čisto brezvezne zdrse zadnjega kolesa, tako da sem v Izoli takoj po kofetu vse skupaj nastavil na prejšnje vrednosti. Nazaj grede je bilo vse normalno ... :hmm:

Objavljeno
Kaj je slabše za naše "normalne ceste" ? Pretrdo ali premehko vzemetnje? Včeraj sem pred furo zaradi težev s hrbtenico kar konkretno zmehčal celo vzmetenje in do Izole doživel 3 poštene in čisto brezvezne zdrse zadnjega kolesa, tako da sem v Izoli takoj po kofetu vse skupaj nastavil na prejšnje vrednosti. Nazaj grede je bilo vse normalno ... :hmm:

si že sam pogruntal da nekje vmes..se pravi tovarniško ali malenkost trše - pri japoncih..

pri evropejcih pa mal mehkej

Objavljeno

Tovarniške, pri 8 let starem mopetu, ne držijo več najbolj. Včeraj sem v bistvu nastavil prav na tovarniške in očitno je bila katastrofa. Bo treba očitno pozimi mal v obnovo. Mejbi koji sponzor na vidiku ? :rolleyes:

Objavljeno

Za na cesto je načeloma bolše čim mehkeje, oziroma toliko trdo, da se še lepo udobno pelaš, ne pa da te pri vsaki lukni nabija.

Dvomem pa da je zaradi premehkega vzmetenja zdrsnila guma.

Objavljeno

mehko kolikor mogoce, trdo kolikor potrebno. amen.

BTW krajse pasje kosti (i.e.dogbones) in posledicno za 35 mm visji zadek "zmehcajo" zadnji del in poostrijo odzivnost.

vsaj pri mojem banditu z wilbers amortizerjem (640).

je prav lustno opazovati SS akrobate, ko po parih kilometrih ostrejsega zasledovanja po slovenskih kolovozih dvignejo belo zastavo. :evilgrin:

Objavljeno

no pa da še 1x pohvalim in se zahvalim dančiju za pomoč pri nastavitvi vzmetenja..

motor se na cesti obnaša čisto drugače, je lahkotnejši za premetavanje v

ovinkih, stabilen v nagibu in kar je najpomembneje - sprednje kolo ne izgublja

na oprijemu...

tak da verjetno za tisto zdrsavanje sprednjega kolesa ki sem pisal o m3...

najverjetneje za to niso bile krive gume ampak popolnoma napačno

nastavljeno vzmetenje.

v glavnem.. če nebi imel ušes bi se včeraj smejal okoli glave v ovinkih :OK:

Objavljeno

Morda kdo ve kje najbliže in najceneje dobit hyperpro artikle?

Objavljeno

Fantje te "pasje kosti"za višanje zadtka motorja...kako to vpliva na vzmetenje, vozne lasnosti?Spremeni kaj držo na motorju? :?

Objavljeno

na mojem je lahko feder manj "prednapet", posledicno "lepse pobira" grbine na cesti. vozne lastnosti so :D od usesa do usesa (vodljivost, odzivnost). predvsem z novimi gumami spet. malenkost vecja obremenitev zapestij zaradi vecje nagnjenosti naprej, kar se nad doloceno hitrostjo ne obcuti vec.

dokler ne pretiravas s povisicami za 50 in vec mm - te so bolj za streetfighterje - ne bo problemov.

Objavljeno
malenkost vecja obremenitev zapestij zaradi vecje nagnjenosti naprej, kar se nad doloceno hitrostjo ne obcuti vec.

pa si ga še spredaj malo dvigni v križih...

Objavljeno

ni potrebe, tisti ~2° (?) vecji naklon naprej je zame cisto ok.

ce bi hotel enduro..... :whistle:

Objavljeno
ni potrebe, tisti ~2° (?) vecji naklon naprej je zame cisto ok.

ce bi hotel enduro..... :whistle:

Koliko pride cca. takša predelava v eur?

Objavljeno

ce kupis od € 35 + postnina + montaza.

ali material, izrez in montaza.

jaz sem dal € 35 za kosti, montaza v lastni reziji.

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Ali je že kdo mogoče menjavu tesnila na sprednjih vilicah na kawasakiju? Ali je to zahtevno? Sej sm klical že en servis za vzmetenje (ne bom rekel kerga) pa se zaenkrat nism odloču za njih, ker morm itak vilice sam dol vzet + cena za tak servis se mi zdi prevelika. Meni je začel tko med vožjo na levi vilici malenkost olje kapljat, tak da ko postavim motor na koncu vožnje na mesto, se naredi par kapelj na tleh? Mi pa ne curlja ta olje po diskih. Je to lahk nevarno, mislim nujno popravila ali se še da vozit nekaj časa?

Objavljeno

Ja če ti počasi kapla se nekaj časa "lahko" še voziš. Če si glih kje pa moreš domov pridet :), priporočljivo pa ni, mogoče ne kaplje po diskih, ampak kaj pa če rata...

Jst tega še nisem delal, ker dam raj tistih nekaj evrov koker da se sam mučim, že tko se morem drugje :), more se pa menjat ta tesnila(semeringi), pa olje in že sam materijal te neki košta zato ni tko poceni. Kar gre lahko narobe je pa to da vliješ nepravo količino olja nazaj in imaš potem premehke/pretrde vilce.

Zna pa to naredit večina moto mehanikov, tko da še kakega lokalca vpraši, če ne bi rad sam delal.

Objavljeno
Ali je že kdo mogoče menjavu tesnila na sprednjih vilicah na kawasakiju? Ali je to zahtevno? Sej sm klical že en servis za vzmetenje (ne bom rekel kerga) pa se zaenkrat nism odloču za njih, ker morm itak vilice sam dol vzet + cena za tak servis se mi zdi prevelika. Meni je začel tko med vožjo na levi vilici malenkost olje kapljat, tak da ko postavim motor na koncu vožnje na mesto, se naredi par kapelj na tleh? Mi pa ne curlja ta olje po diskih. Je to lahk nevarno, mislim nujno popravila ali se še da vozit nekaj časa?

Večino ti je že Dolenc napisu. Tudi izdelava v lastni režiji zna bit dosti draga, ker olje ni poceni(npr sintetika), potem ponavadi rabiš posebna orodja(sicer se da improvizirat), itd. Bog nedaj, če npr rebound iglo polomiš. Pazit moraš tudi ko skupaj daješ, da je rebound igla na obeh vilcah isto nastavljena(drugače maš čist drugačne nastavitve, kot orginalno).

V glavnem, če se sam spraviš delat res priporočam, da je nekdo zraven, ki se spozna. Tud ni toliko panike, če je olja malenkostno(par mm +- višine v vilicah) več ali manj kot v orginalu. Pazi edino, da je v levi in desni vilici enaka količina.

Vseen pa priporočam, da nekje drugje prišparaš in daš nekomu ko obvlada. Koliko so ti pa sploh rekli za menjavo?

Objavljeno
Ali je že kdo mogoče menjavu tesnila na sprednjih vilicah na kawasakiju? Ali je to zahtevno? Sej sm klical že en servis za vzmetenje (ne bom rekel kerga) pa se zaenkrat nism odloču za njih, ker morm itak vilice sam dol vzet + cena za tak servis se mi zdi prevelika. Meni je začel tko med vožjo na levi vilici malenkost olje kapljat, tak da ko postavim motor na koncu vožnje na mesto, se naredi par kapelj na tleh? Mi pa ne curlja ta olje po diskih. Je to lahk nevarno, mislim nujno popravila ali se še da vozit nekaj časa?

Jest se na tvojem mestu s takimi vilcami ne bi okol vozu. Kaj pa veš, kolk je olja že ven steklo. Sicer se more pa kar poznat v ovinku, ko ti motor ziba. :whistle:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!