Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

Objavljeno
pred 2 minutami, Kugelschreiber pravi:

Mister, kje je šlo narobe? Napisal si:

Desmodue se je predstavil in nastopa kot distributer/prodajalec. OK. Pošteno. Srečno pri izzivu. 

Miran985 se predstavlja kot zadovoln uporabnik, stranka. Si ju pomotoma pomešal v isto čorbo, ali je miran kaj več kot le stranka. To je bilo vprašanje. 

 

za vse o koprivah pa poguglaj alenka jeraj kopriva.  

Ja, izluščiš besede iz konteksta,tako kot tebi odgovarja..si kar konstanten pri tem.

Miran je lastnik kove 500x eno leto,motor je plačal,je navdušen nad njim,zgodbo pozna,modele tudi,večkrat se oglasi pri meni, ni pa na moji plačilni listi. Tako kot ne živnorc,dog66,rdeča senca in še kdo tukaj gor.

Zgodba Kove je bila zame izziv 2 leti nazaj. Zdaj je bolj način življenja. 

Prejšnji petek se je na netu znašel prvi rabljeni Kove 500x ( stranka naročila 450 rally ).

Motor je bil prodan v ponedeljek. Stranka nakazala polovico kupnine,brez da bi prišla motor pogledat.

Rallyji in 800tke se naročujejo,ne da bi ga kupec sploh videl v živo. 

So bili pa začetki težki, oz dolgotrajni, če se lahko tako izrazim. 

Se mentaliteta zelo hitro spreminja. Glede marsičesa. Seveda bodo na drugi strani vedno ostali zvesti zagovorniki starih prepričanj in nasprotniki vsega novega.

Tako je vedno bilo in vedno bo

Objavljeno
Just now, DESMODUE said:

Ja, izluščiš besede iz konteksta,tako kot tebi odgovarja..si kar konstanten pri tem.

priznam, včasih res zakajlam za malenkost, ampak narobe razumet in razpravljat naprej je daleč slabše.  Če ne razumem, ne iterpretiram po svoje, vprašam. Sori. Bom še kdaj.

 

Ps:z Norcem se kr poznamo, nism hotel narobe razumet. That's it. 

 

super vesel de ti letijo iz bajte, naj traja dokler bo benz na štelah. 

 

Objavljeno

Iz bajte so zletel vsi...mogoče omejene količina za slo, mogoče druga tehnikalija.

Nimam nobenega problema, ko se zakajla z uporabnikom, ki svoj moped reklamira do nebes (vmes mu pridoda nebeške sposobnosti), res nobenega  :P , ma prosim naj se piše o dejstvih (le ta so lahko različna od uporabnika do uporabnika)

Mam predsodke ko se začne komentiranje, tak bo ko bo, zakaj bo...to je skor vedeževanje.

Mam predsodke, ker se ne govori o posameznem modelu, ampak kar nekam generalno. To pomeni, da se posplošuje.

 

Vsekakor bi bil vesel bolj konstruktivno/negativno nastrojene debate, kjer se operira z dejstvi.

 

Bom navrgel par kostk :P

1. Vzdrževanje določenega modela (kove 450 rally) je skor podobno vzdrževanju prave rally mašine, oz po domače na 3 jurčke menjaš olje in filter (olja lih ni 3 litre, mar ne, poglejte si navodila)  na 6 kontroliraš ventile itd...vsekakor nič posebnega. Za vsak poseg iskat štempelj, ker Kove še nima onilne kontrole vseh servisov, je to tak kot pravi distributer/uvoznik. Pa ni treba da pravi tko, ker nekateri med nami za večje gare opravimo "preventivno" menjavo olja in filtra, mogoče tut filtra zraka še 1x vmes (že vemo zakaj in kak in kje smo se vozili) in ne šele po prevoženih 15kek za ktm, oz 10 kek za japonce.

Če mi v tem primeru uvoznik garantira, da v kolikor opravim vmesni servis sam s predpisani oljem ne bo ustvarjal problemov pri kaki zahtevi ,ki spada v garancijski rok (seveda ne upoštevam nekih pretiranih zlorab in škod, ki so posledica le tega), še toliko bolje. Samo pohvalno in kapo dol. Za vse skeptike, verjamem da se bodo problemi, če bodo nastali zapisali tudi tule.

 

Komaj čakam prihod 800k in njihove recenzije lastnikov. Sam si ne ustvarjam iluzij o tem kaj so in zakaj so ti motorji. Mi je že dolgo znano na katere karte igrajo pri Kove in ja ,sploh me ne moti (nizka teža, oskubljeni motorji, dokaj dobro zasnovane osnove/okvirji/težišča, zastarele elektronske komponente, ki so pa preverjene in vzdržne, če veš kaj voziš in mečeš po tleh)

 

Neglede, kaj se tule zapiše mi je všeč, če odgovorni za servis in reklamacije zapiše to, kar je zapisal. Na koncu pomeni da se je približal kupcu. Meni pomeni veliko, pravzaprav pomeni obvezo, da bo izvedel to, kar je obljubil. Vsem, ki so skeptični še 1x polagam na srce:

brezskrbi, ko bo (če bo, pa skor ne verjamem) prvega "nategnil" bo cela drama. Zato, se mi zdi skoraj nesmiselno obremenjevati s tem.

Pišite o modelih Kove, pišite, kaki se vam zdijo/ ne zdijo. Ja, ni potrebe da jih testirate, pogledate pošlatate...sam neki na pamet pisat sploh zaradi porekla, ali drugačnega pristopa prodajalca je vsaj meni dolgočasno in irelavantno.

Dejansko osebno obračunavanje z nekom, ki svoj moped kuje v zvezde odvrača prave lastnike o zapisu za in proti. Sem mnenja, da razna filozofiranja se komot da ovreči z zapisom, ki temelji na dejstvih ne pa osebnem vtisu lastnika. Čeprav, nismo vsi isti, nekomu 600ccm inline sune u smrt, drugi se pa ob tem dolgočasimo :D

 

absolutno pa lahko nekaj dodam:

fb grupa..klik na vrhu za kove 450 rally ima 14000 članov...majkemi, če pri taki količini ne izluščiš bistva in uporabnih informacij si ....(vsak naj si sam vstavi :P )

 

Sono passati più di 2 anni dalla nascita di questo Gruppo...
L'obbiettivo che mi ha spinto a crearlo era di far conoscere questa fantastica moto e con il grande interesse creato fare in modo che arrivasse anche in Europa...
Festeggiare i 14000 iscritti proprio quando arriva in Europa è una grande soddisfazione del lavoro svolto!!!!

 

Objavljeno

Jaz vam predlagam, da dajte en model  na test forumasu Kmetu in ce bo moped vzdrzal eno leto brez napak, je odlicen motor.

Lp, S. 

Objavljeno
pred 6 minutami, Stayerc pravi:

Jaz vam predlagam, da dajte en model  na test forumasu Kmetu in ce bo moped vzdrzal eno leto brez napak, je odlicen motor.

Lp, S. 

mal si zaspal pri obveščenosti :P vsaj v tej temi. Omenjeni guspot že ima 500x in je o njem tudi pisal v tej temi, pa še kje drugje.

ps. med nama tko potiho...zakaj bi bil dotični član merodajen za realne informacije? A ni bolje imeti informacij večih članov (lastnikov), pa sploh še modela motorja nisem omenil? A se ti ne zdi vsaj mal pomembno, da se debatira o konkretnem modelu? Niso to kinder jajčka, več al manj vsa iz istega pralnega praha, sam drugačne barve :P

 

Objavljeno
pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

mal si zaspal pri obveščenosti :P vsaj v tej temi. Omenjeni guspot že ima 500x in je o njem tusi pisal v tej temi, pa še kje drugje.

 

Se posipam s pepelom. Res, da nisem bral celotne teme. Potem pa pocakajmo, da kaj vec napise o motorju, ko ga bo dodobra stestiral.

Lp, S. 

Objavljeno
pred 5 minutami, Stayerc pravi:

Jaz vam predlagam, da dajte en model  na test forumasu Kmetu in ce bo moped vzdrzal eno leto brez napak, je odlicen motor.

Lp, S. 

.

... sej ga že ima ... če prelistaš par strani nazaj ...  baje sam še april počakamo, kokr se je sam pohvalil ... in takrat bo dokazal, kaj je pravi off road in česa vse je sposoben kitajčk 

 

Objavljeno
pred 1 minuto, Stayerc pravi:

Se posipam s pepelom. Res, da nisem bral celotne teme. Potem pa pocakajmo, da kaj vec napise o motorju, ko ga bo dodobra stestiral.

Lp, S. 

katerem....?

Preber kar sem popravil in zapisal...saj ni sam en model kove na trgu. 

Pravkar, pik1 pravi:

.

... sej ga že ima ... če prelistaš par strani nazaj ...  baje sam še april počakamo, kokr se je sam pohvalil ... in takrat bo dokazal, kaj je pravi off road in česa vse je sposoben kitajčk 

 

velja isto...karkol bo o 500x zapisano nima čisto nobene blage veze s 450kove rally in čisto nobene veze z 800x in izpeljankami.

 

Dejte prosim konkretno, res bi prosil.

 

Objavljeno
pred 12 minutami, DAMI34 pravi:

mal si zaspal pri obveščenosti :P vsaj v tej temi. Omenjeni guspot že ima 500x in je o njem tudi pisal v tej temi, pa še kje drugje.

ps. med nama tko potiho...zakaj bi bil dotični član merodajen za realne informacije? A ni bolje imeti informacij večih članov (lastnikov), pa sploh še modela motorja nisem omenil? A se ti ne zdi vsaj mal pomembno, da se debatira o konkretnem modelu? Niso to kinder jajčka, več al manj vsa iz istega pralnega praha, sam drugačne barve :P

 

Jaz sem pa napisal,da naj napise recenzijo, ko ga bo imel eno leto in ne par mesecev. Kmet je merodajen, ker ko sem bral njegove dogodivcine na FB se mi zdi heavy user in kompetenten. Ga pa sicer ne poznam. 

Objavljeno
pred 18 minutami, Stayerc pravi:

Jaz sem pa napisal,da naj napise recenzijo, ko ga bo imel eno leto in ne par mesecev. Kmet je merodajen, ker ko sem bral njegove dogodivcine na FB se mi zdi heavy user in kompetenten. Ga pa sicer ne poznam. 

vsak od kupcev/uporabnikov/testerjev je merodajen...vsak po svoje in na svoj način. 

Celo vsak od "bodočih" kupcev, ki ga je vsaj pomeril ali preštudiral informacije, ki so na voljo je lahko merodajen pri nekaterih odločitvah, ki jih bodoči kupec lahko ima.

In kot havy user je lahko kompetenten za 500x...o 450 rally bolj malo, prav tako o 800x. Zato je fajn, da pustimo uporabnikom/lastnikom do besede.

 

Objavljeno
pred eno uro, Stayerc pravi:

Jaz vam predlagam, da dajte en model  na test forumasu Kmetu in ce bo moped vzdrzal eno leto brez napak, je odlicen motor.

Lp, S. 

V tej temi se vse vrti okrog porekla očitno. In predstave o produktu,ki izvira iz porekla.

V Sloveniji,delamo,kar lahko. Jaz sem s 500x v enem letu naredil 15.000km, od tega pol po offroadu. Motor in znake obrabe si lahko ogleda pri meni,kdor želi. 

Več nisem mogel,ker ga dlje časa tudi nimam.

Prvi vtisi 450 rally v Sloveniji so tudi že bili podani. S strani 2 uporabnikov na MS. 

Reviewi, testi so na voljo na youtubu, tako s strani uporabnikov,kot novinarjev. Tudi dirkačev.

Odlične so tudi fb skupine,kjer lastniki objavljajo svoje izkušnje. Iz Anglije in amerike tudi po letu uporabe.

Zelo težko najdeš karkoli negativnega.

Ko da uveljavljena znamka ven nov model,ga porinejo v roke novinarjev. In prvi vtisi so za večino merodajni. 

Meni trenutno so najpomembnejši odzivi strank,pohvale,pripombe,izkušnje,uporaba.

Tako še lažje ugotovim,kateri model je primeren za koga, saj univerzalnega motorja,ki bi ustrezal vsem,enostavno ni.

Poskušam razumeti,česa si ljudje želijo in kaj jih moti.

In glede na vse teste in reviewe iz celega sveta imajo Kove motorji očitno samo eno napako: niso razviti in izdelani v Evropi ali na japonskem.

Objavljeno
pred 26 minutami, DESMODUE pravi:

Poskušam razumeti,česa si ljudje želijo in kaj jih moti.

Ja to je pa čist simpl. Rabmo motor kot ima za na teren 99kg. Zravn kestl da ga napolneš z vodo, da dobi tietih 200kg za na AC.  Hitro snemljiva kolesa, da menjaš 21" 18" za teren. 17" za asfalt. Poraba 2l na 100. Vzmetenje za zaklepat kt teleskopske palce za tavelke in tamale voznike in ac, terensko uporabo.  Namesto branda, en mimi ekranček, pa lohl vdak sam ureja katero znamko ima. Evo da ni tok twžko. Ce lohk Premium znamka nardi vozilo iz avijona, traktorja in kolesa, ni hudič da bi kitajcu neki podobnega zgoraj opisanemu nardil. :naughty:

Lohk pa men zrihtaš službo konstruktorja v Kove :lol1:

Objavljeno

E, to pa že obstaja: tomos ATX !

Lohka mas 16, 17 ,18 felge spredi in zadi, ima pod 100 kil in z prvim tuningom gre krepko preko 100.

In če se usedema nanjga jaz in moj Zmaj ma tudi preko 300kil use skupi.

pred 5 minutami, skalar36 pravi:

Ja to je pa čist simpl. Rabmo motor kot ima za na teren 99kg. Zravn kestl da ga napolneš z vodo, da dobi tietih 200kg za na AC.  Hitro snemljiva kolesa, da menjaš 21" 18" za teren. 17" za asfalt. Poraba 2l na 100. Vzmetenje za zaklepat kt teleskopske palce za tavelke in tamale voznike in ac, terensko uporabo.  Namesto branda, en mimi ekranček, pa lohl vdak sam ureja katero znamko ima. Evo da ni tok twžko. Ce lohk Premium znamka nardi vozilo iz avijona, traktorja in kolesa, ni hudič da bi kitajcu neki podobnega zgoraj opisanemu nardil. :naughty:

Lohk pa men zrihtaš službo konstruktorja v Kove :lol1:

E, to pa že obstaja: tomos ATX !

Lohka mas 16, 17 ,18 felge spredi in zadi, ima pod 100 kil in z prvim tuningom gre krepko preko 100.

In če se usedema nanjga jaz in moj Zmaj ma tudi preko 300kil use skupi.

In spredaj daš ctx vile če si višji rajder.

Neki se je zalomilo, da je dvakrat pisano.

Objavljeno
pred 22 minutami, Kmet2 pravi:

Poln k.. te imam.

Nikoli nisem bil off roader kot ti na lepem makadamu.

Ne vozim off road, sem ter tja kak kilometer, nimam znanja niti tehnike za to.

Tranzit te moti?

Zakaj ga pa delaš od Ljubljane do trajekta za neko faking Sardinijo.

Pa ja bi šel po tvoje na "off road" do tja 🤔

Moti te moj tranzit do Irana, Uzbekistana, Kazahstana, Kirgizijstana in še kam, ti jaka cura pa tranzit po AC do Italije.

Pravi Car.💪

Dej nam malo filmčku od tvojega Maroka, ko te je Menih pod rokco peljal tja, da vidimo te zorne kote itd...

Slikaš v Maroku motor kako je zračni filter umazan, pa povej fantom tu gor, kdo ga je vzel ven iz air boxa, da bodo dobili občutek s kom se pogovarjajo.

Sereš po temi a nimaš blage veze o tehniki, doma ti baba menjava še napo k jo ti ne znaš.

A gumo si se že navadil flikat...

Te še kaj moti , mam na zalogi veliko o tebi, samo imaš frenda, ki te je popljuval vsakič, ko te ni bilo poleg zato tudi ta post, resničen z resničnimi dejstvi nima prihodnosti, da bi ga ljudje lahko prebrali.

Ampak vse bo enkrat prišlo na svoje mesto, tud tvoje gobcanje....

In če bo plan uspel, ker je vezan na odobritev neplačanega dopusta to ne bo 500x ampak 800x, sam tok, da ne boš spet nekaj gobcal o čemer nimaš blage veze...vozilo se bo po zelo slabih poteh, ki jih imaš ti za off road in ne boš vrjel, spet bo tranzit, ker ti res ne morem parirat da bi 8000km do tja naredil po off roadu.

Te še kaj moti ti jaka cura Motosveta.

Prvo se nauči vozit po cesti potem pa pametuj o terenu o katerem pa sploh nimaš nobenega pojma...

@DESMODUE res se ti da ukvarjat z snobi.

Pa še to sfejkanimi, ker taprav snob si kupi novo ne staro sranje in to potem kuje v zvezde.

Se pa veselim 800x ker 500x poberem z eno roko, 800x bom vrjetno kar s qrcom dvignu, saj sem 10 let vozil Bmw in mi je tok zrastu, da sem prodal.

Enim pa bolj počas raste in tud dviguje bolj slabo pa morajo vztrajat na bmfi z miljon vpoklici in čakalnimi dobami da se to reši.

Evo kdo bo lahko to prebral bo, ker bo hitro umaknjeno, je pa v stilu parih trolov tu gor, samo so prijatelji z palco motosveta in za njih ni problema...

 

 

na pa smo tm..sem že vedu kok bo ura.

Lej..sem lepo zapisal, tut za počasne...nehite se ubadat z drugimi. dajte svoje vtise, in velja tut zate. Podkrepite jih z dejstvi. In ja, te mamo naštudiranega. Tvoje info kot "power user" so pomembne, in absolutno nepomembne kot "povprečni user" bajka. Zakaj:

1. voziš več kot motor dopušča, zlorabljaš bolj kot tehnika zmore vsaj 20kkm mava skupaj če ne več) in na koncu je itak kriv vsega prodajalec. Kdor zmore, zna in vidi in bere med vrsticami

Za pametne to pomeni...vemo kje je meja, za zaslepljene žal vedo, da to ni za nabavit. Pa vedno ti bom dal kapo dol, ne zanemarjaš vzdrževanja, zanemarjaš zgolj in samo kaj zadeva zmore na poti.

2. jokanje in stokanje kako boš ubogi skenslan...pa jebiga vse sem zapisal že par postov prej...eni in isti kalibri.

3. pa sj sočustvujem s tabo, vedno se ti godi krivica, in ja opravičujem se vsem "normalnim" v tej temi..sam res je težko usmerit temo v pravo smer. In ko sem prosil, dajte o modelu konkretno..ja no sej sem vedu..ne gre a ne.

pred 20 minutami, Buschi pravi:

E, to pa že obstaja: tomos ATX !

Lohka mas 16, 17 ,18 felge spredi in zadi, ima pod 100 kil in z prvim tuningom gre krepko preko 100.

In če se usedema nanjga jaz in moj Zmaj ma tudi preko 300kil use skupi.

E, to pa že obstaja: tomos ATX !

Lohka mas 16, 17 ,18 felge spredi in zadi, ima pod 100 kil in z prvim tuningom gre krepko preko 100.

In če se usedema nanjga jaz in moj Zmaj ma tudi preko 300kil use skupi.

In spredaj daš ctx vile če si višji rajder.

Neki se je zalomilo, da je dvakrat pisano.

prajtu, bolje 2x kot nobenkrat...ups...temo falil..nisem v sklopu ljubezen :P

 

  • Haha 2
Objavljeno
pred 32 minutami, Kmet2 pravi:

Poln k.. te imam.

Nikoli nisem bil off roader kot ti na lepem makadamu.

Ne vozim off road, sem ter tja kak kilometer, nimam znanja niti tehnike za to.

Tranzit te moti?

Zakaj ga pa delaš od Ljubljane do trajekta za neko faking Sardinijo.

Pa ja bi šel po tvoje na "off road" do tja 🤔

Moti te moj tranzit do Irana, Uzbekistana, Kazahstana, Kirgizijstana in še kam, ti jaka cura pa tranzit po AC do Italije.

Pravi Car.💪

Dej nam malo filmčku od tvojega Maroka, ko te je Menih pod rokco peljal tja, da vidimo te zorne kote itd...

Slikaš v Maroku motor kako je zračni filter umazan, pa povej fantom tu gor, kdo ga je vzel ven iz air boxa, da bodo dobili občutek s kom se pogovarjajo.

Sereš po temi a nimaš blage veze o tehniki, doma ti baba menjava še napo k jo ti ne znaš.

A gumo si se že navadil flikat...

Te še kaj moti , mam na zalogi veliko o tebi, samo imaš frenda, ki te je popljuval vsakič, ko te ni bilo poleg zato tudi ta post, resničen z resničnimi dejstvi nima prihodnosti, da bi ga ljudje lahko prebrali.

Ampak vse bo enkrat prišlo na svoje mesto, tud tvoje gobcanje....

In če bo plan uspel, ker je vezan na odobritev neplačanega dopusta to ne bo 500x ampak 800x, sam tok, da ne boš spet nekaj gobcal o čemer nimaš blage veze...vozilo se bo po zelo slabih poteh, ki jih imaš ti za off road in ne boš vrjel, spet bo tranzit, ker ti res ne morem parirat da bi 8000km do tja naredil po off roadu.

Te še kaj moti ti jaka cura Motosveta.

Prvo se nauči vozit po cesti potem pa pametuj o terenu o katerem pa sploh nimaš nobenega pojma...

@DESMODUE res se ti da ukvarjat z snobi.

Pa še to sfejkanimi, ker taprav snob si kupi novo ne staro sranje in to potem kuje v zvezde.

Se pa veselim 800x ker 500x poberem z eno roko, 800x bom vrjetno kar s qrcom dvignu, saj sem 10 let vozil Bmw in mi je tok zrastu, da sem prodal.

Enim pa bolj počas raste in tud dviguje bolj slabo pa morajo vztrajat na bmfi z miljon vpoklici in čakalnimi dobami da se to reši.

Evo kdo bo lahko to prebral bo, ker bo hitro umaknjeno, je pa v stilu parih trolov tu gor, samo so prijatelji z palco motosveta in za njih ni problema...

 

 

AMEN 💯👌

Objavljeno
pred eno uro, DESMODUE pravi:

V tej temi se vse vrti okrog porekla očitno. In predstave o produktu,ki izvira iz porekla.

V Sloveniji,delamo,kar lahko. Jaz sem s 500x v enem letu naredil 15.000km, od tega pol po offroadu. Motor in znake obrabe si lahko ogleda pri meni,kdor želi. 

Več nisem mogel,ker ga dlje časa tudi nimam.

Prvi vtisi 450 rally v Sloveniji so tudi že bili podani. S strani 2 uporabnikov na MS. 

Reviewi, testi so na voljo na youtubu, tako s strani uporabnikov,kot novinarjev. Tudi dirkačev.

Odlične so tudi fb skupine,kjer lastniki objavljajo svoje izkušnje. Iz Anglije in amerike tudi po letu uporabe.

Zelo težko najdeš karkoli negativnega.

Ko da uveljavljena znamka ven nov model,ga porinejo v roke novinarjev. In prvi vtisi so za večino merodajni. 

Meni trenutno so najpomembnejši odzivi strank,pohvale,pripombe,izkušnje,uporaba.

Tako še lažje ugotovim,kateri model je primeren za koga, saj univerzalnega motorja,ki bi ustrezal vsem,enostavno ni.

Poskušam razumeti,česa si ljudje želijo in kaj jih moti.

In glede na vse teste in reviewe iz celega sveta imajo Kove motorji očitno samo eno napako: niso razviti in izdelani v Evropi ali na japonskem.

mene moti, da ga ne znajo stehtat nikjer

Objavljeno

lejte vsi skupaj: 

od te točke dalje bo brisano vse, kar ni v zvezi s temo ali posameznim modelom. Frustracije in izžviljajte je drugje. Prav tako bo brisano pavšalno in na pamet pisanje brez dejstev.

Hvala

pred 1 minuto, Snečer pravi:

mene moti, da ga ne znajo stehtat nikjer

se strinjam. Hočem tudi fotke tehtanja. Meni sicer nepomemben podatek a verjamem da zna biti najmanj absolutna točka pri nekaterih za nakup. Še napiši model Koveja, da ne bomo na pamet blebetali. 

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 2
Objavljeno

500x

Mene je zmotilo, ker so se pojavljale različne številke, pri čemer se je ta lastnost motorja oglaševala kot suho zlato in nadmočen podatek napram konkurenci.

Pa ko sem vprašal, če je jawa & co ista zadeva pa dobil odgovor, da ne, da Kove ima lažje materiale itd... (in drugo nalepko).

image.png.0158ebf2dca66189478dd1ffc13cba95.png

Tako da na koncu glede tega ni bilo nobene prednosti, tudi ob reklami fitnesarja, da ga z eno roko pobere :) 

Mene ne moti poreklo, saj gre za sestavljanko različnih proizvajalcev, agregat neka licenca ali kopija honde itd ...

Vizualno je Kove precej na nivoju.

 

 

 

 

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Moji pomisleki.. 

Kaj se zgodi v primeru, ko dobavitelj pri nas čez noč zapre dejavnost? Na koga se lahko takrat obrnem? Pa ne mi o tem, da se to pač ne more zgoditi. Danes si, jutri te ni..  

Še en primer.. 

Slučajno se mi zgodi hujša nesreča, sodni izvedenec pa ugotovi, da je napaka na strani proizvajalca vozila. Na koga se lahko takrat obrnem in kaj pomeni v tem primeru nepotrjena servisna knjižica? Dobim samo odgovor v stilu, " ja gospod, vi pa nimate potrjene servisne knjižice, kar pomeni, da vam garancija ne velja"..?!:hmm:

Dokler ni kakšnega večjega "sranja" se vse lepo sliši,... V nasprotnem primeru pa je neopravljen redni servis lahko lep razlog, da se krivdo prevali na uporabnika. Nisem pravnik, se mi pa vseeno zdi to, glede servisiranja v lastni režiji,  malo preveč "po domače" zastavljeno. Se na prvem servisu res menja samo olje? A ni mišljeno, da se takrat pregleda cel motor in po potrebi privije tudi kakšen vijak?

Popravljeno . Popravil XTR
Objavljeno
pred 1 minuto, XTR pravi:

Moji pomisleki.. 

Kaj se zgodi v primeru, ko dobavitelj pri nas čez noč zapre dejavnost? Na koga se lahko takrat obrnem? Pa ne mi o tem, da se to pač ne more zgoditi. Danes si, jutri te ni..  

Še en primer.. 

Slučajno se mi zgodi hujša nesreča, sodni izvedenec pa ugotovi, da je napaka na strani proizvajalca vozila. Na koga se lahko takrat obrnem in kaj pomeni v tem primeru nepotrjena servisna knjižica? Dobim samo odgovor v stilu, " ja gospod, vi pa nimate potrjene servisne knjižice, kar pomeni, da vam garancija ne velja"..?!:hmm:

Dokler ni kakšnega večjega "sranja" se vse lepo sliši,... V nasprotnem primeru pa je neopravljen redni servis lahko lep razlog, da se krivdo prevali na uporabnika. Nisem pravnik, se mi pa vseeno zdi to glede servisiranja malo preveč "po domače" zastavljeno. Se na prvem servisu res menja samo olje? A ni mišljeno, da se takrat pregleda cel motor in po potrebi privije tudi kakšen vijak?

Ce se zapre zastopstvo v Sloveniji, se stranka do prihoda novega zastopnika obrne na najbližjega sosednjega. Ta je v našem primeru v Vidmu v Italiji.

Servisna knjiga v klasični tiskani izdaji je redkost. Ali se vodi interno na servisu, ali pa elektronsko,kot jo vodimo na primer pri znamki Moto Morini.

Stranka,ki želi opravljati servise sama,dobi kompleten manual z opisi in kontrolami,ki so za opraviti. Kaj je za preveriti in kako, tudi razložim kupcu, ki bo to opravljal sam,ali pri svojem mehaniku. Ko opravi servis,mi to sporoči,da zadevo zabeležim.

Tak način servisiranja bo v veliki meri uporabljen pri modelu 450 rally, pri ostalih manj.

 

 

  • Hvala 3
Objavljeno
pred eno uro, XTR pravi:

Moji pomisleki.. 

Kaj se zgodi v primeru, ko dobavitelj pri nas čez noč zapre dejavnost? Na koga se lahko takrat obrnem? Pa ne mi o tem, da se to pač ne more zgoditi. Danes si, jutri te ni..  

Še en primer.. 

Slučajno se mi zgodi hujša nesreča, sodni izvedenec pa ugotovi, da je napaka na strani proizvajalca vozila. Na koga se lahko takrat obrnem in kaj pomeni v tem primeru nepotrjena servisna knjižica? Dobim samo odgovor v stilu, " ja gospod, vi pa nimate potrjene servisne knjižice, kar pomeni, da vam garancija ne velja"..?!:hmm:

Dokler ni kakšnega večjega "sranja" se vse lepo sliši,... V nasprotnem primeru pa je neopravljen redni servis lahko lep razlog, da se krivdo prevali na uporabnika. Nisem pravnik, se mi pa vseeno zdi to, glede servisiranja v lastni režiji,  malo preveč "po domače" zastavljeno. Se na prvem servisu res menja samo olje? A ni mišljeno, da se takrat pregleda cel motor in po potrebi privije tudi kakšen vijak?

hujša prometna nesreča? Zaradi neopravljenega servisa, no pravzaprav zaradi lastnega servisa:

napačnega olja v mašini?

nemenjave filtra olja?

nemenjave filtra zraka?

ali mogoče lahko o čem drugem govorim?

Dejansko, daj povej, kje, kdaj ali sploh obstaja, da je ob kaki nesreči z motorjem šel kdorkoli preverjat štemple v servisni knjigi?

Malce za lase prevlečeno. 

Lahko celo pogledamo renomirane znamke, ki vpoklice, čeravno ni pismen (vpoklic ne kupec :P ) do lastnika s strani proizvajalca opravijo ob servisnem pregledu. Če ga ni, ga pač ni, ni posodobitev, ni rešitve vpoklica. Za življensko nevarne vploklice npr zadnje vzmetenje/vaga na Z900, brembo zavore oz ročica zavor na mnogih motociklih vključno ktm 1290gt so prišli vpoklici pisno po pošti na dom.

ps. med nama, na prvem rednem in drugem rednem itd, bi se moralo marsikaj pogledati, običajno se samo menja olje in filter :D to je 100% realnost. Prav tako je realnost, da v kolikor mašin s katerimi se preganjaš po brezpotjih sam ne pregledaš in to redno po vsaki furi in čakaš servis se sam igraš s svojim življenjem , al pa vsaj z obstojnostjo lastnega motocikla.

Objavljeno
pred 12 minutami, DAMI34 pravi:

ps. med nama, na prvem rednem in drugem rednem itd, bi se moralo marsikaj pogledati, običajno se samo menja olje in filter :D to je 100% realnost. Prav tako je realnost, da v kolikor mašin s katerimi se preganjaš po brezpotjih sam ne pregledaš in to redno po vsaki furi in čakaš servis se sam igraš s svojhim življenjem , al pa vsaj z obstojnostjo lastnega motocikla.

Če bi bil jaz prodajalec motorjev (ko smo že na motorističnem forumu in je debata o motorjih), ne bi prej prodal motorja stranki, dokler mi ne pokaže vsaj malo teoretične osnove motoroznanstva (ja, fajn beseda se mi sliši :D ) in tehnike, praktično pa pokazati na enemu (magari odsluženemu) motorju na servisu zamenjati olje in filter, pogledati svečke, očistiti zračni filter, ajnliftati zavore, odklopiti in priklopiti akumulator, naštelati zajle za gas in sklopko, demontirati in namontirati obe kolesi skupaj z zavornimi čeljustmi...in zaflikati gumo. To je 1. stopnja.

2. stopnja: Sneti rezervoar, odšravfati ven pumpo, očistiti filter goriva, spucati injektorje, pregledati varovalke (aja... to je še za v 1. stopnjo), prekontrolirati releje..   narediti diagnostiko okvar  ..  :P  

... ok. ...2. stopnja je hec  :P ... ampak lih tko moraš vedeti kaj o tem...

 

... tko da... podpiram   @DESMODUE idejo o lastnem servisu! ... itak berem po forumu in poslušam naokoli, da so na (tudi na premium) servisih sami šalabajzerji, da nekakovostno opravijo delo, oz. da so nateguni. No s tem korakom lahko sami naredijo(mo) boljši servis, kot na uradnem servisu. Ampak to ne pišem sarkastčno, res je tako. Kolikor poznam kolege motoriste, so sami picajzli, kar se vzdrževanja motorjev tiče, skrbijo bolje za njih, kot za žene ali ljubice, zakaj jim ne bi dali te možnosti? Kot je tudi @DAMI34 napisal, največ o svojem motorju veš sam..in več ko veš o motorju (kot skupku tehnike), bolje se bosta razumela z njim, v primeru okvare/loma/poškodbe na terenu pa ne boš zaman klical ženo/punco/mamo ali teto, da te pride iskat nekam v Zafukovco, ker se ti je prižgala neka lučka, ker tam zagotovo ne bo 5G signala...  :P

Objavljeno (popravljeno)
pred 41 minutami, DAMI34 pravi:

Dejansko, daj povej, kje, kdaj ali sploh obstaja, da je ob kaki nesreči z motorjem šel kdorkoli preverjat štemple v servisni knjigi?

Malce za lase prevlečeno. 

Imaš na tem forumu lep primer, ko je vozniku blokiralo sprednje kolo in je drsel ~300m po asfaltu (ni pravljica, ker sem v živo videl posledice). Na forenzični preiskavi takrat niso ugotovili napake na materialu... Če bi jo, bi se pa verjetno hitro kdo zapičil tudi v servisno knjižico... 

Aftermarket amortizer ni še nikomur počil?   

Ti kar zaupaj "nezmotljivim" poševnookim mojstrom. :) Samo pokličeš serviserja pa poveš, da je bil servis narejen. On pa zabeleži, če slučajno ne pozabi... ta je dobra. :D 

Popravljeno . Popravil XTR
Objavljeno

Čisto pravno gledano, če sam ne vem nič in ne znam nič lahko tudi motor peljem k mojmu sosedu, ki je mehanik za motorje. Garancija ostane (tudi pravno gledano) menja olje in filter, ter posotori, kar je po knjigi obvezno.

 

In ker smo v temi Kove, je tule kar se servisa tiče največ govora o Kove 450rally, ki zahteva mnogo več menjav olja in pranja ter menjave filtrov, kot pa en turistični advenčr moped. Oziroma smo bližje vzdrževanju kros motorja (glede na interval) kot pa advenč motorja.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!