Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


MiNa
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

Ob 10. 12. 2023 ob 21:48, miran985 pravi:

Če si res Dolenc kot piše tvoj nickname potem se lahko oglasiš do mene (Novo mesto) pa boš videl in probal 500x. Pa boš videl "občutek" teže. 

Bil dolenc, pred kratkim sem šel bližje  centru Slovenije 😁. Se priporočam. Mogoče kak lep dan nastopi v bližini prihodnosti.😁

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, TakeALookAround pravi:

Saj ne vozjo tko k tvoj marquez. 😂

tu gor so modeli, ki so večkrat padli ko marquez in vozijo bolj divje, tvoj idol je med njimi glavni

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, ftp said:

Sem tvojih mer in sva se z ženo  vozila z F650 s 48 konji v enem cilindru. Na Vršič je šlo kar spodobno, lovil RT-ja in RS-a, težava je bila samo hitrost nad 110 km/h torej AC hitrosti. Tega je nekih 23-24 let nazaj, sam konji so pa isti.

Nobena težava niso dolomiti oz. višina 2000m.- Vse zmore z dovoljenimi hitrostmi, samo tam kjer grem jaz z GS-om v 6 s 3k obrati, bo on v 4 s 5k obrati. Če pa pride gor pol minute kasneje pa noben problem.

Poznam nekaj takih ki v dvoje z RE Himalayan 411 (24konjev) v dvoje potuje.

Načeloma 500ccm dovoljuje spodobno potovalno hitrost, razlika je samo v ljudeh in kaj jim paše. Saj v dolomite hodijo tudi s kolesi, pravzaprav so jih polni hribi. Nekateri uživajo tudi počasi.

Dec, če je blo vse tako ljubko, zakaj si prešaltal na velike bokserje?

Pegi je u bistvu sestrca od f650. Enak motor, mal drugacna glava, enak grušt…pol cenej, ker ni bmw. Mamut mi jo je posodil, ce bi moja gospa mord vozila motor. Izpit in to ima. Leta 2017. Hondi je zgorel stator, narocil, dobil napacnega, narocil se enkrat, cakal…sezona je hlapela in mi je pegi resla skor celo poletje. Izkusnja s cestno endurco, je pustila posledice.  Ko sem uzgal VTR in sel na prvo furo, mi je blo povsem jasno, da hocem 1000ccm, in da rabim SUV. Vse dileme so odpadle ko knof od gat. 2024,25,26 si ne predstavljam z manj, z vec bi si, z manj? Ne. V 27 pa ciljam na mlajsi, lazji bajk. Ce gledam kaj se danes prodaja, bom izbiral med rabljenim cf800 in Vstromom 800RE. 
 

650 po enem batu? Za se spilat turista, meni ne gre skozi. Se bol nagibam k biciklom z baterijami. 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Snečer pravi:

rahlo nezrelo takšno tekmovanje ...

da se ne bo kdo precenil...

kove 500x spere kawasakija sx do Pakle?

uf

Kdo je rekel da do Pakle?🤔🤔🤔

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, DESMODUE pravi:

Kdo je rekel da do Pakle?🤔🤔🤔

to je edina steza na MS, poleg gričev nad Ajdovščino :)

Popravljeno . Popravil Snečer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, Kugelschreiber pravi:

A. Toliko o spinu pa prikrovanju oci? konkurenco in trg v povojni evropi primerjas s stanjem leta 23? se mal hecas? Se enkrat. Cf je tam-tam z novim vstromom, transalpom. Kove 500x je na netu 600€ cenej od Honde NX500 MY24! Izkusnje z japonci in njihovo podporo so dobre. V casu japonskega navala na svet, vsega tega ni blo. Prednost kove500x naj bi bila cena in teza. Ena prednost je dobrih 5%, druga v obcutku. 
 

poudarjam, ne pravim da je kitajc slabsi. Le da se bo pri taki konkurenci mal tezko odlocat zanje. 
 


 

IMG_4418.png

IMG_4417.png

IMG_4416.png

IMG_4420.png

IMG_4419.png

Evo še primerjave dveh kitajcev, enega povsem novega, ki bo menda med najboljšimi v svojem razredu in enega z EU brend pedigrejem, prenovljenega in izboljšanega za naslednje leto. O dizajnu nebi, ker mi je en grši k drugi, niti mi ni pomembna lepota, za enkratno adv turo in občasno zalegnt nekje v divjini Patagonije, je vse dobro 🤪 razlike je precej v opremi in možnostih le te, ter dokupa aftermarket opreme,  tudi v servisni mreži doma in po svetu, na prvi pogled tudi v ceni, vendar, ko seštejem + in -  kaj potrebujem, ugotovim, da mi je pomaranča bolj ugodna in primerna mojim naslednji turi. Pa, če je pravi kitajc tako hudičevo dober, menda je ja tudi ta, ki se proizvaja pod jodlarsko kontrolo, vsaj približno isto 😉

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19048937&display=Kove 800x SUPER ADVENTURE

Nemci mi ga prodajo s popustom, dobim še tehpack gratis, tako, da bi odkartal z vsemi stroški (razlika v davku, homologacija, prevoz, dva kosila in dva sendviča zame in za sina, ter 4 kave in vode z okusom 😂...), torej, potrebnimi papirji za registracijo v Slo, malenkost pod 10k€. Očitno v D ni kakega hudega zanimanja zanj :)   kakšen testen bajk bi bil še bolj ugoden......tudi 890 ADV predhodni modeli so še v salonih s popustom.

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=374815646&fr=2023%3A&isSearchRequest=true&ms=13900%3B%3B%3B790+adventure&od=up&ref=srp&refId=c219a674-b329-3f83-ee78-e776a9ea41fb&s=Motorbike&sb=p&searchId=c219a674-b329-3f83-ee78-e776a9ea41fb&vc=Motorbike

SREČNO

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 31 minutami, Snečer pravi:

to je edina steza na MS, poleg gričev nad Ajdovščino :)

Aja...nisem vedel tega😅

Ne,ne..nekaj boljsega je v igri.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Kugelschreiber pravi:

Dec, če je blo vse tako ljubko, zakaj si prešaltal na velike bokserje?

Si me narobe razumel. F650 je relativno majhem motor, ki poleg zadnjega kufra ni drugega prostora za prtljago. Z dvema osebama, strnskih kufrov ni kam dati.
Motor je bil uporaben med 3k in 6k obratov, spodaj ti je stresel plombe iz zob, zgoraj pa se ti mravljinci pojavljajo. Ker je Slovenija postajala premajhna je tako tudi motor postal premajhen.
Ne vem če boš verjel, a je velik GS precej udobnejši motor s precej boljšim vzmetenjem in obilico prostora za prtljago (pa še tu ga hitro zmanjka).

Sicer smo si motoristi različni in več kot polovica jih v dveh letih ne naredi kolikor mi v enem potovanju in temu smo si prilagodili motor.

Dvo valjni motor čeprav podobne moči kot F650 je precej uporabnejši in sicer od 2k do 9k obratov. Seveda ko dodaš prtljago, 2 osebi, pač ni dirkalnik, je pa marsikomu povsem zadosten za vikend vožno in krajši dopust in predvsem prijazen do denarnice.

pred eno uro, Kugelschreiber pravi:

Pegi je u bistvu sestrca od f650. Enak motor, mal drugacna glava, enak grušt…pol cenej, ker ni bmw.

Pravzaprav, ko sem ga kupil daljnega leta 1997 je bila cena praktično enaka in BMW prodajalec in serviser je bil 200 m stran, tako da odločitev ni bila težka.

Popravljeno . Popravil ftp
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 39 minutami, Luka66 pravi:

Evo še primerjave dveh kitajcev, enega povsem novega, ki bo menda med najboljšimi v svojem razredu in enega z EU brend pedigrejem, prenovljenega in izboljšanega za naslednje leto. O dizajnu nebi, ker mi je en grši k drugi, niti mi ni pomembna lepota, za enkratno adv turo in občasno zalegnt nekje v divjini Patagonije, je vse dobro 🤪 razlike je precej v opremi in možnostih le te, ter dokupa aftermarket opreme,  tudi v servisni mreži doma in po svetu, na prvi pogled tudi v ceni, vendar, ko seštejem + in -  kaj potrebujem, ugotovim, da mi je pomaranča bolj ugodna in primerna mojim naslednji turi. Pa, če je pravi kitajc tako hudičevo dober, menda je ja tudi ta, ki se proizvaja pod jodlarsko kontrolo, vsaj približno isto 😉

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19048937&display=Kove 800x SUPER ADVENTURE

Nemci mi ga prodajo s popustom, dobim še tehpack gratis, tako, da bi odkartal z vsemi stroški (razlika v davku, homologacija, prevoz, dva kosila in dva sendviča zame in za sina, ter 4 kave in vode z okusom 😂...), torej, potrebnimi papirji za registracijo v Slo, malenkost pod 10k€. Očitno v D ni kakega hudega zanimanja zanj :)   kakšen testen bajk bi bil še bolj ugoden......tudi 890 ADV predhodni modeli so še v salonih s popustom.

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=374815646&fr=2023%3A&isSearchRequest=true&ms=13900%3B%3B%3B790+adventure&od=up&ref=srp&refId=c219a674-b329-3f83-ee78-e776a9ea41fb&s=Motorbike&sb=p&searchId=c219a674-b329-3f83-ee78-e776a9ea41fb&vc=Motorbike

SREČNO

Vse si si razdelal v glavi tako da ni druge kot zaarat Ktma pa ponj. Simpl.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 33 minutami, Luka66 pravi:

Evo še primerjave dveh kitajcev, enega povsem novega, ki bo menda med najboljšimi v svojem razredu in enega z EU brend pedigrejem, prenovljenega in izboljšanega za naslednje leto. O dizajnu nebi, ker mi je en grši k drugi, niti mi ni pomembna lepota, za enkratno adv turo in občasno zalegnt nekje v divjini Patagonije, je vse dobro 🤪 razlike je precej v opremi in možnostih le te, ter dokupa aftermarket opreme,  tudi v servisni mreži doma in po svetu, na prvi pogled tudi v ceni, vendar, ko seštejem + in -  kaj potrebujem, ugotovim, da mi je pomaranča bolj ugodna in primerna mojim naslednji turi. Pa, če je pravi kitajc tako hudičevo dober, menda je ja tudi ta, ki se proizvaja pod jodlarsko kontrolo, vsaj približno isto 😉

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19048937&display=Kove 800x SUPER ADVENTURE

Nemci mi ga prodajo s popustom, dobim še tehpack gratis, tako, da bi odkartal z vsemi stroški (razlika v davku, homologacija, prevoz, dva kosila in dva sendviča zame in za sina, ter 4 kave in vode z okusom 😂...), torej, potrebnimi papirji za registracijo v Slo, malenkost pod 10k€. Očitno v D ni kakega hudega zanimanja zanj :)   kakšen testen bajk bi bil še bolj ugoden......tudi 890 ADV predhodni modeli so še v salonih s popustom.

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=374815646&fr=2023%3A&isSearchRequest=true&ms=13900%3B%3B%3B790+adventure&od=up&ref=srp&refId=c219a674-b329-3f83-ee78-e776a9ea41fb&s=Motorbike&sb=p&searchId=c219a674-b329-3f83-ee78-e776a9ea41fb&vc=Motorbike

SREČNO

Na mestu sicer bolj primerjava z modelom 890r kot z osnovno 790..ampak nima veze.Si bolj izgled gledal kot ostalo, razumem,nisi edini.

Tudi če je cena pri Kove manjša in komponente boljše je ktm se vedno v prednosti...ker je pač KTM a ne? Se ti vsaj prijatelji motoristi za hrbtom ne režijo  da kitajca voziš. Ali pa te s papkom zmerjajo.

Ej, a ni fino? Vsak ima svoje razloge za nakup,nekomu pretehtajo ene stvari, drugim druge. Z leti ali druzbo,se vcasih želje tudi spremenijo in lahko kadarkoli izbereš karkoli drugega. Izbira je v sredini res velika. 

Verjemi, da je s strani tistih, ki uživajo na brezpotjih, zanimanje za 800x zelo velik. Da bi ga pa nekdo vzel za dolga avtocestna potepanja v dvoje? Ni varijante. Je dosti boljših za ta namen.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, DESMODUE pravi:

Na mestu sicer bolj primerjava z modelom 890r kot z osnovno 790..ampak nima veze.Si bolj izgled gledal kot ostalo, razumem,nisi edini.

Tudi če je cena pri Kove manjša in komponente boljše je ktm se vedno v prednosti...ker je pač KTM a ne? Se ti vsaj prijatelji motoristi za hrbtom ne režijo  da kitajca voziš. Ali pa te s papkom zmerjajo.

Ej, a ni fino? Vsak ima svoje razloge za nakup,nekomu pretehtajo ene stvari, drugim druge. Z leti ali druzbo,se vcasih želje tudi spremenijo in lahko kadarkoli izbereš karkoli drugega. Izbira je v sredini res velika. 

Verjemi, da je s strani tistih, ki uživajo na brezpotjih, zanimanje za 800x zelo velik. Da bi ga pa nekdo vzel za dolga avtocestna potepanja v dvoje? Ni varijante. Je dosti boljših za ta namen.

 

Jp res  KTM je KTM in Kove je Kove razlika med brendoma in izdelki je VELIKA vseh pogledih, nasploh kaj je kdo v motociklizmu TO JE DEJSTVO, pa bilo komu to všeč ali ne.....za izgleda sem napisal, da sta mi oba milo napisano neestetski presežek, kar mi niti ni pomembno za tako potovanje, kot ga načrtujem....osnovna 890 presega osnovnega kitajca, 890R pa sploh, v vseh pogledih, 790 je po spec približno podobna........le primerjam bajke v tem segmentu, po izgledu mi je Yam Tenere 700 daleč najbolj všeč...... nisem se še odločil s čim se bom vozil po J Ameriki, v večini solo na bajku, morda se del poti Bolivija, Peru, Čile pridruži žena....iščem in analiziram kateri bi mi najbolj ustrezal...... ta bajk bom kupil namensko za turo in bo potem verjetno šel v prodajo kot Honda AT, ki mi je vrhunsko odslužila Azijo.....in brez panike se trenutno vozim s takim mopedom, da se mi bajkerski frendi ne smejijo 😉  hvala za dobronamerno skrb, spet si "bukvalno shvatio" to je stvar bajkerske zafrkancije, da se smejimo, brez podcenjevanja kogarkoli.....se mi pa glede tega zagotovo ne bodo mogli privoščiti 🙃 ....ne vem od kje seštevek kako je Kove cenejši, je v osnovni ceni, samo s slabšo opremo kot pomaranča....če bi bila možnosti dokupa vsega (npr. tehpack), pa verjetno ni, kar ima jodlar bi bil cena vsaj enaka, če ne dražja in to za še ne dokazano kvaliteto, tudi za še "no name" znamko v svetu.....glede boljših komponent je diskutabilno, kaj je boljše....in za koga, kot sem že napisal sama znamka komponente še ne zagotavlja dobre kvalitete, če so neznane je neznanka še večja....nisem ga videl v živo, niti vozil, prebral nekaj testov in pogleda nekaj posnetkov testiranja in po teh: TAB števec izgleda grafično zelo reven, daleč od tistega na KTM, gumbi še posebej rdeči zelo kitajski (beri ceneni), težišče zagotovo višje, rezervoar je zelo podoben kot na H-AT, tudi plastične blende zgoraj kopija Hondinih, zvari na zadnjem prtljažniku spodaj kot bi varil jaz, torej vizuelno bogi, tudi na okvirju niso nek estetski presežek, očitno se fantje še "učijo" varit, v tolažbo tudi pri nekaterih uveljavljenih znamkah ni nič bolje, pohvalno da ima zgornje crashe, vendar so ožji kot širina prednjih utripalk, tako, da te gredo, ko je je bajk na tleh, zavorne čeljusti so na enih firme Taisko na drugih pa Hangte kitajski brend? Ne poznam, a tudi te spadajo v razred high tech kvalitetnih komponent?  Platišča izgledajo solidna, gume itak, izpušni lonec špirovc, kot pri večini konkurentov, stranska noga Alu lepa lahka pohvalno, prav tako Alu zaščita agregata, sicer privijačena na Alu del karterja, kar zna biti problem pri konkretnem udarcu, stopalka na pedalu zadnje zavore pre-majhna, kot pri drugih proizvajalcih, sestavljen izgleda OK, ni zaščit za roke in ročice, ni povezavo navigacije z mbt na TAB števec, kar bi bilo koristno, izgled je pač odvisen od gledalca, kot pravijo testni vozniki ni premium in svetleč, nič dragega ni na njem, je enostaven cenen bajk, ki ga je potrebno dodatno personalizirati glede na potrebe uporabnika, kar seveda še dodatno stane, pri padcih se je lomil na desni nosilec dimnika, itd.......rezime nobenih hudih presežkov, da ne bo pomote, za tako ceno jih tudi ne more biti, tako, da ne vem katere komponente so že tak presežek na njem........meni je na taki poti pomembna zanesljivost in vsaj povprečne zmogljivosti......to pa nekako vedno najdem pri Hondi :)

Popravljeno . Popravil Luka66
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 hours ago, ftp said:

velik GS precej udobnejši motor s precej boljšim vzmetenjem in obilico prostora za prtljago (pa še tu ga hitro zmanjka).

Tocno. Vendarle je nekdo omenil udobje. Lahko obracamo levo desno in okrog. Za turizem se vecji motor po pravilu boljse obnese. 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, Luka66 pravi:

Jp res  KTM je KTM in Kove je Kove razlika med brendoma in izdelki je VELIKA vseh pogledih, nasploh kaj je kdo v motociklizmu TO JE DEJSTVO, pa bilo komu to všeč ali ne.....za izgleda sem napisal, da sta mi oba milo napisano neestetski presežek, kar mi niti ni pomembno za tako potovanje, kot ga načrtujem....osnovna 890 presega osnovnega kitajca, 890R pa sploh, v vseh pogledih, 790 je po spec približno podobna........le primerjam bajke v tem segmentu, po izgledu mi je Yam Tenere 700 daleč najbolj všeč...... nisem se še odločil s čim se bom vozil po J Ameriki, v večini solo na bajku, morda se del poti Bolivija, Peru, Čile pridruži žena....iščem in analiziram kateri bi mi najbolj ustrezal...... ta bajk bom kupil namensko za turo in bo potem verjetno šel v prodajo kot Honda AT, ki mi je vrhunsko odslužila Azijo.....in brez panike se trenutno vozim s takim mopedom, da se mi bajkerski frendi ne smejijo 😉  hvala za dobronamerno skrb, spet si "bukvalno shvatio" to je stvar bajkerske zafrkancije, da se smejimo, brez podcenjevanja kogarkoli.....se mi pa glede tega zagotovo ne bodo mogli privoščiti 🙃 ....ne vem od kje seštevek kako je Kove cenejši, je v osnovni ceni, samo s slabšo opremo kot pomaranča....če bi bila možnosti dokupa vsega (npr. tehpack), pa verjetno ni, kar ima jodlar bi bil cena vsaj enaka, če ne dražja in to za še ne dokazano kvaliteto, tudi za še "no name" znamko v svetu.....glede boljših komponent je diskutabilno, kaj je boljše....in za koga, kot sem že napisal sama znamka komponente še ne zagotavlja dobre kvalitete, če so neznane je neznanka še večja....nisem ga videl v živo, niti vozil, prebral nekaj testov in pogleda nekaj posnetkov testiranja in po teh: TAB števec izgleda grafično zelo reven, daleč od tistega na KTM, gumbi še posebej rdeči zelo kitajski (beri ceneni), težišče zagotovo višje, rezervoar je zelo podoben kot na H-AT, tudi plastične blende zgoraj kopija Hondinih, zvari na zadnjem prtljažniku spodaj kot bi varil jaz, torej vizuelno bogi, tudi na okvirju niso nek estetski presežek, očitno se fantje še "učijo" varit, v tolažbo tudi pri nekaterih uveljavljenih znamkah ni nič bolje, pohvalno da ima zgornje crashe, vendar so ožji kot širina prednjih utripalk, tako, da te gredo, ko je je bajk na tleh, zavorne čeljusti so na enih firme Taisko na drugih pa Hangte kitajski brend? Ne poznam, a tudi te spadajo v razred high tech kvalitetnih komponent?  Platišča izgledajo solidna, gume itak, izpušni lonec špirovc, kot pri večini konkurentov, stranska noga Alu lepa lahka pohvalno, prav tako Alu zaščita agregata, sicer privijačena na Alu del karterja, kar zna biti problem pri konkretnem udarcu, stopalka na pedalu zadnje zavore pre-majhna, kot pri drugih proizvajalcih, sestavljen izgleda OK, ni zaščit za roke in ročice, ni povezavo navigacije z mbt na TAB števec, kar bi bilo koristno, izgled je pač odvisen od gledalca, kot pravijo testni vozniki ni premium in svetleč, nič dragega ni na njem, je enostaven cenen bajk, ki ga je potrebno dodatno personalizirati glede na potrebe uporabnika, kar seveda še dodatno stane, pri padcih se je lomil na desni nosilec dimnika, itd.......rezime nobenih hudih presežkov, da ne bo pomote, za tako ceno jih tudi ne more biti, tako, da ne vem katere komponente so že tak presežek na njem........meni je na taki poti pomembna zanesljivost in vsaj povprečne zmogljivosti......to pa nekako vedno najdem pri Hondi :)

Spodaj je tabela,iz katere je razvidno, da se po specifikacijah regular verzija lahko primerja s 790 in t7, pro verzija pa z 890r in t7 extreme.

Tudi tezisce je zaradi centralno postavljenega rezervoarja ugodno nizko, skupna masa je se dodaten adut.

Elektronika? Tcs,mape delovanja motorja, abs nastavljiv v 3 stopnjah,quickshifter. Nekaterim dovolj,nekaterim premalo.

Jaz osebno mu stejem v plus, da nima hidravlicne sklopke in elektronskega plina, saj lahko zadevo resim sredi Patagonije z zamenjavo pletenice. Kot pri stari AT😉

Ce bi Honda razvila takle motor in ga opremila z imenom Transalp in ponudila za tako ceno, bi bile cakalne vrste daljse od enega leta.

Si lepo povedal, problem je v znamki in marsikdo isce minuse namesto pluse, ravno obratno kot pri renomiranih znamkah.IMG-790d5aaf2d9c07a82416a1f2d097fea9-V.jpg.4f26a48f1e5071659e0cf1a729731a64.jpg

Screenshot_20231208_095914_Microsoft 365 (Office).jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, DESMODUE pravi:

Jaz osebno mu stejem v plus, da nima hidravlicne sklopke in elektronskega plina, saj lahko zadevo resim sredi Patagonije z zamenjavo pletenice. Kot pri stari AT

Ce bi Honda razvila takle motor in ga opremila z imenom Transalp in ponudila za tako ceno, bi bile cakalne vrste daljse od enega leta.

Si lepo povedal, problem je v znamki in marsikdo isce minuse namesto pluse, ravno obratno kot pri renomiranih znamkah.

 

Meni se pa zdi da RBW dandanes mora imeti vsak motor, ki ga vozim. Zadeva je ze tako dolgo na trgu da je zanesljiva, preverjena.

Ce honda da na trg motor z fergazerji in zajlo, trg tega ne prebavi. Pohvalo je da kitac da feltne tubless, transalpka tega nima. Nima niti TC, zaradi teh dveh razlogov je v moji garaži ne bo, čeprav je bila visoko na listi.

Zanima m to, ce se pojavi neka serijska napaka na Kove, kdo finančno odgovarja za napako, prozvajalec ali trgovec. Pr starejših znamkah nit ni tak strah, ker so pač dost veliki, pa že dovolj je blo teh reklamacij, da vemo kako poteka. Pr novih znamah je pa strah upravicen.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 39 minutami, DESMODUE pravi:

Spodaj je tabela,iz katere je razvidno, da se po specifikacijah regular verzija lahko primerja s 790 in t7, pro verzija pa z 890r in t7 extreme.

Tudi tezisce je zaradi centralno postavljenega rezervoarja ugodno nizko, skupna masa je se dodaten adut.

Elektronika? Tcs,mape delovanja motorja, abs nastavljiv v 3 stopnjah,quickshifter. Nekaterim dovolj,nekaterim premalo.

Jaz osebno mu stejem v plus, da nima hidravlicne sklopke in elektronskega plina, saj lahko zadevo resim sredi Patagonije z zamenjavo pletenice. Kot pri stari AT😉

Ce bi Honda razvila takle motor in ga opremila z imenom Transalp in ponudila za tako ceno, bi bile cakalne vrste daljse od enega leta.

Si lepo povedal, problem je v znamki in marsikdo isce minuse namesto pluse, ravno obratno kot pri renomiranih znamkah.IMG-790d5aaf2d9c07a82416a1f2d097fea9-V.jpg.4f26a48f1e5071659e0cf1a729731a64.jpg

Screenshot_20231208_095914_Microsoft 365 (Office).jpg

Tole so pa malo bučke, kolikor je meni znano moraš imeti ride by wire, če hočeš imeti na motorju različne ride mode, no razen če se motim :) . Pa nizko težišče nima ravno toliko veze z centralno postavljenim rezervoarjem, bolj je važna višina od tal kje se nahaja gorivo. Saj te ne blatim ali karkoli, se tudi meni dopada tale 800x. Samo sem pa tudi jaz skeptik glede teže (ja sorry) + toliko nabijanja v celi temi o superiornosti telih kitajcev, se mi vseeno zdi malo prenapihnjeno. Sploh da ne govorim o 500 ccm, sej verjamem, da se super pelje, samo vseeno je to 500 ccm. Tudi s 125 ccm se lahko hitro pelješ po ovinkih, ampak ga je potrebno tudi vedno tiščati v obrate, tukaj pa ima prednost večja kubikaža. Pa še 1x, se mi drugače dopade 800 :) No morda se pa tudi popolnoma motim in se bom na koncu zasul s pepelom.

Popravljeno . Popravil ZED
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, TakeALookAround pravi:

Saj ne vozjo tko k tvoj marquez. 😂

tudi vozmo..tist čist zadnji del smo že obvladali :P

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, skalar36 pravi:

Meni se pa zdi da RBW dandanes mora imeti vsak motor, ki ga vozim. Zadeva je ze tako dolgo na trgu da je zanesljiva, preverjena.

Ce honda da na trg motor z fergazerji in zajlo, trg tega ne prebavi. Pohvalo je da kitac da feltne tubless, transalpka tega nima. Nima niti TC, zaradi teh dveh razlogov je v moji garaži ne bo, čeprav je bila visoko na listi.

Zanima m to, ce se pojavi neka serijska napaka na Kove, kdo finančno odgovarja za napako, prozvajalec ali trgovec. Pr starejših znamkah nit ni tak strah, ker so pač dost veliki, pa že dovolj je blo teh reklamacij, da vemo kako poteka. Pr novih znamah je pa strah upravicen.

Proizvajalec krije napako. Ze pri majhnem podjetju,kot je AJP je tako. In funkcionira v praksi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 57 minutami, ZED pravi:

Tole so pa malo bučke, kolikor je meni znano moraš imeti ride by wire, če hočeš imeti na motorju različne ride mode, no razen če se motim :) . Pa nizko težišče nima ravno toliko veze z centralno postavljenim rezervoarjem, bolj je važna višina od tal kje se nahaja gorivo. Saj te ne blatim ali karkoli, se tudi meni dopada tale 800x. Samo sem pa tudi jaz skeptik glede teže (ja sorry) + toliko nabijanja v celi temi o superiornosti telih kitajcev, se mi vseeno zdi malo prenapihnjeno. Sploh da ne govorim o 500 ccm, sej verjamem, da se super pelje, samo vseeno je to 500 ccm. Tudi s 125 ccm se lahko hitro pelješ po ovinkih, ampak ga je potrebno tudi vedno tiščati v obrate, tukaj pa ima prednost večja kubikaža. Pa še 1x, se mi drugače dopade 800 :) No morda se pa tudi popolnoma motim in se bom na koncu zasul s pepelom.

Ne potrebuješ ride by wire za riding mode in ostalo, kar ima kove gor.

In ja, ima gor vse kar je napisano in ne,nima rbw. Je pa sklopka protizdrsna in zelo mehka.

Saj za 500 sem napisal, da ga moras peljati kot 500, ne kot 1000, pa so zmogljivosti zelo spodobne. Ce ga peljes kot 1000, je pa druga zgodba. Se peljes , ne mores pa na hitro prehiteti, ali pa hitro nabrati hitrosti v 6 prestavi iz 50km/h na 100 recimo. Jasna stvar.

Tezisce pri tem segmentu je zelo povezano s tem,kje je pozicioniran rezervoar za gorivo. Ce gledas na splosno, je pa seveda jasno, da bolj ko je masa pri tleh, nizje je tezisce. Lep primer so maxi skuterji. Ampak adv motor mora imeti tudi spodobno oddaljenost od tal, se strinjas?

Poskusi razliko med ktm 790 in t7, pa ti bo vse jasno. Pa je t7 na papirju lazja.

  • Zmeden 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 minutes ago, DESMODUE said:

Ne potrebuješ ride by wire za riding mode in ostalo, kar ima kove gor.

Zajla direkt odpira lopute in in ma različne mape motorja? Al gre zajla v en blackbox, pa tam vrti potenciometer?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DESMODUE pravi:

Spodaj je tabela,iz katere je razvidno, da se po specifikacijah regular verzija lahko primerja s 790 in t7, pro verzija pa z 890r in t7 extreme.

Tudi tezisce je zaradi centralno postavljenega rezervoarja ugodno nizko, skupna masa je se dodaten adut.

Elektronika? Tcs,mape delovanja motorja, abs nastavljiv v 3 stopnjah,quickshifter. Nekaterim dovolj,nekaterim premalo.

Jaz osebno mu stejem v plus, da nima hidravlicne sklopke in elektronskega plina, saj lahko zadevo resim sredi Patagonije z zamenjavo pletenice. Kot pri stari AT😉

Ce bi Honda razvila takle motor in ga opremila z imenom Transalp in ponudila za tako ceno, bi bile cakalne vrste daljse od enega leta.

Si lepo povedal, problem je v znamki in marsikdo isce minuse namesto pluse, ravno obratno kot pri renomiranih znamkah.IMG-790d5aaf2d9c07a82416a1f2d097fea9-V.jpg.4f26a48f1e5071659e0cf1a729731a64.jpg

Screenshot_20231208_095914_Microsoft 365 (Office).jpg

Sam sem se fokusiral na KTM ADV osnovne verzije 790 ali 890, ne R izvedbe in temu primerno primerjal tudi z ostalimi, torej osnovno izvedbo kitajca. Glede težišča je že ZED pojasnil ni kaj za dodat. Tako kot je KTM (Huska) lahkoten za peljat, sem bil zelo pozitivno presenečen,  mislim, da ga ni v razredu, kar znova in znova izpostavljajo vsi profi testerji. In osnovno vzmetenje mi povsem zadošča, ker ne bo nekega hudega off roada, le bolj ali manj  slabe ceste, pa tudi veliko asfalta.

Kje je med dodatno opremo antislip, TC, tampomat.....se strinjam, odvisno kdo in koliko to rabi, tudi brez teh priteklin smo se veliko prevozili in bi se tudi danes, vendar so drugi časi........te dodatke gledam v fokusu cene, ali je to pri kitajcu že kaj bombončkov v osnovni ceni, kaj je sploh mogoče dobit in ali je za doplačat, npr QS?

Kar se tiče "zajl" se absolutno strinjam, je veliko laže rešit zadevo, kot, če zasveti rdeča lučka usred ničega in gre bajk v "safe mode". Nismo pa imeli takega primera, kljub temu, da je bila moja AT nova, kar je danes bolj -  kot +  in polno naludana z ne-potrebno dodatno opremo.

Seveda se iščejo + in -  kaj komu ustreza in za kaj kdo rabi in za koliko....Honda je pač Honda, renomirana priznana znamka, daleč največji proizvajalec bajkov na svetu, pa čeprav jih 3/4 proda "malih" kubitur v Aziji tehnološko bolj zastarele zasnove, je pa v vrhu še v drugih panogah pa to ni tema......znamka, brend se plača z vsemi takimi in drugačnimi dodatnimi poprodajnimi storitvami.......tudi Transalpko je mogoče v D dobiti ceneje kot pri nas...... zanimivo, določene modeli različnih znamk Nemci niti ne povohajo, tak primer je tudi prenovljen KTM ADV 790 in še kakšen bi se našel, zato se je mogoče zdilat za boljšo ceno.........mi je veščna Transalpka, ima pod-povprečno amortizacijo in tube platišča, ki mi ne sedejo, ker se ne bom šel rally po sipinah in je pa precej bolj zoprno reševati žebelj v gumi, kot pri tubless, kar se sicer da urediti s predelavo platišč, je pa seveda dodaten strošek.....so zračnice, kljub temu, na taki poti obvezna dodatna oprema, ker nikoli ne veš...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, miran985 pravi:

Vse si si razdelal v glavi tako da ni druge kot zaarat Ktma pa ponj. Simpl.

Niti ne....ne bo šlo tako hitro  :)   tura je v planu naslednjo našo zimo, za to smo prepozni in do takrat bo preteklo še nekaj vode.....če bo zdravje in vsi pogoji izpolnjeni.....tudi geopolitička situacija je veoma složena v J Ameriki, Venezuelci bi nazaj neko "svojo" pokrajino, ki je sedaj del druge države in dvigajo tenzije v regiji....povsod taki in drugačni nemiri....hitro lahko kje poči......spomladi ali mogoče celo naslednjo jesen 😉  bo čas za nakup, je še dovolj časa za dobro pripravo v vseh pogledih, je pa dobro, da imam razčiščene zadeve in ujamem kakšen ugoden nakup iz ožjega nabora bajkov itak se ne bom oženil z njim  🙃  se pa običajno potrudim, da sem kolikor se le da, dobro pripravljen na večino takih in drugačnih situacij, ki se lahko pripetijo na taki poti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko tole temo prebiram imam občutek, da o nobeni znamki in motorjih se še ni toliko pisalo. Ali je to (zastonj) reklama, mora odločiti lastnik Foruma.

Nisem motoristični ekspert, zato ne bom pisal kubikih, vleki, pospeških in podobnih subjektivnih ocen različnih motorjev.

Eno lastno izkušnjo pa bom napisal; ko sva se z motoristični prijateljem razšla po motoristični turi na avtocesti je pri 100+ km/h pospešil s svojim motorjem 1000 ccm   na 120+konjih tako, da sem imel občutek, da stojim na mestu. Moj Bavarc z 72 konjički ni niti občutno reagiral na dodajane plina do konca.  

Dodal bi še morda izkušnje iz moje (profesionalne) branže, kjer spoznavam razliko med izdelki in brendi  glede na področje izvora. Daljno vzhodni stroji (in brendi) so testirani največkrat le v laboratorijih, potem jih pošljejo na trg. Potem počakajo na povratne  informacije, s katerimi si pomagajo na izboljšavah. Nikoli ne pride do obvestila o tovarniški napaki ali "vpoklicu" zaradi izboljšave. Napake se odpravljajo kot garancijska popravila, seveda če garancija velja. Če je popravek prevelik, na trg pošljejo nov tip z novo oznako, ki je na videz (skoraj) enak kot njegov predhodnik. 

EU (v mojem primeru Nemci) proizvajalci pa poleg laboratorija in testnih delavnic izberejo "testno" državo, kjer končni uporabniki (beri mučitelji) preizkusijo izdelke. Šele po prestanem testu in pozitivni povratni informaciji se nov stroj plasira na svetovni trg. Tako je veliko manj težav v garanciji.

Seveda je razlika v ceni med temi izdelki, ki so po funkciji enaki.

Velja pravilo, dokler Mujo ne preizkusi, stroj ne valja.  To se nanaša le na profesionalne sfero strojev. O hobi programu raje ne pišem....... 

  Bojim se, da se vzhodna mentaliteta ne bo spremenila, bomo se morali mi prilagoditi, jih je pač več.....

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, Kaldu pravi:

O hobi programu raje ne pišem....... 

Prav v tem je razlika.

Profi oprema je namenjena zaslužku. Hobi pa zapravljanju.

Motociklizem je pa - En velik in drag hobi, razen za poštarje :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 29 minutami, Luka66 pravi:

Sam sem se fokusiral na KTM ADV osnovne verzije 790 ali 890, ne R izvedbe in temu primerno primerjal tudi z ostalimi, torej osnovno izvedbo kitajca. Glede težišča je že ZED pojasnil ni kaj za dodat. Tako kot je KTM (Huska) lahkoten za peljat, sem bil zelo pozitivno presenečen,  mislim, da ga ni v razredu, kar znova in znova izpostavljajo vsi profi testerji. In osnovno vzmetenje mi povsem zadošča, ker ne bo nekega hudega off roada, le bolj ali manj  slabe ceste, pa tudi veliko asfalta.

Kje je med dodatno opremo antislip, TC, tampomat.....se strinjam, odvisno kdo in koliko to rabi, tudi brez teh priteklin smo se veliko prevozili in bi se tudi danes, vendar so drugi časi........te dodatke gledam v fokusu cene, ali je to pri kitajcu že kaj bombončkov v osnovni ceni, kaj je sploh mogoče dobit in ali je za doplačat, npr QS?

Kar se tiče "zajl" se absolutno strinjam, je veliko laže rešit zadevo, kot, če zasveti rdeča lučka usred ničega in gre bajk v "safe mode". Nismo pa imeli takega primera, kljub temu, da je bila moja AT nova, kar je danes bolj -  kot +  in polno naludana z ne-potrebno dodatno opremo.

Seveda se iščejo + in -  kaj komu ustreza in za kaj kdo rabi in za koliko....Honda je pač Honda, renomirana priznana znamka, daleč največji proizvajalec bajkov na svetu, pa čeprav jih 3/4 proda "malih" kubitur v Aziji tehnološko bolj zastarele zasnove, je pa v vrhu še v drugih panogah pa to ni tema......znamka, brend se plača z vsemi takimi in drugačnimi dodatnimi poprodajnimi storitvami.......tudi Transalpko je mogoče v D dobiti ceneje kot pri nas...... zanimivo, določene modeli različnih znamk Nemci niti ne povohajo, tak primer je tudi prenovljen KTM ADV 790 in še kakšen bi se našel, zato se je mogoče zdilat za boljšo ceno.........mi je veščna Transalpka, ima pod-povprečno amortizacijo in tube platišča, ki mi ne sedejo, ker se ne bom šel rally po sipinah in je pa precej bolj zoprno reševati žebelj v gumi, kot pri tubless, kar se sicer da urediti s predelavo platišč, je pa seveda dodaten strošek.....so zračnice, kljub temu, na taki poti obvezna dodatna oprema, ker nikoli ne veš...

Obnašanje kupcev je zanimivo ja. Ko je prvi 790 prisel ven, so ga kupovali kot vroče žemlje. Ko so se začele vrstiti napake na njem,je bilo lojalnosti vedno manj.

Kljub temu, da je nov agregat na 790 rešen vseh simptomov,ki so pestile starega, je odpor do njega ostal. Pa sem preprican,da je.mnogo boljsi motor od prve generacije.

Italijansko razmisljane tudi zanimivo. Mislim da.je v 2022 benelli trk 502 po prodajnih stevilkah s prestola vrgel gs-a. Cena? Spoznanje, da ne potrebujejo vec? Lojalnost imenu znamke? Morda vse skupaj.

Jaz imam lep spomin na Hondo transalp 600, 1995 letnik. Izjemno enostaven za peljat, zelo sirok spekter uporabe, na offroadu super zaradi enostavnosti ( edina ovira premehko vzmetenje in oddaljenost od tal ). Z malo odrekanja tudi v dvoje uporabna. Sprejmes malo kompromisov in dobis zelo uporaben in zabaven paket.

700tka recimo, je bila zame velik korak nazaj. V vseh smereh. 

750ka? Bi kaj spremenil na njej? Za MOJ stil voznje in uporabo bi. Marsikomu je pa pisana na kožo.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!