Skoči na vsebino

Vse o vzmetenju


Priporočene objave

Objavljeno

Semeringov in dolivanje olja itd... ne bom sam delal, ker tega še nisem počel, tako da mi bo to zamenjal popoldanc, ki se na to spozna. Tako, da me zanima samo katero gostoto kupit? Koliko je sploh original not? V navodilih ne piše čisto nič. Sem pa gledal olje od Motula za vilice (1L). Sprašujem pa zato, ker glih kupujem olja in filtre za servis pa bi še potem za vilice zraven vzel.

Objavljeno
pred 7 urami, hajoktejn pravi:

Pomembno pri vilicah je tudi, da zmeriš višino olja do vrha in ne da gledaš na točno količino.

Kaj pa v primeru ko ne gre enaka količina v levo in desno vilico ? 

Mislim da je varjanta na volumen še vedno najbolj enostavna.

Objavljeno (popravljeno)
pred 21 minutami, jany pravi:

Kaj pa v primeru ko ne gre enaka količina v levo in desno vilico ? 

Mislim da je varjanta na volumen še vedno najbolj enostavna.

Maš podatek za vsak krak najbrž ;)

Varianta volumen je netočna, ker nikoli, (razen če razstaviš in obrišeš vse kar je v vilici) olja ne boš nalil točno; vedno bo nekaj olja ostalo v notranjosti  in na koncu ga imaš preveč; z višino "zračnega žepa" pa spreminjaš tudi samo odzivnost vilic ;)

Popravljeno . Popravil hajoktejn
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 5 minutami, hajoktejn pravi:

Maš podatek za vsak krak najbrž ;)

Varianta volumen je netočna, ker nikoli, (razen če razstaviš in obrišeš vse kar je v vilici) olja ne boš nalil točno; vedno bo nekaj olja ostalo v notranjosti  in na koncu ga imaš preveč; z višino "zračnega žepa" pa spreminjaš tudi samo odzivnost vilic ;)

Pa tudi za semeringe ni ravno zdravo .

Objavljeno

Ja ma osebno menjavo olja v vilicah vidim le tako da se jih razstavi in posuši in nalije res samo željeno olje. To me čaka zdej na yamahi.

Da bi pa samo spustil in drugo notri pa ne vidim nekega pametnega razloga to bi naredil če bi bla nuja vendar.treba vseeno pustit da gre zrak ven če nimaš vakum pumpe.

Objavljeno
22 minutes ago, jany said:

Ja ma osebno menjavo olja v vilicah vidim le tako da se jih razstavi in posuši in nalije res samo željeno olje. To me čaka zdej na yamahi.

Da bi pa samo spustil in drugo notri pa ne vidim nekega pametnega razloga to bi naredil če bi bla nuja vendar.treba vseeno pustit da gre zrak ven če nimaš vakum pumpe.

Zakaj bi pa rabil vakum pumpo ??

Objavljeno (popravljeno)

Da si skrajšaš čas ko sestavljaš da mehurčke ven potegneš :-) 

Jaz je ne rabim, če bi hotu hitreje kvalitetno naredit je pa priporočljiva :-) 

Prijatelj ima čisto isto ;-) 

AG_SP4.jpg

Popravljeno . Popravil jany
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

zamenjava vzmeti vilic s progresivnim-z750 2004-.

Kako je z oljem ali ostane gradacija in količina ista?

Objavljeno

Če kdo rabi, prodajam orodje za montažo semeringov na vilicah, za premer kromiranih delov prednje vilice 41 mm (Recimo CBR 600 RR 2005 dalje). 25€

12604753_10207857162640883_4270594036193

12622361_10207857163800912_3174708647737

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

ekola

vgrajene progresivne vzmeti Wirth ter zamenjano olje -uporabil Motul 15w.

Razlika avjonska, komi čakam, da se zapeljem častni krog.

Mislim, da je sesedanje na zaviranju odpravljeno:grupni:

Posnetek je mal čip zaradi povečave, sorry.

Vilce vid ex.mp4

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Božiček je letos pohitel :D

 

IMG_20160213_191454.jpg

IMG_20160213_192103.jpg

IMG_20160213_192212.jpg

 

Zanima me, kam v Lj/okolici se mi splača peljat motor, da tole vgradijo? Zadaj je za menjat stock vzmet s progresivno (amortizer ostane original), spredaj isto z vsemi spremljujočimi deli (semeringi, olje, ipd...). Če znajo stvari še malo nastaviti, pa še tolko bolje.

Objavljeno
pred 1 uro, jskrablin pravi:

Božiček je letos pohitel :D

 

IMG_20160213_191454.jpg

IMG_20160213_192103.jpg

IMG_20160213_192212.jpg

 

Zanima me, kam v Lj/okolici se mi splača peljat motor, da tole vgradijo? Zadaj je za menjat stock vzmet s progresivno (amortizer ostane original), spredaj isto z vsemi spremljujočimi deli (semeringi, olje, ipd...). Če znajo stvari še malo nastaviti, pa še tolko bolje.

osebno bi izbral Čarmana v Medvodah.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 2 urami, jskrablin pravi:

Božiček je letos pohitel :D

 

IMG_20160213_191454.jpg

IMG_20160213_192103.jpg

IMG_20160213_192212.jpg

 

Zanima me, kam v Lj/okolici se mi splača peljat motor, da tole vgradijo? Zadaj je za menjat stock vzmet s progresivno (amortizer ostane original), spredaj isto z vsemi spremljujočimi deli (semeringi, olje, ipd...). Če znajo stvari še malo nastaviti, pa še tolko bolje.

Pravi naslov za te posege.:)

MARKO DEČMAN   031 240 112            

http://www.motoextreme.si/default.aspx

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Hyperpro je vredu, ampak trdo ko satan...sploh odzadaj.

Objavljeno
pred 52 minutami, gift pravi:

Hyperpro je vredu, ampak trdo ko satan...sploh odzadaj.

Original vzmeti na CRF-ki so mehke ko puter, primerne za voznika do ene 70kg, z mojih 90kg in opremo gre zadnji amortizer in spredaj vilice do konca preko vsake malo večje krtine. Tako da potrebujem precej bolj konkretne vzmeti... resda pa s Hyperpro še nimam izkušenj. Bom poročal kako bo tole izpadlo.

Objavljeno (popravljeno)
1 hour ago, gift said:

Hyperpro je vredu, ampak trdo ko satan...sploh odzadaj.

Saj si vendar nabaviš fedre glede na svojo težo...? Ali ne?

Popravljeno . Popravil dlicen
Objavljeno
3 hours ago, gift said:

Hyperpro je vredu, ampak trdo ko satan...sploh odzadaj.

Tole je pa ena bolj premišljenih izjav :book: K verjetno sam eno ferdo delajo in to tisto k je trda k hudič ;)

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Sem imel, odspredaj in odzadaj Hyperpro. Spredaj rahlo pretrdo ampak ok (čeprav je proizvajalec zahteval olje W20, kaj je skoraj max gostota za cestno rabo...posledično vse trše, pri tebi vidim, da 7,5w), odzadaj pa meni osebno pretrda progresivna vzmet. Da razložim, proizvajalec navaja, da po menjavi zadnje vzmeti dobesedno, ne rabiš več nastavljat prednapetosti vzmeti (prednapetost max. odprta) max. pa lahko obrneš za 3 klicke (z originalo vzmetjo je bilo 30 klikov max).

Tebi tudi piše, da zadnji amortizer ni več za nastavljat po menjavi (prednapetost).

 

pred 22 urami, sax46 pravi:

Tole je pa ena bolj premišljenih izjav :book: K verjetno sam eno ferdo delajo in to tisto k je trda k hudič ;)

 

ne drži, ena za vse, tako kot prednje ;)

Popravljeno . Popravil gift
Objavljeno

Hyperpro dela progresivne fedre, tako da jih je itak težko kaj veliko nastavljati ker se odziva različno pri različni obremenitvi. Verjetno pa je precej odvisno tudi od teže voznika. Pri meni piše zadnji preload na 6mm, kar je minimalno. Original fedro imam zategnjeno do konca, pa je premalo, ker je trdota original fedre dosti premajhna za mojo težo. Original olje v vilicah pa je drugače menda 5W, tako da je tole njihovo malo "trše". Živi bili pa videli...

Objavljeno (popravljeno)

Potrebno bo specificirati, ali je govora o sprednjih ali zadnjih fedrih. Sprednji so običajno vsi enaki, zadnji pa glede na težo voznika. Nimam pa izkušenj z zadnjim progresivnim fedrom. Lahko, da se motim.

Popravljeno . Popravil dlicen
Objavljeno

nevem zakaj zadaj progresivne fedre. ali ni progresivnost dosežena že z vagami? progresivne fedre po moje rabijo motorji ki imajo direktno vpetje. recimo KTM exc.

Objavljeno
pred eno uro, BRANE pravi:

nevem zakaj zadaj progresivne fedre. ali ni progresivnost dosežena že z vagami? progresivne fedre po moje rabijo motorji ki imajo direktno vpetje. recimo KTM exc.

Hja v mojem primeru je tako, da kaj veliko ponudbe za CRF 250L ni. V EU pa še dosti manj, kot v ZDA. Motorja verjetno kaj več kot eno sezono itak ne bom imel ker se (vsaj zaenkrat še) nameravam resneje lotiti enduro vožnje pa bom kmalu iskal bolj namenski stroj. Zaenkrat pa rabim osnovno, relativno poceni nadgradnjo res prešvoh original vzmetenja... drugače bom samo kaj uničil. Hyperpro ima komplet, cena materiala je dokaj ugodna (210€ s poštnino vred za zgoraj poslikan komplet). Ostale variante so ali sestavi nekaj po svoje, kar ima bolj nepredvidljiv rezultat, večji posegi (menjava komplet zadnjega amortizerja in podobno) pa so dosti predragi v kolikor nimaš namena obdržati motorja dlje časa. V tem primeru bi bilo boljše vse skup prodati pa nabavit takoj kaj bolj konkretnega... sam ni fore se naokoli ubijat z motorjem, ki ga niti pod razno ne obvladaš.

 

pred eno uro, dlicen pravi:

Potrebno bo specificirati, ali je govora o sprednjih ali zadnjih fedrih. Sprednji so običajno vsi enaki, zadnji pa glede na težo voznika. Nimam pa izkušenj z zadnjim progresivnim fedrom. Lahko, da se motim.

Jaz imam v kompletu oba fedra progresivna, sprednjega in zadnjega. Pred nabavo sem jih vprašal, če bojo dovolj za 90kg voznika in so rekli da ja. Kaj drugega kot zaupati pa v tem primeru ni za narest...

Objavljeno
6 minutes ago, jskrablin said:

 

Jaz imam v kompletu oba fedra progresivna, sprednjega in zadnjega. Pred nabavo sem jih vprašal, če bojo dovolj za 90kg voznika in so rekli da ja. Kaj drugega kot zaupati pa v tem primeru ni za narest...

Zanimivo. Nisem vedel, hvala.

Objavljeno

Obe fedri progresivni, sta tovarniški in se ne da naročat po teži voznika in sopotnika. Zato pravim, da mi je bila zadnja fedra pretrda, čeprav nisem peresno lahek. Ko sem naložil odzadaj sopotnika, se sploh ni poznalo pri posedanju motorja, res pa je, da motor ni poskakoval, kako dela ta fedra nimam pojma, zagotovo pa bistveno drugače kot običajna.

Sam boš videl pri montaži, da je zelo trda, in da jo boš moral konkretno stisnit, ko jo boš vgradil v amortizer (ni tako preprosto).

 

tu si poglej, kako bolj zavita je fedra (strnjena napram originalu)...od 2:08 min. naprej

https://youtu.be/wp-VNQ7uOhY

 

Objavljeno

Ideja progresivne fedre je, da se ji skozi navoj in posledično skozi obremenitev spreminja rate/trdota. Pri manjši obremenitvi je mehkejša in lepše pobira majhne neravnine (ožje navit del), bolj ko je obremenjena, bolj trda ratuje in bolj se "upira" nadaljni kompresiji (bolj narazen navit del).

V teoriji je to super, ker je s tem primerna za večje območje delovanja/različne obremenitve/različne terene, ipd... kar je točno to, kar iščem - da mi pokrije svaljkanje po cesti, počasnih offroad terenih pa lažje prenese kak skok na MX/enduro stezo. Je pa težko učinkovito blažiti delovanje fedre (damping), ker se različno odziva. Sam ajd, na mojem mopedu to ni problem, ker original amortizer itak ne blaži kaj dosti, ko se zagreje pa blaži še malo manj. Kako bo tole izpadlo v praksi pa se mi ne sanja, to je prvi progresivni komplet ki sem ga naročil. Bom poročal, kako se obnese.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!