Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


MiNa

Priporočene objave

pred 9 minutami, pik1 pravi:

.

... lej, spoštujem tvoj vložen trud za predstavitev vseh teh kitajskih dosežkov ... :worship: ... želim ti tudi čimboljšo prodajo vsega tega ... :OK:

... AMPAK.... vseeno pa dejmo ostat še tud mal na realnih tleh :huh:

... vse te tvoje trditve bodo stale, ali padle .... najbrž v roku ene dveh letih od začetka uporabe te tehnike na naših tleh :huh:

... pač, dejmo si priznat, v tem trenutku je treba najdet ljudi, ki bodo poskusni zajčki z nakupom tega mopeda ... v ene dveh letih se bodo pa potem oni itak pohvalili, kako jim stvar fajn služi, kako ustrežljiv in kvaliteten servis imajo ... ALI PA  ... bodo mogoče celo kej pojambral, kako je stvar za v graben zapelat in podobno ... :eek: ...  tako da ... treba bo počakat ... kot sem rekel ... še ene dve leti ... da bo vsem več ali manj res jasno, po kolk so hruške :huh:

Po videnem, sprobanem, mnenju lastnikov, tujih in nasih, preverjanju zasnove, komunikaciji z vodstvom, preverjanju logistike dobav..ja stojim za napisanim.

Glede voznih lastnosti jasno vsakomur,ki se zapelje, glede materialov in izdelave vsakomur,ki ga vidi. Kdor se spusti se naprej in vidi,kaksna oseba stoji za Kove,ima pa.precej jasno predstavo o tem,kaj Kove je oziroma ni.

Sem zastopnik za 3 znamke, da ne bo pomote.

Pa ce napisem spisek motorjev,ki sem jih imel v lasti bo zmanjkalo prostora tukaj.

Je pa tezko z besedami nekaj nekomu dokazovat, sploh ce ima mnenje izoblikovano na podlagi stvari,ki misli,da jih pozna.

Kdor je bil letos na Eicmi, mu je krulistalno jasno, da se bo zadeva v kratkem zelo spremenila. Geopoliticna situacija v svetu se spreminja, gospodarska tudi. In motoindustrija ni imuna na te trende.

Proizvajalci zanjeno,kar so sejali v preteklih letih.

 

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 27 minutami, DESMODUE pravi:

Po videnem, sprobanem, mnenju lastnikov, tujih in nasih, preverjanju zasnove, komunikaciji z vodstvom, preverjanju logistike dobav..ja stojim za napisanim.

Glede voznih lastnosti jasno vsakomur,ki se zapelje, glede materialov in izdelave vsakomur,ki ga vidi. Kdor se spusti se naprej in vidi,kaksna oseba stoji za Kove,ima pa.precej jasno predstavo o tem,kaj Kove je oziroma ni.

Sem zastopnik za 3 znamke, da ne bo pomote.

Pa ce napisem spisek motorjev,ki sem jih imel v lasti bo zmanjkalo prostora tukaj.

Je pa tezko z besedami nekaj nekomu dokazovat, sploh ce ima mnenje izoblikovano na podlagi stvari,ki misli,da jih pozna.

Kdor je bil letos na Eicmi, mu je krulistalno jasno, da se bo zadeva v kratkem zelo spremenila. Geopoliticna situacija v svetu se spreminja, gospodarska tudi. In motoindustrija ni imuna na te trende.

Proizvajalci zanjeno,kar so sejali v preteklih letih.

 

 

.

... moja trditev ni šla v smeri tvojega morebitnega nepoznavanja mopedov .. itak te ne poznam ... tako da ... nimam razloga, da ne bi verjel v tvoje osebne kvalitete, ki jih izpostavljaš ... razen tega, je ravno tale portal idealno mesto, kjer se bo hitro našel še kdo, ki se bo poistovetil s tabo in tvojimi kvalitetami ... če ne bo celo "boljši" od tebe :kva2:

... trdim pa to, da je en sejem na eni strani, in moped ali dva, s katerim se je pri nas nekdo odpravil na Velebit na drugi strani žal premalo, da bi na podlagi tega bodočim kupcem lahko z gotovostjo zagotavljal celostno zgodbo, torej tako kvaliteto mopeda, kot seveda tudi vse servisne storitve ... in mogoče še kaj, kar pač običajno pritiče v "paket" pričakovanj kupcev od novega vozilca :eek:

... ampak ok ... sej bo ... :huh:

... najbrž :kva2:

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, pik1 pravi:

.

... moja trditev ni šla v smeri tvojega morebitnega nepoznavanja mopedov .. itak te ne poznam ... tako da ... nimam razloga, da ne bi verjel v tvoje osebne kvalitete, ki jih izpostavljaš ... razen tega, je ravno tale portal idealno mesto, kjer se bo hitro našel še kdo, ki se bo poistovetil s tabo in tvojimi kvalitetami ... če ne bo celo "boljši" od tebe :kva2:

... trdim pa to, da je en sejem na eni strani, in moped ali dva, s katerim se je pri nas nekdo odpravil na Velebit na drugi strani žal premalo, da bi na podlagi tega bodočim kupcem lahko z gotovostjo zagotavljal celostno zgodbo, torej tako kvaliteto mopeda, kot seveda tudi vse servisne storitve ... in mogoče še kaj, kar pač običajno pritiče v "paket" pričakovanj kupcev od novega vozilca :eek:

... ampak ok ... sej bo ... :huh:

... najbrž :kva2:

Ravno širina pogleda je velik problem ja.

Samo za model 500x lahko povem, da je bil izdelan v 40.000 primerkih, prvi so na ceste prišli leta 2017.

Razvoj zanj se je pričel 2015.

Že leta je številka 1 v adv segmentu velikih prostornin.

Kove 450 rally,ki ga v Sloveniji sploh še ni, je nastal skoraj 4 leta nazaj, testiran do popolnosti, šele nato na Dakarski rally,kjer se je pokazalo, da so inženirji mislili na vse.

Letos na začetku leta stekla prodaja v ZDA in VB. Poglejte se reviewe, tezave, vozne lastnosti, kvaliteto. Ne iz mojih ust. Iz tujih. Predvsem iz ust Američanov,ki se Kitajcev in vseha kitajskega še bolj tradicionalno otepajo.

3 leta razvoja so tudi za modelom 450rr, ki je mojstrovina sam zase. 450ccm vrstni štirivaljnik z 72 km in 165kg. Poglejte h konkurenci.

Ja..vsi ti modeli se že veselo vozijo po cestah. Če se pojavi kaka napaka pri izbiri materialov, sestave, se zadevo uredi takoj, ne čaka se na naslednjo posodobitev.

Smo Slovenci toliko bolj zahtevni vozniki, imamo hujše vozne razmere in zahtevnost uporabe, kot recimo Kitajci,Pakistanci,Argentinci,Rusi...?

Ja, je zoprno,ko ti nekdo leta in leta v ušesa polaga besedne zveze kot so: Japonec je zakon, Nemec je top, Kitajec pa ničvreden klump.

Na koncu človek začne verjeti temu, kljub temu, da se zadeve okrog njega spreminjajo. 

In takole prek tipkovnice razglabljati o kvaliteti nečesa, kar sploh ne raziščeš, preveriš in pogledaš, pelješ..je precej plitvo.

Res sem vesel debate o motorjih, vendar pa mora sogovornik res poznati temo.pogovora.Vesel sem tudi vsakega vprašanja, na katerega z veseljem odgovorim. 

Je pa razlika, ali nekdo ugotavlja sam pri sebi in modruje, kako bo z nadomestnimi deli,ali bo kupec prepuščen samemu sebi, bo moral šraufati sam....ali pa postaviti konkretno vprašanje glede tega:

Aleš, ali imaš morda armaturno ploščo za.500x na zalogi? Kaj pa sprednjo luč? Zadnjega kolesa verjetno nimaš kompletnega?

Se lahko dogovoriva, da serviser pride v četrtek popoldne k meni na dom in redni servis opravi pri meni?

Bi lahko dobil testni motor za 24 ur?

Si me pripravljen naučiti osnov terenske vožnje?

Rad gledam široko ja...zato je svet lepši tako zame,kot za ostale.

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 30 minutami, DESMODUE pravi:

Ravno širina pogleda je velik problem ja.

Samo za model 500x lahko povem, da je bil izdelan v 40.000 primerkih, prvi so na ceste prišli leta 2017.

Razvoj zanj se je pričel 2015.

Že leta je številka 1 v adv segmentu velikih prostornin.

Kove 450 rally,ki ga v Sloveniji sploh še ni, je nastal skoraj 4 leta nazaj, testiran do popolnosti, šele nato na Dakarski rally,kjer se je pokazalo, da so inženirji mislili na vse.

Letos na začetku leta stekla prodaja v ZDA in VB. Poglejte se reviewe, tezave, vozne lastnosti, kvaliteto. Ne iz mojih ust. Iz tujih. Predvsem iz ust Američanov,ki se Kitajcev in vseha kitajskega še bolj tradicionalno otepajo.

3 leta razvoja so tudi za modelom 450rr, ki je mojstrovina sam zase. 450ccm vrstni štirivaljnik z 72 km in 165kg. Poglejte h konkurenci.

Ja..vsi ti modeli se že veselo vozijo po cestah. Če se pojavi kaka napaka pri izbiri materialov, sestave, se zadevo uredi takoj, ne čaka se na naslednjo posodobitev.

Smo Slovenci toliko bolj zahtevni vozniki, imamo hujše vozne razmere in zahtevnost uporabe, kot recimo Kitajci,Pakistanci,Argentinci,Rusi...?

Ja, je zoprno,ko ti nekdo leta in leta v ušesa polaga besedne zveze kot so: Japonec je zakon, Nemec je top, Kitajec pa ničvreden klump.

Na koncu človek začne verjeti temu, kljub temu, da se zadeve okrog njega spreminjajo. 

In takole prek tipkovnice razglabljati o kvaliteti nečesa, kar sploh ne raziščeš, preveriš in pogledaš, pelješ..je precej plitvo.

Res sem vesel debate o motorjih, vendar pa mora sogovornik res poznati temo.pogovora.Vesel sem tudi vsakega vprašanja, na katerega z veseljem odgovorim. 

Je pa razlika, ali nekdo ugotavlja sam pri sebi in modruje, kako bo z nadomestnimi deli,ali bo kupec prepuščen samemu sebi, bo moral šraufati sam....ali pa postaviti konkretno vprašanje glede tega:

Aleš, ali imaš morda armaturno ploščo za.500x na zalogi? Kaj pa sprednjo luč? Zadnjega kolesa verjetno nimaš kompletnega?

Se lahko dogovoriva, da serviser pride v četrtek popoldne k meni na dom in redni servis opravi pri meni?

Bi lahko dobil testni motor za 24 ur?

Si me pripravljen naučiti osnov terenske vožnje?

Rad gledam široko ja...zato je svet lepši tako zame,kot za ostale.

 

.

... glede na tvojo retoriko prepričevanja, tistih deset petnajst prvih "poskusnih zajčkov" najbrž res ne boš težko našel ... še posebno ne, ko se jim boš približeval tudi s ceno ... tako da :huh:

... ja, kot sem že omenil ... upam, da dobimo čimprej tudi tisto ... bolj "verodostojno" povratno informacijo ... od novih lastnikov ... in če bo tudi tista pozitivna ... potem pa res ... gaaaas ... po kitajčkih :D

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sami superlativi. Ves večletni razvoj ostalih znamk pa lahko vržemo v smeti. Novi Gengis Khan je na pohodu.

Priznam, tudi mene je zanimal... bi šel za testnega zajčka... sicer kot totalni amater v svetu motociklizma... ampak sem bolj impulzivne vrste... "to bi imel in takoj zdaj". Jbg ga nisem dočakal (vem, problem EU), ste me pa tudi "odbili" z vašim načinom vsiljenega oglaševanja. Hujši kot jehove priče.

Kitajski skuterji so rabili samo dobro ceno in plakat pa je šlo v prodajo...

 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, pik1 pravi:

.

... glede na tvojo retoriko prepričevanja, tistih deset petnajst prvih "poskusnih zajčkov" najbrž res ne boš težko našel ... še posebno ne, ko se jim boš približeval tudi s ceno ... tako da :huh:

... ja, kot sem že omenil ... upam, da dobimo čimprej tudi tisto ... bolj "verodostojno" povratno informacijo ... od novih lastnikov ... in če bo tudi tista pozitivna ... potem pa res ... gaaaas ... po kitajčkih :D

 

 

Ce bi prebral kaj sem napisal, bi dojel, da so poskusni zajčki drugje,ne pri nas.

Lastnikov v Sloveniji je pa več kot 15, 2 imata preko 10.000km v tej sezoni, moj testni motor,ki ni videl samo 2x Velebita,ampak.tudi tudi tunizijske sipine in slan asfalt v začetku let pa nekaj čez 13k.

Kot sem že neštetokrat povdaril: mnenje si lahko ustvariš izključno s pravilnimi informacijami in lastno izkušnjo. Ugibanja so pa...samo ugibanja.

Vsi po Kitajčkih? Ah kje pa. Kupci Kitajčkov so večinoma zreli, neobremenjeni s samim sabo in mnenjem ostalih, razgledani in racionalni.

pred 28 minutami, mladench pravi:

Sami superlativi. Ves večletni razvoj ostalih znamk pa lahko vržemo v smeti. Novi Gengis Khan je na pohodu.

Priznam, tudi mene je zanimal... bi šel za testnega zajčka... sicer kot totalni amater v svetu motociklizma... ampak sem bolj impulzivne vrste... "to bi imel in takoj zdaj". Jbg ga nisem dočakal (vem, problem EU), ste me pa tudi "odbili" z vašim načinom vsiljenega oglaševanja. Hujši kot jehove priče.

Kitajski skuterji so rabili samo dobro ceno in plakat pa je šlo v prodajo...

 

 

Kitajski skuterji nimajo nobene veze s tem, kar predstavlja Kove. 

Ne verjamem v bleščeče salone, oglaševalne kampanije, prodajalcev,ki o motorju in božnji z njim nimajo pojma in mazanje oči.

Raje približam znamko ljudem s tem,ko motor tudi sam uporabljam na način, za katerega je bil razvit. Raje ljudem ponudim res dolgo testno vožnjo in spoznavanje z motorjem, rad tudi sprašujem in se pogovarjam z ljudmi in jim na podlagi tega svetujem pravilnon izbiro modela.

Sam sem v prvi vrsti ljubitelj in voznik. 

In motorje ocenjujem iz tega vidika.

Nekaterim je to všeč, drugi raje kupujejo impulzivno na podlagi konvencionalnega marketinga.

Smo si pač različni.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na koncu bo vseeno važna tudi kitajska cena ...

pri nas sipin ni, so pa rampe, table, gozdarji itd.

butični nakup so tile "off road" modeli, tu se nimaš kje vozit, tudi po Velebitu se ne smeš izven cest, vedno bolj se preganja

dam ti pa prav, da je kitajec naredil modele, ki jih eminentna konkurenca nima (segment 500)

s tanki pa še ne more parirat, razen ce bo kaksen model 1500 :)

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, Snečer pravi:

no ja, kaj dosti v tovarni sami ne naredijo, to je sestavljanka kot pri ostalih...

 

Res? Bi nastel iz katerih delov je sestavljen naprimer 450mx? 

pred 5 minutami, Snečer pravi:

na koncu bo vseeno važna tudi kitajska cena ...

pri nas sipin ni, so pa rampe, table, gozdarji itd.

butični nakup so tile "off road" modeli, tu se nimaš kje vozit, tudi po Velebitu se ne smeš izven cest, vedno bolj se preganja

dam ti pa prav, da je kitajec naredil modele, ki jih eminentna konkurenca nima (segment 500)

s tanki pa še ne more parirat, razen ce bo kaksen model 1500 :)

 

 

 

Sipine so 3 dni voznje stran ja.

V segment 1000+ pa Kove nikoli ne bo posegal. Vse stavijo na nizko maso, obvladljivost in voznost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, DESMODUE pravi:

Res? Bi nastel iz katerih delov je sestavljen naprimer 450mx? 

zavore, platisca, vzmetenje, agregat, luči ...

to vse plod dolgoletnega nacrtovanja kitajca iz kleti in unikaten izdelek, ali kupljeno na trgu?

ko pogledam svoj tomos puch iz 1958, razen okvirja, ki so ga stisnili v avstriji, je vse ostalo na njem od drugih dobaviteljev iz cele evrope (koenig, steyer, volvo, dunaj, magura, saturnus, italija...)

in enako je na teh kitajcih

pobrano z vseh vetrov, to ni vesoljsko plovilo narejeno po meri

razen ce je tudi tu kitajec naredil revolucijo in vse sam naredi v kleti, vkljucno s potrosnim materialom :)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Snečer pravi:

zavore, platisca, vzmetenje, agregat, luči ...

to vse plod dolgoletnega nacrtovanja kitajca iz kleti in unikaten izdelek, ali kupljeno na trgu?

ko pogledam svoj tomos puch iz 1958, razen okvirja, ki so ga stisnili v avstriji, je vse ostalo na njem od drugih dobaviteljev iz cele evrope (koenig, steyer, volvo, dunaj, magura, saturnus, italija...)

in enako je na teh kitajcih

pobrano z vseh vetrov, to ni vesoljsko plovilo narejeno po meri

razen ce je tudi tu kitajec naredil revolucijo in vse sam naredi v kleti, vkljucno s potrosnim materialom :)

 

Plastike,okvir,nihajka,agregat,deli okrog agregata vse iz tovarne Kove

Enako velja za krmilo in rocke.

Vzmetenje, zavore, ECU,kolesni obroci iz polic specializiranih proizvajalcev.

Enako kot Japonci in Evropejci se mi zdi?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Snečer pravi:

evo mašine 

Screenshot_2023-11-30-07-34-46-858_com.android.chrome.jpg

Žal nisi uganil.

Pokazal si nc450 od Zonhshenga. Spodnji del tega agregata uporablja Kove  za model 450rally, glavo so naredili svojo, z dvema odmicnima gredema.

Govora je bilo o mx450, novem agregatu,ki bo poganjal tudi novi 450 rally EX na Dakarju 2024

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fak na vsak način hočte sami sebe prepričat da je to eno Kitajsko sranje... ampak razumem, roko na srce noben nima viška denarja in jajc, da bi si kupil kitajca in bil mogoče celo presenečen (mogoče pa tudi razočaran). Kot smo že ugotovili, čas bo pokazal svoje. 

Jaz mislim, da Kove misli resno. Bi pokupil mx in rally segment ampak so bile druge investicije.

Komaj čakam, da jih vidim na terenu in pisti ter da lahko dejansko kaj na progi tudi sprovamo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, HyperJack pravi:

Fak na vsak način hočte sami sebe prepričat da je to eno Kitajsko sranje... ampak razumem, roko na srce noben nima viška denarja in jajc, da bi si kupil kitajca in bil mogoče celo presenečen (mogoče pa tudi razočaran). Kot smo že ugotovili, čas bo pokazal svoje. 

Jaz mislim, da Kove misli resno. Bi pokupil mx in rally segment ampak so bile druge investicije.

Komaj čakam, da jih vidim na terenu in pisti ter da lahko dejansko kaj na progi tudi sprovamo. 

ko boš 2 meseca na del čakal, te bo minilo

  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, HyperJack pravi:

Fak na vsak način hočte sami sebe prepričat da je to eno Kitajsko sranje... ampak razumem, roko na srce noben nima viška denarja in jajc, da bi si kupil kitajca in bil mogoče celo presenečen (mogoče pa tudi razočaran). Kot smo že ugotovili, čas bo pokazal svoje. 

Jaz mislim, da Kove misli resno. Bi pokupil mx in rally segment ampak so bile druge investicije.

Komaj čakam, da jih vidim na terenu in pisti ter da lahko dejansko kaj na progi tudi sprovamo. 

No...temu pa lahko rečem realen in zrel zapis ja.

In točno zato bo pri nas na voljo testni motor. Vsi modeli seveda.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Snečer pravi:

ko boš 2 meseca na del čakal, te bo minilo

O delih sem napisal že vse, tudi mojo zalogo in naročila.

Kliči v AS Domžale in povprašaj po armaturni plošči za at1100, sprednje platisce za cbr650r in krmilo za nc750x.

To kar pocnes, so sama ugibanja, namigovanja in konstanten trud dokazati nekaj, kar tici v tvoji glavi. In to prenasas na znamke,o katerih ne ves absolutno nicesar.

Preberi si zacetek te teme, ugibanja, sprasevanja.

Ko se pojavi nekdo, ki te motorje zastopa,vozi,ve kako je z deli, vzdrzljivostjo, dobavami, se njegove trditve ne preveri, ampak se se vedno vztraja pri stari zgodbi.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Povrešam na trgu nek poceni moped v rangu 250 enduro na trgu. Lahko bi kitajci startali s poceni in vzdržljivimi motorji, ko bi prodaja stekla in bi si pridobili zaupanje pei kupcih pa izboljšave in višje cene. Začetek z visoko tehnologijo in visokimi cenami mi ni ravno privlačen

Popravljeno . Popravil vandrovec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidim da je tukaj ogromno nekega ugibanja...vam povem iz prve roke.

Vozim Kove 500x od februarja, ja takrat že ko so se mnogi pri nas skrivali med dekcami. 

Za sabo imam slabih 7K. Motor dela od prvega dne kot treba brez težav. Vožen po vsem mogočem in ne kaže nobenih slabih znakov na materialih ali samem delovanju.

Vozim 13 let razne motorje.

Po 13 letih je to moj najšvohnejši motor izmed moje flote v vseh teh letih.

In lahko rečem da ga ne menjam niti približno za kaj "boljšega". Tako enostavno,hitro,zabavno,udobno se še nisem peljal. Pa sem imel vse ostale motorje "boljših" znamk,kubatur,konjev in opreme na njem.

Zadevo treba najprej probat za kak dan pa potem dat mnenje.

Sem pa si tudi ogledal vsi floto na sejmu na Eicmi in gladko se vidi kvalitetna izdelave vseh njihovih motorjev.

Glede cene ki jo ima lahko samo rečem da je recimo Honda cb500x po izgledu, po izdelavi za moje oko vredna okoli 5K nova proti Kove 500x. Samo poglejte si oba v detajle, komponente in opremo.

Kove 500x bi lahko imel z lahkoto večjo ceno.

Sam prodajalec pri nas pa samo kapo dol. Ga ni enakega. NI.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, miran985 pravi:

Vidim da je tukaj ogromno nekega ugibanja...vam povem iz prve roke.

Vozim Kove 500x od februarja, ja takrat že ko so se mnogi pri nas skrivali med dekcami. 

Za sabo imam slabih 7K. Motor dela od prvega dne kot treba brez težav. Vožen po vsem mogočem in ne kaže nobenih slabih znakov na materialih ali samem delovanju.

Vozim 13 let razne motorje.

Po 13 letih je to moj najšvohnejši motor izmed moje flote v vseh teh letih.

In lahko rečem da ga ne menjam niti približno za kaj "boljšega". Tako enostavno,hitro,zabavno,udobno se še nisem peljal. Pa sem imel vse ostale motorje "boljših" znamk,kubatur,konjev in opreme na njem.

Zadevo treba najprej probat za kak dan pa potem dat mnenje.

Sem pa si tudi ogledal vsi floto na sejmu na Eicmi in gladko se vidi kvalitetna izdelave vseh njihovih motorjev.

Glede cene ki jo ima lahko samo rečem da je recimo Honda cb500x po izgledu, po izdelavi za moje oko vredna okoli 5K nova proti Kove 500x. Samo poglejte si oba v detajle, komponente in opremo.

Kove 500x bi lahko imel z lahkoto večjo ceno.

Sam prodajalec pri nas pa samo kapo dol. Ga ni enakega. NI.

.

.... si ti partner pri prodaji teh izdelkov, ali samo pomagaš orat ledino ??? :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 39 minutami, vandrovec pravi:

Povrešam na trgu nek poceni moped v rangu 250 enduro na trgu. Lahko bi kitajci startali s poceni in vzdržljivimi motorji, ko bi prodaja stekla in bi si pridobili zaupanje pei kupcih pa izboljšave in višje cene. Začetek z visoko tehnologijo in visokimi cenami mi ni ravno privlačen

Poceni moped v rangu 250 je ponudila Honda z modelom crf250l.

Prva stvar,ki jo kupci nadgradijo, je vzmetenje, nato izpusni sistem, ecu, vecji rezervoar...

Ali ni bolje to ponuditi serijsko, ampak se vedno za nizjo ceno?

Ce iscete samo poceni, boste to tudi dobili.

Druga opcija je, da kupite drago in dobite poceni

Tretja pa je da placate neko zmerno ceno in dobite vec kot ste placali.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, pik1 pravi:

.

.... si ti partner pri prodaji teh izdelkov, ali samo pomagaš orat ledino ??? :kva2:

Ne, samo delim svojo izkušnjo tako kot je. Jaz sem vsaj sprobal. Pa ti? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

14 minutes ago, miran985 said:

Vozim Kove 500x od februarja, ja takrat že ko so se mnogi pri nas skrivali med dekcami. 

Za sabo imam slabih 7K.

Torej…Hoces povedat da se ne vozis prav dosti? 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, pik1 pravi:

.

.... si ti partner pri prodaji teh izdelkov, ali samo pomagaš orat ledino ??? :kva2:

2 uporabnika sta ze napisala svojo lastno izkusnjo v tej temi.

Pa ne steje nic kajne?

Sami partnerski laznivci?

Vse kar kontrira tvojemu prepricanju, je izmisljeno in neresnicno?

Ce bi nekdo napisal da ni zadovoljen z njim, bi mu pa takoj lajk pripopal a?😉

pred 1 minuto, Kugelschreiber pravi:

Torej…Hoces povedat da se ne vozis prav dosti? 

Si razbral samo km, ne pa izkusnje? Selektivnost pa to?

Je bolece, ko nekdo ki je uporabnik pohvali nekaj, za kar ti v svojih mislih verjames da je zanic?

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Kugelschreiber pravi:

Torej…Hoces povedat da se ne vozis prav dosti? 

Res manj kot včasih ja, familija naredi svoje. Se pa trudim. Veliko teh km je po raznih potkah tudi kjer niso hitrosti velike. Nabijanje km po nekih avtobanih in podobnem pa meni ne pomeni nič.

Lahko bi potem naredil x2 recimo. Je pa 7K dosti proti večini motoristov pri nas.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!