Leteči Objavljeno Januar 21, 2004 Opozori Objavljeno Januar 21, 2004 Tole je imbus vijak spodaj kjer naj bi spustil olje ven. Je tako!
Leteči Objavljeno Januar 21, 2004 Opozori Objavljeno Januar 21, 2004 Zanima me pa čemu služi tale stranski vijak na križni izvijač? Nimam pojma kako funkcijo naj bi imel. Se opravičujem za slike ker so malo meglene ker v garaži je svinjsko mrzlo jaz sem pa v kratkih hlačah motor slikal in se mi ni dalo glih še nastavitve gledat.
gidl Objavljeno Januar 21, 2004 Opozori Objavljeno Januar 21, 2004 (popravljeno) Eno vprašanje za fedr strokovnjake :D Mam KLE-ja in prišel je čas za menjavo olja v vilicah, dosedaj sem zadeve od krosle nosli v poravilo drugim ko je pač spustil semering in mi je Gidl vse skupaj zamenjal in zrihtal kot se šika. Sem pa take sorte da rad kaj pošraufam pa tudi če ne vem čist točno kak stvari grejo :D . Zdej me pa zanima kako zamenjati olje v vilicah, ker kot sem tukaj bral nekateri sami doma počnete take stvari. Zanima me procedura OK vilice bom že znal snet z mopeda toda kaj potem, spodaj imam nek vijak na vrhu pa kao nek ventilček (a je morda za spuščat zrak ven). A je potrebno cele vilce razkopat ali je to tak kot menjava olja v mašini da odšarufaš vijak zliješ olje ven čez drugo luknjo pa novega notri :D KAkršne koli informacije so dobrodošle. Sej u bistvu zajebat nimam kej če pa zadeva ne bo funkcionirala bom pa spet okol Gidla skakal da bo odpravil moje napake :D LP Leteči Menjava olja ne pomeni spustiti olje ven , ter natočiti novega, saj zadeva nima oljnega filtre kot ga ima mašina da bi nam ta odstranjeval umazanijo. Toliko o samem olju. Potem so tu še semeringi ter vodila, te je treba očistit ter namazati z pravo mastjo (ni vsaka mast dobra, poleg tega je prava zelo draga), če pa vilica pušča je potrebno semering zamenjat, pregledat je treba še en kup malenkosti, na koncu pa določit pravo količino olja ter gostoto, katera pa spet varijira glede na način vožnje , potrebe, ter težo voznika. Koneckoncu ni mala malica zamenjat olje, bolje rečeno ni enostavno naredit pošten servis. Lahko je spustit olje ven, ter nalit novega, samo s tem si naredi šele 30% potrebnega pri servisu, čeprav sam misliš da je to vse, ni, verjem da ni. Za dobro in previlno delovanje vilice je potrebno še veliko več kot pa samo sveže olje. Pa veliko zabave... :) :) :) Popravljeno Januar 21, 2004. Popravil gidl
Leteči Objavljeno Januar 21, 2004 Opozori Objavljeno Januar 21, 2004 Menjava olja ne pomeni spustiti olje ven , ter natočiti novega, saj zadeva nima oljnega filtre kot ga ima mašina da bi nam ta odstranjeval umazanijo. Toliko o samem olju. Potem so tu še semeringi ter vodila, te je treba očistit ter namazati z pravo mastjo (ni vsaka mast dobra, poleg tega je prava zelo draga), če pa vilica pušča je potrebno semering zamenjat, pregledat je treba še en kup malenkosti, na koncu pa določit pravo količino olja ter gostoto, katera pa spet varijira glede na način vožnje , potrebe, ter težo voznika. Koneckoncu ni mala malica zamenjat olje, bolje rečeno ni enostavno naredit pošten servis. Lahko je spustit olje ven, ter nalit novega, samo s tem si naredi šele 30% potrebnega pri servisu, čeprav sam misliš da je to vse, ni, verjem da ni. Za dobro in previlno delovanje vilice je potrebno še veliko več kot pa samo sveže olje. Pa veliko zabave... :) :) :) Ja sej se mi je zdelo da tak enostavno spet ne more bit kot mi je ICE napisal. Nč najboljš bo pa kar do Gidla skočit. Sej cena servisa ni velika vem da mi je servis na krosli naredu za dobrih 20kSIT tak da...... sam tista radovednost vseeno ostaja :D kako kej funkcionira. Sam še to me zanima al je tista zadeva na vrhu za zrak ven spuščat, kot majo to vilice za motokros narejene. LP Leteči
gidl Objavljeno Januar 21, 2004 Opozori Objavljeno Januar 21, 2004 Sam še to me zanima al je tista zadeva na vrhu za zrak ven spuščat, kot majo to vilice za motokros narejene. Načeloma da, odvisno pa spet kateri motor je to....nekateri imajo podatek da se zadeva pumpa, samo nikoli veš kot en bar...pa še to ne z kompresorjem.
BAMATO Objavljeno Januar 22, 2004 Opozori Objavljeno Januar 22, 2004 Nastavitve vzmetenja za nekatere motorje kot jih priporočajo novinarji revije SportRider. Mogoče bodo za koga dobro izhodišče. http://www.sportrider.com/bikes/146_susp_settings/ Jaz seveda ne prevzemam nobene odgovornosti... ;) :rolleyes: Tukaj mi ni nekaj cist jasno! Pri nastavljanju kompresije ali povratka piše 1.25 turns out! Ali to pomeni 1.25 obrata preden pridemo do konca - do max trdote?
TNT Objavljeno Januar 22, 2004 Opozori Objavljeno Januar 22, 2004 Pri nastavljanju kompresije ali povratka piše 1.25 turns out! Ali to pomeni 1.25 obrata preden pridemo do konca - do max trdote? Nope. To pomeni da moras zavrteti za 1 obrat in cetrt od default nastavitve (out/in parametra pa dolocata samo smer vrtenja).
a Objavljeno Januar 22, 2004 Opozori Objavljeno Januar 22, 2004 Nope. To pomeni da moras zavrteti za 1 obrat in cetrt od default nastavitve (out/in parametra pa dolocata samo smer vrtenja). To pomen da vse prtegneš do konca not pa potem tolk ven k piše :OK:
BAMATO Objavljeno Januar 22, 2004 Opozori Objavljeno Januar 22, 2004 TNT in a!!! To sta dve različni metodi, ali greš od defaulta ali pa od max IN nazanj! Katera je torej pravilna?
a Objavljeno Januar 22, 2004 Opozori Objavljeno Januar 22, 2004 TNT in a!!! To sta dve različni metodi, ali greš od defaulta ali pa od max IN nazanj! Katera je torej pravilna? Vedn so vse nastavitve, razen če ne piše drgač, od "full in" pa nazaj. :yea2: se pravi prtegneš ( pa ne tok da kej poč ) do konca pa nazaj al šteješ klike al pa obrate. Honda cbr ma spredi zelo mali razpon ( ena od kritik za vožnjo na stezi po tujih časopisih ) kot si reku ene 2 obrata, zato se spremembe dela po 1/4 obrata. Ko je vzmetenje že mal utrujeno od kilometrov dodaš na povratu ( rebound ) 1/4 obrata bol not To da spreminjaš od defaulta pa prvič slišim. :hmm:
TNT Objavljeno Januar 22, 2004 Opozori Objavljeno Januar 22, 2004 Se opravicujem in posipam s pepelom, ker se verjetno motim. Sem mal pogledal tisto stran in videl da so vse nastavitve na out, tko da ima a prav. Jaz sem izhajal iz sicer ne vem vec kje ... in kakor vem je in za hard, out za soft. Potem sem pa sklepal .... No sedaj pa se eno stvar vec vem. :notworthy:
danci1973 Objavljeno Februar 11, 2004 Opozori Objavljeno Februar 11, 2004 Prebral sem to celo temo, pa me kljub vsemu še zanima nekaj konkretnih stvari: 1. Spuščanje zraka iz vilic - ker za to še nisem slišal, bi rad vedel, ali to velja predvsem za enduro/kros motorje ali za vse (konkretno pa Suzuki GS500E in Yamaha FZR600)? 2. Na mojem GS500E se mi prednje vilice zdijo hudo premehke - med zaviranjem pogosto pridem do konca (prednapetost vzmeti sem postopoma povečeval do konca, pa ni kaj dosti bolje). Večina ljudi na raznih forumih pravi, da naj bi menjal vzmeti za progresivne, obenem pa dal nekoliko gostejše olje. Tukaj pa sem dobil občutek, da progresivne vzmeti ne veljajo kot dobra rešitev... Kaj torej!? 3. Kdo v Sloveniji prodaja progresivne vzmeti (za moj motor)? Hvala, D.
BlazS Objavljeno Februar 11, 2004 Opozori Objavljeno Februar 11, 2004 Mene pa zanima kako naj ravnam z vilcam da bodo semeringi cim dalj casa zdrzal(da bodo cim kasneje spustile)? Za kroso to. A je procedura manjave semeringov pri twin chaimber vilcas kej bolj komplicirana kot pri navadnih? V users manualu mam jaz vse podrobno razlozen kako menjat semeringe, pa tud ostale zadeve. Vse tako simpl zgleda. Al pa me obcutek vara. Ze velikrat sem od koga slisal da zamenja semeringe v vilicah, v zadnjem amortizerju pa ne. K je baje bl zahtevna zadeva. Zakaj?
Leteči Objavljeno Februar 11, 2004 Opozori Objavljeno Februar 11, 2004 V users manualu mam jaz vse podrobno razlozen kako menjat semeringe, pa tud ostale zadeve. Vse tako simpl zgleda. Al pa me obcutek vara. Ze velikrat sem od koga slisal da zamenja semeringe v vilicah, v zadnjem amortizerju pa ne. K je baje bl zahtevna zadeva. Zakaj? Hja nič ni tak enostavno kot ti piše v navodilih, povsod so cake ki jih tam notri ni napisanih. Kolikor jaz vem je v zadnjem amortizerju tudi plin in zato ne moreš doma menjat. LP Leteči
gidl Objavljeno Marec 2, 2004 Opozori Objavljeno Marec 2, 2004 Kolikor jaz vem je v zadnjem amortizerju tudi plin in zato ne moreš doma menjat. Jaz ga kr doma menjam... O:-) O:-) O:-)
Leteči Objavljeno Marec 2, 2004 Opozori Objavljeno Marec 2, 2004 Jaz ga kr doma menjam... O:-) O:-) O:-) :D :D :D
motorist Objavljeno Marec 2, 2004 Opozori Objavljeno Marec 2, 2004 Zadn amortizer ni tak na easy razderat - je pa odvisn od tipa.
jhribar1 Objavljeno Marec 3, 2004 Opozori Objavljeno Marec 3, 2004 ja v dnevni sobi,a ma husa 1994 tud pr t sprednh vilcah za zrk vn spušat
jhribar1 Objavljeno Marec 3, 2004 Opozori Objavljeno Marec 3, 2004 :D :D :D ja v dnevni sobi :kva2: ,a ma husa 94 isto pr sprednih vilcah za zrk spušat
gidl Objavljeno Marec 3, 2004 Opozori Objavljeno Marec 3, 2004 (popravljeno) a ma husa 1994 tud pr t sprednh vilcah za zrk vn spušat :hmm: Mislm da ima 95 letnik SHOWA 45 mm prednje vilice, če ja, potem se neda....da se pa nardit da bi imela tud odzračevanje... :OK: Popravljeno Marec 3, 2004. Popravil gidl
boštjanP Objavljeno Maj 11, 2004 Opozori Objavljeno Maj 11, 2004 jest mam pa en problem: pr APN6 se mi sprednje vilce, ce grem cez kaksne hude luknje ipd. zabijejo in ne skocijo nazaj. skocijo sele ko jih spodaj v os udarim s topim predmetom (kladivo). kako bi jih popravil? :huh: lp
Ice Objavljeno Maj 12, 2004 Opozori Objavljeno Maj 12, 2004 razdri vilice, ocisti notranjost, zamenjaj olje in izrabljene dele. ali zamenjaj vilice.
hotschko Objavljeno Maj 12, 2004 Opozori Objavljeno Maj 12, 2004 Glede na to, da imam po novem motor s popolnoma nastavljivim vzmetenjem me zanima nekaj preprostih nasvetov, ali pa vsaj smer v katero naj razmišljam. Tovarniška nastavitev je za šoferja in motor brez prtljage prepričljivo dobra. Ko motor obtežim s prtljago in sovoznico pa se pojavijo naslednje dileme: 1. Če se motor gunca na neravninah, ali raje povečam rebound, compression ali kar oboje, da umirim počasno nihanje celega vozila ? Ali s pretrdim reboundom tvegam izgubo dobrega stika s podlago ? 2. kako v vožnji čutim, da je preload pravilno nastavljen ? Ali je merilo lahko višina snopa prednje luči ? 3. Če motor pri agresivnem prekladanju na ostrih ovinkih "zabija" pregloboko, ali je potrebno povečat compression ali raje preload ? morda oboje ? 4. Kaj lahko v osnovi rešim z nastavitvami sprednjega in kaj zadnjega amortizerja ? Zgornje "težave" sem do sedaj reševal samo z nastavitvami zadnjega amortizerja kar mi je koneckoncev tudi bolj ali manj uspelo. Od bolj izkušenih od mene pa bi želel izvedet neke osnovne poglede na reševanje zgornjih voznih "problemov", ali vsaj način razmišljanja, ki mi bo omogočil optimalno nastavitev za vsako obremenitev in cesto. Hvala v naprej za odgovore.
Thundercat Objavljeno Maj 12, 2004 Opozori Objavljeno Maj 12, 2004 nekaj preprostih nasvetov nekaj nasvetov o vzmetenju dobiš tudi v zadnji številki motoSi.....
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se