Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


MiNa
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Facebook sux...

Priporočene objave

pred 12 minutami, Kawl pravi:

lepa teža. Tole bo za kakšnega pravega specialca ki zna krotiti vse te konje pri tej teži.

to so za teren sami tanki, kljub opevani nizki teži

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je meni jasno. Zato sem napisal specialca. Meni je za na teren 100kil preveč ko imam križ cel sfukan 😉

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

raj z 250kg motorjem v hrib, kot pa peš :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 urami, DAMI34 pravi:

raj z 250kg motorjem v hrib, kot pa peš :P

 

.

... pa makar s kitajčkom :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 urami, Snečer pravi:

to so za teren sami tanki, kljub opevani nizki teži

Šaljivec 😄😄

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 5/22/2024 at 7:14 PM, DESMODUE said:

V Juliju bo zeleno luč za prodajo v EU dobil težko pričakovani model Kove 800x RALLY.

Vzmetenje,kolesni obroči,zavore so iz modela 450 rally,podokvir je iz aluminija in privijačen,ima precej skrajšana prestavna razmerja. Drugačen je tudi izpušni sistem. Nima stopalk za sopotnika in prtljažnika.

Masa s polno posodo goriva je 176kg.

 

IMG-beb13b7018b250e472883d967a99c81e-V.jpg

IMG-096c7b2c426511c46d26b7e37238a6c1-V.jpg

IMG-6228c25a42ba90f7795fd245c6af08c0-V.jpg

IMG-409d0742ffad05108b33fb59f32530aa-V.jpg

Glede na to da ima podoben oz isti agregat kot ktm 790, me zanima ali so odpravili  problem z odmično gredjo, ki je pri ktm-u zelo prisoten ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, bearded pravi:

Glede na to da ima podoben oz isti agregat kot ktm 790, me zanima ali so odpravili  problem z odmično gredjo, ki je pri ktm-u zelo prisoten ?

Ni isti agregat. KTM je probleme z odmično gredjo odpravil s pomočjo CF moto na modelu 790 od letnika 2023 dalje. KOVE je ta agregat predstavil na salonu v Pekingu leta 2021. Vsa notranjost je drugačna,materiali drugi,ne samo odmična gred, drugačen je dizajn sklopke,mazanja motorja,dovod zraka,spremembe so vidne tudi v zunanji podobi agregata.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To ne ve nihce se. Naj bi bili agregati delani v CF Moto ze revidirana verzija. 
Niti se ne ve tocno zakaj dolocenim poskoduje odmicne gredi. Je kriv material gredi ali slabo mazanje? Pri novejsih verzijah so nekaj spreminjali mazanje zgornjega dela oz. glave. 

Pri 890 je tega manj, kolikor opazam. Vec je tezav na starih 790 agregatih. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, krucymucy pravi:

To ne ve nihce se. Naj bi bili agregati delani v CF Moto ze revidirana verzija. 
Niti se ne ve tocno zakaj dolocenim poskoduje odmicne gredi. Je kriv material gredi ali slabo mazanje? Pri novejsih verzijah so nekaj spreminjali mazanje zgornjega dela oz. glave. 

Pri 890 je tega manj, kolikor opazam. Vec je tezav na starih 790 agregatih. 

Imas na fb skupino ktm 790/890/901 cam shaft failures. Tam lahko izves vse.

Od 2023 naj 790 ne bi vec povzrocal tezav,prav tako ne enak agregat na cf moto 800mt. 890 odhaja v pokoj,nadomestil ga bo novi 990 ccm agregat made by cf moto.

Kove se je zadeve lotil po svoje.

Spodaj par detajlov. 

 

Screenshot_20240525_183834_Facebook.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, bearded pravi:

Glede na to da ima podoben oz isti agregat kot ktm 790, me zanima ali so odpravili  problem z odmično gredjo, ki je pri ktm-u zelo prisoten ?

ni isti. sicer pa tudi pri 790 je mnogo čejev..tule o tem ne bi razpredal (nekatere odmične pa menjajo v sklopu garancije, čeprav je motor že izven). mojga sem že utopil v vodi, pa še kar kleplje 32kkm, odmična...ko šus.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, DESMODUE said:

Imas na fb skupino ktm 790/890/901 cam shaft failures. Tam lahko izves vse.

 

 

Tukaj se ne strinjam. Tam ne izves nic, samo ugibanja so. Root cause ni znan.

Lahko pa gledas slikce odmicnih ja.  


Pa ni KTM edini. BMW ima tudi problem, sploh pri starih R1200 LC agregatih, pa tudi pri S1000 I4 agregatih. Tam je sicer tezav vec, to je le ena od njih.

Pri Apriliji se tudi najdejo obrabljene odmicne. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, krucymucy pravi:

Tukaj se ne strinjam. Tam ne izves nic, samo ugibanja so. Root cause ni znan.

Lahko pa gledas slikce odmicnih ja.  


Pa ni KTM edini. BMW ima tudi problem, sploh pri starih R1200 LC agregatih, pa tudi pri S1000 I4 agregatih. Tam je sicer tezav vec, to je le ena od njih.

Pri Apriliji se tudi najdejo obrabljene odmicne. 

predvsem je dejstvo, da je agregat "zlorabljan". Se strinjam da so FB grupe bolj "pretiravanje in šeranje" nekaj osmoljencev s problemom, ki je, oziroma obstaja. Veliko pa je odvisno tudi od voznika in vpeljave, ter načina vzdrževanja agregata. Vsekakor osnovni filter za "dirt ride" ni ravno dovolj dober.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, DAMI34 pravi:

predvsem je dejstvo, da je agregat "zlorabljan". Se strinjam da so FB grupe bolj "pretiravanje in šeranje" nekaj osmoljencev s problemom, ki je, oziroma obstaja. Veliko pa je odvisno tudi od voznika in vpeljave, ter načina vzdrževanja agregata. Vsekakor osnovni filter za "dirt ride" ni ravno dovolj dober.

Dejstvo je da doloceni delajo brez tezav,doloceni jih imajo. Kaj je,oziroma bil razlog vedo inženirji,ostalo so ugibanja.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)
11 minutes ago, DAMI34 said:

predvsem je dejstvo, da je agregat "zlorabljan". Se strinjam da so FB grupe bolj "pretiravanje in šeranje" nekaj osmoljencev s problemom, ki je, oziroma obstaja. Veliko pa je odvisno tudi od voznika in vpeljave, ter načina vzdrževanja agregata. Vsekakor osnovni filter za "dirt ride" ni ravno dovolj dober.

Zracni filter nima veze s tem. 
Zlorabe pa ja. Najvecja so wheelieji, ko pumpa ostane na suhem in posledicno cel motor. 
Tako kot jaz ravnam z motorji, so za vecno, vsi. :)

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, krucymucy pravi:

Zracni filter nima veze s tem. 
Zlorabe pa ja. Najvecja so wheelieji, ko pumpa ostane na suhem in posledicno cel motor. 

vem, dodatni problem je to, a se marsikdo ne zaveda.

pred 5 minutami, DESMODUE pravi:

Dejstvo je da doloceni delajo brez tezav,doloceni jih imajo. Kaj je,oziroma bil razlog vedo inženirji,ostalo so ugibanja.

 

 

lahko da vedo, lahko pa celo ne. Bati se pri kove 800 istih problemov kot pri ktm 790 je brezveze in nepotrebno sekiranje.

  • Hvala 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 25. 5. 2024 ob 19:04, DAMI34 pravi:

vem, dodatni problem je to, a se marsikdo ne zaveda.

lahko da vedo, lahko pa celo ne. Bati se pri kove 800 istih problemov kot pri ktm 790 je brezveze in nepotrebno sekiranje.

Kakšni pa so te problemi batov?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... kot batine je mislu...

... bati se batin...

:lol1:

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)
pred 52 minutami, Zivnorc pravi:

... kot batine je mislu...

... bati se batin...

:lol1:

kako je pa men tole ratal prebrat kot mi je... :lol1::blush:

Popravljeno . Popravil Hytech
  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Hytech pravi:

Kakšni pa so te problemi batov?

ne bi vedel, besedo si vzel iz konteksta..bati se nekaj..imeti strah od nečesa... :P

 

pred 5 minutami, Hytech pravi:

kako je pa men tole ratal prebrat kot mi je... :lol1::blush:

oh bp, sploh ko skrolaš na fonunu, pa še 100 drugih zadev zraven delaš, no vsaj pr men je tko, da moram potem kako zadevo tudi 3x prebrat.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Hytech said:

kako je pa men tole ratal prebrat kot mi je... :lol1::blush:

Pijan sredi dneva je ena možnih razlag?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Taklimakan rally je skoraj pri koncu.

Rezultati so odlični. 

 

Classification Moto SS91.

1.Neels Theric (FRA), KOVE, 3H06’38”2. 2.Fang Xiangliang (CHN), KOVE, +5’30”3. 3.Fang Mingji (CHN), KOVE, +10’03”Overall

Classification Moto after SS91.

1.Neels Theric (FRA), KOVE, 25H58’26”2.

2.Abbas Gapal(CHN),YAMAHA,+2H15’46”3.

3.Fang Mingji (CHN), KOVE, +4H3’13”

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, krucymucy pravi:

Pijan sredi dneva je ena možnih razlag?

nemogoče, ne pijem alkohola nič... bral sem temo ktm adventure celo, pa so ble mal preutrujene oči od vseh teh strani teme :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 minutes ago, krucymucy said:

Dober vecer. 

Kove moped sem narocil. 

Pikovi in Snecerjevi komentarji so me prepricali. 

 

Kateri model ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   1 član

    • Sam dePihlja
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!