Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

Objavljeno
pred 3 minutami, MiNa pravi:

Prav v tem je razlika.

Profi oprema je namenjena zaslužku. Hobi pa zapravljanju.

Motociklizem je pa - En velik in drag hobi, razen za poštarje :whistle:

Napisal sem mnenje glede na pristop proizvajalcev.........

Objavljeno
pred 21 minutami, Kaldu pravi:

Ko tole temo prebiram imam občutek, da o nobeni znamki in motorjih se še ni toliko pisalo. Ali je to (zastonj) reklama, mora odločiti lastnik Foruma.

Nisem motoristični ekspert, zato ne bom pisal kubikih, vleki, pospeških in podobnih subjektivnih ocen različnih motorjev.

Eno lastno izkušnjo pa bom napisal; ko sva se z motoristični prijateljem razšla po motoristični turi na avtocesti je pri 100+ km/h pospešil s svojim motorjem 1000 ccm   na 120+konjih tako, da sem imel občutek, da stojim na mestu. Moj Bavarc z 72 konjički ni niti občutno reagiral na dodajane plina do konca.  

Dodal bi še morda izkušnje iz moje (profesionalne) branže, kjer spoznavam razliko med izdelki in brendi  glede na področje izvora. Daljno vzhodni stroji (in brendi) so testirani največkrat le v laboratorijih, potem jih pošljejo na trg. Potem počakajo na povratne  informacije, s katerimi si pomagajo na izboljšavah. Nikoli ne pride do obvestila o tovarniški napaki ali "vpoklicu" zaradi izboljšave. Napake se odpravljajo kot garancijska popravila, seveda če garancija velja. Če je popravek prevelik, na trg pošljejo nov tip z novo oznako, ki je na videz (skoraj) enak kot njegov predhodnik. 

EU (v mojem primeru Nemci) proizvajalci pa poleg laboratorija in testnih delavnic izberejo "testno" državo, kjer končni uporabniki (beri mučitelji) preizkusijo izdelke. Šele po prestanem testu in pozitivni povratni informaciji se nov stroj plasira na svetovni trg. Tako je veliko manj težav v garanciji.

Seveda je razlika v ceni med temi izdelki, ki so po funkciji enaki.

Velja pravilo, dokler Mujo ne preizkusi, stroj ne valja.  To se nanaša le na profesionalne sfero strojev. O hobi programu raje ne pišem....... 

  Bojim se, da se vzhodna mentaliteta ne bo spremenila, bomo se morali mi prilagoditi, jih je pač več.....

Lepo si opisal lastne izkusnje glede brandov in izvora.

Kako dela Kove? 500tka je bila izdelana 2017,eno leto se je vozila na kitajskem, 2018 pa ze na Filipinih, Grciji,Spaniji in Argentini.

Model je do danes skoraj nespremenjen.

450 raly je nastal dobre 3 leta nazaj, testiran v puscavi Gobi, v prodaji od 2022 na kitajskem. Vmes parkrat dodelan,zamenjana kaka tehnicna resitev, najvecji test je bil na dakarskem rallyju 2023. Po tem so porihtali se par malenkosti,kot je nosilec stolpa pri pro verziji,drugacna pritrditev oljnega hladilnika. Nato se je eno leto prodajal v ZDA in VB.

Vmes so uredili se euro5 standarde ( na zelo preprost nacin hvala bogu ), in z zacetkom leta bodo prvi pri nas.

Ni ravno tipicen kitajski razvojni in proizvodni proces.

Objavljeno
pred 39 minutami, DESMODUE pravi:

Ne potrebuješ ride by wire za riding mode in ostalo, kar ima kove gor.

In ja, ima gor vse kar je napisano in ne,nima rbw. Je pa sklopka protizdrsna in zelo mehka.

Saj za 500 sem napisal, da ga moras peljati kot 500, ne kot 1000, pa so zmogljivosti zelo spodobne. Ce ga peljes kot 1000, je pa druga zgodba. Se peljes , ne mores pa na hitro prehiteti, ali pa hitro nabrati hitrosti v 6 prestavi iz 50km/h na 100 recimo. Jasna stvar.

Tezisce pri tem segmentu je zelo povezano s tem,kje je pozicioniran rezervoar za gorivo. Ce gledas na splosno, je pa seveda jasno, da bolj ko je masa pri tleh, nizje je tezisce. Lep primer so maxi skuterji. Ampak adv motor mora imeti tudi spodobno oddaljenost od tal, se strinjas?

Poskusi razliko med ktm 790 in t7, pa ti bo vse jasno. Pa je t7 na papirju lazja.

Ostalega ne bom komentiral, bom pa samo glede mase. Imam 790 in tudi vozil sem T7 (ki se mi je drugace zdel super moped, z izjemo zadnje zavore, ki je bila vsaj na tem motorju zelo slaba), tako da tocno vem kaj pomeni nizko težišče. Kove 800 ima pa rezervoar na zelo podobnem mestu kot T7, (visoko) razen če je sam rezervoar skrit pod sedežem. Še enkrat, upam da bom lahko v prihodnosti testiral 800x, ker se mi vseeno dopade. 

Objavljeno
pred 8 minutami, DESMODUE pravi:

Lepo si opisal lastne izkusnje glede brandov in izvora.

Kako dela Kove? 500tka je bila izdelana 2017,eno leto se je vozila na kitajskem, 2018 pa ze na Filipinih, Grciji,Spaniji in Argentini.

Model je do danes skoraj nespremenjen.

450 raly je nastal dobre 3 leta nazaj, testiran v puscavi Gobi, v prodaji od 2022 na kitajskem. Vmes parkrat dodelan,zamenjana kaka tehnicna resitev, najvecji test je bil na dakarskem rallyju 2023. Po tem so porihtali se par malenkosti,kot je nosilec stolpa pri pro verziji,drugacna pritrditev oljnega hladilnika. Nato se je eno leto prodajal v ZDA in VB.

Vmes so uredili se euro5 standarde ( na zelo preprost nacin hvala bogu ), in z zacetkom leta bodo prvi pri nas.

Ni ravno tipicen kitajski razvojni in proizvodni proces.

Se strinjam.

Pravi test bi bil, da ga dobi eden od expertov MS (mislim da je banan) in po njegovi avanturi se tisto, kar ostane od motorja pregleda.

 

 

Objavljeno
pred 21 minutami, Kaldu pravi:

Se strinjam.

Pravi test bi bil, da ga dobi eden od expertov MS (mislim da je banan) in po njegovi avanturi se tisto, kar ostane od motorja pregleda.

 

 

Eden ga je že dobil (na slikah) pogledal in ga zelo slabo ocenil. Ko pa se še vsede nanj, ti bo tudi tudi vse bodoče težave naštel. :whistle:

  • Haha 2
Objavljeno
pred 23 minutami, Kaldu pravi:

Se strinjam.

Pravi test bi bil, da ga dobi eden od expertov MS (mislim da je banan) in po njegovi avanturi se tisto, kar ostane od motorja pregleda.

 

 

Vi kar mislite da to kar razpada al kak? 🤣🤣

Jou jou...

pred 1 minuto, ftp pravi:

Eden ga je že dobil (na slikah) pogledal in ga zelo slabo ocenil. Ko pa se še vsede nanj, ti bo tudi tudi vse bodoče težave naštel. :whistle:

Kdo pa je to eden? Kak Link itd...kaki argumenti? 

Ker do sedaj po celem letu iz vsega sveta ni glih slabih ocen. Pa delajo z njimi vsemogoče.

Sploh amerikanci. Pa ne kar eni...

Lahko pa se najde eden ki je plačan samo zato da pljuva....

 

Objavljeno
pred 1 minuto, miran985 pravi:

Vi kar mislite da to kar razpada al kak? 🤣🤣

Jou jou...

Pri dotičnemu je še vsak motor....... 😉

Objavljeno
pred 3 minutami, Kaldu pravi:

Pri dotičnemu je še vsak motor....... 😉

Ok, ja v prepad ga vržeš pa je....

Objavljeno
pred 12 minutami, miran985 pravi:

Kdo pa je to eden? Kak Link itd...kaki argumenti? 

Ker do sedaj po celem letu iz vsega sveta ni glih slabih ocen. Pa delajo z njimi vsemogoče.

Sploh amerikanci. Pa ne kar eni...

Lahko pa se najde eden ki je plačan samo zato da pljuva....

To je sarkastičen zapis, na komentar enega od sodelujočih, ki ga ocenjuje kar po slikah in spletu. Strokovnjak ... ki pljuva po vsem razen...

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 1 minuto, ftp pravi:

To je sarkastičen zapis, na komentar enega od sodelujočih, ki ga ocenjuje kar po slikah in spletu. Strokovnjak ... ki pljuva po vsem razen...

Aha, se opravičujem. Razumem 

Objavljeno

CIsla pa nek skret od Versysa. 😂 Ampak ja, vsak ima svoj okus....

Objavljeno
pred 2 minutami, TakeALookAround pravi:

CIsla pa nek skret od Versysa. 😂 Ampak ja, vsak ima svoj okus....

Ja podpiram, vsak ima svoj okus. Hvala bogu! In prav je tako. Vsak zase ve.

Objavljeno
pred 12 minutami, TakeALookAround pravi:

CIsla pa nek skret od Versysa. 😂 Ampak ja, vsak ima svoj okus....

Ni glih skret ane, definitivno pa ni to kar on misli in prikazuje, da naj bi bil, ima vseeno preveč točk potrebnih za popravek, no sej ze to pove koliko je na njega vlozil... sicer s tem nič narobe, je pa mal skartljivo,da ima tak zaničevalen ali posmehovalen odnos do drugih motorjev in izgleda (ga ne poznam) kot,da je zakompleksan tipičen slovenćek z razmisljanjem versys uber alles... A zdej ste pa reveža še v banovce poslali, ajej

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 53 minutami, DESMODUE pravi:

Obnašanje kupcev je zanimivo ja. Ko je prvi 790 prisel ven, so ga kupovali kot vroče žemlje. Ko so se začele vrstiti napake na njem,je bilo lojalnosti vedno manj.

Kljub temu, da je nov agregat na 790 rešen vseh simptomov,ki so pestile starega, je odpor do njega ostal. Pa sem preprican,da je.mnogo boljsi motor od prve generacije.

Italijansko razmisljane tudi zanimivo. Mislim🙃 da.je v 2022 benelli trk 502 po prodajnih stevilkah s prestola vrgel gs-a. Cena? Spoznanje, da ne potrebujejo vec? Lojalnost imenu znamke? Morda vse skupaj.

Jaz imam lep spomin na Hondo transalp 600, 1995 letnik. Izjemno enostaven za peljat, zelo sirok spekter uporabe, na offroadu super zaradi enostavnosti ( edina ovira premehko vzmetenje in oddaljenost od tal ). Z malo odrekanja tudi v dvoje uporabna. Sprejmes malo kompromisov in dobis zelo uporaben in zabaven paket.

700tka recimo, je bila zame velik korak nazaj. V vseh smereh. 

750ka? Bi kaj spremenil na njej? Za MOJ stil voznje in uporabo bi. Marsikomu je pa pisana na kožo.

 

Ne vem koliko igra lojalnost do znamke vlogo pri nakupu za ciljno moto turo, odvisno pri kateri znamki  :)  je pa res, da nekateri vozijo edino in samo XX  znamko, jim pač tako paše :)    pri Benelliju bi se strinjal, so ga sosedi razgrabili, pa čeprav je v lastništvu kitajcev, ne vem pa kje ga sestavljajo, kakšne je kvaliteta in vozne lastnostim..... se je pa makaronar vozil z njim po Pamirju takrat kot mi in preživel 🙃.......bili so željni oživitve svojega brenda ima full lep logotip :)......v nekaterih primerih krojijo nakup bolj okoliščine in potrebni so kompromisi se strinjam, tako kot pri vseh zadevah v življenju........priznam, da mi je nekako najbolj pri srcu Honda, še iz nekih drugih časov, vendar, ko japanerji niso imeli bajka za moje želje in potrebe sem vozil pač druge znamke BMW, Triumph, KTM........KTM imajo odlične vozne lastnosti, izgled je.....kot je, furajo svoj "the special one" dizajn,  njihov problem so, kar sem že napisal, neke "bolane" napake, ki jih pri take vrste ADV bajku nebi smelo biti, predvsem pa odprava le teh v garancijskem roku, ker imajo "čuden" sistem plačevanja teh stroškov pooblaščenim serviserjem in potem kupci pogosto nezadovoljni.....bom videl kakšne bodo možnosti za potovanje naslednje leto, predvsem pomembna "veoma složena geopolitička situacija u regiji" za moto trip po J Am....in kaj bo na trgu za odpeljat, da bo zadovoljevalo moje potrebe :) 

Objavljeno

natolcevanje :P o bananju.

 

 

Pa dejmo se posvetiti motorjem, če gre. Ne silim.

 

Dejstvo je da za švoh 7 jurčkov dobiš kar dobiš (500x). Nekje je potrebno prišparat, tako ali drugače. Če to kupec vzame v obzir, verjamem, da bo verjetno zadovoljen. 

Definitivno za ta denar ne moreš pričakovati fantastičnega vzmetenje in supernaloudane mašine. Ampak a je to sploh nujno? Vsaj po moje ni za 2, al pa se bosta mal cingljala in vlekla po cesti. Se da, vsekakor, kot na podobnih mašinah.

Verjamem da pa za solo vožnje, sploh po "lepih makedamih" zna čisto dobro služiti lastniku, pa še srce ne bo bolelo, ko ga bo prvič skipal po tleh :D

Verjetno pa za bolj groba ubijanja, ter tehnične odseke potrebuje malce dodelave/predelave. Od cevnih zaščit, zaščit ročk, šus plate, feltne itd...

Objavljeno
pred 3 minutami, Luka66 pravi:

Ne vem koliko igra lojalnost do znamke vlogo pri nakupu za ciljno moto turo, odvisno pri kateri znamki  :)  je pa res, da nekateri vozijo edino in samo XX  znamko, jim pač tako paše :)    pri Benelliju bi se strinjal, so ga sosedi razgrabili, pa čeprav je v lastništvu kitajcev, ne vem pa kje ga sestavljajo, kakšne je kvaliteta in vozne lastnostim..... se je pa makaronar vozil z njim po Pamirju takrat kot mi in preživel 🙃.......bili so željni oživitve svojega brenda ima full lep logotip :)......v nekaterih primerih krojijo nakup bolj okoliščine in potrebni so kompromisi se strinjam, tako kot pri vseh zadevah v življenju........priznam, da mi je nekako najbolj pri srcu Honda, še iz nekih drugih časov, vendar, ko japanerji niso imeli bajka za moje želje in potrebe sem vozil pač druge znamke BMW, Triumph, KTM........KTM imajo odlične vozne lastnosti, izgled je.....kot je, furajo svoj "the special one" dizajn,  njihov problem so, kar sem že napisal, neke "bolane" napake, ki jih pri take vrste ADV bajku nebi smelo biti, predvsem pa odprava le teh v garancijskem roku, ker imajo "čuden" sistem plačevanja teh stroškov pooblaščenim serviserjem in potem kupci pogosto nezadovoljni.....bom videl kakšne bodo možnosti za potovanje naslednje leto, predvsem pomembna "veoma složena geopolitička situacija u regiji" za moto trip po J Am....in kaj bo na trgu za odpeljat, da bo zadovoljevalo moje potrebe :) 

Se strinjam z zapisanim. Me pa žalosti da nimamo uvoznika več za Triumph pri nas. 

Meni so njihovi motorji všeč in povrhu tega so pravi stroji. Ja imajo neke napakice tudi ampak ne hude. 

Imel sem streettwina 900 zadnje serije in sem bil zadovoljen. Odličen agregat in nasploh sam motor za svoj namen ki ga ima.

Škoda res da ni uvoznika....

Tiger segment je pri njih zelo konkurenčen vsem.

Objavljeno
pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

natolcevanje :P o bananju.

 

 

Pa dejmo se posvetiti motorjem, če gre. Ne silim.

 

Dejstvo je da za švoh 7 jurčkov dobiš kar dobiš (500x). Nekje je potrebno prišparat, tako ali drugače. Če to kupec vzame v obzir, verjamem, da bo verjetno zadovoljen. 

Definitivno za ta denar ne moreš pričakovati fantastičnega vzmetenje in supernaloudane mašine. Ampak a je to sploh nujno? Vsaj po moje ni za 2, al pa se bosta mal cingljala in vlekla po cesti. Se da, vsekakor, kot na podobnih mašinah.

Verjamem da pa za solo vožnje, sploh po "lepih makedamih" zna čisto dobro služiti lastniku, pa še srce ne bo bolelo, ko ga bo prvič skipal po tleh :D

Verjetno pa za bolj groba ubijanja, ter tehnične odseke potrebuje malce dodelave/predelave. Od cevnih zaščit, zaščit ročk, šus plate, feltne itd...

500x sem ulegel na offroadu med kamni na bok. Vse kar je je par praskic na blatniku. Pa še to mislim da od ene grobe veje...

Zaščita rock je rešila ročko, in zaščita je ostala cela in se ne opazi da je sploh kaj bilo..cevne zaščite so rešile bok spredaj in tudi ni bilo potrebe po nobenem popravljanju. Vse je tako kot je. 

Samo povem iz moje izkušnje. Je pa seveda odvisno spet verjetno kakšna hitrost padca po kakim kotom itd itd...

Scenarij ni nikoli isti...

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 53 minutami, Hytech pravi:

Ni glih skret ane, definitivno pa ni to kar on misli in prikazuje, da naj bi bil, ima vseeno preveč točk potrebnih za popravek, no sej ze to pove koliko je na njega vlozil... sicer s tem nič narobe, je pa mal skartljivo,da ima tak zaničevalen ali posmehovalen odnos do drugih motorjev in izgleda (ga ne poznam) kot,da je zakompleksan tipičen slovenćek z razmisljanjem versys uber alles... A zdej ste pa reveža še v banovce poslali, ajej

versys je posmeh kekcem, ki si kupujejo uber premočne in pretežke mašine :) zgolj zabava in prc, nič drugega, ampak lepo nasedajo ovce

okoli 2500 eur vložka v dodatno opremo je veliko denarja v desetih letih? vprašam za prijatelja

in seveda mi je bilo smešno, sedaj mi je pa sploh, ko dotični downgrejdajo na nekaj kar nima niti 500 ccm in je jaće od vsega kar je na planetu

nakup Kove dokazuje prav to, kar sem vedno pravil ... manj je več 

p.s.

se pa fajn vozim še vedno

jaz te tudi ne poznam

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Pravkar, Snečer pravi:

versys je posmeh kekcem, ki si kupujejo uber premočne in pretežke mašine :) zgolj zabava in prc, nič drugega, ampak lepo nasedajo ovce

okoli 2500 eur vložka v dodatno opremo je veliko denarja v desetih letih? vprašam za prijatelja

in seveda mi je bilo smešno, sedaj mi je pa sploh, ko dotični downgrejdajo na nekaj kar nima niti 500 ccm in je jaće od vsega kar je na planetu

nakup Kove dokazuje prav to, kar sem vedno pravil ... manj je več 

p.s.

se pa fajn vozim še vedno

jaz te tudi ne poznam

Jaz osebno iz moje izkušnje lahko pohvalim versysa 650 ki sem ga vozil nekaj časa, mislim da dve sezone cca.

Za ta denar je čisto ok. Seveda za nekoga s primernimi kg in načinom vožnje.

 

Objavljeno

že par let nazaj smo pisali, kako ni nekega pametnega motorja v segmentu do 500ccm

Kove dokazuje, da sedaj to je na voljo.

USD vilice, normalna nihajka zadaj, itd. dejansko vse, kar imajo veliki tudi po izgledu in še to za razumen novec

v deželi GSa se ne bo lahko prodajal :) a plošča se tu hitro obrača

osebno pa ne bi delal menjave iz versysa za kove 500, ker ne bi ničesar bistvenega pridobil, po makadamu se pa lih tak lahko peljem z mojim, če je potrebno (TKC 70 gume imam gor).

ne rabim, na zalogo in na pamet pa ne kupujem

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 1 minuto, Snečer pravi:

že par let nazaj smo pisali, kako ni nekega pametnega motorja v segmentu do 500ccm

Kove dokazuje, da sedaj to je na voljo.

USD vilice, normalna nihajka zadaj, itd. dejansko vse, kar imajo veliki tudi po izgledu in še to za razumen novec

v deželi GSa se ne bo lahko prodajal :) a plošča se tu hitro obrača

osebno pa ne bi delal menjave iz versysa za kove 500, ker ne bi ničesar bistvenega pridobil, po makadamu se pa lih tak lahko peljem z mojim, če je potrebno (TKC 70 gume imam gor).

ne rabim, na zalogo in na pamet pa ne kupujem

 

Te razumem da ne rabiš, nič nimam proti tvojemu motorju. Bo ti pa povedal par zadev iz prve roke, namrec oba sem uporabljal...

Bistveno bistveno boljše in lažje se pelješ po makadamu z kovetom z serijskimi gumami ki niti približno niso offroad....tukaj ni primerjave to ne ne boš prepričal ker ti povem kot je iz prakse.

Če se večina voziš po cesti je versys ok.

Ni potrebe da bi šel v menjavo. Edino kar bi ti na cesti opazil je da ga še lažje prelagaš pa manj "ujčkanja" zaradi amortizerjev. To so dve stvari ki bi jih opazil v prvem zavoju.

Ampak se enkrat vse ok..samo povem odtise in razlike. 

Objavljeno
pred 42 minutami, DAMI34 pravi:

natolcevanje :P o bananju.

 

 

Pa dejmo se posvetiti motorjem, če gre. Ne silim.

 

Dejstvo je da za švoh 7 jurčkov dobiš kar dobiš (500x). Nekje je potrebno prišparat, tako ali drugače. Če to kupec vzame v obzir, verjamem, da bo verjetno zadovoljen. 

Definitivno za ta denar ne moreš pričakovati fantastičnega vzmetenje in supernaloudane mašine. Ampak a je to sploh nujno? Vsaj po moje ni za 2, al pa se bosta mal cingljala in vlekla po cesti. Se da, vsekakor, kot na podobnih mašinah.

Verjamem da pa za solo vožnje, sploh po "lepih makedamih" zna čisto dobro služiti lastniku, pa še srce ne bo bolelo, ko ga bo prvič skipal po tleh :D

Verjetno pa za bolj groba ubijanja, ter tehnične odseke potrebuje malce dodelave/predelave. Od cevnih zaščit, zaščit ročk, šus plate, feltne itd...

Ja,ko sem ga prvič videl na sliki, sem se tudi sam spraševal,kje se bo videlo varčevanje. Ali čutilo med vožnjo. Że pri sestavljanju prvega, se varčevanja ni videlo nikjer. Še vsakdo,ki je motor videl v živo in ga pregledal je izjavil: to je Kitajec?

Po enoletni vožnji, od tega 2x na Nanosu po pešpoti, kočevski Rog, Vremščica, slovenski tet, severni Velebit in Tunizija,polhograjskih dolomitih, govorim o offroad izletih,In dobrih 13k, vključno z vožnjo po slanih asfaltnih cestah lanskega decembra in januarja, ima motor za sabo 3 menjave olja, eno zategnjeno napero in menjane zadnje zavorne ploščice.

Stanje motorja je enako novemu,kljub zahtevni uporabi.

Vzmetenje na motorju je KYB nastavljivo v prednapetosti,raztegu in povratu. Spredaj in zadaj. Cevne zaščite, alu šus plata in ščitniki rok so serijski. 3 stopenjsko izklopljiv ABS tudi. 

Je poceni za Kitajca? Ni ( moje mnenje )

Je drag glede na vgrajeno opremo in materiale? Ni (moje mnenje )

Je najmočnejši,najhitrejši,najboljši na cesti in terenu? Seveda ni.

Je pa med najenostavnejsimi motocikli za vozit,tako na cesti,kot na terenu. 

20231027_152523.jpg

20231028_102538.jpg

20231007_130853.jpg

20231007_130906.jpg

20231007_172553.jpg

Objavljeno
pred 58 minutami, miran985 pravi:

Se strinjam z zapisanim. Me pa žalosti da nimamo uvoznika več za Triumph pri nas. 

Meni so njihovi motorji všeč in povrhu tega so pravi stroji. Ja imajo neke napakice tudi ampak ne hude. 

Imel sem streettwina 900 zadnje serije in sem bil zadovoljen. Odličen agregat in nasploh sam motor za svoj namen ki ga ima.

Škoda res da ni uvoznika....

Tiger segment je pri njih zelo konkurenčen vsem.

Se tudi jaz strinjam, super bajki, če mi nebi bil tako pri srcu V4 bi imel najbrž 3 v vrsto :)  so imeli pred časom celo objavo angleži na svoji uradni spletni strani in iskali generalnega uvoznika za SLO....očitno ni bilo interesa, oz. zainteresirani niso izpolnjevali pogojev, ki so jih postavili, so bili menda kar visoki glede salona in vsega ostalega, so prestižni bred....vprašanje, če bi se dalo preživet samo s to znamko, pri takem vložku, ker številke te najstarejše moto znamke pri nas niso ravno velike.

Objavljeno
pred 9 minutami, Snečer pravi:

versys je posmeh kekcem, ki si kupujejo uber premočne in pretežke mašine :) zgolj zabava in prc, nič drugega, ampak lepo nasedajo ovce

Od vsega posmeha in zaničevanja si že sam nasedel in se vživel v svoje besede in prepričanje.

pred 11 minutami, Snečer pravi:

okoli 2500 eur vložka v dodatno opremo je veliko denarja v desetih letih?

Zelo relativno  na 2,5k€ vreden motor kar je

pred 11 minutami, Snečer pravi:

in seveda mi je bilo smešno, sedaj mi je pa sploh, ko dotični downgrejdajo na nekaj kar nima niti 500 ccm in je jaće od vsega kar je na planetu

Ljudje se spreminjamo, staramo, obveznosti se spreminjajo,..., ko si mlad pač greš za konji in kilogrami niso pomembni, v srednjih letih je udobnost - kilogrami še vedno niso pomembni, pri starejših pa so kilogrami in velikost bolj pomembni kot moč.

 

Objavljeno
pred 7 minutami, miran985 pravi:

Te razumem da ne rabiš, nič nimam proti tvojemu motorju. Bo ti pa povedal par zadev iz prve roke, namrec oba sem uporabljal...

Bistveno bistveno boljše in lažje se pelješ po makadamu z kovetom z serijskimi gumami ki niti približno niso offroad....tukaj ni primerjave to ne ne boš prepričal ker ti povem kot je iz prakse.

Če se večina voziš po cesti je versys ok.

Ni potrebe da bi šel v menjavo. Edino kar bi ti na cesti opazil je da ga še lažje prelagaš pa manj "ujčkanja" zaradi amortizerjev. To so dve stvari ki bi jih opazil v prvem zavoju.

Ampak se enkrat vse ok..samo povem odtise in razlike. 

imam drugo vzmetenje komplet spredaj, zadaj, tako da lepo pade v ovinek, sploh s pravo cestno gumo :) 

za teren pa ti verjamem, večje kolo kove spredaj, mislim da ožje zadaj, bolj terenske gume itd.

če bom peljal kove, ti bom povedal še moja opažanja

p.s.

res pa je tudi, da sem lažji šofer

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!