Jump to content

Suzuki GSX-S 1000 GX 2024


DAMI34
Message added by DAMI34,

416052844_10231667643464739_7665761473186925765_n.jpg.1809c5b7dd1e7273007080442236eb7c.jpg

FB skupina klik

Recommended Posts

Posted (edited)
4 minutes ago, Zivnorc said:

...še od delč niste vidl tega bogega mopeda, pa že disertacije pišete tuki gor...

Ziher pri Suzukiju berejo tole, kar jim bo zelo pomagalo pri razvoju motorja...

Na EICMA je bil parkiran, kaj da ne.  :)

 

Edited by krucymucy
Posted
pred 13 minutami, krucymucy pravi:

Mega meter,

80 Mega (1000m)?? 80.000??

Posted

To bo ziher XR killer.  🤣

Posted
35 minutes ago, luxsa said:

To bo ziher XR killer.  🤣

Napačna značka je gor, sicer bi bil. 

 

Posted
1 hour ago, krucymucy said:

Po moji oceni bi bile za vsaj 80Mm. 

in te moti gumi cev. 

Posted (edited)
5 minutes ago, Kugelschreiber said:

in te moti gumi cev. 

Ne, ker se vozim po cesti, ne po dirkaliscu. Vseeno bi lahko imel tisoc jenov drazje cevi. 
Evropski proizvajalci niti ne pomislijo na gumijaste cevi. 

Vem kam si meril z objavo :)

 

Edited by krucymucy
Posted
pred 48 minutami, krucymucy pravi:

Ne, ker se vozim po cesti, ne po dirkaliscu. Vseeno bi lahko imel tisoc jenov drazje cevi. 
Evropski proizvajalci niti ne pomislijo na gumijaste cevi. 

Vem kam si meril z objavo :)

 

image.png.6d33c03244b4a92418bc9be2e4439382.png

"guma" vs prepletno, ni razlike pri uporabi

možno, da se pokaže na dirkališču, ampak za tja rabiš dirkalnik?

(guma je samo zaščita preko cevi)

res pa je, da zelo malo zaviram, mogoče zato ne opazim

Posted
1 minute ago, Snečer said:

(guma je samo zaščita preko cevi)

To ne drzi. Guma je ojačana s tkanino in se ob povečanem tlaku raztegne do neke mere. 

Zakaj ti ne cutis ne vem, mozno da ima versys tako zanic zavore. 

Posted
pred 1 minuto, krucymucy pravi:

To ne drzi. Guma je ojačana s tkanino in se ob povečanem tlaku raztegne do neke mere. 

Zakaj ti ne cutis ne vem, mozno da ima versys tako zanic zavore. 

Škoda, da sem vrgel proč. To kar vidiš na sliki je zaščitna guma, znotraj pa je "plastična" cev.

Prej obratno, že prej prej je imel čisto ok zavore, saj so normalno ustavljale.

Posted (edited)

Pletene imajo tudi daljšo življensko dobo. Zato si vrgel proč.
Edini minus je malce višja cena. 

Kako je kmet dejal? Včasih so motorje sestavljali inženirji, sedaj jih pa ekonomisti. Žal. 

Edited by krucymucy
Posted
pred 25 minutami, Snečer pravi:

image.png.6d33c03244b4a92418bc9be2e4439382.png

"guma" vs prepletno, ni razlike pri uporabi

možno, da se pokaže na dirkališču, ampak za tja rabiš dirkalnik?

(guma je samo zaščita preko cevi)

res pa je, da zelo malo zaviram, mogoče zato ne opazim

Z oligumo ali brez tudi ni razlike, če ga ne uporabljaš. 😋🤓

Posted
pred 17 minutami, krucymucy pravi:

Pletene imajo tudi daljšo življensko dobo. Zato si vrgel proč.
Edini minus je malce višja cena. 

Kako je kmet dejal? Včasih so motorje sestavljali inženirji, sedaj jih pa ekonomisti. Žal. 

vseeno kdo sestavlja, še z vsakim je padel

  • Haha 2
Posted

Pri cestni uporabi je čisto vseeno katere cevi se uporablja...

...za na pisto se pa čuti razliko, ker so zavore malce bolj "direktne" ...gumi cevi pa ob konkretnem zaviranju delujejo malce bolj mehko, kar je po mojem mnenju še bolje za na cesto.

...največ pa pomeni, kako se navadiš... pa ko zamenjaš ploščice je spet vse drugače.

  • Like 2
Posted
pred 18 urami, krucymucy pravi:

Ja kaksne pa si pricakoval ce je gumijasta cev?

Da na mopedu za 16k bruseljskih ni pletenih zavornih cevi, ze meji na kriminal. 
Pustimo sedaj ceno komponent, ampak na KTM-u za 13k so in dodatno se brembo zavorne celjusti z njihove zgornje police. 

pleteno al kvačkano. Original opevani superduper Brembo na SDGT je slabše grizel (enake ima kup najdražjih mopedov od dučeta dalje), slabše doziral in mal cuckal ob mehkem zaviranju, napram kawasaki zavoram na ninja1000sx. Razlika je bila hudo očitna, da ne govorim o porabi ploščic.

Mlakar bi reku: ma vejste kej, Brembo si pa utaknte u ret :P

tut znamka ni vse (vpraš une s propelerjem)

 

Posted
pred 19 minutami, DAMI34 pravi:

 

tut znamka ni vse (vpraš une s kitajčki)

 

.

... skor vse :kva2:

Posted
pred 6 minutami, pik1 pravi:

.

... skor vse :kva2:

ja sj..pr najbulši znamki na svejti ne smeš nit pod razno priznat, da je kej narobe. :P 

Sneci povej jim mal o kardanih :D (nemških)

 

 

Pa da se resno vrnem na čvek o GXu...MCN me je večkrat mal razočaral s svojimi komentarji. Tudi v tem primeru jemljem "lesene" zavore z rezervo, kot bom komentarje Krucija o "slabem" vzmetenju  :P 

Še najbolj me pri MCNju moti, da niso zapisali nekih tehtnih vzrokov, zakaj jim ni moped všeč ampak izhajajo iz dejstva da bi vsak nov ST sportturer moral biti presežek nečesa (ali še boljši, še bolj divji še dražji od dosedanjih), tako po konjih (200 al več) pa najbrž tudi ceni in "karakterju". 

Skratka...bi rekel..mal presite riti so. Preveč testov mogoče naenkrat opravijo, pa se jim je vse skup pobrkljalo.

 

Posted
pred eno uro, DAMI34 pravi:

pleteno al kvačkano. Original opevani superduper Brembo na SDGT je slabše grizel (enake ima kup najdražjih mopedov od dučeta dalje), slabše doziral in mal cuckal ob mehkem zaviranju, napram kawasaki zavoram na ninja1000sx. Razlika je bila hudo očitna, da ne govorim o porabi ploščic.

Mlakar bi reku: ma vejste kej, Brembo si pa utaknte u ret :P

tut znamka ni vse (vpraš une s propelerjem)

 

Si opravil vpoklic za zavore na sdgt?

Posted
pred 1 uro, Hytech pravi:

Si opravil vpoklic za zavore na sdgt?

bat ročice da (nevarnost da se zlomi), ampak ni imel povezave z zaviranjem. Sicer je pri zaviranju bolj kak filing hoče voznik, nismo vsi enaki. Eni hočemo da takoj sede motor in čist malo pipkanje, drugi majo raje bolj linearno itd...eni pol napišejo da so zavore GXa lesene. Bomo o tem, ko ga bom mel možnost testirat.

 

Posted
pred 41 minutami, DAMI34 pravi:

bat ročice da (nevarnost da se zlomi), ampak ni imel povezave z zaviranjem. Sicer je pri zaviranju bolj kak filing hoče voznik, nismo vsi enaki. Eni hočemo da takoj sede motor in čist malo pipkanje, drugi majo raje bolj linearno itd...eni pol napišejo da so zavore GXa lesene. Bomo o tem, ko ga bom mel možnost testirat.

 

Vprašal sem te zato, ker je bilo zelo zelo veliko problemov tudi s čeljstmi na drugih znamkah motorjev, ki tudi uporabljajo m50 čeljusti, ne samo na ktm. Po menjavi čeljusti, so zavore postale prave M50 hude zavore...

Da so pa na GX-u lesene zavore, je lahko,da nimajo tistega initial bite-a, ampak to je zmes ploščic "problem" in se z zamenjavo ploščic,ko pride čas, zelo spremeni ugriz iz lesene v pasje močno in dvomim,da so lesene ali slabe... Mcn je pa že leta in leta več kot očitno "vreden svojega denarja", sploh Neeves, kar ni aprilia like performance je slabo...

  • Like 2
Posted
pred 8 urami, Zivnorc pravi:

...še od delč niste vidl tega bogega mopeda, pa že disertacije pišete tuki gor...

Ziher pri Suzukiju berejo tole, kar jim bo zelo pomagalo pri razvoju motorja...

Videl čisto od blizu... pa mi niti na misel ni prišlo, da bi preverjal zavorne cevi. :) 

Fejk Brembo napis naj dajo gor pa neko imitacijo jeklenih cevi,... Bo kar naenkrat za večino vrhunsko opremljen. :D 

 

  • Like 2
Posted
pred 10 minutami, Hytech pravi:

Vprašal sem te zato, ker je bilo zelo zelo veliko problemov tudi s čeljstmi na drugih znamkah motorjev, ki tudi uporabljajo m50 čeljusti, ne samo na ktm. Po menjavi čeljusti, so zavore postale prave M50 hude zavore...

Da so pa na GX-u lesene zavore, je lahko,da nimajo tistega initial bite-a, ampak to je zmes ploščic "problem" in se z zamenjavo ploščic,ko pride čas, zelo spremeni ugriz iz lesene v pasje močno in dvomim,da so lesene ali slabe... Mcn je pa že leta in leta več kot očitno "vreden svojega denarja", sploh Neeves, kar ni aprilia like performance je slabo...

saj niso bile slabe, ampak ja initial bite je bil slabši kot pri SXu. Drgač so bile čisto kul edino ploščice imajo pol manj mesa kot kawasaki SX, pa jih tut prej skuriš.

Posted
7 minutes ago, Hytech said:

Mcn je pa že leta in leta več kot očitno "vreden svojega denarja", sploh Neeves, kar ni aprilia like performance je slabo...

And meceler tajrs…ma ni samo mcn. Je povsod. Motopuls. Mislim da sta K7 in ninja 08 imela identicna zavorna sistema, pa je mel suzuki ok zavore, kwak pa lesene. Enake celjusti, enaka masterja. Suzukijeve original ploscice so ble par € cenej od suzijevih, pa so vsi dirkaci s kawami suzukijeve original kupovali. Na grobniku so povabljeni novinarji vozili 2:00:00. 
 

na zalost, cajtngov ne mormo vec jemat prevec resno. Na sreco, pol nebuloz objavijo, ker enostavno nimajo cez kaj nergat. Motorji so vise manje odlicni. 

8 minutes ago, XTR said:

Brembo napis

E to. Z napisom se bremza. Nissin je repa. Ce ni na kove, tam je top. 

Posted
pred 6 minutami, Kugelschreiber pravi:

And meceler tajrs…ma ni samo mcn. Je povsod. Motopuls. Mislim da sta K7 in ninja 08 imela identicna zavorna sistema, pa je mel suzuki ok zavore, kwak pa lesene. Enake celjusti, enaka masterja. Suzukijeve original ploscice so ble par € cenej od suzijevih, pa so vsi dirkaci s kawami suzukijeve original kupovali. Na grobniku so povabljeni novinarji vozili 2:00:00. 
 

na zalost, cajtngov ne mormo vec jemat prevec resno. Na sreco, pol nebuloz objavijo, ker enostavno nimajo cez kaj nergat. Motorji so vise manje odlicni. 

E to. Z napisom se bremza. Nissin je repa. Ce ni na kove, tam je top. 

to pa lahko iz lastne izkušnje povem,da so ble zavore bolj za okras, ker bolj si stiskal bolj se je peljalo, tragi komika cela... 🙃

Posted
1 hour ago, XTR said:

Videl čisto od blizu... pa mi niti na misel ni prišlo, da bi preverjal zavorne cevi. :) 

Fejk Brembo napis naj dajo gor pa neko imitacijo jeklenih cevi,... Bo kar naenkrat za večino vrhunsko opremljen. :D 

 

Saj celjusti dejansko so brembo, ne z zgornje police sicer, ampak so neke osnovne. Slabse kot na BMW ne more biti. 

Posted
59 minutes ago, Hytech said:

to pa lahko iz lastne izkušnje povem,da so ble zavore bolj za okras, ker bolj si stiskal bolj se je peljalo, tragi komika cela... 🙃

Hehe. Oftopic smo, cist, al ipak. 2008 Zx10r, poliestri in avspuh, pa je slo 1:30:00. Nikol ni koncalo u pesku zarad bremz…

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!