Skoči na vsebino

Moto Guzzi Stelvio 1000 (l. 2024)


Andrejcer

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

sicer ne vem kako bi lahko potem kdorkoli krmilo menjal.

 

Sem napisal, da je za demontažo potrebno specjalno orodje, s katerim izmakneš zatič iz odprtine.

Konkretno pri Triumphu stikala niso vijačena - stisnjena na krmilo. Z vijaki lahko samo razstaviš zunanji pokrov, da prideš do mini konektorjev z žicami.

Popravljeno . Popravil raza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

V soboto sem se odpravil na prvo furco, na hitro malo po Istri cca 160 km, prvi pravi vtisi in moje mnenje, udobje in sedež top, vizir na najvišjem položaju in lepo opravi svoje poslanstvo (visok sem 182 cm), triangulacija roke, noge sedež zadeta, kot zame ulita, morda bom samo za nianso premaknil krmilo proti sebi, še vidim pri naslednji furi, morda sem še vedno navajen na V85 tt...motor, ja tu se mi kar nasmešek nariše, lepo in suvereno vleče in se odziva praktično v vseh prestavah in že od nizkih hitrostih, torej iz ovinka lepo potegne, zaradi utekanja seveda ne grem čez 5000 obratov, ampak se lepo da čez ovinke peljat, vzmetenje ok, nimam nekih pripomb, zadnji amortizer sem takoj privil za 2 obrata in to je to.

Glas motorja je globok in meni zelo prijeten, prav prijetno pritajeno pokanje v izpuhu ko spustiš gas, kot poezija 😜 

No za zdaj je to to...

 

20240601_173357.jpg

20240601_173431.jpg

 

 

 

 

Popravljeno . Popravil Matjaž10
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri ktmju lahko sam razstavim, ker sem ga moral popraviti na husi, zvil sem namreč točno gumb za smernike. Sem ga razstavil bp, poravnal gumb in to je to. KTM/husa ma sicer notranji kovinski del zavijačen posebej na krmilo z objemko. Da se ne obrača. Plastika pa gre komot narazen, mislim, da sta samo 2 križna vijaka.

Če pa ne more plastike razdreti, pač ne gre in bo rabil posebno orodje. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 29. 5. 2024 ob 19:07, Tedybear pravi:

V garaži. 😀 

 

IMG20240529172056.jpg

SREČNO in VELIKO užitkov na njem.....pri vožnji 😉👍

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

14 minutes ago, Matjaž10 said:

 vizir na najvišjem položaju in lepo opravi svoje poslanstvo (visok sem 182 cm), tri

Glas motorja je globok in meni zelo prijeten, prav prijetno pritajeno pokanje v izpuhu ko spustiš gas, kot poezija 😜

Točno. Jaz sem zjutraj 5, popoldne pa 4 cm višji 😀 in ko sem malo testiral, kje tisti hrup preide v znosen piš, sem ocenil, da se moram skloniti za ene 5 cm.

👍 👌

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)
pred 1 uro, Matjaž10 pravi:

Glas motorja je globok in meni zelo prijeten, prav prijetno pritajeno pokanje v izpuhu ko spustiš gas, kot poezija 😜 

Ja, res je. Glas ima fenomenalen, pa to pokanje je prava poezija za ušesa. Se pa tudi boljše v ovinkih odnese kot V85TT, o dodatni moči pa sploh ne bom izgubljal besed. V nivoju Tracer 900 je, s tem da ga original zvok premaga po dolgem in počez. Gume so mi pa tudi fantastične, sem se danes nekaj po makedamu vozil, pa sploh nisem preštimal neke razlike. Nisem pa Rossi ali Gajser, da ne bo kdo kaj mislil. Sem pa imel zdaj že kar nekaj različnih enosledcev, pa si lahko dovolim kako subjektivno mnjenje. :) 

pred 2 urami, Tedybear pravi:

Nad 100km/h postane kar bučno. Bo treba najti rešitev, če že višjega vetrobrana ne bo. Še ena podrobnost, ki me je malo motila. Gumb za smernike je malo..daleč. Hočem reči...da vklopim levi smernik, torej pritisk na tipko iz desne strani, moram, glede na optimalni položaj,  rahlo premakniti  celo roko. 

 

Merim 182cm, pa teh težav, ki jih naštevaš nimam. Imel sem pa pri V85TT z najvišjim vizirjem. Sem zdaj pri 1000 prevoženih km, danes tudi nekaj AC, pri 130km/h nič posebnega nisem opazil, da bi bilo kaj bučno ali da bi me veter motil. Šele pri tej hitrosti ga začnem slišati pri zgornjem delu čelade.

Gumbi pa so mi tudi ok, edino tempomat je malo odročen od začetka, samo sem se ga že navadil.

 

Zamerim pa Guzziju glede dodatne opreme. Če naredijo motor, bi morali poskrbeti tudi za dodatno opremo, ne da zdaj že dober mesec dni čakam na zadnji kovček.

 

Popravljeno . Popravil Andrejcer
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Andrejcer pravi:

Zamerim pa Guzziju glede dodatne opreme. Če naredijo motor, bi morali poskrbeti tudi za dodatno opremo, ne da zdaj že dober mesec dni čakam na zadnji kovček.

Glede tega se strinjam, ali niso računali na tako številčno prodajo in je vsa zaloga pošla ali ne vem kaj, jaz tudi še čakam zaščito motorja, meglenke (te sicer so že ampak pridejo nameščene na zaščito motorja) ter centralno stojalo.

Kateri kovček boš dal gor 37 ali 52l ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 minutami, Matjaž10 pravi:

Kateri kovček boš dal gor 37 ali 52l ?

52

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 urami, Tedybear pravi:

Še ena podrobnost, ki me je malo motila. Gumb za smernike je malo..daleč. Hočem reči...da vklopim levi smernik, torej pritisk na tipko iz desne strani, moram, glede na optimalni položaj,  rahlo premakniti  celo roko. 

Verjamem. Povsem enak sklop stikal ima tudi moj Tuareg. Problem je tudi, da je sklop precej "debel" posledično je predvsem stikalo smernikov precej odmaknjeno (nazaj) od krmila samega. Sem dvometraš in imam temu sorazmerno veliko roko pa mi je tudi (ali pa vseeno) nepriročno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 29. 5. 2024 ob 19:07, Tedybear pravi:

V garaži

Glede na vreme, bi bolje nalozil v coln😑

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

image.png.be257be8265d269d6852df82989431d1.png

Če je verjeti temu, bo nekaj robe prišlo drugi teden.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)
pred 44 minutami, Tedybear pravi:

Namontiral Givi monokey ploščo - oriđinale.

Ni mi pa še jasno, kakšen kovček bi najbolj pasal. 

Takle mi nekak sede...

https://www.muziker.si/givi-trekker-52-silver-monokey

Takega sem jaz imel na V85TT. Je ok, samo ne gresta 2 čeladi not. Glede estetike pa menim, da ne paše zraven. Jaz če bi kupoval aftermarket zadevo, bi vzel V58N Maxia 5, ampak to je subjektivno mnenje. 

Popravljeno . Popravil Andrejcer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Tedybear pravi:

Namontiral Givi monokey ploščo - oriđinale.

Ni mi pa še jasno, kakšen kovček bi najbolj pasal. 

Takle mi nekak sede...

https://www.muziker.si/givi-trekker-52-silver-monokey

Morda, kaj pa vem, tak se mi zdi da bolj na kak  V85 tt sede, sicer je to stvar okusa posameznika, treba je v živo videt, sicer če je tebi lep je pol prava izbira 👍

Jaz sem včeraj nove stranske original vzel, ker meni nekako najboljše izgledajo in nepotrebuješ nosilcev pa še prilegajo se v nulo, čakam pa še original 52l ker jih ni še na zalogi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na MG dal poizkusno Givi Trekker 52. Posodil kolega, samo za primerjavo. Madona...čez pol motorja. Prevelik. Ni šans 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Tedybear pravi:

Na MG dal poizkusno Givi Trekker 52. Posodil kolega, samo za primerjavo. Madona...čez pol motorja. Prevelik. Ni šans 

Hm, je pa po mojem tako, da bi zgledalo najbrž drugače če bi še bočne imel gor, drugače izpade kot celota za oko ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cela znanost je montiranje ključavnice. Priporočam, da vam servis naredi, ni to za vsakogar. 😵‍💫

20240613_215106.jpg.41f3eae276eb34ac8cf50ee3a187fc6a.jpg

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Andrejcer pravi:

Cela znanost je montiranje ključavnice. Priporočam, da vam servis naredi, ni to za vsakogar. 😵‍💫

20240613_215106.jpg.41f3eae276eb34ac8cf50ee3a187fc6a.jpg

 

Lepo zgleda 👍

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

V soboto je padel lep dnevni izlet na mali Lošinj in nazaj, ker sem lani bil tukaj z V85 TT sem rekel, da moram letos peljat še Stevia na to pot, vreme lepo, družba dobra, z mano je šel še moj svak z V strom 650, Stelvio lepo požira ovinke, navora za izvoz, še vedno sem v fazi utekanja ampak lepo se da, gužve ni bilo, po poti nazaj sva se ustavila v Cresu-mesto na kosilu v konobi Porta Bragadina, pristen ambient na terasi ob mestnem parku, postrežba odlična, hrana Top, cena ok, močno priporočama solato od hobotnice in tunin steak, čista zmaga 👌, po kosilu pa proti trajektu Porozina in nazaj proti Buzetu in Sočergi. Stelvio je imel porabo slabih 5 l na 100 km, merjeno z km In tankom, računalnik kaže malo rezerve, v smislu, da kaže malenkost višjo porabo, vendar še vedno precej točno, na 340 prevoženih km sem dotočil 16 l, armaturna je iz 80 km avtonomije skočila na 0 in se je prižgala rezerva, vozil sem še kakih 25 km in nato dotočil 16 l, kar pomeni da je bilo v rezervarju še 5 l (tank je 21 l), kar bi še za 100 km cca. Sem hotel to preveriti, da vem kje sem glede tega prikaza. Torej z tankom greš preko 400 km avtonomije cca. Seveda bi ob višjem tempu priganjanja na ročici plina bila poraba najbrž večja, kar je normalno in po mojem povsem primerljivo z kakim drugim motorjem v tej kategoriji. 

Upam da še komu pride prav ta info.

 

received_839973200799500.jpeg

20240615_193249.jpg

received_339959429131137.jpeg

IMG-ef8d500d88299cb548746d1943f970dd-V.jpg

Popravljeno . Popravil Matjaž10
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!