Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


MiNa

Priporočene objave

pred 13 minutami, MiNa pravi:

Tud to še pride :naughty:, ko boš, je pa vprašanje, kaj za po cest na "bencin" se bo dalo sploh še jupit??:devil:

... v kr kupujte mopede pa avte na štrom....

... pr nas u službi imamo ful popusta, če kupimo dve ladji kolma iz Indonezije namest ene...   :D  ...al pa več plina, kot pokurmo, raj nas majo...  :D 

Popravljeno . Popravil Zivnorc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, Zivnorc pravi:

če kupimo dve ladji kolma iz Indonezije namest ene...

Zelo ekološko, če se potem elektromobili vozijo na ŠTROM pridelan iz tega "KOLMA".

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, skalar36 pravi:

No,to pa je ponudba da bi Corleone reku da tega ne morš zavrnt. Bom prnesu za narzat. 

že vidim, da bo gneča :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, miran985 pravi:

Kot 650versys definitivno.

Ima manj vibracij, boljše se čuti stik z podlago spredaj in zadaj. Vem da mi versys ni dajal dobrega občutka na prvi gumi kljub menjavam gume. Drugače se je versys dobro peljal. Slabši sedež ima versys tudi. Agregat na versysu je super vendar ima občutno luknjo vmes. Spodaj je imel več cukanja. Ciklistiko ima sicer super vendar ne tako kot Kove žal.

prosim ne primerjat motorjev z različnimi pnevmatikami (dimenzija) in hodom vzmetenja...itd..pa se ne obešam nate, ampak sama primerjava je nesmiselna, vkolikor lastnik ne ve, kaj od motorja hoče :D in čemu se bo na račun nečesa odrekel.

pred 2 urami, raza pravi:

Takih gozdov kot so na spodnjih slikah Tunizija nima, v okolici tvojega bivališča jih je pa kar precej....In na trgu za katerega delaš reklamo tudi. Po deželah brez omejitev se bo vozila peščica potencjalnih kupcev, torej večino lahko pričakujemo v "naših" gozdovih. 

cela drama ali sam mal smetiš? Da, vsi bomo znorel takoj v gozdove. Tist moment ko bo kove 450rally prispel v Slovenijo. (ja govorim za 450ko, uni k majo 500x ga že serjejo)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, DAMI34 pravi:

že vidim, da bo gneča :P

 

.

... upam, da bojo povabil tud "drugače misleče" :D ... ker ... hrana in pijača ljudi združuje :OK:

... no, najbrž pijača bolj kot hrana :kva2:

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Snečer pravi:

To pa moram probat Kove ... peljal sem Hondo cb500x za katero bi rekel, da je zelo podobna zadeva ...

Zanimivo, res.

cb500x je cigumigu :P sampovem s prve roke preverjeno. Ampak, sori Sneci, a ti točno veš kaj iščeš, zakaj, kako..kaj mora biti bolje od ulitmativnega mopeda versača in kaj je lahko malo slabše? Namreč, motorizem je še vedno (žal) en kup kompromisov. Specilaka z 200kojni (matr bi jo mel) pač ni nekaj najboljšega za makedam, a gre za silo. etc etc...

Kar te poznam, pa ne mi zamerit, je zate 800 (karkoli, kterekoli znamke, lah je CF sexy lep opremljen/naloudan, pa še prvo ma 19 col) kar boš z lahkoto vozil na 2 kek pa še vedno bo dobro potegnil. Imel bo prave cestne zavore, ne pa terensko en sam disk...

pred 56 minutami, DESMODUE pravi:

Je tega ogromno ne skrbi.

Pa ne enači adventure vožnje z mularijo,ki s kros motorji rijejo po travnikih.

Adventure vožnja je mnogo več kot to.

 

in zato je odprta temu primerna tema, o legalni vožnji advenčr turizma (več al manj legalni) 

 

pa moralisti naj kar pozabijo na komentiranje , razn vkolikor se 100% vozijo vedno in povsod po predpisih, da tudi asfaltu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, pik1 pravi:

.

... upam, da bojo povabil tud "drugače misleče" :D ... ker ... hrana in pijača ljudi združuje :OK:

... no, najbrž pijača bolj kot hrana :kva2:

tiste najprej, da se jih prepriča. Prepričani sam žrejo pa pijejo :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sicer pa Petr Kavčičev, ja tist k ga v moto gp ne prenesemo,tak pravi:

in če nemu ne verjamemo/verjameš, pač pogledaš mal posnetkov na tubi kak se zadeva obnaša v resnici.  Kako se pelje se ne da fejkat :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

sicer pa Petr Kavčičev, ja tist k ga v moto gp ne prenesemo,tak pravi:

in če nemu ne verjamemo/verjameš, pač pogledaš mal posnetkov na tubi kak se zadeva obnaša v resnici.  Kako se pelje se ne da fejkat :D

 

na oko že vidim, da šus plata ne ščiti oz je blatnik sprednji kar visok... direkt v filter itd.

image.png.096785000801a6fbd39bbaff0b0373e8.png

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, Snečer pravi:

na oko že vidim, da šus plata ne ščiti oz je blatnik sprednji kar visok... direkt v filter itd.

image.png.096785000801a6fbd39bbaff0b0373e8.png

Očitno si zamenjal filter s hladilnikom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, Snečer pravi:

na oko že vidim, da šus plata ne ščiti oz je blatnik sprednji kar visok... direkt v filter itd.

image.png.096785000801a6fbd39bbaff0b0373e8.png

drobnarija, vse lahko dokupiš, ali podaljšek ali zaščito. Tudi ktm 790/890/husa 901 je bil prvi nakup točno tale zaščita. Ter pred nakupom, a to sploh rabim :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, regi pravi:

Očitno si zamenjal filter s hladilnikom.

filter olja ob krivini... 

kamen direkt prleti v filter

image.png.096785000801a6fbd39bbaff0b0373e8.png.d3455a4ec4c3010789114c3170e2f6a0.png

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

drobnarija, vse lahko dokupiš, ali podaljšek ali zaščito. Tudi ktm 790/890/husa 901 je bil prvi nakup točno tale zaščita.

po eni strani drobnarija, po drugi šlamparija in nepremišljenost

zaščita za karter, ne pa tudi za filter, agregat...

verjetno če tu "zaprejo", se pregreva :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Snečer pravi:

filter olja ob krivini... 

kamen direkt prleti v filter

image.png.096785000801a6fbd39bbaff0b0373e8.png.d3455a4ec4c3010789114c3170e2f6a0.png

https://www.aliexpress.com/w/wholesale-kove-500x-accessories.html?spm=a2g0o.home.auto_suggest.2.650c2145uJchZb

iz mojih iskušenj, kar sem prej pisal, se nič ne blazno pregreva vkolikor daš zaščito s pravim kotom...zrak sesa, trdi delci pa ne odletijo. In bodiva poštena...koliko problemov si mel na versaču ko je kamen odletel na filter olja...ob "tvoji objestni vožnji" ? Niti jaz jih nimam, pa sem za odtenek bolj objesten.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, TakeALookAround pravi:

Ja ta stric je pa taprav za reklamo ja.... 😂 

A ti ze zvoni telefon? :D

strica sm dal zgolj za take, k tujih jezikov ne razumejo :P

pa ni štos v "stricu" ampak tem ko pogledaš kak se "šajtrga" giblje po terenu. Zarad mene je lahko MB (matibožja) pisala recenzijo, ko nekaj pogleaš lahko dobiš vsaj prvi vtis. Če pogledaš strokovnjaka, lahko dobiš bolj hard vtis, ampak če ti nisi na njegovem nivoju bo to zgrešena ocena.

Za tistih xxx evričev si pa sam lahko zložiš moped in preverip kako kaj štima. In ne, ne reklamiram Kove, mogoče bolj dejstov, da so nas Kitajci dohiteli in prehiteli. EU..dobre znamke lahko samo propagirajo in to je še vedno dejstvo, dober razvoj, dobre tehnikalije, pametne pogruntavščine. A kvailteta..no comment. 

In rešitev je zlo enostavna, poišči si najboljši stroj, ki ti odgovarja, tebi, tvojemu stilu vožnje, teža vzmetenje ciklistika po meri, nastavitve ki bi jih želel in jih obvladaš, naloudanje (elektronika pa to) v stilu ki ga zmorem. In rezultat je tu..ponudbe je dovolj. 

O 500x nisem nikol nič pisal, ampak kar se tiče kove 450 rallly, je marsikdo objavil/izjavil/se čudil, da je to to, kar večina povprečnih kupcev išče (nedirkaški agregat, solidno vzmetenje, enostavnost in lahkota vzdrževanja.....)

To kar jaz iščem nudijo eu dobavitelji za dobrih 13 kek in še bi moral upgrejdat....medtem ko je kitajc potegnu sintezo tega kar se išče. Ala pa sm jst čuden...vzem z rezervo moje pisanje :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, DAMI34 pravi:

mogoče bolj dejstov, da so nas Kitajci dohiteli in prehiteli.

Ne vem, če res že, verjetno v prihodnosti pa. Na Aliekspresu so izdelki tudi 10X cenejši kot v EU in to podobni...naša firma je imela probleme z uvoženimi kabli iz Kitajske. Videti je vse v redu na zunaj, vprašljiva je kvaliteta. Očitno imajo še težave pri posameznih proizvajalcih in kompletno še niso na nivoji izdelkov iz Japonske ali EU, po moje...

Popravljeno . Popravil vandrovec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, vandrovec pravi:

Ne vem, če res že, verjetno v prihodnosti pa. Na Aliekspresu so izdelki tudi 10X cenejši kot v EU in to podobni...naša firma je imela probleme z uvoženimi kabli iz Kitajske. Videti je vse v redu na zunaj, vprašljiva je kvaliteta. Očitno imajo še težave pri posameznih proizvajalcih in kompletno še niso na nivoji izdelkov iz Japonske ali EU, po moje...

detajli...odvisno kaj iščeš, kake kvaltete in po kaki ceni...ena faking plehnata zaščita kolektorjev in filtra pač ni neka vesoljska znanost :P (drugo je če kupiš aftermarket porozne kitajske ročice zavore in sklopke za 15€ )

moj 790adv je narjen pr Kitajcu...sampovem.  Večina čipov in elektronike delajo Kitajci, lastniki so iz Eu, e kup kompopnent in delov za EU mopede delajo Kitajci, pri nas se sestavi. Globalizacija nas postopoma ubija, al pa ne...

Torej oceni kupi, ne kupi....dokaj simpl je to.

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Snečer pravi:

filter olja ob krivini... 

kamen direkt prleti v filter

image.png.096785000801a6fbd39bbaff0b0373e8.png.d3455a4ec4c3010789114c3170e2f6a0.png

po eni strani drobnarija, po drugi šlamparija in nepremišljenost

zaščita za karter, ne pa tudi za filter, agregat...

verjetno če tu "zaprejo", se pregreva :) 

Ne snečer...spet tvoja ugibanja in previdevanja. Na pamet govoriš o zadevi,ki je ne poznaš.

V vseh kilometrih,ki sem jih naredil, ni bilo nič na oljnem filtru. Ne veš,kakšen je kot in kako leti kamenje izpod kolesa. Višje gor se poznajo udarci od kamenčkov, tudi na hladilniku, ki pa ima zaščito. Spodaj pa ne.

Sploh pa pohvale, da ima pravo alu šus plato, za razliko od mnogih. Aja, pa zračni filter menjaš od zadaj,pri sedežu, ne rabiš rezervoarja dvigat. Aja..pa pokrovček hladilnika ima varovan z verižico...uh..te drobnarije😁

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, DESMODUE pravi:

Ne snečer...spet tvoja ugibanja in previdevanja. Na pamet govoriš o zadevi,ki je ne poznaš.

V vseh kilometrih,ki sem jih naredil, ni bilo nič na oljnem filtru. Ne veš,kakšen je kot in kako leti kamenje izpod kolesa. Višje gor se poznajo udarci od kamenčkov, tudi na hladilniku, ki pa ima zaščito. Spodaj pa ne.

Sploh pa pohvale, da ima pravo alu šus plato, za razliko od mnogih. Aja, pa zračni filter menjaš od zadaj,pri sedežu, ne rabiš rezervoarja dvigat. Aja..pa pokrovček hladilnika ima varovan z verižico...uh..te drobnarije😁

pa težišče ma nižje kot bokser itd., postavitev agregata pa enaka kot pri vse ostalih vrstnih dvovaljnikih, ampak ta ima nižje težišče :) 

take pravljice ko pa ti tu gor pišeš, je pa res že smešno... iz aviona se vidi, da je oljni filter izpostavljen in da vse leti v njega pri tej zaščiti

enako je pri drugih motorjih agregatih pri japanerjih, ki imajo enako zasnovo

za vožnjo po cesti je to ok, na "terenu" morda tudi v 90%, ampak prav tam se bo zgodilo, ko ni signala...

pred eno uro, DAMI34 pravi:

https://www.aliexpress.com/w/wholesale-kove-500x-accessories.html?spm=a2g0o.home.auto_suggest.2.650c2145uJchZb

iz mojih iskušenj, kar sem prej pisal, se nič ne blazno pregreva vkolikor daš zaščito s pravim kotom...zrak sesa, trdi delci pa ne odletijo. In bodiva poštena...koliko problemov si mel na versaču ko je kamen odletel na filter olja...ob "tvoji objestni vožnji" ? Niti jaz jih nimam, pa sem za odtenek bolj objesten.

če te že zanima, imam zaščito oljnega filtra, alu šus plato, nachbau in problemov s kamni ni (niti s pregrevanjem)

pred tem pa so se na filtru videle sledi pa glede na to kolko sem se vozil po makadamu, je bilo zaskrbljujoče

(seveda pa imam že od začetka na sprednjem blatniku podaljšek..., že to v štartu odnese)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Snečer pravi:

pa težišče ma nižje kot bokser itd., postavitev agregata pa enaka kot pri vse ostalih vrstnih dvovaljnikih, ampak ta ima nižje težišče :) 

take pravljice ko pa ti tu gor pišeš, je pa res že smešno... iz aviona se vidi, da je oljni filter izpostavljen in da vse leti v njega pri tej zaščiti

enako je pri drugih motorjih agregatih pri japanerjih, ki imajo enako zasnovo

za vožnjo po cesti je to ok, na "terenu" morda tudi v 90%, ampak prav tam se bo zgodilo, ko ni signala...

Skupno težišče je  nižje že zaradi samega okvirja, in uporabo lahkih materialov nad agregatom ( križa, krmilo,prtljažnik ) tega se ne da izmeriti, se pa obcuti med voznjo.

Bi ti rade volje dal za poskusit poln krog, v stoje, s polno obrnjeno balanco. Pa obnasanje pri pocasni voznji s 3km/h naravnost.

Ce sem jaz pravljicar, si ti vsevedni videc. Na podlagi fotke bos precenil,kako se zadeva pelje, kaj je izpostavljeno, komu je motor namenje in za kam.filter na mojem je bil menjan 3x, na nobenem nobene poškodbe. Če.ti povem kje in kako sem se vozil,mi pa tako ali tako ne bos verjel.

Ti bi moral reviewe na daljavo delat. Bi bil izjemno uspešen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, Snečer pravi:

 

če te že zanima, imam zaščito oljnega filtra, alu šus plato, nachbau in problemov s kamni ni (niti s pregrevanjem)

pred tem pa so se na filtru videle sledi pa glede na to kolko sem se vozil po makadamu, je bilo zaskrbljujoče

(seveda pa imam že od začetka na sprednjem blatniku podaljšek..., že to v štartu odnese)

seveda imaš, in je bil problem nabavit? Je bil to nek strošek? Pravim, da so to minorni problemi. Podaljšek blatnika in pokrov kolektrojev in filtra z lahkoto nabaviš za male pare. 

Defintivno, če bi me točno ta model Koveja zanimal, bi me zanimale druge zadeve.

1. agregat, odzivnost, elastičnost, vzdrževanje (kontrola filtrov na kok km itd)

2. nastavljivost vzmetenja in pa samo vzmetenje

3. servis lokacija, garancija in podobno 

Recimo da je to osnova. Pa seveda aftermarket pritikline, od kovčkov do ostalga sranja. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, DESMODUE pravi:

Skupno težišče je  nižje že zaradi samega okvirja, in uporabo lahkih materialov nad agregatom ( križa, krmilo,prtljažnik ) tega se ne da izmeriti, se pa obcuti med voznjo.

Bi ti rade volje dal za poskusit poln krog, v stoje, s polno obrnjeno balanco. Pa obnasanje pri pocasni voznji s 3km/h naravnost.

Ce sem jaz pravljicar, si ti vsevedni videc. Na podlagi fotke bos precenil,kako se zadeva pelje, kaj je izpostavljeno, komu je motor namenje in za kam.filter na mojem je bil menjan 3x, na nobenem nobene poškodbe. Če.ti povem kje in kako sem se vozil,mi pa tako ali tako ne bos verjel.

Ti bi moral reviewe na daljavo delat. Bi bil izjemno uspešen.

najbrž tudi nižje kot na kakšni hondi NC, a ne

danes na podlagi fotke in podatkov že marsikaj iz fotelja vidiš, da, ni nobene potrebe da narediš 20.000km za prvi vtis...

itak, da je lahkoten, če nanj presedlajo šoferji, ki so prej 300kg tank-adventurje vozili, valjda se takim odpre nov svet

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Snečer pravi:

itak, da je lahkoten, če nanj presedlajo šoferji, ki so prej 300kg tank-adventurje vozili, valjda se takim odpre nov svet

Jaz imam raje težak motor za po cesti, na lahkem se ne počutim udobno, preveč trese 🙂

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   1 član

    • DESMODUE
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!