Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


MiNa
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

Dejstvo je, da je debata zašla v napačno smer...v smislu kdo ma večjega...vedno se najde kdo, ki bo cinično provociral in nekateri so res tečno vztrajni in želijo vedno imeti zadnjo besedo...vpleteni se boste itak prepoznali...težko je to brati toliko strani...desmo je tukaj malo nasedel, verjamem, da nenamerno oz. naivno, iz vsega kar sem prebral pa verjamem, da ima dobre namene predstaviti znamko in vse okoli nje. Moraš pa kot zastopnik znamke res paziti kako komuniciraš, da ne postane očitno propagiranje oz pristransko favoriziranje. Tako izgubiš verodostojnost pri normalnih bralcih. Podobno je pred časom poskušal Seleš v namenski temi KTM in se je dolgo dobro držal v ignoriranju provokacij...potem vsled res slabe poprodajne storitve (beri veliko reklamacij, tudi kot posledica vedno več prodanih motorjev) ni več mogel skrivati in se ni več oglašal...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnjic sem v neki trgovini z moto opremo videl, da prodajajo med čeladami pa cotami tudi nove Aprilije 660 pa skuterje.

Pa je prodajalec rekel, da Aprilia nima nekih posebnih pogojev ali potreb, da se lahko prodaja njihove motorje. Recimo kake bolj rižojede znamke imajo te pogoje.

Torej bi Kove lahko prodajali kjerkoli, kjer bi imeli interes? Pa je pač uvoznik na gorenjskem, prodaja se pa lahko še kje drugje? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, simonsi pravi:

Zadnjic sem v neki trgovini z moto opremo videl, da prodajajo med čeladami pa cotami tudi nove Aprilije 660 pa skuterje.

Pa je prodajalec rekel, da Aprilia nima nekih posebnih pogojev ali potreb, da se lahko prodaja njihove motorje. Recimo kake bolj rižojede znamke imajo te pogoje.

Torej bi Kove lahko prodajali kjerkoli, kjer bi imeli interes? Pa je pač uvoznik na gorenjskem, prodaja se pa lahko še kje drugje? 

Prodaja se lahko kjerkoli se uvoznik in prodajalec dogovorita. Odločitev o maloprodaji je v celoti prepuščena uvozniku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)
pred 57 minutami, motom pravi:

Zasledil sem podatek, da ima kove450 največjo skupno težo 230kg. Koliko ima potem nosilnost?

Za 450 Rally piše v navodilih... 

"Please stay within the specified loading limits, the maximum payload for the entire bike is 75kg, do not overload."

 

https://kove-racing.com/wp-content/uploads/2023/03/450-Rally-Instruction-Manual.pdf

Popravljeno . Popravil XTR
  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, Snečer pravi:

to je s šoferjem

Tako nekako jaz razumem to. Naj nekdo prilepi sliko homologacije, da vidimo, če tudi pri nas velja ta podatek.

Se bojim, da bo marsikomu nosilnost premajhna. Kje je pa še "rezerva za karakter"?... :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Desmodue ne bo nic odgovarjal sedaj, ker je bil se malo prej na MOL-u v Postojni z Rally-jem.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 30 minutami, krucymucy pravi:

Desmodue ne bo nic odgovarjal sedaj, ker je bil se malo prej na MOL-u v Postojni z Rally-jem.

 

.

... prvi offroudtest po asvaltu ??? :eek:

... a pr Vikiju je bil tud ?? :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)
36 minutes ago, pik1 said:

.

... prvi offroudtest po asvaltu ??? :eek:

... a pr Vikiju je bil tud ?? :kva2:

Ah saj ni bil z GS-om, sploh pa do Postojne se da tudi po makadamu. Tista dva kilometra cez mesto je pa pac nujno zlo. 

 

 

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 41 minutami, krucymucy pravi:

Ah saj ni bil z GS-om, sploh pa do Postojne se da tudi po makadamu. Tista dva kilometra cez mesto je pa pac nujno zlo. 

 

 

Evo nazaj😉

292km narejenih. Lepo debato smo imeli in lepo je spoznati cloveka, ki stoji za nicknamom na MS. 

Se vidiva marca!😉

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, motom pravi:

Zasledil sem podatek, da ima kove450 največjo skupno težo 230kg. Koliko ima potem nosilnost?

Preisano iz COC dokumenta. Motor s tekočinami izmerjen 145kg. Ker gre za euro verzijo se je nato nalilo 13 l goriva v sprednja tanka. Skupaj 155kg. Ja, uradno ima 14l goriva, ne vem kako mi je uspelo danes spraviti noter 30l🤔

Testni možakar na meritvah izmerjen 75 kg.

Skupaj 230kg.

Ker je enosed, se dodatne obremenitve ni dodajalo in ker nima predvidene originalne dodatne opreme, tudi tega ni zraven.

Realno? Ameriske in angleske verzije nimajo vpisanega podatka, je pa lepo videti 120kg Americana s 30kg prtljage na motorju, ko mu vzmetenja se vedno ne uspe izkoristiti do konca.

Danes recimo mojih 110kg.z opremo in 25kg goriva, plus 145kg motor, 280kg.

50kg sem pretezek za maksimalno obremenitev,grem jutri na dieto😅

posed vzmetenja za odtenek premajhen, od idealnih 30% me locita se 2 cm. Nastavim na prvem servisu.

Ravno danes test s crucymucy-jem. Koliko se je motor posedel pod njim.

Prenese pa motor  tudi 25 metrske skoke na Dakarju.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)
23 minutes ago, DESMODUE said:

Evo nazaj😉

292km narejenih. Lepo debato smo imeli in lepo je spoznati cloveka, ki stoji za nicknamom na MS. 

Se vidiva marca!😉

 

Glih neke debate nisva imela. Ste bili za drugo mizo prevec zatopljeni. 
Bova pa drugic rekla kaksno vec. 

Nisem jaz testiral SAG-a, jaz sem bil s 690-ko tam. 

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, krucymucy pravi:

Glih neke debate nisva imela. Ste bili za drugo mizo prevec zatopljeni. 
Bova pa drugic rekla kaksno vec. 

Aaa...zamesal..se te spomnim ja. Za sosednjo mizo si bil. Ves da bova. Vabljen😉

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 28 minutami, DESMODUE pravi:

Evo nazaj😉

292km narejenih. Lepo debato smo imeli

 

.

... brez fotke ne vela :eek: ... pa to ne samo v tej temi :D

 

ps.

... kolk od teh 292 je bilo tranzita, kolk makadama ... in kolk offrouda ??? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 31 minutami, DESMODUE pravi:

Preisano iz COC dokumenta. Motor s tekočinami izmerjen 145kg. Ker gre za euro verzijo se je nato nalilo 13 l goriva v sprednja tanka. Skupaj 155kg. Ja, uradno ima 14l goriva, ne vem kako mi je uspelo danes spraviti noter 30l🤔

Testni možakar na meritvah izmerjen 75 kg.

Skupaj 230kg.

Ker je enosed, se dodatne obremenitve ni dodajalo in ker nima predvidene originalne dodatne opreme, tudi tega ni zraven.

Realno? Ameriske in angleske verzije nimajo vpisanega podatka, je pa lepo videti 120kg Americana s 30kg prtljage na motorju, ko mu vzmetenja se vedno ne uspe izkoristiti do konca.

Danes recimo mojih 110kg.z opremo in 25kg goriva, plus 145kg motor, 280kg.

50kg sem pretezek za maksimalno obremenitev,grem jutri na dieto😅

posed vzmetenja za odtenek premajhen, od idealnih 30% me locita se 2 cm. Nastavim na prvem servisu.

Ravno danes test s crucymucy-jem. Koliko se je motor posedel pod njim.

Prenese pa motor  tudi 25 metrske skoke na Dakarju.

 

https://www.kovemotousa.com/downloads

450 rally navaden ima suh 150 kg ... rally pro pa 145...

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, pik1 pravi:

.

... brez fotke ne vela :eek: ... pa to ne samo v tej temi :D

 

ps.

... kolk od teh 292 je bilo tranzita, kolk makadama ... in kolk offrouda ??? 

... sem pogledal po gloogl mapsih, kje se je DESMODUE peljal, pa se točno vidi, da je 1/2 tranzita, 1/2 makadama in 1/2 offrouda...  :D

 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Zivnorc pravi:

... sem pogledal po gloogl mapsih, kje se je DESMODUE peljal, pa se točno vidi, da je 1/2 tranzita, 1/2 makadama in 1/2 offrouda...  :D

 

.

... brez tranzita itak nč ne šteje :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Snečer pravi:

https://www.kovemotousa.com/downloads

450 rally navaden ima suh 150 kg ... rally pro pa 145...

 

 

145 kg brez goriva obe verziji, kar izgubi pro verzija z izpuhom,pridobi z navigacijsko opremo in dodatnim vodnim hranilnikom.

Je pa to z olji in hladilno masa.

Ce je kdo v ZDA narobe interpretiral zadevo, nisem odgovoren za to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsak dan bolj uživam na 450ki!! Sicer amater, ki prihaja iz Gsa in T7 ampak resnična igračka, ki te kar sili delat neumnosti. Bo treba še kar nekaj treninga in poguma, ampak wauu kok je to fajn 😊. Sound on 😆

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, Zivnorc pravi:

... sem pogledal po gloogl mapsih, kje se je DESMODUE peljal, pa se točno vidi, da je 1/2 tranzita, 1/2 makadama in 1/2 offrouda...  :D

 

A veš, da sem še razmišljal, da bi opisal današnni dan, poti in vtise.

Pa sem si premislil😉

Kdor bo hotel,bo sam probal,kaksen je na offroadu in kaksen na asfaltu.😉

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, DESMODUE pravi:

A veš, da sem še razmišljal, da bi opisal današnni dan, poti in vtise.

Pa sem si premislil😉

Kdor bo hotel,bo sam probal,kaksen je na offroadu in kaksen na asfaltu.😉

zakaj ne? Če koga moti, da boš v tej temi pisal piši pa tule: 

ali pa tule:

 

Več članov kot objavi svoje izlete, kaj je zanimivega videl in da tudi kako se motor pelje(lahko tudo okrog bajte ali kafetkanje) več bo informacij in idej za druge člane.

 

Se opravičujem, če sem smetil.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 37 minutami, Zivnorc pravi:

... sem pogledal po gloogl mapsih, kje se je DESMODUE peljal, pa se točno vidi, da je 1/2 tranzita, 1/2 makadama in 1/2 offrouda...  :D

 

Točno 3 polovice ja...:kva2:

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   1 član

    • Pajk
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!