Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


MiNa

Priporočene objave

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tukaj bo samo vprašanje dobavljivost rezervnih delov. Glede na to, da na motor obljubljajo že več kot leto dni, zna bit z nadomestnimi deli tudi kar podvig. Za kakšne resne podvige, bo še za počakat nekaj časa, da vidimo odzivnost.

Je pa zanimivo da je uvoznik v Slo prodal že kar veliko kosov in me prav zanima, ali bo kateri od prodanih bil tudi uporabljen v tiste namene za katere je narejen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, HyperJack pravi:

Tukaj bo samo vprašanje dobavljivost rezervnih delov. Glede na to, da na motor obljubljajo že več kot leto dni, zna bit z nadomestnimi deli tudi kar podvig. Za kakšne resne podvige, bo še za počakat nekaj časa, da vidimo odzivnost.

Je pa zanimivo da je uvoznik v Slo prodal že kar veliko kosov in me prav zanima, ali bo kateri od prodanih bil tudi uporabljen v tiste namene za katere je narejen.

.

... najboljš, da si "tapogumni" za začetek kupijo po dva ... in imajo zagotovljene vse rezervne dele :kva2:

 

 

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, pik1 pravi:

.

... najboljš, da si "tapogumni" za začetek kupijo po dva ... in imajo zagotovljene vse rezervne dele :kva2:

Ne poznam nobenega "tapogumnega", ki bi ga kupil?

Se pa veselim testa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, HyperJack pravi:

 

Je pa zanimivo da je uvoznik v Slo prodal že kar veliko kosov in me prav zanima, ali bo kateri od prodanih bil tudi uporabljen v tiste namene za katere je narejen.

kupec ima čisto pravico, da ga ma v garaži in drka nanj :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, HyperJack pravi:

Tukaj bo samo vprašanje dobavljivost rezervnih delov. Glede na to, da na motor obljubljajo že več kot leto dni, zna bit z nadomestnimi deli tudi kar podvig. Za kakšne resne podvige, bo še za počakat nekaj časa, da vidimo odzivnost.

Je pa zanimivo da je uvoznik v Slo prodal že kar veliko kosov in me prav zanima, ali bo kateri od prodanih bil tudi uporabljen v tiste namene za katere je narejen.

Takole je izgledalo moje popisovanje delov iz parts manuala, ko sem narocilo za prvo dobavo 450 rally delal. In potem se zadeve ob naslednjih samo obnavljajo.

Mislim da bo takoj dobavljivo prakticno vse,kar bo clovek potreboval.

Ce cesa slucajno ni in je nuja, je zadeva s fedex air mail v 7 dneh pri nas.

Ni slabo za kitajcke a?

Se bo pa nasel kak zastopnik kje, ki si zaloge ne bo naredil in prepustil kupce svoji iznajdljivosti. Tukaj sem pa brez moci nazalost.

 

20231123_183033.jpg

20231123_184635.jpg

20231123_184645.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, DAMI34 pravi:

kupec ima čisto pravico, da ga ma v garaži in drka nanj :P

 

Po pogovorih s kupci ugotavljam, da bo velika vecina motorjev uporabljena za namen, za katerega je bil skonstruiran.

Pri 800x se bo pa zgodba spremenila, se bojim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še malo updata in informacij iz prve roke.

Konec naslednjega tedna krene proti Sloveniji ladja s prvim kontejnerjem Kove motorjev. V glavnem bodo notri 450 rally in nekaj 500x, ter novi mx250.

Je pa že bilo izvedeno novo naročilo, v katerem bodo poleg omenjenih še nk125r, nk321r in 510f scrambler

V marcu pa sledijo še 800x, 450rr, 250 enduro.

 

20231110_163956.jpg

20231110_161557.jpg

20231110_161407.jpg

20231110_160426.jpg

IMG-850501c0596e8013132bc22d5a06b206-V.jpg

IMG-fa3729de394a03ec77d901d663ddabfd-V.jpg

IMG-e3fe259809a200857334b852122c6caa-V.jpg

Screenshot_20231122_205501_Google.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, DESMODUE pravi:

Po pogovorih s kupci ugotavljam, da bo velika vecina motorjev uporabljena za namen, za katerega je bil skonstruiran.

Pri 800x se bo pa zgodba spremenila, se bojim.

itak...sam vsak od nas si tale namen različno razlaga. Men je že na daleč jasno, da to ni trial...da je peršing za hitre "dakarske" al USA podlage, kjer pokaže svoj pravi značaj. Nekak ga ne vidim v metanju po goznih vlakah, predvsem pa ne v in med skalovje :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v bistvu nič resnega :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, DAMI34 pravi:

itak...sam vsak od nas si tale namen različno razlaga. Men je že na daleč jasno, da to ni trial...da je peršing za hitre "dakarske" al USA podlage, kjer pokaže svoj pravi značaj. Nekak ga ne vidim v metanju po goznih vlakah, predvsem pa ne v in med skalovje :D

 

Veš kaj je fino pri 450ki? Širok spekter uporabe. Res širok.

Od tistih,ki niso enduro specialisti in bi radi samo nekaj lažjega,kar jim bo omogočalo lažje premagovanje brezpotij (agregat je tukaj res v veliko pomoč ), do enduro specialistov,ki so se naveličali enih in istih terenov in jih začenja vleči tudi na daljše enduro izlete. ( tukaj je pa vzmetenje in težišče v veliko pomoč )

 

pred 13 minutami, DAMI34 pravi:

v bistvu nič resnega :D

Click bait je ja😉

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni bi bil zanimiv 250 enduro, če bo občutno cenejši od Honde crf 300. 450 je menda vmes med hondo crf 300 in Tenere 700 ampak za daljše poti se ne odpovem še mojemu "fotelju"... nekaj za okrog hiše bi bilo pa zanimivo 🙂

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 32 minutami, Ragezor pravi:

clovek bi si mislil, da bodo kitajci, ki so bolj nizje rasti naredili tudi nizji motor :)

 

11:30

 

 

Saj sta dve verziji na voljo:

High: 960mm sedez

Low: 910mm sedez

500x 820mm sedez

510x 835mm sedez.

800x 830mm ali 875mm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, vandrovec pravi:

Meni bi bil zanimiv 250 enduro, če bo občutno cenejši od Honde crf 300. 450 je menda vmes med hondo crf 300 in Tenere 700 ampak za daljše poti se ne odpovem še mojemu "fotelju"... nekaj za okrog hiše bi bilo pa zanimivo 🙂

Povsem verjetno bo cenejši od crf-jke ja.

Bistvo pa je,da bo imel res super vzmetenje gor.  In kakih 20kg manj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Ragezor pravi:

o kateri crf govorimo? o "cestni" razlicici crf300l al kaki namenski enduro/mx varianti?

Je še kakšna poleg L in Rally? ...sam sem imel ti dve v  mislih oz., najcenejšo L za doma. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, DESMODUE pravi:

Povsem verjetno bo cenejši od crf-jke ja.

Bistvo pa je,da bo imel res super vzmetenje gor.  In kakih 20kg manj.

Lahko kaj več o modelu 250 napišeš, to je street legal itd.?

image.png.313ee986ea3af60c5e4c9ab7b71eb019.png

tole?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 55 minutami, Snečer pravi:

https://www.kovemoto.com/index.php?c=show&id=89

Po teži sodeč bo to precej vozno...

Samo cena še mora biti kitajsko ugodna, to je 4 jurje max. Bo razprodan.

Curb weight120kg (without gasoline)

Precej bo vozno ja, fedri več kot na nivoju, konjenica primerna vzdrževanju, viden v živo na eicmi. Bi ga moral zraven crf-jki postavit, da bi videl kakovost izdelave in detajle.

Če bi imel značko Honda gor in bi bila cena 7.500 eur bi bil razprodan ja.

Street legal ja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Snečer pravi:

https://www.kovemoto.com/index.php?c=show&id=89

Po teži sodeč bo to precej vozno...

Samo cena še mora biti kitajsko ugodna, to je 4 jurje max. Bo razprodan.

Curb weight120kg (without gasoline)

Treba bo ločiti poceni kitajske izdelke izpred let in tole kar se dogaja v sedanjosti.

Preverjanje,na kaksnem nivoju so tovarne,razvoj,materiali in izdelava, ogled in preizkus izdelka so nujni, če ne želiš živeti v pretekli zgodovini.

Prilagam še 4 slike dveh modelov, s tehničnimi podatki, oba sta iz nule razvita v tovarni Kove. En je klasičen mx450, drug pa elektricni mx s semi solid li-ion baterijo.

Prvi ima 98kg brez goriva in 65 konj na gredi ( enak agregat se bo uporabil na Dakarju 2024 v modelu 450 rally), drugi ima 112kg, 80 konj in domet 270km oziroma 6 ur enduro voznje. Moznost hitrega polnjenja v 10 minutah, normalno polnjenje 45 minut.

Kove motorji niso nek nekvaliteten poceni klump, primerjava pokaže,da so v posameznih segmentih povsem poravnani s konkurenco, v mnogih primerih jo presegajo. Sploh v voznih lastnostih. Ce je moja trditev resnicna, je pricakovati tak izdelek za polovicno ceno Japonca ali Evropejca cista utopija.

 

 

Screenshot_20231129_202833_Gallery.jpg

Screenshot_20231129_202515_Gallery.jpg

Screenshot_20231129_202729_Gallery.jpg

Screenshot_20231129_202711_Gallery.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 29 minutami, DESMODUE pravi:

Treba bo ločiti poceni kitajske izdelke izpred let in tole kar se dogaja v sedanjosti.

Kove motorji niso nek nekvaliteten poceni klump ...

 

.

... lej, spoštujem tvoj vložen trud za predstavitev vseh teh kitajskih dosežkov ... :worship: ... želim ti tudi čimboljšo prodajo vsega tega ... :OK:

... AMPAK.... vseeno pa dejmo ostat še tud mal na realnih tleh :huh:

... vse te tvoje trditve bodo stale, ali padle .... najbrž v roku ene dveh letih od začetka uporabe te tehnike na naših tleh :huh:

... pač, dejmo si priznat, v tem trenutku je treba najdet ljudi, ki bodo poskusni zajčki z nakupom tega mopeda ... v ene dveh letih se bodo pa potem oni itak pohvalili, kako jim stvar fajn služi, kako ustrežljiv in kvaliteten servis imajo ... ALI PA  ... bodo mogoče celo kej pojambral, kako je stvar za v graben zapelat in podobno ... :eek: ...  tako da ... treba bo počakat ... kot sem rekel ... še ene dve leti ... da bo vsem več ali manj res jasno, po kolk so hruške :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!