Skoči na vsebino

Vse o vzmetenju


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
8 minutes ago, Zok said:

Kaksne so pa zivljenske dobe manj zlahtne barve? Sem slisal, da je svedsko zlatje treba nonstop obnavljat, ker je to pac dirkaska roba, in ma roba za plebejstvo bolj krampaste semeringe, ki dlje drzijo, pac povzrocajo malo vec trenja... ...je to res?

30.000km ali 3 leta pise v manualu zadnjega sveda. Isto kot original smetje od kyb, showe ... s tem da se ohlinsa obnovi, originalnih se pa ne da vseh.

1 hour ago, Kugelschreiber said:

Za švedsko zlatje? 

Jp

Popravljeno . Popravil krucymucy
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 5 urami, krucymucy pravi:

30.000km ali 3 leta pise v manualu zadnjega sveda. Isto kot original smetje od kyb, showe ... s tem da se ohlinsa obnovi, originalnih se pa ne da vseh.

Jp

Wilbers ti ne diši? 

Objavljeno
pred 6 urami, Zok pravi:

Kaksne so pa zivljenske dobe manj zlahtne barve? Sem slisal, da je svedsko zlatje treba nonstop obnavljat, ker je to pac dirkaska roba, in ma roba za plebejstvo bolj krampaste semeringe, ki dlje drzijo, pac povzrocajo malo vec trenja... ...je to res?

Finese so v trenju in penjenju olja. Huda vilca z recimo SKF semeringi (ki so 4x drazji od navadnih) bo lepo amortizirala ze lastno tezo ce jo spustis iz male visine na tla.

Objavljeno
56 minutes ago, Borutt said:

Wilbers ti ne diši? 

Imel na BMW-ju. Odlicno.

Nimajo za spredaj nic. V bistvu sploh nimajo za 2018 nic uradno.

Objavljeno
pred 34 minutami, krucymucy pravi:

Imel na BMW-ju. Odlicno.

Nimajo za spredaj nic. V bistvu sploh nimajo za 2018 nic uradno.

To si pri Čarmanu preveril? 

Objavljeno
7 hours ago, Borutt said:

To si pri Čarmanu preveril? 

Jp.

Objavljeno
pred eno uro, krucymucy pravi:

Jp.

On motorje servisira. 

Objavljeno
26 minutes ago, Borutt said:

On motorje servisira. 

Ja. V katalog pa zna pogledati kaj lahko ponudi.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Kakorkoli. Je kar je, narocil sem. Upam da se nisem nategnil in je roba dobra. 

Med original vzmetenjem na GS-ki in wilbersom je bila razlika ogromna, na bolje. 

Tukaj bi morala biti se vecja, ker je original vzmetenje na yamahi slabse kot na bmw, naroceno pa naj bi bilo precej boljse kot wilbersi. 

Do spomladi itak ne bo nic, tam nekje proti koncu prve polovice leta povem pa kaj vec. 

Objavljeno

Dejmo se kej o vzmetenju rect.

Proizvajalec vzmetenja priporoca prednji sag 30-40mm spredaj in 25-35mm zadaj. 

Bomo probal, sam da roba pride. Tako bom se malo na visini dobil, ker spredaj sedaj na original vzmeteh sploh ne morem priti tako visoko. 

Objavljeno

Toliko casa bom dvigoval to yamaho, da ne bom vec do tal dosegel. :D

Objavljeno
Pravkar, krucymucy pravi:

Toliko casa bom dvigoval to yamaho, da ne bom vec do tal dosegel. :D

ne ga srat, a si končno ugotovil ,da si preveč poseda zadaj naredil?

Men je bila defolt kul (zadaj), spredaj pa (bohpomagaj) :P

 

Objavljeno

Spet ne razumes.Sag je ok zadaj. Ampak sem vzvode menjal da je visja in da bolj naprej visi. 

Iz Valsbyja pa priporocajo svoje. Po moje bo treba original dog bone dat nazaj. 

Objavljeno
pred 1 minuto, krucymucy pravi:

Spet ne razumes.Sag je ok zadaj. Ampak sem vzvode menjal da je visja in da bolj naprej visi. 

Iz Valsbyja pa priporocajo svoje. Po moje bo treba original dog bone dat nazaj. 

jp razumem :P

Kompliciraš. To tut razumem. Sam višji cigu migu je :P

Da premal naprej visi sem pa že povedal.

 

Objavljeno
3 minutes ago, krucymucy said:

Spet ne razumes.Sag je ok zadaj. Ampak sem vzvode menjal da je visja in da bolj naprej visi. 

Iz Valsbyja pa priporocajo svoje. Po moje bo treba original dog bone dat nazaj. 

Nisi dobro naredil, višino boš pravilno nastavil ( pri ŠVEDU ) z zato namenjenim vijakom ( sprememba dolžine med očesoma amortizerja ). Menjava "pasjih kosti" je hudo zasilna rešitev in podre geometrijo in delovanje paličja amortizacije zadnjega blažilca. 

Objavljeno
5 minutes ago, DAMI34 said:

jp razumem :P

Kompliciraš. To tut razumem. Sam višji cigu migu je :P

Da premal naprej visi sem pa že povedal.

 

Če trdi, da ga je zadaj dvignil, ta trditev verjetno ne drži ......

Objavljeno
1 hour ago, Lipstick said:

Nisi dobro naredil, višino boš pravilno nastavil ( pri ŠVEDU ) z zato namenjenim vijakom ( sprememba dolžine med očesoma amortizerja ). Menjava "pasjih kosti" je hudo zasilna rešitev in podre geometrijo in delovanje paličja amortizacije zadnjega blažilca. 

Ja sam sveda se nimam. Na original vzmetenju sem ga dvignil zadaj.

Objavljeno
pred 1 uro, Lipstick pravi:

Če trdi, da ga je zadaj dvignil, ta trditev verjetno ne drži ......

preload je najprej znižal. Tovarniške nastavitve, potem pa znižal. Takole je tule zapisal:

 

Objavljeno
Ob 19. 10. 2018 ob 9:39, krucymucy pravi:

Dejmo se kej o vzmetenju rect.

 

Bomo probal, sam da roba pride. Tako bom se malo na visini dobil, ker spredaj sedaj na original vzmeteh sploh ne morem priti tako visoko. 

:slap:.....jebenti...jest sem pa mislil, da sem že vse zvedel o vzmetenju...

 

..a to ti o trampolinu govoriš?

  • Haha 2
Objavljeno (popravljeno)
6 minutes ago, Zivnorc said:

:slap:.....jebenti...jest sem pa mislil, da sem že vse zvedel o vzmetenju...

 

..a to ti o trampolinu govoriš?

Ola norc. Kaxi? 

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno
pred 17 urami, krucymucy pravi:

Ola norc. Kaxi? 

...mah...tko no....:dry:...že celih 17 ur nč nowga o vzmetenju...:sleep2:

Objavljeno

Pa napisi kaj. Pameten si jako, neke dodane vrednosti v temi pa ni videti. 

Objavljeno
pred 1 uro, krucymucy pravi:

Pa napisi kaj. Pameten si jako, neke dodane vrednosti v temi pa ni videti. 

....sej ne vem...a nej to vzamem kot kompliment...al kuko?

Objavljeno
36 minutes ago, Zivnorc said:

a nej to vzamem kot kompliment...

Seveda.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!