Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


MiNa
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

pred 7 minutami, XTR pravi:

Imaš na tem forumu lep primer, ko je vozniku blokiralo sprednje kolo in je drsel ~300m po asfaltu (ni pravljica, ker sem v živo videl posledice). Na forenzični preiskavi takrat niso ugotovili napake na materialu... Če bi jo, bi se pa verjetno hitro kdo zapičil tudi v servisno knjižico... 

Aftermarket amortizer ni še nikomur počil?   

Ti kar slepo zaupaj "nezmotljivim" poševnookim mojstrom. :) 

torej zgodilo se je nekaj, za kar servis ni bil pomemben in ni bila napaka na vzdrževanju, a če bi bila bi verjetno gledali servisno knjižico? :P A prav razumem? zapisal si v stilu: torej če bi čarovnice obstajale, sicer ne, ma če bi, bi verjetno letele na metli?

 

Veš kam se zapičijo ko poči? Komu dat frulico in komu kazen...in nato se jim jebe gladko dalje.

Tudi aftermarket amortizer poči...pa kardan tudi in sva spet na posploševanju. Koliko je kriv servis in servisiranje v lastni režiji?

Ne zaupam slepo nikomur, motor pa redno pregledujem, pa še kaj spregledam.

Kakorkol, do sedaj me nisi prepričal, da je menjava olja in fitra, res tak baw baw sploh od poševnookih (komunistov). Sploh pa kdor noče sam servisirat ima servis na razpolago. @DESMODUEni čisto nikjer zapisal, da servisev nočejo in ne želijo opravljat. (pa baje ma serviser normalne oke)

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko pa samo večkrat pokličem in rečem, da je bil servis narejen. Naročeni material podarim prijatelju, motor pa tiščim do onemoglosti z originalnim oljem.

Po možnosti zaropota tik pred potekom garancije. :) Kakšen bo odziv uvoznika? Bom dobil nov motor gratis?

Itak,.. ker je na pol zastonj. On si pa ne bo delal slabe reklame...

Sanjaj. :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

Čisto pravno gledano, če sam ne vem nič in ne znam nič lahko tudi motor peljem k mojmu sosedu, ki je mehanik za motorje. Garancija ostane (tudi pravno gledano) menja olje in filter, ter posotori, kar je po knjigi obvezno.

 

In ker smo v temi Kove, je tule kar se servisa tiče največ govora o Kove 450rally, ki zahteva mnogo več menjav olja in pranja ter menjave filtrov, kot pa en turistični advenčr moped. Oziroma smo bližje vzdrževanju kros motorja (glede na interval) kot pa advenč motorja.

Seveda, če sam ne znaš, lahko to postori prijatelj,sosed,ki je to že kdaj počel. Dobi material, slikovna in opisna navodila, navorske zategnitve in je to to. Če ne veš kaj delaš,ali nimaš nikogar,ki se na to spozna,vprašaj,ali še bolje,pripelji na servis.

Vsak motor,ki se uporablja v offroad razmerah, zahteva pogostejše menjave olja, pranje zračnega filtra, servisa vzmetenja,preverjanje zategnjenosti vijakov,kot pa motocikel,ki se uporablja na cesti.

Za 450 rally je v manualu predviden servisni interval za izključno offroad uporabo.

Za dual sport vožnjo so intervali daljši. V manualu za dual sport so bili navedeni intervali 1000/5000km, kar je na nivoju yamahe xt600e,honde transalp,suzukija drz 400, ajp pr7. Lahko bi napisali servisni interval za cestno vožnjo 10.000km,kot jih imajo nekateri enovaljni konkurenti,ampak v praksi ne poznam nikogar, ki bi na 700ccm enovaljniku s pretežno offroad uporabo menjal 1.6l olja na vsakih 10.000km. 

Bo pa ( upam ) večina ta model uporabljala za terensko vožnjo,kjer je res izjemen.

Za dolgoprogaški adv je kak drugi kove model primernejši.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, XTR pravi:

Lahko pa samo večkrat pokličem in rečem, da je bil servis narejen. Naročeni material podarim prijatelju, motor pa tiščim do onemoglosti z originalnim oljem.

Po možnosti zaropota tik pred potekom garancije. :) Kakšen bo odziv uvoznika? Bom dobil nov motor gratis?

Itak,.. ker je na pol zastonj. On si pa ne bo delal slabe reklame...

Sanjaj. :) 

1. zakaj bi motor, za katerega si odštel svoj denar namensko uničil?

pa reciva, da obstaja ta možnost in da lastnik ni ravno zdrav v glavo (ker realno gledano je butl al pa res nima pojma, ampak v tem primeru pač ne bi trdil, da je bil servis opravljen)

2. Ali obstaja katera firma, ki kar da na lepe oči nov agregat? Mislim, da ne, da točno vedo (ja tudi gs1250 kak zariba) kdaj bo kateri verjetno zaribal. 

3. prodajalec je v tej temi zapisal: opraviš servis s predpisanim oljem in menjaš kar je predpisano, ter javiš, da je bilo opravljeno, da se zabeleži.

 

In ja na koncu, kdor hoče slepariti namesto se vozit bo pač sleparil. Drugi se vozijo in lahko imajo kak problem , od kakega zloma, puščanja hladilne, olja itd...in zakaj teh garancij ne bi prodajalec sprejel? Mislim, da iščeš dlako v jajcu.

 

pred 3 minutami, DESMODUE pravi:

Seveda, če sam ne znaš, lahko to postori prijatelj,sosed,ki je to že kdaj počel. Dobi material, slikovna in opisna navodila, navorske zategnitve in je to to. Če ne veš kaj delaš,ali nimaš nikogar,ki se na to spozna,vprašaj,ali še bolje,pripelji na servis.

Vsak motor,ki se uporablja v offroad razmerah, zahteva pogostejše menjave olja, pranje zračnega filtra, servisa vzmetenja,preverjanje zategnjenosti vijakov,kot pa motocikel,ki se uporablja na cesti.

Za 450 rally je v manualu predviden servisni interval za izključno offroad uporabo.

Za dual sport vožnjo so intervali daljši. V manualu za dual sport so bili navedeni intervali 1000/5000km, kar je na nivoju yamahe xt600e,honde transalp,suzukija drz 400, ajp pr7. Lahko bi napisali servisni interval za cestno vožnjo 10.000km,kot jih imajo nekateri enovaljni konkurenti,ampak v praksi ne poznam nikogar, ki bi na 700ccm enovaljniku s pretežno offroad uporabo menjal 1.6l olja na vsakih 10.000km. 

Bo pa ( upam ) večina ta model uporabljala za terensko vožnjo,kjer je res izjemen.

Za dolgoprogaški adv je kak drugi kove model primernejši.

 

 

zapisal sem, da servise lahko opravi celo uradni mehanik, ki ti izda uradni račun. Ni nujno, da je pooblaščen s strani kove.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Peeesda boljš je blo prej k ste se kregal od bab pa od špikanja. Dej a lohk tist daste nazaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, XTR pravi:

Lahko pa samo večkrat pokličem in rečem, da je bil servis narejen. Naročeni material podarim prijatelju, motor pa tiščim do onemoglosti z originalnim oljem.

Po možnosti zaropota tik pred potekom garancije. :) Kakšen bo odziv uvoznika? Bom dobil nov motor gratis?

Itak,.. ker je na pol zastonj. On si pa ne bo delal slabe reklame...

Sanjaj. :) 

Verjamem v to, da je malo idiotov,ki bi to storili,ali sploh pomislili na to.

Če bi pa zaropotalo pred iztekom garancije, se seveda ugotovi vzrok za to in v kolikor gre za napako na materialu ali montaži, se seveda okvarjene zadeve zamenjajo pod garancijo.

 

  • Šokiran 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

Obstaja še kakšen zastopnik, ki ti na osnovi telefonskega klica zabeleži opravljen servis? Verjetno ne. :) 

Ja, imaš neumne in "iznajdljive" ljudi, ki namerno ali nenamerno uničijo marsikaj (tudi v garancijskem roku). 

Popravljeno . Popravil XTR
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 32 minutami, Zivnorc pravi:

na servisu zamenjati olje in filter, pogledati svečke, očistiti zračni filter, ajnliftati zavore, odklopiti in priklopiti akumulator, naštelati zajle za gas in sklopko, demontirati in namontirati obe kolesi skupaj z zavornimi čeljustmi...in zaflikati gumo. To je 1. stopnja.

2. stopnja: Sneti rezervoar, odšravfati ven pumpo, očistiti filter goriva, spucati injektorje, pregledati varovalke (aja... to je še za v 1. stopnjo), prekontrolirati releje..   narediti diagnostiko okvar  ..  :P  

EEE vidiš za take so kitajci za vse ostalo pa....

Kartica, renomirana zveneča znamka in seveda PRAVNIK!

Pravnik!? ko "budala " zleti s ceste ali se kaj pokvari, so za vse krivi drugi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, XTR pravi:

Obstaja še kakšen zastopnik, ki ti na osnovi telefonskega klica zabeleži opravljen servis? Verjetno ne. :) 

Ja, imaš neumne in "iznajdljive" ljudi, ki namerno ali nenamerno uničijo marsikaj tudi v garancijskem roku. 

Ne obstaja..obstaja pa veliko uvoznikov,ki te prisilijo servisirat pri njih, pogostokrat ( ne vedno ) prepustijo zadevo kakemu vajencu ali nezainteresiranemu uslužbencu in ti predvsem vgrajevati dele po precej navitih cenah.

Enemu paše moj sistem, drugemu pa zgoraj opisani. Smo si pač različni.

Pač dam človeku možnost in opcijo. Se mi zdi, da je svobodna izbira fina zadeva.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)
17 minutes ago, DESMODUE said:

Verjamem v to, da je malo idiotov,ki bi to storili,ali sploh pomislili na to.

Če bi pa zaropotalo pred iztekom garancije, se seveda ugotovi vzrok za to in v kolikor gre za napako na materialu ali montaži, se seveda okvarjene zadeve zamenjajo pod garancijo.

 

Auuuuu dec. Ne bit naiven. Smo prodajali kolesa. Dva servisa sta bila ZASTOJN. Samo poklical si in mi ga pripeljat v štacuno. Naložil v avto, odpeljal v LJ dobavitelju na moje stroške. Ena "cenjena stranka" ni mela časa" poklicat in je pelajal bicikl nekam drugam, tud na "pooblaščenca", kot bi reku Hervis Koper? kjer so mu reklamacijo zavrnili. Kolo se je tam svaljkalo še neke 3 tedne, konlčalo se je z inspekcijo pr nas, pr dobavitelju, vračilu kuopnine...u glavnem zarad po nepotrebnem uničene gonilke, galame do nezavesti.Vso to dramo je tip delal meni za hrbtom. Nič nismo vedeli o tem, dokler ni prišel s pokvarjenim kolesom, kupom papirja in zahteval kupnino... Dec je imel stroška en impulz, ne, zakompliciral in več kot mesec grenil življenje kupu ljudi. 

 

Dobrota je sirota. Ne imej nobenga dvoma. 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, DESMODUE pravi:

Verjamem v to, da je malo idiotov,ki bi to storili,ali sploh pomislili na to.

Če bi pa zaropotalo pred iztekom garancije, se seveda ugotovi vzrok za to in v kolikor gre za napako na materialu ali montaži, se seveda okvarjene zadeve zamenjajo pod garancijo.

Ne bodi naiven. Ljudje te gledajo v oči in lažejo, za hrbtom se ti pa smejejo, ko jim priznaš garancijo. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lej simpl k pasulj. Trg hoče zanesljive poceni motorje. Kitajci so nam ponudli roko. In motorje. A so zanesljivi, bomo še vidl. Se je pa kvaliteta kitajskih izdelkov v nekaj letih močno povečala. Mam sam kr nekaj te "robe" pa sm vedno manj skeptičn. Lohk bi nam pionirjem, ki si upamo to kupit in testirat, sem pa tja, kkšno kavo plačal :naughty:.

Sam pod streho za ceno ene Yamahe TRA 9GT plus, spravim 2 kitajca, ki imata isto opreme. Če  mi ne bosta všeč, prodam in gremo dalje. Kdor pa tega noče je pa dost drugih znamk, in se kitajske kamot preskoči.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Kugelschreiber pravi:

u glavnem zarad po nepotrebnem uničene gonilke, galame do nezavesti.

Vidiš na take "paciente" sem ciljal v prejšnjem postu. Seveda obstajajo... ŽAL.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Kugelschreiber pravi:

Auuuuu dec. Ne bit naiven. Smo prodajali kolesa. Dva servisa sta bila ZASTOJN. Samo poklical si in mi ga pripeljat v štacuno. Naložil v avto, odpeljal v LJ dobavitelju na moje stroške. Ena "cenjena stranka" ni mela časa" poklicat in je pelajal bicikl nekam drugam, tud na "pooblaščenca", kot bi reku Hervis Koper? kjer so mu reklamacijo zavrnili. Kolo se je tam svaljkalo še neke 3 tedne, konlčalo se je z inspekcijo pr nas, pr dobavitelju, vračilu kuopnine...u glavnem zarad po nepotrebnem uničene gonilke, galame do nezavesti.Vso to dramo je tip delal meni za hrbtom. Nič nismo vedeli o tem, dokler ni prišel s pokvarjenim kolesom, kupom papirja in zahteval kupnino... Dec je imel stroška en impulz, ne, zakompliciral in več kot mesec grenil življenje kupu ljudi. 

 

Dobrota je sirota. Ne imej nobenga dvoma. 

Dobrota je sirota ja...ampak ce ne bi verjel v to da je vecji del motoristov postenih, se pogovarjal s tistimi ki pridejo pogledat motorje,  potem se verjetno tega sploh ne bi lotil.

Kot sem ze mnogokrat omenil in tisti,ki me poznajo oz so me spoznali v roku enega leta, vedo, da prodaja motorjev ni moj primarni posel. Priznam pa, da ga delam res s strastjo.

Kot dolgoletni motorist sem vozil res veliko motociklov,nikoli nisem bil pristaš neke znamke. Vse od angležev,japoncev,italijanov,nemcev, tudi par američanov sem imel. Veliko sem jih pohvalil,kakega tudi mocno pograjal. Nobenega pa obsojal ali mu delal krivico že v naprej,niti kakega favoriziral, zaradi izjav modrecev,kako italijani crkavajo,kako so nemci superiorni,kako je Honda popolna ipd...

In v Kove sem med prvimi v Evropi videl res ogromen potencial. Zdaj se samo še trudim ta potencial pokazati ostalim. In ja...marsikdo ostane odprtih ust. Kot jaz,ko sem prvega sestavil in zapeljal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

Sori za off Topic...#desmodue  omenjal si moto morini...a je že kaj podrobnosti o x cape 1200? X cape 650 mi je vizualno noro všeč, sam je prešvoh, so mi pa fotke 1200 všeč...

Popravljeno . Popravil siks
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, siks pravi:

Sori za off Topic...#desmodue  omenjal si moto morini...a je že kaj podrobnosti o x cape 1200? X cape 650 mi je vizualno noro všeč, sam je premalo v vseh pogledih, so mi pa fotke 1200 všeč...

Letos bo zadeva v prodaji, tocne cene nimam. Je pa tudi v zivo precej lep,z lepimi detajli in legendarnim Lambertinijevim corsacorta agregatom. Lepa kitajska sestavljanka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekako poleti/ začetek jeseni se bo paleti Kove pridružil zanimiv model zanimivega,nekoč zelo popularnega light dual sport segmenta.

KOVE 450 ENDURO

Vzmetenje povzeto po modelu rally, z drugačnimi settingi,okvir iz mx250/450, agregat bo tak,kot na modelu rally 450. Opremljen z led svetili in ABS sistemom. 

Masa brez goriva bo okrog 125kg, se pravi 132kg poln.

Za tiste,ki radi uzivajo na offroadu s še manj kilogrami,ne potrebujejo pa dosega in izgleda rallyja 450.

Še dve zanimivosti: cush drive v zadnjem kolesu in servisni interval na kilometre, ne na ure.

Cena še ni znana, lahko se pa špekulira glede na znane cene ostalih modelov.

Istočasno bo lansiran tudi model 250 ENDURO ( NA SLIKI ) , z enakim okvirjem,vzmetenjem, edina razlika je v agregatu, 250ccm z 30 konji, in masa z gorivom 127 kg.

 

 

 

 

Screenshot_20240219_211353_Gallery.jpg

Screenshot_20240219_211328_Gallery.jpg

Screenshot_20240219_211412_Gallery.jpg

Screenshot_20240219_211319_Gallery.jpg

Screenshot_20240219_211306_Gallery.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aleš, se bom pridružil postu Kuglšrajberja: sem bil 12 let uradni serviser za najdražjo znamko koles pr nas in in moje mnenje je enako kot njegovo : ljudje so žleht !!!!!!!

Dokler boš ti prodal 20 motorjev in boš osebno poznal vse kupce, vse OK, ko ti bo šla stvar v stotine, se boš nekje spozabil in naletel na mino, in boš do konca življenja plačeval obroke za enga, ki je komaj čakal, da te olupi ! 

Lahko pa da boš take stranke, kot je moj Zmaj, ko naredi lih 1000 na let: tam nima kej crknat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@DESMODUE  :hmm:

.. kaj hočeš reči, da bom še ob eno klobaso?!?!  :huh:

 

... sva se dan, dva nazaj pogovarjala s prjatlom (tistim, ko sva zadnjič pri tebi afne guncala po motorjih), da bi bil zanimiv moped 450ka z manjšim rezervoarjem, ker tistih 31 litrov je res ogromno (seveda, če jih ne rabiš toliko)... pa da bi se že dalo kej razmišljat o tej smeri, al bi, al nebi... pa enako za 250 s cestno homo-lomo, da bi bilo pa še bolj zanimivo. Ker zame je po moje 30 konjičev čez glavo dovolj, če se že zdej s štirimi konji pripeljem na vrh kateregakoli hriba (si vzamem čas :P )

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Buschi pravi:

Aleš, se bom pridružil postu Kuglšrajberja: sem bil 12 let uradni serviser za najdražjo znamko koles pr nas in in moje mnenje je enako kot njegovo : ljudje so žleht !!!!!!!

Dokler boš ti prodal 20 motorjev in boš osebno poznal vse kupce, vse OK, ko ti bo šla stvar v stotine, se boš nekje spozabil in naletel na mino, in boš do konca življenja plačeval obroke za enga, ki je komaj čakal, da te olupi ! 

Lahko pa da boš take stranke, kot je moj Zmaj, ko naredi lih 1000 na let: tam nima kej crknat.

Te razumem ja in se tega zavedam.

Je pa lepo slisati,kako so se kolegi dobili v garazi,debatirali,po opravljeni menjavi olja ( ki je trajala 5x dlje,kot sicer bi ) spili kako pivo skupaj. Je lep obred in odlicen nacin spoznavanja motocikla.

Ce sledis navodilom,je stvar super enostavna, 450 rally je edini v programu,ki ima servisne intervale gosteje razporejene.

Tisti s 500x in predvidevam da bo z 800x podobno, se enostavno narocijo na servis,pripeljejo,spijejo kavo in se odpeljejo.

Olajsati skusam zadeve. Ce se bom s kaksnim nasadil, si bom pac sam kriv. Pac vzamem v zakup. Upam pa, da bom veliko strank osrecil s to moznostjo.

Pa zmaja mi lepo pozdravi.😉

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aleš še enkrat: ZAKLAL SE BOŠ !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Zivnorc pravi:

@DESMODUE  :hmm:

.. kaj hočeš reči, da bom še ob eno klobaso?!?!  :huh:

 

... sva se dan, dva nazaj pogovarjala s prjatlom (tistim, ko sva zadnjič pri tebi afne guncala po motorjih), da bi bil zanimiv moped 450ka z manjšim rezervoarjem, ker tistih 31 litrov je res ogromno (seveda, če jih ne rabiš toliko)... pa da bi se že dalo kej razmišljat o tej smeri, al bi, al nebi... pa enako za 250 s cestno homo-lomo, da bi bilo pa še bolj zanimivo. Ker zame je po moje 30 konjičev čez glavo dovolj, če se že zdej s štirimi konji pripeljem na vrh kateregakoli hriba (si vzamem čas :P )

 

Klobasa za obisk ni obvezna, to zdaj ze ves😉

Sta bila pa krasen primer cloveka,ki me spravi v dobro voljo. Ze pred obiskom si mi povedal, da nisi kupec tega segmenta.

Ogled motorjev in debata se je zavlekla na sicer zelo hitro pretecenih par urc.

In to, da sta se na lastne oci prepricala, kaj je Kove,mi pomeni ogromno.

Glede modelov pa: ja,kove zna prisluhniti,kaj si trg želi in to skonstruira. In pazi na napake,ki jih je storila konkurenca,da ne bi na trg poslali samo cenejsega klona.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Buschi pravi:

Aleš še enkrat: ZAKLAL SE BOŠ !

Si me spoznal..ves da sem optimist😉

Dodatno vero mi daje tudi dejstvo,da enak princip že leto dni uporabljajo v ZDA in Angliji. In deluje odlično. Ne verjamem, da so boljši in bolj moralni in pošteni od nas.

Bom rekel tako,kot nekateri govorijo za kove: bo čas pokazal

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, Buschi pravi:

Aleš, se bom pridružil postu Kuglšrajberja: sem bil 12 let uradni serviser za najdražjo znamko koles pr nas in in moje mnenje je enako kot njegovo : ljudje so žleht !!!!!!!

Dokler boš ti prodal 20 motorjev in boš osebno poznal vse kupce, vse OK, ko ti bo šla stvar v stotine, se boš nekje spozabil in naletel na mino, in boš do konca življenja plačeval obroke za enga, ki je komaj čakal, da te olupi ! 

Lahko pa da boš take stranke, kot je moj Zmaj, ko naredi lih 1000 na let: tam nima kej crknat.

Vseeno ne prodaja pozlačenih motorjev, pa dvomim, da bo Kove kupovala klientela, ki sedaj utruja po premium salonih :) 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 54 minutami, Snečer pravi:

da bo Kove kupovala klientela, ki sedaj utruja po premium salonih 

Bo, zakaj ne... kot 3 ali 4 motor pač

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!