Jump to content

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


MiNa
DAMI34
Message added by DAMI34,

Recommended Posts

pred 5 minutami, DESMODUE pravi:

 

Ko mi napises, da kolebas med 450 rally in 800x ter da je rezervna opcija se cf moto 450mt...si mi nastel 3 razlicne klase motorjev.

 

 

res je, 3 različne klase, ker ne vem kam se mi bo obrnilo življenje. do kam bom lahko šel in kako se bom vozil (bolj na hard al bolj na izi). Če ne bo daljših razdalij, bo za ukul bajte dovolj super klasa 450 rally ali rezervna opcija budget mopeda cf450.

Ker pa imam 2 mopeda doma in sem pravkar zmetal na 790ko kontrolo ventilov, verigo in še nekaj drobnarij, bo zihr dobra za eno sezono. Na Huso 901 sem pa pljunil popravilo okrog 8 jurčkov (z opremo vred) in preden bo zavarovalnica kaj dala bo še trajalo. Tak da imam čas se poglabljat, kaj hočem in kje hočem se vozit, ter kako in temu primerno razmišljati o zamenjavi. 

Definitivno me pa pri "boljšem" več ccm in primernem za daljše razdalje, ter lažji teren, zanima poleg naštetega, da bo tut kr nekaj elektronske podpore zraven, ker jo imam rad in ker mi ustreza. (800x, MTX ali celo novi ktm790/890 še raje bi 990adv)

Tako da ja, kot sem rekel, odvisno kam se mi bo lajf obrnil, kako bo zdravje (predvsem zdravje tut moje žene), temu primerno bom menjal. Pa ne zato ker nisem zadovoljen, ampak ker se kilometri vrtijo. :D

Link to comment
Share on other sites

pred 18 minutami, DAMI34 pravi:

res je, 3 različne klase, ker ne vem kam se mi bo obrnilo življenje. do kam bom lahko šel in kako se bom vozil (bolj na hard al bolj na izi). Če ne bo daljših razdalij, bo za ukul bajte dovolj super klasa 450 rally ali rezervna opcija budget mopeda cf450.

Ker pa imam 2 mopeda doma in sem pravkar zmetal na 790ko kontrolo ventilov, verigo in še nekaj drobnarij, bo zihr dobra za eno sezono. Na Huso 901 sem pa pljunil popravilo okrog 8 jurčkov (z opremo vred) in preden bo zavarovalnica kaj dala bo še trajalo. Tak da imam čas se poglabljat, kaj hočem in kje hočem se vozit, ter kako in temu primerno razmišljati o zamenjavi. 

Definitivno me pa pri "boljšem" več ccm in primernem za daljše razdalje, ter lažji teren, zanima poleg naštetega, da bo tut kr nekaj elektronske podpore zraven, ker jo imam rad in ker mi ustreza. (800x, MTX ali celo novi ktm790/890 še raje bi 990adv)

Tako da ja, kot sem rekel, odvisno kam se mi bo lajf obrnil, kako bo zdravje (predvsem zdravje tut moje žene), temu primerno bom menjal. Pa ne zato ker nisem zadovoljen, ampak ker se kilometri vrtijo. :D

Ker se kilometri vrtijo? Kaj si mislil s tem? Upam da nisi eden izmed množice Slovencev k se bojijo k vidijo na števcu 20K prevoženih....

Link to comment
Share on other sites

Pravkar, miran985 pravi:

Ker se kilometri vrtijo? Kaj si mislil s tem? Upam da nisi eden izmed množice Slovencev k se bojijo k vidijo na števcu 20K prevoženih....

hvala....spet en pokroviteljski pogled. Ne poznaš me, ne veš koliko motorjev sem imel in koliko kmjev so in imajo in ja..dokler bo šlo bom menjal tak kot mi paše. Če delam samo 20kkm na leto ima en moped v dveh letih 40 in treh letih 60kkm. Sicer imam že nekaj let po 2 komada, kar pomeni pol manj, ampak še vedno se vrtijo.

Motorji, ki se zlorabljajo po terenu so še dražji za vzdrževat, pa čeprav imajo manj kmjev, ker včasih sem šel 2 ure se fijakat in je padlo 200km, sedaj jih 50km in usran moped :D

Tak da ne, ne bojim se števca z 20kkkm, ampak mam rad nove motorje. Čimveč in vsako leto, če se da :P pa čeprav samo za ukul bajte.

 

Moj bivši sdgt (mal manj kot 60kkm v mal manj kot 4ih letih, s tem da sem zraven imel še Z900 in kasneje ninjo1000) se še vrti ima okrog 75kkm, SX ki ga je imel Mladench je imel preko 100000km, sedaj ne vem kje je, za vse ostale pa še vedno vem, kdo jih ima in koliko kmjev imajo. No vsaj približno.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

pred 26 minutami, DAMI34 pravi:

res je, 3 različne klase, ker ne vem kam se mi bo obrnilo življenje. do kam bom lahko šel in kako se bom vozil (bolj na hard al bolj na izi). Če ne bo daljših razdalij, bo za ukul bajte dovolj super klasa 450 rally ali rezervna opcija budget mopeda cf450.

Ker pa imam 2 mopeda doma in sem pravkar zmetal na 790ko kontrolo ventilov, verigo in še nekaj drobnarij, bo zihr dobra za eno sezono. Na Huso 901 sem pa pljunil popravilo okrog 8 jurčkov (z opremo vred) in preden bo zavarovalnica kaj dala bo še trajalo. Tak da imam čas se poglabljat, kaj hočem in kje hočem se vozit, ter kako in temu primerno razmišljati o zamenjavi. 

Definitivno me pa pri "boljšem" več ccm in primernem za daljše razdalje, ter lažji teren, zanima poleg naštetega, da bo tut kr nekaj elektronske podpore zraven, ker jo imam rad in ker mi ustreza. (800x, MTX ali celo novi ktm790/890 še raje bi 990adv)

Tako da ja, kot sem rekel, odvisno kam se mi bo lajf obrnil, kako bo zdravje (predvsem zdravje tut moje žene), temu primerno bom menjal. Pa ne zato ker nisem zadovoljen, ampak ker se kilometri vrtijo. :D

Evo! Našel zate:

CF 800MT

Dovolj moči in ccm, praktično vsa elektronska podpora, super za daljše razdalje in razumna cena. Pa še za lažje offroade je.

Glede zdravja pa upam in želim vse dobro. Žal se ga jemlje za samoumevno. Dokler ga ne izgubiš.

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

pred 5 minutami, DAMI34 pravi:

hvala....spet en pokroviteljski pogled. Ne poznaš me, ne veš koliko motorjev sem imel in koliko kmjev so in imajo in ja..dokler bo šlo bom menjal tak kot mi paše. Če delam samo 20kkm na leto ima en moped v dveh letih 40 in treh letih 60kkm. Sicer imam že nekaj let po 2 komada, kar pomeni pol manj, ampak še vedno se vrtijo.

Motorji, ki se zlorabljajo po terenu so še dražji za vzdrževat, pa čeprav imajo manj kmjev, ker včasih sem šel 2 ure se fijakat in je padlo 200km, sedaj jih 50km in usran moped :D

Tak da ne, ne bojim se števca z 20kkkm, ampak mam rad nove motorje. Čimveč in vsako leto, če se da :P pa čeprav samo za ukul bajte.

 

Moj bivši sdgt (mal manj kot 60kkm v mal manj kot 4ih letih, s tem da sem zraven imel še Z900 in kasneje ninjo1000) se še vrti ima okrog 75kkm, SX ki ga je imel Mladench je imel preko 100000km, sedaj ne vem kje je, za vse ostale pa še vedno vem, kdo jih ima in koliko kmjev imajo. No vsaj približno.

 

 

 

Ob preprostem vprašanju res ni treba pol svoje zgodovine naštet...

Link to comment
Share on other sites

pred 19 urami, DESMODUE pravi:

Evo! Našel zate:

CF 800MT

Dovolj moči in ccm, praktično vsa elektronska podpora, super za daljše razdalje in razumna cena. Pa še za lažje offroade je.

Glede zdravja pa upam in želim vse dobro. Žal se ga jemlje za samoumevno. Dokler ga ne izgubiš.

Explor je bil edini (od 800mt), pa še ta je šel ven iz spiska :D sicer pa če pogledaš temo CF moto, sem kar veliko napisal o njem, predvsem okrog softwerja in uporabnosti le tega, pa @skalar36ga je tudi že ubodel, Pajk in Kaizer.

Aja, zdravjezaenkrat jaz nimam problemov, razen občasnih karabolov, ki pa tudi puščajo posledice in je potem potrebno spet trenirat oz se prilagodit, da postane telo elastično. Žena ne more več z mano, pa so potem izleti, ki so včasih bili malce daljši postali krajši, oziroma zginem sam za nekaj dni na leto.

Menjal bom oba motorja...počasi, še vedno pa se nagibam, da bo en bolj podoben 450 rally, drug pa, mogoče bolj turističen ...jah bomo videli. Husa bo še nekaj časa doma verjetno.

 

pred 19 urami, miran985 pravi:

Ob preprostem vprašanju res ni treba pol svoje zgodovine naštet...

zato, da me ne boš več spraševal, ker je vprašanje neumestno. Veš saj tudi kalkulacije, al na dve al 4 al 6 let menjaš moped so zlo podobne. Če starga vzdržuješ, ne mislit da ga ne, tut nekaj stane. Res je, če sam vse narediš je cenej.

 

Link to comment
Share on other sites

Še en zanimiv video o 450 rally.

Zanimiv pa zato,ker ga ne testira neki pro dirkač, ampak povprečni Janez.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Vedno me je zanimala eksotika in mi je sedaj tudi tale Kove družina padla v oči.

 

Glede 800-ke, ali bo možna kaka testna vožnja, bi me res zanimal en krog. A je za ta model tudi predviden kakšna optimizacija ECU-ja, zaradi euro 5 zahtev.

Nekje v temi sem zasledil, da pri 450 ni predviden veliki servis v smislu menjave bata, ojnice, ležajev. To težko verjamem, ampak naj bo. Kako pa s servisiranjem vzmetenja, pri konkretni rabi, se tudi vzmetenje utrudi in izrabi ali pa kar uščije.

Pa pomislek o dolgoročni poprodajni podpori. Če naš uvoznik gre adijo, se kupci obrnejo na najbližjega v sosednji državi, kar je logično, ampak zoprno. Je na voljo kak katalog delov s številkami, tako kot pri ostalih motorjih?

Spomnim se tudi Hyosunga pa Saplex, to je bila žalostna zgodba. Ampak tam so bili motorji že v štartu slabi izdelki.

Pa nek kratek čas so se prodajali tudi neki Asiawing endure, pa je hitro zamrlo.

Pa recimo vodno hlajeni AJP so v žlahti s SWM, ker agregati izgledajo isti od 20 let starih Husqvarn. Ko je imel Langus SWM-je je bila ugodna cena za dober moped, pa je tudi potem nehal prodajat.

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Aja pa še to, ali ima 800-ka kaj podobno APTC sklopki, če že agregat bazira na KTM-u. Predvsem zato, ker so APTC sklopke zelo mehke, ker ima pol manj fedrov, kot navadna sklopka.

Link to comment
Share on other sites

pred 8 urami, simonsi pravi:

Vedno me je zanimala eksotika in mi je sedaj tudi tale Kove družina padla v oči.

 

Glede 800-ke, ali bo možna kaka testna vožnja, bi me res zanimal en krog. A je za ta model tudi predviden kakšna optimizacija ECU-ja, zaradi euro 5 zahtev.

Nekje v temi sem zasledil, da pri 450 ni predviden veliki servis v smislu menjave bata, ojnice, ležajev. To težko verjamem, ampak naj bo. Kako pa s servisiranjem vzmetenja, pri konkretni rabi, se tudi vzmetenje utrudi in izrabi ali pa kar uščije.

Pa pomislek o dolgoročni poprodajni podpori. Če naš uvoznik gre adijo, se kupci obrnejo na najbližjega v sosednji državi, kar je logično, ampak zoprno. Je na voljo kak katalog delov s številkami, tako kot pri ostalih motorjih?

Spomnim se tudi Hyosunga pa Saplex, to je bila žalostna zgodba. Ampak tam so bili motorji že v štartu slabi izdelki.

Pa nek kratek čas so se prodajali tudi neki Asiawing endure, pa je hitro zamrlo.

Pa recimo vodno hlajeni AJP so v žlahti s SWM, ker agregati izgledajo isti od 20 let starih Husqvarn. Ko je imel Langus SWM-je je bila ugodna cena za dober moped, pa je tudi potem nehal prodajat.

 

Testna vožnja bo možna

Optimizacija zaenkrat ni predvidena, se mi dozdeva da vrstni dvovaljniki niso tako problematični glede eu5 kot enovaljniki.

Pri 450 rally ne gre za dirkalni agregat, zato menjava bata ni predvidena, zadeva se menja po potrebi,kar je seveda mocno odvisno od uporabe same in rednega vzdrzevanja ( podobno je bilo na drz400,dr650,klr650,husqvarna te610/630....)

Servis vzmetenja? Mocno spregledana zadeva. Na enduro motorjih sem ga delal enkrat letno preventivno. Ob dosledni uporabi na terenu je vzmetenje precej obremenjeno,pustiva semeringe,tudi olje izgubi svoje lastnosti. 

Ce se odlocim, da zakljucim z zastopstvom,so zastopstva takoj za mejo, katalogi rezervnih delov so odlicni in logicni. Ob dostavi motorjev so vedno zraven tudi deli za motorje,pravkar sestavljam spisek delov za 800x.

Vsak ima svoje razloge, zakaj s poslom z motorji zaceti in zakaj koncati.

Moj razlog je bil, da sem motorist preko 30 let, zadnjih 10 navdusen adv, enduro in trial zanesenjak. In v kove sem videl velik potencial, ko so imeli na voljo samo en model in se je o dakarju samo šepetalo.

In hitrost,s katero je kove pridobil na prepoznavnosti in odzivi lastnikov so potrdili,da me obcutek ni prevaral.

Sklopka je pa antihopping oziroma protizdrsna,na terenu jo upravljas z enim prstom.

Link to comment
Share on other sites

pred 3 urami, DESMODUE pravi:

Sklopka je pa antihopping oziroma protizdrsna,na terenu jo upravljas z enim prstom.

Potrjujem mehkobo sklopke. To je bila prva stvar, ki sem jo opazil, ko sem se usedel na bilokaterega Koveta.

(Sem že pisal o tem)...

 

Link to comment
Share on other sites

pred eno uro, Zivnorc pravi:

Potrjujem mehkobo sklopke. To je bila prva stvar, ki sem jo opazil, ko sem se usedel na bilokaterega Koveta.

(Sem že pisal o tem)...

 

ni edini, je super, ni pa edini, ki to zmore, ja iz prve roke lahko povem že 5 zadnjih let, kar si lastim motorje.

Link to comment
Share on other sites

pred 32 minutami, DAMI34 pravi:

ni edini, je super, ni pa edini, ki to zmore, ja iz prve roke lahko povem že 5 zadnjih let, kar si lastim motorje.

Kdo je rekel da je edini? Lepo je vprasal kaksna je sklopka na kove in jaz in živnorc sva odgovorila.

Saj je tem še vedno kove a ne?😉

Link to comment
Share on other sites

pred 4 minutami, DESMODUE pravi:

Kdo je rekel da je edini? Lepo je vprasal kaksna je sklopka na kove in jaz in živnorc sva odgovorila.

Saj je tem še vedno kove a ne?😉

da...ni edini, taka mora sklopka biti, da sploh govorimo o uporabnosti, drgač pa obstajajo razne aftermarket variante :D

Recmo, jaz se nikol sploh vprašal ne bi kaka je in kaka je mehkobe, ker ko mi napišeš, da je antihooping že vem kaka je, pa nihče na tubi za noben model Kove ne joče da je trda...

Se pa globoko opravičujem, če sem povzročil dvom o tem kaka je :P

 

Link to comment
Share on other sites

pred 5 minutami, DAMI34 pravi:

da...ni edini, taka mora sklopka biti, da sploh govorimo o uporabnosti, drgač pa obstajajo razne aftermarket variante :D

Recmo, jaz se nikol sploh vprašal ne bi kaka je in kaka je mehkobe, ker ko mi napišeš, da je antihooping že vem kaka je, pa nihče na tubi za noben model Kove ne joče da je trda...

Se pa globoko opravičujem, če sem povzročil dvom o tem kaka je :P

 

Nobenega dvoma nisi povzročil...se pa verjetno strinjas da je taka sklopka v razredu sub 10k prej izjema kot pravilo?

 

Link to comment
Share on other sites

pred 3 minutami, DESMODUE pravi:

Nobenega dvoma nisi povzročil...se pa verjetno strinjas da je taka sklopka v razredu sub 10k prej izjema kot pravilo?

 

ne, taka sklopka je obvezna, če se greš resni motorizem z vsaj mal resnimi motorji, v bilokaterem segmentu (tudiče moped stane pod 10k €, sklopa itak ne aspreminja neke vrednosti pri izdelavi, nabavi). In več al manj jo že imajo vsi, neglede na znamko ter segment.

Link to comment
Share on other sites

pred 12 minutami, DAMI34 pravi:

ne, taka sklopka je obvezna, če se greš resni motorizem z vsaj mal resnimi motorji, v bilokaterem segmentu (tudiče moped stane pod 10k €, sklopa itak ne aspreminja neke vrednosti pri izdelavi, nabavi). In več al manj jo že imajo vsi, neglede na znamko ter segment.

Očitno pri t7 ni obvezna...pa se mi zdi resen motor. Pa ni edini brez. 

No nima veze, kove jo pač ima. Bi pa verjetno marsikdo šel v zrak če je ne bi imel😅.

Kdaj prideš pomerit low verzijo? Za standard že cem, da si jo pomeril.

Link to comment
Share on other sites

Potem imajo slip-asist sklopko. To se mi zdi zelo pomemben element pri marketingu. 

Dokler ne probaš te "tamehke" sklopke, ne veš kaj zamujaš in je težko it nazaj. Sploh če kaj tehnično voziš.

Link to comment
Share on other sites

pred 22 minutami, DAMI34 pravi:

ne, taka sklopka je obvezna, če se greš resni motorizem z vsaj mal resnimi motorji, v bilokaterem segmentu (tudiče moped stane pod 10k €, sklopa itak ne aspreminja neke vrednosti pri izdelavi, nabavi). In več al manj jo že imajo vsi, neglede na znamko ter segment.

 

... dej ne siki ... pa rajši "poslušaj" kaj vse se najde na tem čudežnem izdelku :D

Link to comment
Share on other sites

pred 34 minutami, DAMI34 pravi:

da...ni edini, taka mora sklopka biti, da sploh govorimo o uporabnosti, drgač pa obstajajo razne aftermarket variante :D

Recmo, jaz se nikol sploh vprašal ne bi kaka je in kaka je mehkobe, ker ko mi napišeš, da je antihooping že vem kaka je, pa nihče na tubi za noben model Kove ne joče da je trda...

Se pa globoko opravičujem, če sem povzročil dvom o tem kaka je :P

Dodaš dva motorčka in nekaj senzorjev pa ročice sklopke sploh ne rabiš več. Lahko jo uporabljaš po želji... 

https://global.honda/en/tech/Honda_E-Clutch/

Link to comment
Share on other sites

pred 2 minutami, XTR pravi:

Dodaš dva motorčka in nekaj senzorjev pa ročice sklopke sploh ne rabiš več. Lahko jo uporabljaš po želji... 

https://global.honda/en/tech/Honda_E-Clutch/

Na offroad voznji je obcutek za sklopko zelo pomemben. Ne samo mehkoba sama.

Premehke zadeve oziroma celo ojacane, ne nudijo povratnih informacij.

Za cesto voznjo pa skoraj vseeno kaksna je. Ce nimas ravno artritisa,je vseeno, tudi ce ni masleno mehka.

  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

Nekaj časa nisem sledil objavam na MSu, ker so moja osebna opažanja bila sledeča; prodajalec oziroma zastopnik Kove se trudi podajati informacije o znamki Kove na način, v katerem bralcu daje vtis, ki sproža zaključke, da gre v vsebini teksta  izključno za promocijo izdelka, saj so pogledi ostalih članov včasih negirani in ne dopuščajo konstruktivnih in spoštljivih izmenjav mnenj. Mogoče prav takšen dialog dopušča urednik, kateri želi vedno imeti zadnjo in zaključno besedo.

Smatram, da bi z osredotočanjem in dopuščanjem na bolj konstruktivno, več mnenjsko in spoštljivo izmenjavo mnenj članom omogočili bolj plodno razpravo ter prispevali k vzpostavitvi vzajemnega razumevanja in spoštovanja med udeleženci, saj je na tem forumu zagotovo zelo veliko članov, ki bi vsebinsko lahko pripomogli k dodani vrednosti foruma, vendar se zaradi navedenega najbrž ne željo vključiti v debato.

Edited by Loba
Link to comment
Share on other sites

pred 5 minutami, Loba pravi:

Nekaj časa nisem sledil objavam na MSu, ker so moja osebna opažanja bila sledeča; prodajalec oziroma zastopnik Kove se trudi podajati informacije o znamki Kove na način, v katerem bralcu daje vtis, ki sproža zaključke, da gre v vsebini teksta  izključno za promocijo izdelka, saj so pogledi ostalih članov  nemudoma negirani in ne dopuščajo konstruktivnih in spoštljivih izmenjav mnenj. Mogoče prav takšen dialog dopušča urednik, kateri želi vedno imeti zadnjo in zaključno besedo.

Smatram, da bi z osredotočanjem in dopuščanjem na bolj konstruktivno, več mnenjsko in spoštljivo izmenjavo mnenj članom omogočili bolj plodno razpravo ter prispevali k vzpostavitvi vzajemnega razumevanja in spoštovanja med udeleženci, saj je na tem forumu zagotovo zelo veliko članov, ki bi vsebinsko lahko pripomogli k dodani vrednosti foruma, vendar se zaradi navedenega najbrž ne željo vključiti v debato.

Tema je bila odprta,preden sem postal zastopnik. Vkljucil sem se naknadno, da predstavim znamko, predstavim modele, tudi povabil sem vse,ki bi zeleli na ogled in testno voznjo.

Na spostljiva vprasanja sem vedno spostljivo odgovoril.

Zal pa niso bila vsa taka. Nic nimam proti, ce si nekdo pogleda in preveri izdelek in poda kako kritiko,tudi sam najdem kaksno.

Provokacij,posmehovanja in mnenja na podlagi kavč izkušenj in predvidevanj pa ne maram. 

In ja, osnovni namen teme je bila razprava,informacije ,izkusnje,novosti,testi, izkljucno glede doticne znamke.

Zal je zadeva vmes zasla v cisto druge sfere.

Del krivde prevzemam tudi sam,ker nisem ignoriral posameznikov,ki so z vedno enim in istim pristopom odvracali pozornost od bistva. Moja napaka,ker se vpletam v take debate. Sem se pocutil izzvanega in sem pac odgovoril. Se vedno na nekem normalnem nivoju.

Poskusam slediti bistvu teme se naprej, z objavami,ki se nanasajo na doticno znamko.

In ja, se vedno je vsak vabljen k meni na kavo, na informacije in vtis o motorjih, znamki in meni sammemu iz prve roke.

Link to comment
Share on other sites

pred 1 uro, DESMODUE pravi:

Očitno pri t7 ni obvezna...pa se mi zdi resen motor. Pa ni edini brez. 

No nima veze, kove jo pač ima. Bi pa verjetno marsikdo šel v zrak če je ne bi imel😅.

Kdaj prideš pomerit low verzijo? Za standard že cem, da si jo pomeril.

pridem pridem, spomladi z moedom, da bo tudi izlet obenem :D

čakam, da boš mel še 800x na lagerju 

 

pred 1 uro, pik1 pravi:

 

... dej ne siki ... pa rajši "poslušaj" kaj vse se najde na tem čudežnem izdelku :D

več kot na T7 :P /vsaj kar se sklopke tiče)

 

pred 1 uro, XTR pravi:

Dodaš dva motorčka in nekaj senzorjev pa ročice sklopke sploh ne rabiš več. Lahko jo uporabljaš po želji... 

https://global.honda/en/tech/Honda_E-Clutch/

ma na terenu jo kr moraš uporabljat, sploh na tehničnih in počasnih delih, želja gor al dol :P

 

Link to comment
Share on other sites

pred eno uro, Loba pravi:

........ saj je na tem forumu zagotovo zelo veliko članov, ki bi vsebinsko lahko pripomogli k dodani vrednosti foruma, vendar se zaradi navedenega najbrž ne željo vključiti v debato.

vsakdo se lahko vključi v debato neglede na zapise in izjave zastopnika, ter neglede na pretirane želje/zapise urednika, ki želi imeti zadnjo besedo :P

vsakdo, na način, kot si zapisal.  Ni nič spornega, ni nič narobe, nobenemu niso posti šteti.

ps. upam, da nisem mel zadnje besede :D

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!