Skoči na vsebino

Vse o vzmetenju


Priporočene objave

Objavljeno

Jaz za take stvari uporabljam kar Purol. Pa ne pretiravat z poliranjem :)

Objavljeno

Evo Čarman ima zopet akcijo za vzmetenje. Letos bom pa Versysa peljal po novo olje in tesnila :)

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Se kdaj vprašaš kaj je v amortizerju? 

20151217_172326.thumb.jpg.c3f820e2f437d7

Zdej pa v nabavo oringov; me prav zanima kolk jih bom našel neoriginalnih in kakšna bo na koncu računica.

 

Objavljeno

Tesko bos kaj nasel pri raznih prodajalcih teh stvari so kar specificni. Da se nabavit kit za obnovo amortizerja noter so oringi za čep pa puše prevlečene s teflonom pa vijak za akso amortizerja.stane te 35 eur neki.motonetpikasi poglej. Se trenytno sam s tem motim pa ni taki bav bav :)

 

Samo za plin napolnit se ne vem kje pa za koliko:)

Objavljeno
pred 2 urami, Dejanx pravi:

Tesko bos kaj nasel pri raznih prodajalcih teh stvari so kar specificni. Da se nabavit kit za obnovo amortizerja noter so oringi za čep pa puše prevlečene s teflonom pa vijak za akso amortizerja.stane te 35 eur neki.motonetpikasi poglej. Se trenytno sam s tem motim pa ni taki bav bav :)

 

Samo za plin napolnit se ne vem kje pa za koliko:)

se strinjam da ni bavbav; edin delov ne smeš pomešat :D

Bom šel v altes vprašat kaj majo pa kaj ne; hvala za info ;)

Kar se pa plina tiče sem se pa odločil da ga bom napolnil z zrakom in sicer na 10 bar z ročno pumpo za amortizerje pumpat.

 

Objavljeno

jaz sem našel podatek da se pumpa z dušikom na 175-200 psi. Drugače sem v ponudbi ene kolesarske trgovine kjer servisirajo foxove amortizerje našel tudi polnjenje s plinom in sem klical pa pošiljajo to nekam v okolico ljubljane ne spomnim se točno kraja. Zrak naj nebi bil ok ker se glede na temperaturo zraka pritisk preveč spreminja. Dušik bi naj bil bolj stabilen. Drugače sem mislil da bi to lahko uredili tudi vulkanizerji kateri imajo v ponudbi polnjenje pnevmatik z dušikom.

Objavljeno

ej kaj je bolje zamenjati vzmeti vilic z linearnimi močnešimi ali s progresivnimi?

Kako izbrati  0.90 kg/mm ali več ali manj?

Hvala za odgovore

Objavljeno
pred 1 uro, Dejanx pravi:

jaz sem našel podatek da se pumpa z dušikom na 175-200 psi. Drugače sem v ponudbi ene kolesarske trgovine kjer servisirajo foxove amortizerje našel tudi polnjenje s plinom in sem klical pa pošiljajo to nekam v okolico ljubljane ne spomnim se točno kraja. Zrak naj nebi bil ok ker se glede na temperaturo zraka pritisk preveč spreminja. Dušik bi naj bil bolj stabilen. Drugače sem mislil da bi to lahko uredili tudi vulkanizerji kateri imajo v ponudbi polnjenje pnevmatik z dušikom.

Jaz imam na off road biciklu zračni amortizer zadaj, pa to ne predstavlja kake težave. Redna kontrola (sploh ob večji spremembi temperature) in je ok. Pri motorju zna mogoče bit bolj problematičen dostop do ventilčka, za ostalo pa dvomim da je kaj bistveno drugače.

Objavljeno

Pri motorju zna biti razlika kar občutna. Sploh pri off road motorjih, o kakršnem govorimo tule. Rezervoarček za plin zadnjega amortizerja se na motokros motorju zna segreti na temperaturo, kjer bi se dalo, z malo potrpljenja, speči tudi kakšno jajce...

Objavljeno

Notranjost so uspeli segret na nekih 100 st. Celzija na dynometru ... ampak jst bom probal pa videl kako pa kaj. V koncni fazi se tud viskoznost olja spreminja; pa da majo kšni motorji "zračno" vzmetenje tud ni skrbelo konstruktorjev. 

Objavljeno
pred 3 urami, Wakasaki pravi:

ej kaj je bolje zamenjati vzmeti vilic z linearnimi močnešimi ali s progresivnimi?

Kako izbrati  0.90 kg/mm ali več ali manj?

Hvala za odgovore

izbiraš jih glede na težo voznika z opremo in namena uporabe motorja. poglej  tukaj lahko dobiš približne vrednosti glede na svojo težo in namen uporabe. Če se voziš v dvoje bo pa spet drugače. Progresivne so po mojem boljše za motorje ki nimajo možnosti nastavit prednapetost vzmetenja za vse ostalo so linearne bolj primerne(moje mnenje), če je  tako pa ne trdim:D

Objavljeno

Linearne za na pisto oz. zelo enakomerno podlago in konstantne pogoje. Progresivne za na cesto, ker so  bolj prilagodljive.

Objavljeno (popravljeno)

Vzmeti vilic so meni bolj všeč linearne; stvar posameznika; ma pa tudi razlaga @dlicen - a neki logike ...  

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Objavljeno

Hvala za mnenja in odgovore.

Bomo kr progresivne nataknl pa pis.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

če kdo potrebuje

 

serijske vzmeti spredaj gsxr 750k4 20 eur

serijske vzmeti spredaj gsxr 1000 k4 20 eur

serijska vzmet zadaj gsxr 750 k4 20 eur

 

pm.

 

Objavljeno (popravljeno)
Ob 12/17/2015 at 18:31, hajoktejn pravi:

Se kdaj vprašaš kaj je v amortizerju? 

20151217_172326.thumb.jpg.c3f820e2f437d7

Zdej pa v nabavo oringov; me prav zanima kolk jih bom našel neoriginalnih in kakšna bo na koncu računica.

 

Mislim, da ti še nekaj manjka...

..tole sem najdu na dvorišču...a si ga ti zgubu.. :huh:

20151218_171551.jpg

Popravljeno . Popravil Zivnorc
Objavljeno
pred 4 minutami, Zivnorc pravi:

Mislim, da ti še nekaj manjka...

..tole sem najdu na dvorišču...a si ga ti zgubu.. :huh:

20151218_171551.jpg

Nene, moj je montiran na amortizeju št.2 :P

Objavljeno
Ob ‎17‎.‎12‎.‎2015 at 18:31, hajoktejn pravi:

Se kdaj vprašaš kaj je v amortizerju? 

20151217_172326.thumb.jpg.c3f820e2f437d7

Zdej pa v nabavo oringov; me prav zanima kolk jih bom našel neoriginalnih in kakšna bo na koncu računica.

 

Vprašanje,

 

kok pa olja naliješ notri?

Objavljeno
pred 48 minutami, Wakasaki pravi:

Vprašanje,

 

kok pa olja naliješ notri?

Cca 300 ml; moraš pa kvalitetno zrak ven spravit, pa če nimaš mehurja je treba vedeti kakšno pozicijo ima batek v rezervarčku.

Objavljeno
pred 16 urami, hajoktejn pravi:

Nene, moj je montiran na amortizeju št.2 :P

...a pa je feder u redu?

...a je še ceu...al je že šu zugrund... 

Objavljeno
pred 5 urami, Zivnorc pravi:

...a pa je feder u redu?

...a je še ceu...al je že šu zugrund... 

Še, zakva :?

Sicer bi itak reklamiral pri "proizvajalcu" :P

Zaenkrat je super, hvala ;)

Bom pa v vsakem primeru moral trši feder nabavt, ker ta je mal mehek ... 

Objavljeno

Menjal bom semeringe pa me zanima katero je dobro olje za vilice? Zanima me tudi glede teh oznak kot so 5w, 10w... To je odvisno od teže ali kako? Imam pa yamaho r6, 09 letnik.

Objavljeno

5w, 10w 7,5w so oznake gostote olja... Večje kot je število, večja je gostota. Načeloma bi vilica ce das gostejse olje kot je originalno delovala bplj počasi, kar bi mogoče dalo občutek tršega amortizerja, saj bi se amortizer počasneje posedal in vračal. Če damo redkejše olje bo vilica načeloma delovala hitreje- tudi rebound.

Objavljeno
pred 12 urami, cesko pravi:

Menjal bom semeringe pa me zanima katero je dobro olje za vilice? Zanima me tudi glede teh oznak kot so 5w, 10w... To je odvisno od teže ali kako? Imam pa yamaho r6, 09 letnik.

... malo se pozanimaj, koliko olja... kako odzračiti...itd, da bodo vilice pravilno delovale.

Objavljeno

Pomembno pri vilicah je tudi, da zmeriš višino olja do vrha in ne da gledaš na točno količino.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!