krucymucy Objavljeno Oktober 14, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2018 A je kdo menjal komplet kartuse v prednjih vilicah s svedskimi? Koliko je dejansko razlike mene zanima. Prva varianta je wilbers komplet za zadaj in spredaj samo menjava vzmeti. Druga pa komplet vse svedsko. Spredaj komplet kartuse, zadaj polno nastavljiv komplet. Razlika v ceni je zajetna, a me vseeno zanima ce odtehta to razliko.
sesir Objavljeno Oktober 14, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2018 Kk to,da si si ti kupo naked in ne SS IN naredu kot @maus
krucymucy Objavljeno Oktober 14, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2018 Ker sem sel sam po skornje, motor sem usput kupil. Pa ne morem se z SS vozit, niti se vec nocem. sesir in ukica 2
farang Objavljeno Oktober 14, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2018 Ne vem če je že bilo govora o tem, ampak mene zanima, na koliko km pa vi kaj servisirate/menjate vzmetenje (vzmeti in amortizerji)? Na avtu jaz to počnem na max 100000km, večinoma pa že prej.
smasher Objavljeno Oktober 15, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2018 CDKakšne avte pa maš to? Amortizer menjaš ko začutiš da ne dela več vredu ali ko spusti. Fedri teoretično lahko zdržijo življensko dobo avta. (razen čeuporabljaš avto kot kombi in fedri precej trpijo) farang, sesir in Zok 1 2
krucymucy Objavljeno Oktober 15, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2018 Jaz imam na avtu ze od novega zanic amortizerje. Sploh ne bom vedu kdaj so zanic. No dokler ne bo mastno. 10 hours ago, farang said: Ne vem če je že bilo govora o tem, ampak mene zanima, na koliko km pa vi kaj servisirate/menjate vzmetenje (vzmeti in amortizerji)? Na avtu jaz to počnem na max 100000km, večinoma pa že prej. Na wilbersih je pisalo na 25.000 se mi zdi. Sam jih nisem. Kolega pa tudi ne, pa imajo nekih 50.000km sedaj. sesir 1
mladench Objavljeno Oktober 15, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2018 kaj je na wilbersih pisalo 25000? da jih treba obnavljat? moj orginal ima 114000km, pa gre dons k čarmanu, vrjetno na wilberse. Zivnorc in farang 2
Zivnorc Objavljeno Oktober 15, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2018 @mladench ....boljši kot so.... večkrat jih je treba servisirat - obnavljat.... mladench in farang 2
mladench Objavljeno Oktober 15, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2018 potem bom pa kr tega obnovil pa bo za en cajt spet dobr
farang Objavljeno Oktober 15, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2018 pred 3 urami, smasher pravi: CDKakšne avte pa maš to? Amortizer menjaš ko začutiš da ne dela več vredu ali ko spusti. Fedri teoretično lahko zdržijo življensko dobo avta. (razen čeuporabljaš avto kot kombi in fedri precej trpijo) Vrhunski avto imam . Če bi meu kaj drucga, bi moral vse to menjat že na 20000km (kot na službenih Toyotah recimo). pred 38 minutami, krucymucy pravi: Na wilbersih je pisalo na 25.000 se mi zdi. Sam jih nisem. Kolega pa tudi ne, pa imajo nekih 50.000km sedaj. Hvala za tole Se pravi, če kupim moped k ma 50k km, bi biu cajt tud to mal pogledat, in lahko istočasno še nižanje izvedem, pa mam tako večjo izbiro pri iskanju mopeda. Sem pač bolj palček smuk, pa sm skor na vsem k račka. Tud na X-maxu ne dosežem tal, sam to ma težišče nekje pol metra pod asfaltom, pa ni sile.
Zivnorc Objavljeno Oktober 15, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2018 ... smešno... vendar resnično... Bolj športne, ko so komponente, več vzdrževanja je potrebno ( seveda, za tiste rejserje, ki zahtevajo potem tudi vrhunsko delovanje le teh komponent).. sesir in farang 2
krucymucy Objavljeno Oktober 15, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2018 22 minutes ago, Zivnorc said: @mladench ....boljši kot so.... večkrat jih je treba servisirat - obnavljat.... To je res. Na exc je treba tudi vsak mesec bat menjat glede na priporocila.
jskrablin Objavljeno Oktober 15, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2018 pred 19 minutami, farang pravi: Se pravi, če kupim moped k ma 50k km, bi biu cajt tud to mal pogledat, in lahko istočasno še nižanje izvedem, pa mam tako večjo izbiro pri iskanju mopeda. Na motorju s 50kkm lahko takoj daš minimalno komplet obnovit vzmetenje (tesnila, olje, ostali potrošni materiali, ipd). Zelo verjetno je že kr utrujeno in poznam zelo malo ljudi, ki na (cestnih) motorjih to kadarkoli obnovi. pred 6 minutami, krucymucy pravi: To je res. Na exc je treba tudi vsak mesec bat menjat glede na priporocila. Ti bom poslal enega mojstra, ki je meni utrujal da je na EXC-ju (vožen ~ povprečno amatersko) bat za menjat po 50 urah delovanja, drugače bo lihkar ribno. Se ne boš več norca delal s tega Zivnorc, krucymucy in farang 3
sesir Objavljeno Oktober 15, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2018 pred 7 urami, jskrablin pravi: ). Zelo verjetno je že kr utrujeno in poznam zelo malo ljudi, ki na (cestnih) motorjih to kadarkoli obnovi. Res? Jz vecino motoristov,ki osebno poznam so ze menjali seemeringe in olje v vilicah..pac ko se semering vscije... Gonca 1
Zok Objavljeno Oktober 15, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2018 15 hours ago, smasher said: CDKakšne avte pa maš to? Amortizer menjaš ko začutiš da ne dela več vredu ali ko spusti. Amortizer je potrosna roba. Po 120k km le se redko kateri amortizer opravlja svoje delo zadovoljivo. Tezava pa je, da pride do izrabljenosti postopoma, zato se spremembe delovanja niti ne obcuti - razen ce naenkrat spusti. Ko pa menjas se "povsem dobre" amortizerje se pa cudis kako je to naenkrat cisto drugi avto... In ce mene vprasas, ima 3/4 avtov na slovenskih cestah amortizerje hin. No, nekateri avti so jih imeli hin ze ko so bili novi (korejci, francozi, stari VWji)... farang in fp4492 2
smasher Objavljeno Oktober 15, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2018 To je vse odvisno, dal na avto nove plinske namesto starih oljnih ki so spustili, pa ni nič bolj mehko Za slo ceste bi itak večinoma porebovali hidrodinamično vzmetenje za udobno vožnjo, in cestni enduro so se pa itak razširili verjento glih zaradi lukenj na cestah (sicer pa sem tak talent, da ne vem kako mi je uspelo na eni zandji roki, da sem počil vzmet, spustil je amorizer in zvil nosilec udarne gume, sumim dogodek.. 5 dobro rejenih torej cca 500kg obremenitve v avtu pa dol iz robnika )
thumper Objavljeno Oktober 15, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2018 vzmeti zadnje čase kar veliko pokajo.. na tehničnih pregledih jih odkrijejo za naša normalna predvidevanja o taki okvari enormno veliko število.
jskrablin Objavljeno Oktober 16, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2018 pred 16 urami, sesir pravi: Res? Jz vecino motoristov,ki osebno poznam so ze menjali seemeringe in olje v vilicah..pac ko se semering vscije... Seveda, takrat ni več druge kot menjati. Če nimaš sreče se vščije po gumi al pa sprednjem disku pa je še veselo poleg. Semering se pa ponavadi vščije ohoho časa po tovarniško predvidenem servisnem intervalu. Kolk od teh pa jih je kadarkoli obnovilo zadnji amortizer? Verjetno bolj malo... ker tam se ponavadi nič ne vščije. Seveda zna @Zivnorc pripomnit kako na dirkače in v principu je obremenjenost in izpostavljenost komponent na offroad strojih nekaj čisto drugega kot na cestnih. Sam osebno dam 'po novem' obnovit komplet vzmetenje na enduro kobilicah po 50 delovnih urah. Mi je na servisu (skor točno na 50 ur je začel solziti semering na levi vilici, obenem sem dal še fedre za svojo težo vgradit) lepo razložil, da sicer redno čiščenje umazanije pod semeringi pomaga, sam nekaj umazanije pa vseeno pride v vilice in amortizer in tam grize naprej. Tako da ni druge kot vse razmetat, očistit, menjat potrošne materiale, dat skupaj. In še v tem primeru 'prezgodnjega vzdrževanje' (50 ur amaterske offroad vožnje ni nekaj hudega za vzmetenje) se solidno pozna razlika med prej/potem. Glede na to da se gre za priznanega strokovnjaka za offroad vzmetenje štimat mu kr verjamem. Seveda pri povprečnih cestnih obremenitvah stvari zdržijo precej dlje. Je pa vseeno tečno če ti semering spusti lih nekje daleč od doma... v najboljšem primeru imaš vzmetenje brez dušenja, v najslabšem lahko greš fino po tleh. Ta drugi velja za USD vilice, klasika sicer tudi olje zmeče ven sam bolj na obroke. sesir in Zok 2
sesir Objavljeno Oktober 16, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2018 pred eno uro, jskrablin pravi: . Kolk od teh pa jih je kadarkoli obnovilo zadnji amortizer? Verjetno bolj malo... ker tam se ponavadi nič ne vščije. . Sploh le enega poznam,ki kr kupo zadnji ohlins...za sevis res ne vem...
krucymucy Objavljeno Oktober 16, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2018 Dobavni rok. 3 mesece. sesir in Kugelschreiber 2
Kugelschreiber Objavljeno Oktober 16, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2018 32 minutes ago, krucymucy said: Dobavni rok. 3 mesece. Za švedsko zlatje?
mladench Objavljeno Oktober 16, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2018 willbers čarman cca. 23 dni, lahko prej. Včeraj naročeno, pa da vidimo. tomaz69 in DAMI34 2
sesir Objavljeno Oktober 16, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2018 pred 44 minutami, Kugelschreiber pravi: Za švedsko zlatje? Iz anglije po posti,dobu okoli 14dni...
svobodnaptica01 Objavljeno Oktober 16, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2018 pred 5 urami, jskrablin pravi: Seveda, takrat ni več druge kot menjati. Če nimaš sreče se vščije po gumi al pa sprednjem disku pa je še veselo poleg. Semering se pa ponavadi vščije ohoho časa po tovarniško predvidenem servisnem intervalu. Kolk od teh pa jih je kadarkoli obnovilo zadnji amortizer? Verjetno bolj malo... ker tam se ponavadi nič ne vščije. Seveda zna @Zivnorc pripomnit kako na dirkače in v principu je obremenjenost in izpostavljenost komponent na offroad strojih nekaj čisto drugega kot na cestnih. Sam osebno dam 'po novem' obnovit komplet vzmetenje na enduro kobilicah po 50 delovnih urah. Mi je na servisu (skor točno na 50 ur je začel solziti semering na levi vilici, obenem sem dal še fedre za svojo težo vgradit) lepo razložil, da sicer redno čiščenje umazanije pod semeringi pomaga, sam nekaj umazanije pa vseeno pride v vilice in amortizer in tam grize naprej. Tako da ni druge kot vse razmetat, očistit, menjat potrošne materiale, dat skupaj. In še v tem primeru 'prezgodnjega vzdrževanje' (50 ur amaterske offroad vožnje ni nekaj hudega za vzmetenje) se solidno pozna razlika med prej/potem. Glede na to da se gre za priznanega strokovnjaka za offroad vzmetenje štimat mu kr verjamem. Seveda pri povprečnih cestnih obremenitvah stvari zdržijo precej dlje. Je pa vseeno tečno če ti semering spusti lih nekje daleč od doma... v najboljšem primeru imaš vzmetenje brez dušenja, v najslabšem lahko greš fino po tleh. Ta drugi velja za USD vilice, klasika sicer tudi olje zmeče ven sam bolj na obroke. V dirkaški sezoni (cestno) recimo 10 vikendov je sigurno treba 2x narest servis vilic, tako da se vse podre in spuca, ne samo olje zamenjat, zadnji amortizer zdrži cca 1 sezono, potem gre običajno nastavljanje rebounda rakom žvižgat. Stabilizator 2 sezoni od oka. Vse žlahtne švedske barve Na cesti je zadnji švedski feder delal perfektno ene 25.000, pri 40.000 je pa začel dokončno stavkat. Off-road: vilice so spustile po cca 170h, zadnji feder še ne protestira. Je bilo pa 80% tega easy off-road. sesir in jskrablin 2
Zok Objavljeno Oktober 16, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2018 (popravljeno) Kaksne so pa zivljenske dobe manj zlahtne barve? Sem slisal, da je svedsko zlatje treba nonstop obnavljat, ker je to pac dirkaska roba, in ma roba za plebejstvo bolj krampaste semeringe, ki dlje drzijo, pac povzrocajo malo vec trenja... ...je to res? Popravljeno Oktober 16, 2018. Popravil Zok
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se