Skoči na vsebino

Suzuki GSX-S 1000 GX 2024


skalaprava
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

416052844_10231667643464739_7665761473186925765_n.jpg.1809c5b7dd1e7273007080442236eb7c.jpg

FB skupina klik

Priporočene objave

pred 16 minutami, krucymucy pravi:

Saj celjusti dejansko so brembo, ne z zgornje police sicer, ampak so neke osnovne. Slabse kot na BMW ne more biti. 

Realno gledano, bodo za večino ok. Za nas "razvajence" pa marsikaj ni dobro. Preveč pričakujemo pa težko se prilagodimo na malenkost slabše... :( 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj pa ne? Lahka kovana "performance" platisca. 

A visoko zmogljiv šampon ima več smisla? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, krucymucy pravi:

Zakaj pa ne? Lahka kovana "performance" platisca. 

A visoko zmogljiv šampon ima več smisla? 

Če so lasje :) 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Lep, pa srečno vožnjo. En dan ga pridem testirat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

18 minutes ago, DAMI34 said:

Lep, pa srečno vožnjo. En dan ga pridem testirat.

hehe, testirat je rekel :)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, krucymucy pravi:

hehe, testirat je rekel :)

 

pobožat je mislu :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
pred 1 uro, krucymucy pravi:

Agregat je super. 

... ostalo pa?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

Ne vem se, ne smem tiscat. do 5.500 maksimalno, seveda ko se motor dobro ogreje. 
Prozen je, lepo dela ze v nizkih vrtljajih, dovolj navora za normalno se peljat. Vsi vrstni stirivaljniki niso. 

Aja quickshifter dela super, auto-blipper malce slabse, a se vedno dobro. Mogoce se bo uneslo, pa tudi jaz moram malce obcutka se dobiti. 

Vzmetenje v C-mode je kot bi se s colnom peljal, ni v redu. Mogoce za na Vrsic pa na Sorisko planino.

 

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 35 minutami, krucymucy pravi:

Ne vem se, ne smem tiscat. do 5.500 maksimalno, seveda ko se motor dobro ogreje. 
Prozen je, lepo dela ze v nizkih vrtljajih, dovolj navora za normalno se peljat. Vsi vrstni stirivaljniki niso. 

Aja quickshifter dela super, auto-blipper malce slabse, a se vedno dobro. Mogoce se bo uneslo, pa tudi jaz moram malce obcutka se dobiti. 

Vzmetenje v C-mode je kot bi se s colnom peljal, ni v redu. Mogoce za na Vrsic pa na Sorisko planino.

 

čolni so različni...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 minutes ago, Snečer said:

čolni so različni...

zibljejo se isto. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

Če koga zanima stock teža. 

Spredaj: 115,6kg

Zadaj: 113,8kg

Skupaj 229,4kg

 

Baterija je LFP, ki je nekje 2,5kg lažja kolikor manjka do navedenih 232kg v podatkih in homologaciji. 

Popravljeno . Popravil krucymucy
  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

1.000km update. 

Agregat:

Nekje med 5 in 6k rpm vse vibrira, v ogledalih ne vidim nic. Na tacki pa tudi cutim mravljince. 

Navor je ok za stirivaljnika, sicer je pa svoh v nizjih vrtljajih. Znacilnost I4 motorjev pac. 

Zre ko svinja, 5.5l/100km (duke 890R 4,2l, Tracer 900 4,5l).

Menjalnik: 

Trd, ampak tocen. QS je opevan, pa ni glih ne vem kaj no. Isto kot na Duke 890R, sprejemljivo, ampak dalec od tega kako dela na 690 enduro R. (sem ga sam spimpal). 

Vzmetenje: 

Zadnja vzmet je presvoh, spredaj tudi, ampak to dobro skriva z elektroniko, ker ob zaviranju zapre ventil v vilicah. 

Ergonomija: 

Sedez je ozek in ni prave oblike, zato je povrsina na kateri dejansko sedis ozka in natiska. Presenetljivo je bil sedez na Duke 890R zelo udoben. 
Tacke so previsoko in prenizko hkrati, mogoce bi bile lahko malo bolj nazaj. 
Previsoko zato, ker imam precej skrcene noge v kolenu, prenizke pa zato, ker drgne po tleh ze pri normalni voznji. 
Pa se gumijaste so zaradi boljsega udobja, ampak ne pomaga. Vibracije pridejo skozi. 

Krmilo se precej premika naprej/nazaj, ker je vpeto v gumah, zaradi vibracij, ampak ne pomaga niti pri vibracijah niti obcutku na krmilu. Preozko je tudi. 

Teza se mu kar pozna pri hitri menjavi smeri. 
Prednja zavora je zanic, kot bi stiskal viledo za posodo pomivat. Zadnja je ok. 

Sipca je slaba, zrak nabija v celado pri najnizji nastavitvi, pri najvisji se vrtinci okoli celade. 

Dober moped drgac, sem zadovoljen. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, krucymucy pravi:

1.000km update. 

Agregat:

Nekje med 5 in 6k rpm vse vibrira, v ogledalih ne vidim nic. Na tacki pa tudi cutim mravljince. 

Navor je ok za stirivaljnika, sicer je pa svoh v nizjih vrtljajih. Znacilnost I4 motorjev pac. 

Zre ko svinja, 5.5l/100km (duke 890R 4,2l, Tracer 900 4,5l).

Menjalnik: 

Trd, ampak tocen. QS je opevan, pa ni glih ne vem kaj no. Isto kot na Duke 890R, sprejemljivo, ampak dalec od tega kako dela na 690 enduro R. (sem ga sam spimpal). 

Vzmetenje: 

Zadnja vzmet je presvoh, spredaj tudi, ampak to dobro skriva z elektroniko, ker ob zaviranju zapre ventil v vilicah. 

Ergonomija: 

Sedez je ozek in ni prave oblike, zato je povrsina na kateri dejansko sedis ozka in natiska. Presenetljivo je bil sedez na Duke 890R zelo udoben. 
Tacke so previsoko in prenizko hkrati, mogoce bi bile lahko malo bolj nazaj. 
Previsoko zato, ker imam precej skrcene noge v kolenu, prenizke pa zato, ker drgne po tleh ze pri normalni voznji. 
Pa se gumijaste so zaradi boljsega udobja, ampak ne pomaga. Vibracije pridejo skozi. 

Krmilo se precej premika naprej/nazaj, ker je vpeto v gumah, zaradi vibracij, ampak ne pomaga niti pri vibracijah niti obcutku na krmilu. Preozko je tudi. 

Teza se mu kar pozna pri hitri menjavi smeri. 
Prednja zavora je zanic, kot bi stiskal viledo za posodo pomivat. Zadnja je ok. 

Sipca je slaba, zrak nabija v celado pri najnizji nastavitvi, pri najvisji se vrtinci okoli celade. 

Dober moped drgac, sem zadovoljen. 

 

reklamiraj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)
15 minutes ago, Snečer said:

reklamiraj

zakaj?

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, krucymucy pravi:

pourquoi?

nevozno, kolko berem, kaj testne vožnje 1000km nisi naredil, kot ne tipično na ms?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)
1 minute ago, Snečer said:

nevozno, kolko berem, kaj testne vožnje 1000km nisi naredil, kot ne tipično na ms?

kje si prebral da je nevozna zadeva? 

ne, testne voznje nisem naredil, se za prodajo jih ni. Kupci cakajo narocene. 

 

 

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...mejduš...si pa lih tko napisal, kot da si imel v naprej dogovorjeno poroko...in pol se s prjatli v gostilni pogovarjal, da žena pije, ko smuk...če ji kej rečeš, vibrira, ko hoferjev kompresor, si mislu, da je suha, pa je debela ko nilski konj...kuhat zna..ampak samo mulo, pegalat tudi zna...ampak tebe, ne cunje...zna prati možgane, ne perilo....ko ji omeniš sex, ona dobi ivje po hrbtu, ti pa, če imaš srečo, samo šamar...

...ampak si vseeno zadovoljen z njo...💪🤪😁

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, Zivnorc pravi:

...mejduš...si pa lih tko napisal, kot da si imel v naprej dogovorjeno poroko...in pol se s prjatli v gostilni pogovarjal, da žena pije, ko smuk...če ji kej rečeš, vibrira, ko hoferjev kompresor, si mislu, da je suha, pa je debela ko nilski konj...kuhat zna..ampak samo mulo, pegalat tudi zna...ampak tebe, ne cunje...zna prati možgane, ne perilo....ko ji omeniš sex, ona dobi ivje po hrbtu, ti pa, če imaš srečo, samo šamar...

...ampak si vseeno zadovoljen z njo...💪🤪😁

To je ljubezen kljub napakam 🥰

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, krucymucy pravi:

Naj poizkusim ponovno. 

Agregat: 

Z eno besedo odličen. Navora za izvoz, ze pri nizkih vrtljajih, kar ni ravno samoumevno pri linijskih stirivaljnikih. Poraba zmerna, 5.5l/100km. Ker je stirivaljnik ni cutiti vibracij, kot pri recimo dvo ali celo enovaljnikih. 

Menjalnik: 

Zelo natancen, rocica menjalnika toga in daje dober obcutek pri menjavanju prestav. V kombinaciji s QS ni nobene potrebe po uporabi sklopke. Tudi autoblipper dela odlicno. 

Vzmetenje: 

Odlično aktivno vzmetenje, zelo dobro zaznava neravnine na voziscu in preklopi v najudobnejsi nacin hitro in brez voznikovega posredovanja. Veliko razlicnih nastavitev od avtomatskega preloada zadaj, do uporabniskih nastavitev, ki vsakomur omogocajo da si nastavi po svojih zeljah. 

Ergonomija:

Sedez je odlicen, po 500km s samo eno kratko pavzo ne vidim potrebe po menjavi za komfort sedez. 

Visina stopalk je za mojo visino optimalna in so tudi dovolj visoko da ne grabi po tleh. So tudi gumijaste za se boljse udobje. 

Krmilo je vpeto v gumijaste elemente v krizu za blazenje vibracij in ravno prave širine za večino voznikov. 

Pelje se zelo lahkotno, hitro spreminjanje smeri mu ni tuje in kar vabi na cimbolj zavite ceste. 

Zavore so odlične brembo spredaj in nissin zadaj.

Vetrna zascita je za ta razred vrhunska. 

 

(tako nekako gredo opisi lastnikov na forumih in FB, pa tudi ostali "reviewerji" niso dosti boljsi)

ta post me pa spomni na unga biker77,ko so ga iz bmwja klical da more še enkrat naredit video, ker ga je slabo spromoviral,nevem več kerga točno že bmw-ja... 😆

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!