Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


MiNa
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

43 minutes ago, Mavti said:

Zdrava kmečka pamet je izumrla:)

Ne, ni. Pejt mal na rtvslo pogledat, kaj je zdrava kmečka pamet urihtala pri Postojni.

 

 

subvencionirana golazen, kmetavzarska. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 49 minutami, pik1 pravi:

.

... za rally izvedbo tudi mene zmer manj skrbi, da ne bi bil najbrž dokaj dober moped :OK: ampak ja, to je bolj racing zgodba, kot pa uporaba za vse občo populacijo :huh:

... tako kot praviš ... s 500x bo najbolj mirodajna ocena takih voženj, kot jih ti omenjaš :OK:

... ampak, zaenkrat očitno še ni heroja, da bi nam pokazal kako se stvari streže :eek:

... april je pa še daleč ... ko bo pa le končno vse pojasnjeno :kva2:

tudi 800x pride kmalu.

 

428602699_377805068339973_1266067725392097261_n.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, DAMI34 pravi:

tudi 800x pride kmalu.

 

428602699_377805068339973_1266067725392097261_n.jpg

Vedno samo slike v skoku na pristanku pa nobene. Tam pa vse v podnu :D. Zgleda pa dobr v skoku moram priznat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, HyperJack pravi:

Vedno samo slike v skoku na pristanku pa nobene. Tam pa vse v podnu :D. Zgleda pa dobr v skoku moram priznat.

vsi (neglede na blagovno znamko) v tem rangu so v skoku lepi in pri pristanku zabiti...razen mogoče kakih R verzij :P

 

Kove-800X-5.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Kugelschreiber pravi:

Ne, ni. Pejt mal na rtvslo pogledat, kaj je zdrava kmečka pamet urihtala pri Postojni.

 

 

subvencionirana golazen, kmetavzarska. 

Če bi gradbena inšpekcija začela preverjati, kaj vse na črno je zrastlo in še raste po kmetijah, to bi bil povod za pravi kmečki punt. Kam se vse steka gnojnica in gnojevka (k sreči) ne vemo.

Trdim, da so največji škodljivci za naravo ravno moderni kmetje.  Toliko škode po gozdu in poteh, kot je naredijo z traktorji, jo motoristi ne naredijo v 100 letih. 

Vse za dobiček........

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DESMODUE pravi:

Zabija?

mogoče ne v šus plato, v ventile v vilcah pa sigurno :P.

To je isti marketing k Pol Tarres z Yamaho. Sej vse lepo zgleda. Je pa dobr met nalepko gor you are not Pol Tarres :D

 

Komaj čakam, da Bale ulaufa 800tko :)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, HyperJack pravi:

mogoče ne v šus plato, v ventile v vilcah pa sigurno :P.

To je isti marketing k Pol Tarres z Yamaho. Sej vse lepo zgleda. Je pa dobr met nalepko gor you are not Pol Tarres :D

 

Komaj čakam, da Bale ulaufa 800tko :)

Isti marketing? Tole ni Pol Tarres in kove 800 je popolnoma serijski. Da sigurno zabija vilice? Predvidevas ali si na posnetku to videl?

Imas Slovenca,ki je iz t7 presaltal na 500x. Te zanima,kaj je ugotovil? Verjetno ne. Bi te pa zanimalo, ce bi bilo obratno a? Aja..pa ni Pol Tarres.. je samo povprečen Janez. Kot večina nas.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.. jest ko zamižim, si v živo predstavljam 30 metrski skok s takim, polno otovorjenim strojem... in to v slo-moušn. ...

.... motor gre... brziii.. pride pukelj... vse skup poletiiiiii....   malhe, kufri se privzignejo... pilot se dvigne iz sedeža.... zgubi stik s stopalkami.... ... letiiii... letiiiii... malhe , kufer, stranske torbe in pilot v luftu....

...in pol tresk na tla... fedri do konca.... kufr, torbe in malhe nazaj na svoje mesto... pilot malenkost ugrizne v balanco... pa gassa naprej...  :D 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Zivnorc pravi:

.. jest ko zamižim, si v živo predstavljam 30 metrski skok s takim, polno otovorjenim strojem... in to v slo-moušn. ...

.... motor gre... brziii.. pride pukelj... vse skup poletiiiiii....   malhe, kufri se privzignejo... pilot se dvigne iz sedeža.... zgubi stik s stopalkami.... ... letiiii... letiiiii... malhe , kufer, stranske torbe in pilot v luftu....

...in pol tresk na tla... fedri do konca.... kufr, torbe in malhe nazaj na svoje mesto... pilot malenkost ugrizne v balanco... pa gassa naprej...  :D 

Opisal si povprečno vsakdanjo uporabo povprečnega voznika ja😅

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 38 minutami, DESMODUE pravi:

presaltal na 500x. Te zanima,kaj je ugotovil? Verjetno ne. Bi te pa zanimalo, ce bi bilo obratno a? Aja..pa ni Pol Tarres.. je samo povprečen Janez. Kot večina nas.

sori...ne pretiravat...500x..vse lepo in prav....tvoj posnetek na 0.48

image.png.b461dedd7db9fb22fad5e76b9f1a0693.png

 

Pa ne pišem, da je slab al karkol...sam ne motorjem za neke recimo normalne denarje pripisovat "božanskih" lastnosti. 

In dejstvo je da vsi ti motorji (velja za vse blagovne znamke, ne samo kove) niso za skoke, kot sem ga dal pri 800x. Mislim, da @HyperJackni nič pretiraval z objavo.

 

 

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, DAMI34 pravi:

sori...ne pretiravat...500x..vse lepo in prav....tvoj posnetek na 0.48

image.png.b461dedd7db9fb22fad5e76b9f1a0693.png

 

Pa ne pišem, da je slab al karkol...sam ne motorjem za neke recimo normalne denarje pripisovat "božanskih" lastnosti. 

In dejstvo je da vsi ti motorji (velja za vse blagovne znamke, ne samo kove) niso za skoke, kot sem ga dal pri 800x. Mislim, da @HyperJackni nič pretiraval z objavo.

 

 

Skok na mizi z veliko brzino,ali pa z majhno hitrostjo v visino in direkt dol so popolnoma drugacna zadeva. Pri drugem tipu se fedri posedejo tudi pri hard enduro motorju,pa so bistveno lazji. Podoben primer imas pri smucarskih skokih,kjer so sile pri doskoku manjse,kot pa pri skoku iz mesta na tla,ki so meter in pol pod tabo. Ne pomeni pa, da zadevo zabije na blok.

Bozanske lastnosti? Hm..ni bila moja beseda. Moje so bile lahkotnost,proznost, veselje do vrtenja, odlicno vzmetenje, zelo modularne ( ne preagresivne zavore ), trakcija...no, to lahko z naskokom res pohvalim. In to ne v smislu tega cenovnega razreda.

Za kaj vec pa seveda...preizkus. drugace ostane samo pri besedah. Mojih proti tvojim. Mojim iz stalisca uporabnika, tvojim iz stalisca predvidevanj.

Saj sva rekla, da imava zmenek spomladi a ne?😉

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

res je se bom oglasil, ker v naslednjem letu imam v špilu 2 modela od kove,

ma govora je bilo o tej fotki:428602699_377805068339973_1266067725392097261_n.jpg.5c09155be8f0c4626fa523d791af1893.jpg

 

in Hyperđekov komentar, ki je popolnoma pravilen. In enak bi bil za 95% vseh krav v tem rangu, ki jih sedaj lahko kupim.

Ker pa tega ne bom počel se ne sekiram kaj se pri takih skokih zgodi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, DAMI34 pravi:

res je se bom oglasil, ker v naslednjem letu imam v špilu 2 modela od kove,

ma govora je bilo o tej fotki:428602699_377805068339973_1266067725392097261_n.jpg.5c09155be8f0c4626fa523d791af1893.jpg

 

in Hyperđekov komentar, ki je popolnoma pravilen. In enak bi bil za 95% vseh krav v tem rangu, ki jih sedaj lahko kupim.

Ker pa tega ne bom počel se ne sekiram kaj se pri takih skokih zgodi.

Kaj se zgodi? Ce je parabola leta lepa in doskok nagnjen se pod pogojem da blaženje in povrat delujeta,kot se za gre in je prednapetost nastavljena teži primerno, se be zgodi nič dramatičnega.

Če je vzmetenje premehko v vseh smereh,motor zabije na bloke,udarec se prenese na voznika, udarec z glavo v armaturko oziroma vizir je se najmanj,kar se lahko zgodi. Poleg obveznega padca pri odbitju motocikla nazaj.

Seveda pa trse vzmetenje ni uporabno samo pri skokih. En kup uporabnih prednosti je..in samo ena slabost.

Glede vzmetenja na kove preberi zapis dog66. Je lepo opisal kaksno je. In 450 rally ni edini model,ki je nastavljen na ta nacin.

Pa se najlepsa zadeva: prav na vsakem modelu Kove so vsi parametri vzmetenja nastavljivi. In res se izplaca zadevo sprobati,ce je ze moznost za to. Ni atomska znanost, ampak zelo logicna zadeva. In razlika v voznji obcutna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma mogoče sem si prebral več kot misliš. Nima samo kove nastavljivega vzmetenja (polno nastavljivo ima tudi hiter in počasen povrat zadaj, poleg kompresije in prednapetosti, ter prave vzmeti za težo voznika.)

Da ima 450ka odlično vzmetenje vem, in z gotovstjo trdim da 500x nima takega, pa še težji je in hodi so krajši na vzmetenju. Nenazadnje je tudi kar razlika v ceni med 450 rally in 500x . Za kar lepe denarce. Verjetno ni razlika v ceni plastike :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, DAMI34 pravi:

ma mogoče sem si prebral več kot misliš. Nima samo kove nastavljivega vzmetenja (polno nastavljivo ima tudi hiter in počasen povrat zadaj, poleg kompresije in prednapetosti, ter prave vzmeti za težo voznika.)

Da ima 450ka odlično vzmetenje vem, in z gotovstjo trdim da 500x nima takega, pa še težji je in hodi so krajši na vzmetenju. Nenazadnje je tudi kar razlika v ceni med 450 rally in 500x . Za kar lepe denarce. Verjetno ni razlika v ceni plastike :P

 

Oh seveda ni kove edini no. Poglej recimo vse tri razlicice t7 in se posveti specifikacijam vzmetenja. Ti bo vse jasno.

In imas prav...kove 500x nima takega vzmetenja,ker ni namenjen taki uporabi kot rally. Je slabse na offrodu in boljse na cesti. Kdor bo kupil rally za pretezno ceste in lepe makadame je zgresil z nakupom ze v startu.

Razen ce ga zaradi rally looka kupuje seveda in mu to pomeni vec kot vsebina.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

al pa če ga misli žgat po lepih makedamih (lahko tudi mal manj lepih okol bajte), tam je tudi 450ka IN :D

T7 in 500x me pa itak ne zanimata.  Ne en ne drug pa nista za letet po luftu :P brez gledat specifikacije, dovolj je videt kako se en in drug obnašata med vožnjo.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

al pa če ga misli žgat po lepih makedamih (lahko tudi mal manj lepih okol bajte), tam je tudi 450ka IN :D

T7 in 500x me pa itak ne zanimata.  Ne en ne drug pa nista za letet po luftu :P brez gledat specifikacije, dovolj je videt kako se en in drug obnašata med vožnjo.

 

Po luftu po navadi leti voznik..sele potem je vprasanje,ali je motor sposoben to prenesti in kako.

Obcutek (ne)samozavesti in (ne)kontrole je mozen samo ob temeljitem preizkusu. Slike,videii,tehnicni podatki ne morejo in ne dajo realne slike tega,kako se zadeva obnasa v praksi.

Lahko si seveda v nekaj preprican, ni pa seveda to garancija za to, da imas prav, ce zadeve nisi preizkusil.

Par adv motorjev v moji lasti: honda transalp 600, suzuki drz400e, ktm 990, yamaha xt660r, yamaha xt660z, yamaha t7, kawasaki klr 650, kawasaki klx650r, honda xrv750, cagiva elefant 900, honda crf250l, suzuki dl650 v strom, ajp pr7, bmw f650 dakar.

Te sem recimo imel ( nad 900ccm sem izpustil,ker jih nima smisla vmestiti v ta segment ) vozil v podobnih ali enakih razmerah in terenih in znam nekako realno primerjati enega z drugim.

Nisem peljal ali si lastil recimo aprilie touareg 660 ali KTM 890r in zato ne morem o njej povedati nic. Lahko preletim tehnicne podatke,to je pa tudi vse.

Lahko samo teorije ustvarjam...da je zadeva pac italijanski odgovor na t7, verjetno slabse narejena, z vecjo izgubo vrednosti, vse ostalo dokaj podobno in verjetno se tudi pelje precej enako. Pa je res tako?🤔

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pravi je 500x fenomen? No probaj še vsaj ktm. Pa ni štos v tem, ampak v nekem zatrjevanju, kako je 500x razred boljši od vsega, kar se dobi na trgu. 

Samo feltne pogledam, dimenzije gum, hode vzmetenja in potem to povežem v čvek, ki sva ga začela s Hyperjackom (čvek je bil o 2m poletu 800x) in potem si ti dodal 500x z nadpovprečno dobrimi komponentami....ja valda mi je smešno no.

Kaj bom poskusil in kaj ne, je dejansko moja prioriteta kaj si želim, ko bom prvi motor menjal. Kaj si želim in kaj bom počel je pa vezano na več dejavnikov od situacije z zdravjem, financami, družinskim problemi itd..brez skrbi pa bodi, da bom točno vedel kaj bom vzel , ko se bom to odločil vzeti. Še vedno kolebam med 450 rally in 800x, v rezervi je še CF450mt, pa čakam MTX.  Mogoče bo do takrat ša še kaj novega na trgu.

Ma 500x zihr ne bom vzel, nikol, niti pod razno ne :D zakaj ne, ker nočem bmw looka v bajti (mal šale, se mi pač ne dopade niti njegove karakteristike, pravzaprav to že mam)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, DAMI34 pravi:

tudi 800x pride kmalu.

 

428602699_377805068339973_1266067725392097261_n.jpg

.

... fajn ... ko bo pa 800-tka zunaj, bo pa 500x itak sam še za u grabn :eek:

... 800-tka bi se pa mogoče res znala prodajat malo bolje ... :eek:sicer pa bo spet vse odvisno samo od cene :dry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, pik1 pravi:

.

... fajn ... ko bo pa 800-tka zunaj, bo pa 500x itak sam še za u grabn :eek:

... 800-tka bi se pa mogoče res znala prodajat malo bolje ... :eek:sicer pa bo spet vse odvisno samo od cene :dry:

mal slabo bereš tole temo. 800ice so že v prihodu. So že naročene. So naročniki že pisali zakaj so jih naročili.  Kdaj pridejo sem pa pozabil. Bo Desmo povedal.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, DAMI34 pravi:

mal slabo bereš tole temo. 800ice so že v prihodu. So že naročene. So naročniki že pisali zakaj so jih naročili.  Kdaj pridejo sem pa pozabil. Bo Desmo povedal.

 

.

... govorim o prihodu v deželo kranjsko .. da ga bo lahko kdo tud zapeljal ... za bajto po kakšni lužci ... ne samo to, da ga je kdo že vplačal ... in da vsak dan sedaj spremlja lokacijo ladje s kontejnerji iz kitajske :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, pik1 pravi:

.

... govorim o prihodu v deželo kranjsko .. da ga bo lahko kdo tud zapeljal ... za bajto po kakšni lužci ... ne samo to, da ga je kdo že vplačal ... in da vsak dan sedaj spremlja lokacijo ladje s kontejnerji iz kitajske :D

Verjamem da se bo Ni3ous zapeljal tut čez kako lušco ukul bajte. Definitivno čakam njegovo poročilo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

Se pravi je 500x fenomen? No probaj še vsaj ktm. Pa ni štos v tem, ampak v nekem zatrjevanju, kako je 500x razred boljši od vsega, kar se dobi na trgu. 

Samo feltne pogledam, dimenzije gum, hode vzmetenja in potem to povežem v čvek, ki sva ga začela s Hyperjackom (čvek je bil o 2m poletu 800x) in potem si ti dodal 500x z nadpovprečno dobrimi komponentami....ja valda mi je smešno no.

Kaj bom poskusil in kaj ne, je dejansko moja prioriteta kaj si želim, ko bom prvi motor menjal. Kaj si želim in kaj bom počel je pa vezano na več dejavnikov od situacije z zdravjem, financami, družinskim problemi itd..brez skrbi pa bodi, da bom točno vedel kaj bom vzel , ko se bom to odločil vzeti. Še vedno kolebam med 450 rally in 800x, v rezervi je še CF450mt, pa čakam MTX.  Mogoče bo do takrat ša še kaj novega na trgu.

Ma 500x zihr ne bom vzel, nikol, niti pod razno ne :D zakaj ne, ker nočem bmw looka v bajti (mal šale, se mi pač ne dopade niti njegove karakteristike, pravzaprav to že mam)

500x fenomen? Ne, spet niso moje besede. Besede fenomen,cudez z vzhoda,kitajski biser, so pridevniki ki jih je 500tka dobila na MS..ironicno seveda.

Kako se pelje vedo tisti,ki so ga peljali. Je subjektivno za koga fenomen? Morda. Je najboljsi za jadranko? Ni..je najboljsi na enduro terenih? Ni. Te nasmeje med ovinki in med offroad izletom? Ja. Te navdaja z obcutkom samozavesti? Ja.

In seveda! Vsak si izbira sam, s cim se bo vozil. Ampak vedno bolj ugotavljam, da ljudje sploh ne vedo vec,kaj bi radi. Zato se je fino pogovarjat predvsem o tem.

Ktm-ov sem sprobal kar nekaj ne skrbi😉

Ko mi napises, da kolebas med 450 rally in 800x ter da je rezervna opcija se cf moto 450mt...si mi nastel 3 razlicne klase motorjev.

Ampak ja...vsak si kupi tisto kar hoce, ali kar si lahko kupi. Samo zalostno je,ker veliko ljudi zgresi pri nakupu. In potem ni tistega veselja in zadovoljstva,ki bi ga voznja z motorjem pac morala prinasati ( spet samo po mojem mnenju )

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!